Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.274.645
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
..
Pokusaj iz glave izbrisati tu brojku 45 jer ona ne oznacava apsolutno nista.
..

 

 - treba to ponavljati, jer ljudima (kupcima i trgovcima) je ostao 'reflex'..

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

prijavio danas pa sta bude 

 

edit:nije bitno na sta sam se zalio gotvo je,javili su mi da je stigao

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.10.2018 14:21 (toma20).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-a prijvio si što? nisu otklonili problem ili otezanje? To nije čak za prijavu, nego je prvi korak 'mirenje' tj pregovori s trgovcem-servisom, tj. od njih tražiš, pa tek ako neće, mingo.

-uvjek je prva instanca upravo ona osoba s kojom posluješ, s kojom imaš problem.. a ti problem (karikiram) nemaš, tj samo se malo oteglo.. :)) i to si trebao već prije prevenirati (ili kako se kaže, pritiskati ih.. mada su premazani mastima i nije to lako). Tek kad se njima požališ i oni odbiju uz neko obrazloženje (na papiru), imaš nešto za dalje. + za sve imati papire, datume ili kolokvijalno 'dokaze' jer tad je lakše, nije lakše brbljati ili telefonom.. (dokazivanje).

 

... no ako je za tebe kasno, netko drugi možda brže dođe do cilja.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 16.10.2018 23:46 (ihush).
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Neznam jel ovo prava tema...moram vratit kit svojih rama u adm...jedan neradi drugi radi...zvao sam servis..oni su provjerili u kompijutoru da im je za moje mame dobavljac iz njemacke i da ako im donesem rrame da ce biti rijeseno na garanciju tek kroz mjesec do dva...meni me stvarno toliko dugo ne ceka...jel mi pametnija solucija direktno kontaktirati Corsair i napraviti preko njih RMA? 

razorblade
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-gledajući zakon, jedini s kojim se trebaš petljati je trgovac.. i mjesec-dva nije prihvatljiv ni razuman rok (pješice-biciklom bi stigao..).

-ako su robu prodali, imaju obavezu, distributer.. to što se u međuvremenu nešto s distributerom promijenilo je viša sila.. ali mora biti njihov problem više nego tvoj, jer ne bira kupac dobavljača i uvjete ugovora nego trgovac.

-ako pristaneš i direktno rješavaš tad nemaš iza sebe zakon.. ali može biti brže, sprorije.. to ne zna nitko (mada sporije od ovog ne može..)

-a zašto ne tražiš zamjenski za vrijeme dok je na reklamaciji-servisu? Ili novac? Ovo nikako nije razuman rok i nema posebnog razloga zašto bi na to pristao...

 

vjerojatnije te se žele riješiti, mada bi se oni time morali baviti.. i po svakoj logici, ako ti nešto možeš obaviti npr za mjesec, tad oni kao firma mogu brže, ne sporije. Po toj logici, ne vidim zašto bi ti uspio sma brže riješiti reklamaciju i dobiti novi-ispravan ram.. ili ako tog rama više nema, novac (a tad je to samo otezanje, jer test trenutno da rezultat i pošto je već prihvaćeno ..).

 

-probaj, tvoj ram, tvoj interes.. i tko će se za tebe boriti ako ne ti sam? Lako je meni palamuditi.. :))

-probaj ti njima zadati-ponuditi razumniji rok, npr tjedan dana.. i pitanje, što je s ramom, jel ipravan?-nije, utvrđen kvar, jel imaju na lageru zamjenu, nemaju.. .. tad je otezanje vremenom besmisleno. (dok za auto, mobitel i sl. možeš tražiti zamjesnki .. ne vidim zašto ne bi mogao tražiti za bilo koju komponentu isto.. ali ne moraš dobiti).

-zakon o zaštiti potrošača, račun-ugovor.. jedino si s trgovcem u takvom odnosu i npr za povrat novca ili zamjenu bi sve išlo kroz njega. Nema razloga preskakati.. jer tad nemaš ništa, pa i čak ako je sporije. Npr hoćeš li prijaviti njemačkog dobavljača, kome? mingo.hr?.. jer što se tebe tiče, kvar je riješen, samo se čeka... što? zamjena ili novac.. a za mjesec-dva stigne freeshiping iz kine i duplo brže.. stigne rikša-bicikl.

-to nije viša sila, koja bi objasnika kašnjenje-odgodu.. npr potonuo brod koji dovozi robu. To nije opravdani razlog za takav rok... ili nek ga opravdaju inspektoru.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

A koliko je star taj ram?

 

I zasto pises "moram vratiti"?

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.10.2018 19:00 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

To nije čak za prijavu, nego je prvi korak 'mirenje' tj pregovori s trgovcem-servisom, tj. od njih tražiš, pa tek ako neće, mingo.

 Ne, on salje prijavu jer su vec otegli s rjesavanjem i trazi novi ispravan proizvod. Salje se prijava za otezanje te trazis novi proizvod/povrat novca, a to sto se njima servis otego i sto ce mozda na kraju dobit popravljenu stvar a tebi moraju vratit novce/dat novi je njihov problem. Da ih je bilo briga prije bi rjesili situaciju, a kad nije onda nek se snalaze dalje nakon prijave s inspektorom. Obicno se u ovim slucajevima slucaj promptno rijesi tako da "eto bas sad je stigao s servisa" da ne moraju raditi povrat ili davati novi uredjaj. Cak se to radi i u slucajevima kad se vrati natrag nepopravljeni proizvod samo da se izbjegne sankcija, pa se ide u novi reklamacijski proces, toboze s novim kvarom, a isti je.

mariolla79 kaže...

Neznam jel ovo prava tema...moram vratit kit svojih rama u adm...jedan neradi drugi radi...zvao sam servis..oni su provjerili u kompijutoru da im je za moje mame dobavljac iz njemacke i da ako im donesem rrame da ce biti rijeseno na garanciju tek kroz mjesec do dva...meni me stvarno toliko dugo ne ceka...jel mi pametnija solucija direktno kontaktirati Corsair i napraviti preko njih RMA? 

 Tamo sam ti vec napisao, al posto imas i tu ovdje je bolje.

Znaci saljes njima rame, zaboravi sto si cuo i ne obaziri se. Adm ima "odlican" odnos prema kupcu kad treba rjesavat reklamacije i radje bi hodali po cavlima nego to rjesavali. Kaj pa, vec si dao novce, sta ih sad dalje gnjavis :)

Anyway, kad on tebi kaze da ce trebat 2 mjeseca do njemacke, ti ga pitaj da li ti moze tako nesto dat napismeno, tako da ne cekas 15 dana da posaljes slucaj trznoj inspekciji vec da mozes odmah uputiti prigovor. Ako nece dat napismeno jasno ti je da prica nebuloze, ako da napismeno onda fino saljes prigovor trznoj.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
FakeDeath kaže...

A koliko je star taj ram?

 

I zasto pises "moram vratiti"?

 Star je jedinu i mjesec dana..ima 120 mj garancije...krivo napisao..odnjet kod njih na garanciju....rijesio prije pjesec dana slusalice corsair void stereo s corsairom direkt..umjesto s hangarom 18... U roku 8 dana stigle mi iz nizozemske corsair void pro rgb jer te stereo nisu imali na lageru....otici cu sutra poslje posla direkt s nekim visim od servisera razgovarat..pa da vidim kaj ce rec...ak ce srat iidem Rma corsairu

razorblade
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
ihush kaže...

To nije čak za prijavu, nego je prvi korak 'mirenje' tj pregovori s trgovcem-servisom, tj. od njih tražiš, pa tek ako neće, mingo.

 Ne, on salje prijavu jer su vec otegli s rjesavanjem i trazi novi ispravan proizvod. Salje se prijava za otezanje te trazis novi proizvod/povrat novca, a to sto se njima servis otego i sto ce mozda na kraju dobit popravljenu stvar a tebi moraju vratit novce/dat novi je njihov problem. Da ih je bilo briga prije bi rjesili situaciju, a kad nije onda nek se snalaze dalje nakon prijave s inspektorom. Obicno se u ovim slucajevima slucaj promptno rijesi tako da "eto bas sad je stigao s servisa" da ne moraju raditi povrat ili davati novi uredjaj. Cak se to radi i u slucajevima kad se vrati natrag nepopravljeni proizvod samo da se izbjegne sankcija, pa se ide u novi reklamacijski proces, toboze s novim kvarom, a isti je.

 eeeee bas se to i desilo zvucnik nisu popravili,a tvrde kao da jesu,a bateriju isto nisu jer me kao nisu mogli dobiti na kucni da potvrdim jer sam morao platiti bateriju,navodno su me zvali 5 puta,mama mi je od 0-24 doma jednom od pet puta bi cula.. fuj nikad vise posla sa agramom i elipsom

6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Javi se Elipsu, neće ti raditi probleme.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
love2ml86 kaže...

Javi se Elipsu, neće ti raditi probleme.

 Je bio sam kod njih i uzeo mobitel natrag,pita me lik hoce opet slati natrag reko hvala ne neda mi se cekati 43 dana opet

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
toma20 kaže...

 eeeee bas se to i desilo zvucnik nisu popravili,a tvrde kao da jesu,a bateriju isto nisu jer me kao nisu mogli dobiti na kucni da potvrdim jer sam morao platiti bateriju,navodno su me zvali 5 puta,mama mi je od 0-24 doma jednom od pet puta bi cula.. fuj nikad vise posla sa agramom i elipsom

toma20 kaže...

 Je bio sam kod njih i uzeo mobitel natrag,pita me lik hoce opet slati natrag reko hvala ne neda mi se cekati 43 dana opet

 Pa to nije rjesenje lol. Ako su to napravili, radi se nova reklamacija i odmah salje na inspekciju bez cekanja i opise slucaj i da ti je dosao nepopravljen uredjaj nakon xx dana na servisu s istim kvarom.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
toma20 kaže...
love2ml86 kaže...

Javi se Elipsu, neće ti raditi probleme.

 Je bio sam kod njih i uzeo mobitel natrag,pita me lik hoce opet slati natrag reko hvala ne neda mi se cekati 43 dana opet

 -bravo.. sad si im pokazao...

- Gle, ti si kupac, oštećen-žrtva i još na sve pristojno kažeš hvala, obavit ćeš njihov posao i popuštanjem produljiti agoniju ostalih koji se nađu u jednakoj situaciji. Čemu tad uopće pisanje u temi? NHF ti si žrtva, oni krivci.. ali tko će se za tebe boriti ako nećeš ti sam?

 

-sama rečenica gdje te lik pita.. hoće li opet slati natrag... je dovoljna. Ne treba se ljutiti-svađati, to ne pomaže, treba znati svoja prava-obaveze, tek tad ih se može koristiti. Ovako ćeš samo biti ljut (pa i na mene, jer te čačkam.. sorry, netko mora), no biti ljut nije rješenje, možemo i pljuvati dražavu ali da bi zakon funkcionirao TI GA MORAŠ KORISTITI. Bez tebe, odgovarajuće prijave nema automatizma, nije to KZ pa da ide po sili zakona nego je ugovorni odnos dvaju strana, kupac-trgovac. Ti moraš svoje pravo tražiti, tek tad ga možda dobiješ, ne hoda okolo djedmraz pa da dijeli pravo-pravdu i poklone. Istovremeno, zato jer su ljudi navikli na takvo zrendanje, tako i trgovci to koriste, kao kad se dva pijetla nakostriješe pa 'opasniji' pobjeđuje običnim blefom.

-problem, realan, ljudi (kupci) nemaju vremena i potrebno pravno-formalno znanje, trgovac je tu u prednosti, prvo ignorira, pa odugovlači, 'jači je' (kao pijetao). No to se promjeni kad obaviš svoj dio, kad prigovor formaliziraš na papiru i pozoveš inpektorat mingo.hr.. ili ako je tebi bolje-lakše, obavi sam .. jer kakav god bio izbor, pravo, to je tvoje pravo pa i ne koristiti pravo na npr jamstvo-popravak. To su stvari koje moraš ti za sebe, odlučiti i tad se za to 'boriti'

- ne svađom, psovkom, ljutnjom, nego zakonim, korištenjem svog prava, postoje udruge zaštite potrošača,

- postoji mingo.. i radi svoj posao, ali da bi država nešto pokrenula-napravila moraš prijaviti,

- ovaj forum je samo forum gdje drugi nešto vide i ponekad uspiju ali moraš to sam.. za sebe, neće nitko drugi, pravno ni ne može.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Inace, kod rjesenja prijava se cesto dobije odgovor "da je prijava neosnovana te da daljnji postupak nije potreban" ali to se dogodi tek nakon sto trgovac obavi zamjenu proizvoda ili povrat novca, ali ne radi toga sto se poslalo u dopisu vec "radi dobre poslovne prakse". Ali naravno, to je potpuno nebitno jer je kupac dobio sto je htio, a samo rjesenje je tu da bude jasno da daljni postupci protiv trgovine nece biti radjeni, odnosno, trgovina nije dobila jos dodatnu kaznu, upravo radi toga sto je kupac zadovoljan. Inace ovo je cesto postapalica APP trgovaca "nismo dobili nijednu kaznu". Naravno da nisu jer naprave u skladu s zeljama kupca nakon prijave, i ti pri tome imas papir na kojem potpises "da daljnjih zahtjeva prema tom i tom trgovcu nemas", oni s tim idu na trznu, trzna vidi da su obe strane zadovoljne te nema potrebe za daljnjim postupanjem te samim time prijava izgleda kao da je odbijena, al svima je sve jasno :)

Tako da, papirnato rjesenje vas ni ne interesira previse, dok god je zahtjev rjesen u vasu korist.

 
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

sad je gotovo i iskreno vise mi se neda gledati ove iz elipsa,ovo mi je bio prvi takav slucaj sa servisom nisam upucen niti sam imao slicnih iskustava valjda sam nesto i naucio iz toga

btw naravno da nisam pristao da opet salje mobitel natrag pa ajde da sam dobio nekakav zamjenski mobitel vjerovatno bi ga opet poslao na servis,ali biti opet 40 dana bez moba ne hvala..

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

A što si dobio s time da si rekao ne hvala? Imaš 100% ispravan mobitel sada?

 

Bezveze, umjesto da si malo pokazao zube...

Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
toma20 kaže...

ali biti opet 40 dana bez moba ne hvala..

 Stvarno neznam odakle tebi ove sad brojke da ces opet bit 40 dana bez mobitela, al uglavnom, sve ti je receno, ako se ti neces borit za sebe, nece ni nitko drugi.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
FakeDeath kaže...

A što si dobio s time da si rekao ne hvala? Imaš 100% ispravan mobitel sada?

 

Bezveze, umjesto da si malo pokazao zube...

 nisam dobio nista,zapravo jesam mobitel natrag uglavnom probajte 40+ dana bez mobitela pa ga onda opet saljite natrag,prodat cu ga takvoga kakav je i gotovo sa elispsom i agramom ubuduce nemam posla,a ako se nesto slicno ponovi u buducnosti bar cu znati sta moram uciniti,ponavljam prvo ovakvo iskustvo...

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-to nema veze s nekim servisom... (trgovcem) ako se daš tako izgurati iz reda tad nećeš ni običan hotdog kupiti.

-zaboravi na 40 dana, držiš se tog broja više nego trgovci-sevisi.. i da bi se oni promijenili, moraš prvo ti, kao kupac.. oni to rade jer mogu, jer im dozvoljavaš.

-i na kraju opet nemaš ništa.. šteta, da se to može čarobnim štapićem, zamahnuo bi i fixao.. ali ne može se tako. Ovo će ti se ponavljati u životu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

-to nema veze s nekim servisom... (trgovcem) ako se daš tako izgurati iz reda tad nećeš ni običan hotdog kupiti.

-zaboravi na 40 dana, držiš se tog broja više nego trgovci-sevisi.. i da bi se oni promijenili, moraš prvo ti, kao kupac.. oni to rade jer mogu, jer im dozvoljavaš.

-i na kraju opet nemaš ništa.. šteta, da se to može čarobnim štapićem, zamahnuo bi i fixao.. ali ne može se tako. Ovo će ti se ponavljati u životu.

 Ok to je tvoje misljenje

13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Prekjučer naručio laptop online kod ADM-a. Danas je stigao i vidim da je dosao s TN panelom. 

Gledao prije kupnje review ovakvog istog modela i pisalo je IPS panel (to mi je bilo bitno zato ga i uzeo) ali sad kad je laptop stiga vidim da taj isti model dolazi i sa TN i sa IPS panelom. Znači laptop istih specifikacija sa različitim panelima.

Kod ADM-a je pisalo "Full HD 15.6inch" pa sam pretpostavio da je IPS, jer do tad nisam znao da isti laptop dolazi s oba panela..

 

E sad kakav je zakon za povrat robe i povrat novca u roku 14 dana? 

Koliko znam zakon kaže da bi trebao dobiti povrat novca za internet kupnju, ali to kod nas vjerojatno ovisi o trgovini i njihovim zakonima?

WoT IG: RavenHR_
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-zakon ti daje pravo da i bez posebnog razloga kupljeno na daljinu vratiš.. ali i trgovac ima nekaprava, robe nisu iste, otvoreno-korišteno + soft licence i sl.

-ako pak reklamiraš, kao neispravno, tad je to reklamacija i nema veze s 14dana online..

-ako je pogrešna roba, tad ovisi tko je napravio grešku.. a to je kupac, jer nije važno što si mislio.. ili neki review (teoretski možeš njih tužiti za zavaravanje i sl.. ali to nije krivnja trgovca, nije on pogrešno deklarirao.. i tad kad postoji nečija greška, kad postoji 'problem' nije više samo pravo povrata nego i pitanje tko je pogriješio, najpoželjnije kao pozitivna trgovačka praksa da trgovac primi, zamjeni za željeni model uz vjerojtnao nadoplatu, ali ne može se reći da si zakonski u pravu, po kojoj osnovi...).

-zato bi teh.roba morala imati kvalitetno napisanu specifikaciju, link na str-proizvođača.. često i ima, ali u takvoj količini artikala mogući su i propusti, za to je pak odgovorna druga strana, sam biznis (proizvođač-distributer-trgovac) koji bi morao biti povezaniji, tome npr služi i barkod ili danas popularni 3dkod.. i služi na mobačima za svašta.. (kao što služi za račun-jamstvo).

-realno je nemoguće ili malo vjerojatno, da je isti model s dva različita ekrana, tj postoji neka oznaka po kojoj se mora vidjeti razlika. Tad je to greška kupca u izboru artikla i poželjno je dogovorom riješiti problem, zakonom malo teže jer ne služi zakon tome.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Trgovine ne mogu imati svoje zakone

 

https://www.adm.hr/page.asp?title=uvjeti-prodaje

I obrazac ako ga nisi dobio s isporukom

https://www.adm.hr/download/OBRAZAC_za_jednostrani_raskid_ugovora.pdf

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Intel&ATI kaže...
E sad kakav je zakon za povrat robe i povrat novca u roku 14 dana? 

Koliko znam zakon kaže da bi trebao dobiti povrat novca za internet kupnju, ali to kod nas vjerojatno ovisi o trgovini i njihovim zakonima?

 Napisano sve, samo vrati i reci da odustajes od kupovine. Pokusaj vratit sve sto je bolje moguce u originalno stanje da te ne za*ebavaju s smanjenom vrijednoscu proizvoda.

13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

 

-realno je nemoguće ili malo vjerojatno, da je isti model s dva različita ekrana, tj postoji neka oznaka po kojoj se mora vidjeti razlika. Tad je to greška kupca u izboru artikla i poželjno je dogovorom riješiti problem, zakonom malo teže jer ne služi zakon tome.

Hvala svima na odgovorima, ispunio sam obrazac i poslao pa ćemo vidjeti.

 

@ihush

Doslovno kad upišem ovaj laptop model sa istim hardverom, sve recenzije dolaze s IPS ekranom. 

Tek kad sam naknadno gledao i googlao taj model laptopa i dodao TN screen u google, nasao sam samo jedan amazon link s takvim laptopom i TN panelom, kojeg ni nemaju vise za prodaju.

Na Acerovim stranicama isto nije moguce pronaci nista od TN modelu, kad sam tražio.

Tako da definitivno propust od Acera i njihovo nazivavanje laptopa

WoT IG: RavenHR_
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.10.2018 13:15 (Intel&ATI).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-ali recenzije nisu izvor podataka za robu, online.. roba za neko tržitše nema veze s drugim tržištem, sam distributer ovisno o kupovnoj moći naručuje serije za svoje tržište i jedino to je relevantno.. može tako biti ekran sa swakrovski kristalima.. ili pozlaćen za nekog saudijca, ne mora za zaogrca.. distributer-deklaracija=teh.specifikacije. Ako su tu pogriješili tad imaš osnovu, ako nisu, nemaš tj možeš se tužiti s tim časopisom-recenzentom.. :)

 

-jel naveden tip ekrana? jesi li pitao trgovca specifično taj podatak pošto ti je očigledno važan? Ako jesi i ako je on odgovorio tad imaš tu osnovu, ako nisi.. tad nemaš osim pravo povrata kupljenog na daljinu a trgovac to ne mora prihvatiti s osmjehom (vidi npr todorića, ne služi zakon tome da on odugovlači ili izbjegava kaznu, ali ga koristi maximalno u svoju korist, nevažno pri tome jel kriv-nevin, nego ima novac-veze-advokate.. jak je, a svrha zakona je upravo suprotna, kao i ovo zaštita kupca i bilo bi jednostavno reči da trgovac tad ne mora prodavati online.. ako mu je to problem, no i njega zakon štiti ako nije napravio neku grešku, ako nema kvara i sl.. jer se uvjek mora gledati što je uzrok problema, tko je stvarno kriv.. inače bi trgovac bankrotirao a to nije intencija države i smisao zaštite kupca na štetu trgovca).

 

-najpoštenije? ako je to tako acer spetljao, da upravo on to raspetlja.. a to možeš kroz trgovca jednako ako u slučaju jamstva-kvara, dobrom voljom (i pozitivnom reklamom za trgovca).. on kontaktria distributera, on acera.. i recimo u happyendu ti dobiješ lap sa željenim ekranom npr na poklon.. to bi bio poželjni happyend bez čitanja zakona, jer zakon ne služi tome.

 

-jedna od mogućih scenarija.. držiš se zakona o povratu kupljeng na daljinu, 14 dana .. ne trebaš razlog, ne sviđa ti se, nije to -to.. je dovoljno (kao za ekran).. i ako trgova pristane, ok, ako ne pristane? Tad moraš prijaviti i to izgurati do kraja, držat se tog zakona i ne odstupati. Ako trgovcu to ne odgovoara, tad ne mora prodavati takvu robu na webu.. ali zakon ne služi tome i nije 100% sigurno kako bi takav slučaj završio, no to nećeš znati dok ne probaš.

-jel pri tome trgovac nešto kriv, pogriješio..? nije. Distributer, acer? Možda. Ali i sam kupac mora znati kako se nešto kupuje, što mu je važno, što želi. Ne služi sustav-zakon pukom maltretiranju trgovca i povratom, tj ako to trgovac odbije, tad počinje problem... da je kriv, očekivali bi kaznu, ako nije, tad nešto blaže ili zaštitu od kupaca koji to zloupotrebljavaju pa i kad su sami krivi ili netko treći (recenzent..). Taj zakon je lako zloupotrijebiti a svaki zakon mora biti pravedan, štititi sve pa i njih (kao i todorića..), .. inspektorat? Sudovi? Možda, probaj ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
i ako trgova pristane, ok, ako ne pristane? Tad moraš prijaviti i to izgurati do kraja, držat se tog zakona i ne odstupati. Ako trgovcu to ne odgovoara, tad ne mora prodavati takvu robu na webu.. ali zakon ne služi tome i nije 100% sigurno kako bi takav slučaj završio, no to nećeš znati dok ne probaš.

 Sta tu ima trgovina pristajat ili ne pristajat i sto tocno nije sigurno kako bi slucaj zavrsio? Moram priznat da nisam shvatio sto mislis. Nema tu trgovina sto pristajat ili ne, po slovu zakona pristaju na raskid ugovora sklopljenog na daljinu.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-ne, nego ovako ide RL protokol..

-kupac nešto traži, trgovac prihvati ili odbije.

ako prihvati.. to je to. ako odbije tek tad kreneš sa zakonom i sl. jer do tog trenutka nema ni spora ili kršenja zakona. Nema ni automatizma, nego moraš kao kupac zatražiti zaštitu npr države-inspektora.. ili prihvatiš odbijanje i šutiš.

 

-neovisno o zakonu, svaki spor je slučaj za sebe i nije unaprijed sigurno.. u ovom slučaju se kupac mora samo držati 14dana zakona, ni korak dalje od tog (nevažan je razog raskida, nije potreban razlog..) .. i kao za svaki drugi ugovor, svaki se može raskinuti samo ovisi o posljedicama ili opravdanosti razloga. No unaprijed se nikad ne može znati, dok ne probaš, pa opet idući slučaj može imati drugačiji kraj.

 

-ne dobije nešto kupac samo zato jer to piše u zakonu, .. to je tek slovo na papiru dok to ne izguraš. Prvi korak je upravo tražiti, svoje pravo, čak i kad nemaš pravo ili osnovu.. jer ako ne taži, neće ni dobiti. Nema automatizma, nije to KZ.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Da ok, taj dio je jasan da ne ide automatizmom, al si to nekako srocio izgledao mi je, a upoznat sam s materijom, kao da tu trgovina ima nekog izbora, a nema. Samim time, posto je ovo jako jasno odredjeno u zakonu, nijedna (barem meni nije poznato) trgovina se uopce ne upusta u odbijanje ovakvog raskida ugovora vec se pokusavaju refundirati preko naplate "smanjenja vrijednosti" do koje je doslo radi ovog, sto obicno bude 10/20% vrijednosti proizvoda, ali eto, do sada nisam susreo ni jednu koja je "odbila" raskid ugovora na daljinu.

 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

vec se pokusavaju refundirati preko naplate "smanjenja vrijednosti" do koje je doslo radi ovog, sto obicno bude 10/20% vrijednosti proizvoda

 Na što apsolutno nemaju nikakvo pravo niti zakonsko uporište pa nemoj ljude dovoditi u zabludu.

Proizvod si isprobao, nazad spakirao i trgovac je dužan vratiti točno u lipu onaj iznos koji je plaćen, ništa ne smije umanjivati.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice