Poz ekipa! Reklamirao sam MSI H61m P20 G3 koja je kupljena u futuri. Maticna je krepala nakon 2 i nesto sitno mjeseca, u futuri sam imao garanciju 2mj a kod uvoznika (ASBIS) 3mj i reklamirao sam kod uvoznika. Oni su prihvatili reklamaciju i dosla mi je doma nova maticna, u nekoj cudnoj kutiji na kojoj samo pise MSI Mainboard, unutra nova maticna bez ikakvog bundlea. Dobio sam i papir od ASBISA na kojem pise da sam dobio novu maticnu i jos neke gluposti tipa koja je maticna, koji je bio opis kvara, moja adresa broj iitd.. I dali ja sad imam garanciju na tu plocu ili sto? I ako imam kako da je ostvarim?
Pravo na granciju kod uvoznika?
- poruka: 5
- |
- čitano: 3.646
- |
- moderatori:
Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
misliš na godine a ne mj?
Očito si dobio RMA ploču, ali kako god. Garancija ti je nova, jamstvo bi trebalo biti 36mj iliti 3god.
Čuvaš papir koji si dobio i to je to, ako šta bude reklamiraš opet u Asbisu gdje si i reklamirao te dobio novu ploču.
Ne kužim točno gdje je problem? :S Šta opet ploča ne radi?
misliš na godine a ne mj?
Očito si dobio RMA ploču, ali kako god. Garancija ti je nova, jamstvo bi trebalo biti 36mj iliti 3god.
Čuvaš papir koji si dobio i to je to, ako šta bude reklamiraš opet u Asbisu gdje si i reklamirao te dobio novu ploču.
Ne kužim točno gdje je problem? :S Šta opet ploča ne radi?
Ploca je nova, mozda je RMA al nije ista kao moja prosla... Problem je taj sto cu je prodavat pa da znam navest dali imam garanciju.
Nova ploča, drugi SN, nova garancija... Sada je li 24mj ili 36mj to bi trebalo pisati na jamstvenom listu ako si ga dobio od Asbisa
Eto case closed...
Samo sto on nema jamstveni koliko sam shvatio.
Trazi ih da ti daju jamstveni za to sto si dobio.