Iskustva sa reklamacijama - kupnja iz Kine

poruka: 3
|
čitano: 1.899
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Iskustva sa reklamacijama - kupnja iz Kine

Lagano frustriran htio bih podijeliti svoje iskustvo sa reklamacijom proizvoda kupljenog iz Kine. Kako nas dosta tu kupuje mobitele i ostale gadgete iz Kine možda nebi bilo loše pokrenuti jednu takvu temu s ciljem da dobijemo povratnu informaciju kako koji Kineski prodavač riješava reklamacije - nekom možda pomogne pri odluci gdje idući puta kupiti. Pri tome pod prodavače mislim na stranice s kojih se najčešće kupuje. Svi gledamo cijenu i brzinu dostave ali bilo bi zanimljivo vidjeti i taj dio: što ako nešto ne valja, koje su mi opcije.

 

U mom slučaju radi se o Amazfit 2 satu kupljenom na Geekbuyingu, naručen sa skladiša u Italiji, stigao za 2 dana. Od početka pokazuje probleme sa punjenjem, nakon nekog vremena javljam se prodavaču i on me uputi da ga pošaljem njima te da ću kad ga prime dobiti novi. S tim da moram slati u Kinu i da će mi zamjena biti poslana iz Kine. Pitam jel mogu poslati negdje unutar EU i da mi bude poslan drugi isto iz EU, ponudim i da ću platiti poštarinu. Daju mi adresu u Poljskoj jer tamo imaju neku poslovnicu i pošaljem tamo, 90-ak kn me slanje izašlo, po broju za praćenje pošiljka je primljena prije više od tjedan dana i potpisana od osobe koja je trebala primiti ali mi služba za podršku poslije kupnje, odnosno predstavnik kojeg su mi dodjelili uporno ponavlja da nisu još ništa primili. A odgovori na mailove su im riječ dvije, ja napišem opet neko pitanje i onda čekanje 24 sata na odgovor. Počelo je lijepo, poslali su mi taj neki obrazac koji trebam popuniti, dali upute gdje poslati i obećali mi poslati novi. Ali to sad već traje tjednima, a ne mogu dobiti konkretan odgovor u čemu je problem, samo mi uporno pišu da još nisu primili proizvod.

 

Javit ću kako je završilo...

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2018 8:29 (display name ivo).
Moj PC  
2 0 hvala 2
9 godina
offline
Iskustva sa reklamacijama - kupnja iz Kine

Ako je pošiljka imala tracking i oni su to primili, ti si čist, očito se prave grbavi, ako je išlo preko paypala, gotovo sigurno imaš novce natrag, ali se najprije požali supportu sa te stranice odkud naručuješ.

 

Meni se desilo nekoliko puta da nisam dobio paket poslan iz kine, i odmah su mi bez pogovora vrnuli novac (mali iznosi su u pitanju bili pa zato)..

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Iskustva sa reklamacijama - kupnja iz Kine
display name ivo kaže...

Lagano frustriran htio bih podijeliti svoje iskustvo sa reklamacijom proizvoda kupljenog iz Kine. Kako nas dosta tu kupuje mobitele i ostale gadgete iz Kine možda nebi bilo loše pokrenuti jednu takvu temu s ciljem da dobijemo povratnu informaciju kako koji Kineski prodavač riješava reklamacije - nekom možda pomogne pri odluci gdje idući puta kupiti. Pri tome pod prodavače mislim na stranice s kojih se najčešće kupuje. Svi gledamo cijenu i brzinu dostave ali bilo bi zanimljivo vidjeti i taj dio: što ako nešto ne valja, koje su mi opcije.

 

U mom slučaju radi se o Amazfit 2 satu kupljenom na Geekbuyingu, naručen sa skladiša u Italiji, stigao za 2 dana. Od početka pokazuje probleme sa punjenjem, nakon nekog vremena javljam se prodavaču i on me uputi da ga pošaljem njima te da ću kad ga prime dobiti novi. S tim da moram slati u Kinu i da će mi zamjena biti poslana iz Kine. Pitam jel mogu poslati negdje unutar EU i da mi bude poslan drugi isto iz EU, ponudim i da ću platiti poštarinu. Daju mi adresu u Poljskoj jer tamo imaju neku poslovnicu i pošaljem tamo, 90-ak kn me slanje izašlo, po broju za praćenje pošiljka je primljena prije više od tjedan dana i potpisana od osobe koja je trebala primiti ali mi služba za podršku poslije kupnje, odnosno predstavnik kojeg su mi dodjelili uporno ponavlja da nisu još ništa primili. A odgovori na mailove su im riječ dvije, ja napišem opet neko pitanje i onda čekanje 24 sata na odgovor. Počelo je lijepo, poslali su mi taj neki obrazac koji trebam popuniti, dali upute gdje poslati i obećali mi poslati novi. Ali to sad već traje tjednima, a ne mogu dobiti konkretan odgovor u čemu je problem, samo mi uporno pišu da još nisu primili proizvod.

 

Javit ću kako je završilo...

Evo da dovršim priču. Znači poslao sam nazad sat 11.07., 18.07. su ga primili u Poljskoj (vidim po tracingu). Nakon toga još neko vrijeme tvrde da ga nisu primili (mogu samo predpostaviti da su ga iz Poljske slali u Kinu iako mi to nisu potvrdili kada sam pitao). Poslali su mi zamjenski iz Kine 10.08. uz moje negodovanje da će biti zadržan na carini i njihovo uvjeravanje da neće. Nudio sam plaćanje poštarine iz Italije, nisu ništa komentirali. 13.08. stiže u Zagreb i naravno zadržan na carini. Javim im se, objasnim koje to troškove za mene znači, i kažu mi da odbijem preuzeti i poslati će mi zamjenski iz Italije (odakle sam i prvotno naručio) - jako korektno od njih. Uz još malo čekanja sat iz Italije poslan 24.08. i danas, 28.08. stiže u moje ruke novi neotvoreni Amazfit 2. Hvala Geekbuying! Trajalo je dosta dugo ali eto, može se reklamirati roba kupljena iz Kine... barem u slučaju ove trgovine. Jedina loša stvar u cijeloj priči što je čitava stvar trajala mjesec i pol. I možda ta komunikacija koja bi mogla biti bolja, vjerujem da bi se brže stvar riješila da je bilo uvažavanja mojih prijedloga da mi odmah pošalju iz EU uz moj trošak slanja ali ostao sam totalno izignoriran po tom pitanju.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice