Lagano frustriran htio bih podijeliti svoje iskustvo sa reklamacijom proizvoda kupljenog iz Kine. Kako nas dosta tu kupuje mobitele i ostale gadgete iz Kine možda nebi bilo loše pokrenuti jednu takvu temu s ciljem da dobijemo povratnu informaciju kako koji Kineski prodavač riješava reklamacije - nekom možda pomogne pri odluci gdje idući puta kupiti. Pri tome pod prodavače mislim na stranice s kojih se najčešće kupuje. Svi gledamo cijenu i brzinu dostave ali bilo bi zanimljivo vidjeti i taj dio: što ako nešto ne valja, koje su mi opcije.
U mom slučaju radi se o Amazfit 2 satu kupljenom na Geekbuyingu, naručen sa skladiša u Italiji, stigao za 2 dana. Od početka pokazuje probleme sa punjenjem, nakon nekog vremena javljam se prodavaču i on me uputi da ga pošaljem njima te da ću kad ga prime dobiti novi. S tim da moram slati u Kinu i da će mi zamjena biti poslana iz Kine. Pitam jel mogu poslati negdje unutar EU i da mi bude poslan drugi isto iz EU, ponudim i da ću platiti poštarinu. Daju mi adresu u Poljskoj jer tamo imaju neku poslovnicu i pošaljem tamo, 90-ak kn me slanje izašlo, po broju za praćenje pošiljka je primljena prije više od tjedan dana i potpisana od osobe koja je trebala primiti ali mi služba za podršku poslije kupnje, odnosno predstavnik kojeg su mi dodjelili uporno ponavlja da nisu još ništa primili. A odgovori na mailove su im riječ dvije, ja napišem opet neko pitanje i onda čekanje 24 sata na odgovor. Počelo je lijepo, poslali su mi taj neki obrazac koji trebam popuniti, dali upute gdje poslati i obećali mi poslati novi. Ali to sad već traje tjednima, a ne mogu dobiti konkretan odgovor u čemu je problem, samo mi uporno pišu da još nisu primili proizvod.
Javit ću kako je završilo...