Može li se kod nas naručiti HP Recovery Disk, za HP Pavilion dv7-6195us laptop?
Može li se kod nas naručiti HP Recovery Disk, za HP Pavilion dv7-6195us laptop?
Probaj kontakirati HP ured u HR, meni su poslali za jedna Probook (valjda, više se ne sjećam točno) prije cca. 2 god.
Probaj kontakirati HP ured u HR, meni su poslali za jedna Probook (valjda, više se ne sjećam točno) prije cca. 2 god.
Nazvao sam ih, kažu da oni to ne naručuju.
Ima li kakvih drugih ideja, jer ne mogu naručiti iz Hrvatske, a nemam nikoga u SAD-u i Kanadi.
Može pojašnjenje koja je svrha. ( možda se čini glupo ali ako ti nije teško )
Svrha je factory reset.
Laptop je kupljen u SAD-u.
Kako nisi naveo u čemu je problem idemo poredu:
1. Operativni sistem je bio na laptopu predinstaliran ?
2. Nisi dobio DVD instalacije OS i restore DVD s driverima i software-om ?
U ovom slučaju imaš na laptopu sve potrebno da ga vratiš u prvobitno stanje jer HP tvorničkom instalacijom pravi recovery particiju i HP tool particiju.
Ako ni ovo nije točno !? , javi poslat ću ti sve od DV7 koji su došli na HR tržište.
1. Operativni sistem je bio na laptopu predinstaliran ?
2. Nisi dobio DVD instalacije OS i restore DVD s driverima i software-om ?
U ovom slučaju imaš na laptopu sve potrebno da ga vratiš u prvobitno stanje jer HP tvorničkom instalacijom pravi recovery particiju i HP tool particiju.
Ako ni ovo nije točno !? , javi poslat ću ti sve od DV7 koji su došli na HR tržište.
1. Je, dobio sam ga predistaliranog.
2. Nisam dobio DVD.
Recovery particija mi je ostecena, tako da ne mogu napraviti factory reset.
Ako mozes, posalji mi, pa cemo probati s tim.
obavezno si napravi test diska. trebao bi imati opciju u biosu
Kako nisi naveo u čemu je problem idemo poredu:
1. Operativni sistem je bio na laptopu predinstaliran ?
2. Nisi dobio DVD instalacije OS i restore DVD s driverima i software-om ?
U ovom slučaju imaš na laptopu sve potrebno da ga vratiš u prvobitno stanje jer HP tvorničkom instalacijom pravi recovery particiju i HP tool particiju.
Ako ni ovo nije točno !? , javi poslat ću ti sve od DV7 koji su došli na HR tržište.
Može, probaj mi poslati poštom, pa ćemo vidjeti radi li sa njima.
Iako sumjam, jer je moj za američko tržište, ali ako su ovakve specifikacije kao i moj, onda je moguće da će raditi.
Pozdrav,
da ne otvaram novu temu i ja bih trebala recovery diskove za Pavilion dv7 6002 em (LE904EA).
Naime, od kad sam kupila laptop (imao je predinstalirane Win i nisam dobila nikakve CDove uz njega),
pojavio mi se problem smrzavanja istog na nekakvim bezveznim radnjama. Ponekad mi se jednostavno
ne pokaže slika na monitoru...
Zvala sam HP službu, prošla s njima nekakva testiranja, i zadnji korak je bio system recovery.
Sad se uspostavilo da sam kod pravljenja particija, trebala napraviti i nekakve recovery diskove
kako bismo mogli vratiti laptom na tvorničke postavke. Ja to nisam ni znala da treba napraviti.
Sad sam dobila neki broj servisa gdje bih ih trebala naručiti i kupiti. A to me jako ljuti..
Žena mi je rekla da je to neki gamerski laptop i da se tamo particije ne trebaju raditi.
E sad moja pitanja:
1. Ukoliko mi pošaljete one koje imate, da li ih mogu koristiti bez obzira na garanciju i licence.
Stvarno ovaj put ozbiljno razmišljam o produljenju garancije, a nakon toga i promjenu firme kod kupnje novog laptopa.
2. Da li mogu reinstalacijom Win vratiti isto tako sve na početak?
LP i unaprijed se zahvaljujem na odgovorima i pomoći.
Diskove možeš naručiti kod MP servis ( info@mrservis.hr) 01 640 11 11
Narućiš i platiš, ne znam koliko.
Ja ne želim naručivati jer smatram da su mi (HP-ovci) dužni poslati diskove besplatno..
jer nisam ništa dobila uz laptop koji je plačen 7000,00kn;-)
a da na HP stranicama provjerite za download tih diskova?
znam da se kod lenova može skinuti iso pa si samo napraviš disk.
na stranicama se ne mogu skinuti ti diskovi (što je po meni veoma glupo), a na kraju kako bi oni zaradili:-)
Ni u servisu ih nemaju nego moraš naručiti preko druge firme.
Ja cu njima lijepo vratiti laptop direktno u servis pa nek se slikaju...
Diskove možeš naručiti kod MP servis ( info@mrservis.hr) 01 640 11 11
Narućiš i platiš, ne znam koliko.
Ja ne želim naručivati jer smatram da su mi (HP-ovci) dužni poslati diskove besplatno..
jer nisam ništa dobila uz laptop koji je plačen 7000,00kn;-)
Nisu ti dužni poslati diskove besplatno niti, realno, ima potrebe za tim.
Neka oprema ima mogućnost kreiranja tih diskova putem aplikacija (sve dolazi na samom prijenosniku), negdje se daju skinuti, ali realno ti ništa od toga ne treba, instaliraj obične windowse - brže, jednostavnije, kvalitetnije (ne instalira se brdo nepotrebnih aplikacija).
Isto tako, po opisu, nisam siguran da je do samog operacijskog sustava...
I sama mislim da nije do sustava, ne moraju oni meni biti dužni poslati diskove, ali su mi dužni popraviti laptop koji je pod garancijom.
To što ne mogu napraviti sistem recovery mene ne brine i nije moja briga.
Bila bih najsretnija da samo reinstaliram windowse, al kaj onda?
Onda ovi iz HP servisa tek nebi mogli ništa napraviti jer njihov servis se svodi od testova ovoga, onoga...šta ja znam, al sve preko telefona.
užas...
to njihovo testiranje traje več 3 tjedna...
grrrrrrr...
1. Operativni sistem je bio na laptopu predinstaliran ?
2. Nisi dobio DVD instalacije OS i restore DVD s driverima i software-om ?
U ovom slučaju imaš na laptopu sve potrebno da ga vratiš u prvobitno stanje jer HP tvorničkom instalacijom pravi recovery particiju i HP tool particiju.
Ako ni ovo nije točno !? , javi poslat ću ti sve od DV7 koji su došli na HR tržište.
1. Je, dobio sam ga predistaliranog.
2. Nisam dobio DVD.
Recovery particija mi je ostecena, tako da ne mogu napraviti factory reset.
Ako mozes, posalji mi, pa cemo probati s tim.
1.Tako je,..ja isto imam na dv7 na zasebnim particijama Win/ i HP Tools,na drugoj zasebnoj.Tvoja je greška što po instalaciji nisi snimio 4 dvd diska,sa za to određenim alatom.U biti time na dvd-ima praviš sigurnosnu kopiju..
2.Nisam niti ja,zato me je po instalaciji sam W7 uputio na pravljenje sigurnosnih kopija..
Pokušaj HP-u poslati zamolbu uz serijski broj lapa i product ID,pa bi ti oni mogli preko web-a isporučiti potrebno.jer legalno imaš na to pravo pošto si vlasnik licence...imam broj baš za HP pavilion liniju..sve ti cura bude rekla tamo..
0800 223 213
I sama mislim da nije do sustava, ne moraju oni meni biti dužni poslati diskove, ali su mi dužni popraviti laptop koji je pod garancijom.
To što ne mogu napraviti sistem recovery mene ne brine i nije moja briga.
Bila bih najsretnija da samo reinstaliram windowse, al kaj onda?
Onda ovi iz HP servisa tek nebi mogli ništa napraviti jer njihov servis se svodi od testova ovoga, onoga...šta ja znam, al sve preko telefona.
užas...
to njihovo testiranje traje več 3 tjedna...
grrrrrrr...
Naravno da su dužni popraviti prijenosnik koji je pod važećim jamstvom (ako je).
Nema nikakvog servisa preko telefona. Pravac prvi ovlašteni servis i neka vide što je (ako nije do OS-a).
sa curom vec pregovaram 3 tjedna....
nisam instalirala windowse nikako...tako da me nisu ni pitali ni uputili da napravim sigurnosne kopije.
da li ako reinstaliram windowse nešto dobijam?
dal mogu sa reinstalacijom windowsa ispraviti boot datoteku tako da dobijem system recovery (F11) prilikom dizanja sustava?
Sad mi izbacuje grešku prilikom bootanja (F11).
Instalacijske Windowse mogu skinuti sa neta:-)
LP
I sama mislim da nije do sustava, ne moraju oni meni biti dužni poslati diskove, ali su mi dužni popraviti laptop koji je pod garancijom.
To što ne mogu napraviti sistem recovery mene ne brine i nije moja briga.
Bila bih najsretnija da samo reinstaliram windowse, al kaj onda?
Onda ovi iz HP servisa tek nebi mogli ništa napraviti jer njihov servis se svodi od testova ovoga, onoga...šta ja znam, al sve preko telefona.
užas...
to njihovo testiranje traje več 3 tjedna...
grrrrrrr...
ako testiranje traje već 3 tjedna onda lijepo sjedni, pokri se po ušima i šuti
čekaj da prođe 45 dana, onda zakucaj na vrata servisa i zatraži novo računalo (imaš na to pravo po zakonu) ako se počnu nekaj buniti samo pozovi inspekciju i pokaži datum 45+ dana
Računalo sa win ili bez win mora raditi, ako ti već nemaš recovery CD ima ga servis (moraju ga oni imati kao ovlašteni servis) i to je njihov problem ako je hdd krepao
sa curom vec pregovaram 3 tjedna....
nisam instalirala windowse nikako...tako da me nisu ni pitali ni uputili da napravim sigurnosne kopije.
da li ako reinstaliram windowse nešto dobijam?
dal mogu sa reinstalacijom windowsa ispraviti boot datoteku tako da dobijem system recovery (F11) prilikom dizanja sustava?
Sad mi izbacuje grešku prilikom bootanja (F11).
Instalacijske Windowse mogu skinuti sa neta:-)
LP
Prvo, prestani pregovarati s tom curom, ako treba direktno u servis. Zatim, imaš li kakve dijagnostičke alate?
Po opisu je teško reći da li će reinstalacija pomoći. Imaš li mogućnost kreiranja CD-ova?
čekaj da prođe 45 dana, onda zakucaj na vrata servisa i zatraži novo računalo (imaš na to pravo po zakonu) ako se počnu nekaj buniti samo pozovi inspekciju i pokaži datum 45+ dana
45 dana ne postoji kao zakonska obaveza, osim ako ne piše u jamstvenom listu.
sa curom vec pregovaram 3 tjedna....
nisam instalirala windowse nikako...tako da me nisu ni pitali ni uputili da napravim sigurnosne kopije.
da li ako reinstaliram windowse nešto dobijam?
dal mogu sa reinstalacijom windowsa ispraviti boot datoteku tako da dobijem system recovery (F11) prilikom dizanja sustava?
Sad mi izbacuje grešku prilikom bootanja (F11).
Instalacijske Windowse mogu skinuti sa neta:-)
LP
Prvo, prestani pregovarati s tom curom, ako treba direktno u servis. Zatim, imaš li kakve dijagnostičke alate?
Po opisu je teško reći da li će reinstalacija pomoći. Imaš li mogućnost kreiranja CD-ova?
čekaj da prođe 45 dana, onda zakucaj na vrata servisa i zatraži novo računalo (imaš na to pravo po zakonu) ako se počnu nekaj buniti samo pozovi inspekciju i pokaži datum 45+ dana
45 dana ne postoji kao zakonska obaveza, osim ako ne piše u jamstvenom listu.
Imam mogućnost napraviti CD-ove, neznam šta ću dobiti s time jer mi onda radi sliku sadašnjeg stanja..
Na koje konkretno diagnostičke alate misliš?
Sa curom iz HP servisa preko telefona sam napravila Test Hard diska iz biosa koji je trajao duže nego šta bi trebalo (cca.3h),
zatim Start up test i Running test. Još smo trebali provjeriti System recovery ali nije išlo.
Ne mogu ga direktno nositi jer u Varaždinu ne postoji ovlašteni servis, a u garancijskom listu lijepo piše prvo se obratiti HP službi (tel.0800223213).
Ne mogu ga direktno nositi jer u Varaždinu ne postoji ovlašteni servis, a u garancijskom listu lijepo piše prvo se obratiti HP službi (tel.0800223213).
napravi backup svega bitnoga
nazovi MR Servis i neka dođu i pokupe ga (u jamstvenom roku je besplatna dostava)
detaljno opiši problem, što više detalja lakše će i brže otkoniti kvar
kad sve našišeš ispiši i priloži u paket sa svojim podacima za kontakt
nemoj se igrati i čekati da ti prođe jamstvo
Imam mogućnost napraviti CD-ove, neznam šta ću dobiti s time jer mi onda radi sliku sadašnjeg stanja..
Na koje konkretno diagnostičke alate misliš?
Sa curom iz HP servisa preko telefona sam napravila Test Hard diska iz biosa koji je trajao duže nego šta bi trebalo (cca.3h),
zatim Start up test i Running test. Još smo trebali provjeriti System recovery ali nije išlo.
Ne mogu ga direktno nositi jer u Varaždinu ne postoji ovlašteni servis, a u garancijskom listu lijepo piše prvo se obratiti HP službi (tel.0800223213).
Kreiranje recovery CD-ova i njihovo iskrcavanje na računalu kreira "početnu" sliku stanja. Time bi se riješili potencijalni problemi bazirani na svim (potencijalno i zloćudnim) aplikacijama stavljenim na računalo od nabavke.
Imaš li kakvih dijagnostičkih alata u HP-ovom paketu softvera? test HDD-a od tri sata nije nešto previše, ali ako kažu da je puno možda je i do diska (što opet znači da treba u servis).
I meni ide na zivce sto ne daju recovery DVD nego stavljaju particiju na disk. Sto ako disk crkne? Oces i onda cekat i trazit misec dva dana dok se oni udostoje upogonit taj komp?
I meni ide na zivce sto ne daju recovery DVD nego stavljaju particiju na disk. Sto ako disk crkne? Oces i onda cekat i trazit misec dva dana dok se oni udostoje upogonit taj komp?
khm, u uputama koje nitko obično ne čita uredno piše kako se radi backup recovery toola sa svim njegovim dijelovima
jedini problem je u korisnicima "koji sve znaju", ali ništa ne naprave
a onda je još ljepše kad "pametni klinac iz susjedstva ili još gore geek iz servisa" prebriše tu particiju da bi instalirao piratske win (iako računalo ima legalnu licencu i legalnu kopiju svega na disku)
tako sam ja prošli tjedan plakao kad sam vidio kako su sa IBMa obrisali sistemsku particiju sa win, i bogme sam se namučio dok nisam našao CD sa win koji prolaze autorizaciju (a sve zbog jednog kretena)
I meni ide na zivce sto ne daju recovery DVD nego stavljaju particiju na disk. Sto ako disk crkne? Oces i onda cekat i trazit misec dva dana dok se oni udostoje upogonit taj komp?
khm, u uputama koje nitko obično ne čita uredno piše kako se radi backup recovery toola sa svim njegovim dijelovima
jedini problem je u korisnicima "koji sve znaju", ali ništa ne naprave
a onda je još ljepše kad "pametni klinac iz susjedstva ili još gore geek iz servisa" prebriše tu particiju da bi instalirao piratske win (iako računalo ima legalnu licencu i legalnu kopiju svega na disku)
tako sam ja prošli tjedan plakao kad sam vidio kako su sa IBMa obrisali sistemsku particiju sa win, i bogme sam se namučio dok nisam našao CD sa win koji prolaze autorizaciju (a sve zbog jednog kretena)
Bas zato jer postoje kreteni i klinci bi trebalo stavljati taj DVD. Koliko ih on moze kostat? 100 kn? Pa evo vam 100kn vise skrti mamojebci, samo mi dajte dvd. Uostalom, ja prvi nebi instalirao njihove winse sa hrpom bloatware-a i shiny djidji.
I meni ide na zivce sto ne daju recovery DVD nego stavljaju particiju na disk. Sto ako disk crkne? Oces i onda cekat i trazit misec dva dana dok se oni udostoje upogonit taj komp?
khm, u uputama koje nitko obično ne čita uredno piše kako se radi backup recovery toola sa svim njegovim dijelovima
jedini problem je u korisnicima "koji sve znaju", ali ništa ne naprave
a onda je još ljepše kad "pametni klinac iz susjedstva ili još gore geek iz servisa" prebriše tu particiju da bi instalirao piratske win (iako računalo ima legalnu licencu i legalnu kopiju svega na disku)
tako sam ja prošli tjedan plakao kad sam vidio kako su sa IBMa obrisali sistemsku particiju sa win, i bogme sam se namučio dok nisam našao CD sa win koji prolaze autorizaciju (a sve zbog jednog kretena)
Bas zato jer postoje kreteni i klinci bi trebalo stavljati taj DVD. Koliko ih on moze kostat? 100 kn? Pa evo vam 100kn vise skrti mamojebci, samo mi dajte dvd. Uostalom, ja prvi nebi instalirao njihove winse sa hrpom bloatware-a i shiny djidji.
Dobro, nije baš sve bloatware, ima nekih dobrih aplikacija, ali većina je smeće i isključim ih samo (tuneup utilities)... Kao recimo onaj touch-interface sound control. I onda mi prikaže traku na zaslonu i usput recimo, minimizira igru. Đubre
Bas zato jer postoje kreteni i klinci bi trebalo stavljati taj DVD. Koliko ih on moze kostat? 100 kn? Pa evo vam 100kn vise skrti mamojebci, samo mi dajte dvd. Uostalom, ja prvi nebi instalirao njihove winse sa hrpom bloatware-a i shiny djidji.
možda blesavo zvuči, ali na toj particiji se obično nađe software koji često vrijedi više od cijelog laptopa skupa sa win
U čemu je problem sjesti i 15 minuta prolistati i pročitati upute za korištenje?
(ja sam kad sam kupio svoj prvi laptop to uredno napravio, jednako kako i svaki novi uređaj koji kupim)
a bloatware-a i shiny djidji kako ih ti zoveš imaju
e sad ako ti baš želiš bit mulac i ne iskorisiti nešto što si platio skupo (jer brand računala su skuplja od nekih običnih) onda budi.
Pametni znaju čemu služe upute.