Kružni tok ( vaša iskustva itd)

poruka: 46
|
čitano: 15.379
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Primjetio sam da se večina vozaća pogrešno vozi u kružnom toku.

Evo naprimjer kružni tok sa dvije trake, ima tri izlaza tj 4 ako računate onaj iz kojeg ste izašli. Večina vozaća se drži desnog ruba a idu na posjednji izlaz.
Ja kad idem na posjednji izlaz idem blize sredini i skrećem desno pored predzajdneg.
Poanta je ak ides na prvi izlaz onda se drzis desne strane, ako ides na drugi izlaz onda ides u drugu traku i ides desno poslije prvog izlaza. Nervira me to što se večina uvjek voze na desnoj strani ruba.
10 godina
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)

Zato kaj većina ne zna tko ima prednost u samom kružnom toku.

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)

Primjera radi... Citat sa http://www.instruktor-voznje.com.hr/kruzni_tok_rotor/

 

"U kružnom toku vozila koja zadržavaju smjer ravno i svoju prometnu traku imaju prednost !
Primjer:
dolazite iz smjera Lučko. Ulazite u kružni tok krajnom desnom prometnom trakom. Prolazite pokraj izlaza za Remetinec. Prolazite pokraj izlaza za velesajam i želite nastaviti svojom desnom prometnom trakom prema Jadranskom mostu. Vozilo iz srednje prometne trake izlazi prema velesajmu, prelazi preko vaše desne prometne trake i ......čuvajte se.....on misli da vi morate izaći na izlaz prema velesajmu. Naravno da ne morate. Ako želite možete napraviti 100 krugova desnom prometnom trakom i na kraju izaći na izlaz koji želite. A da ste cijelo vrijeme u prednosti. Pravilo preživljavanja u desnoj traci je...pazite na druge vozače...na njihove greške...pratite ih u retrovizorima i preko ramena..."

 

Želim reći da ne postoji pravilo kakvo ti spominješ. Preporučljivo je i logično raditi tako u mnogim situacijama, to se slažem, ali nikako nije pogrešno ući u desnu traku i voziti se njom do trećeg, četvrtog izlaza. U osnovi je kružni tok najobičnija cesta, samo ide ukrug. Tako da se smiješ voziti desnom trakom, lijevom trakom...

 

Da je iritantno što se 90% vozača boji kružnog toka k'o crnog vraga, čekaju da bude rupa od cijelog kruga da bi ušli u njega i voze se po njemu 4.62 km/h, to se apsolutno slažem. A tko bi se onda još i prestrojavao iz jedne u drugu traku u tako stresnoj situaciji kao što je vožnja ukrug omfgzor si lud?

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.4.2018 7:08 (Mirko935).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Mirko935 kaže...

Primjera radi... Citat sa http://www.instruktor-voznje.com.hr/kruzni_tok_rotor/

 

"U kružnom toku vozila koja zadržavaju smjer ravno i svoju prometnu traku imaju prednost !
Primjer:
dolazite iz smjera Lučko. Ulazite u kružni tok krajnom desnom prometnom trakom. Prolazite pokraj izlaza za Remetinec. Prolazite pokraj izlaza za velesajam i želite nastaviti svojom desnom prometnom trakom prema Jadranskom mostu. Vozilo iz srednje prometne trake izlazi prema velesajmu, prelazi preko vaše desne prometne trake i ......čuvajte se.....on misli da vi morate izaći na izlaz prema velesajmu. Naravno da ne morate. Ako želite možete napraviti 100 krugova desnom prometnom trakom i na kraju izaći na izlaz koji želite. A da ste cijelo vrijeme u prednosti. Pravilo preživljavanja u desnoj traci je...pazite na druge vozače...na njihove greške...pratite ih u retrovizorima i preko ramena..."

 

Želim reći da ne postoji pravilo kakvo ti spominješ. Preporučljivo je i logično raditi tako u mnogim situacijama, to se slažem, ali nikako nije pogrešno ući u desnu traku i voziti se njom do trećeg, četvrtog izlaza. U osnovi je kružni tok najobičnija cesta, samo ide ukrug. Tako da se smiješ voziti desnom trakom, lijevom trakom...

 

Da je iritantno što se 90% vozača boji kružnog toka k'o crnog vraga, čekaju da bude rupa od cijelog kruga da bi ušli u njega i voze se po njemu 4.62 km/h, to se apsolutno slažem. A tko bi se onda još i prestrojavao iz jedne u drugu traku u tako stresnoj situaciji kao što je vožnja ukrug omfgzor si lud?

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

Obratite pozornost na crveno, rubnii kamen koji spriječava da se cijelo vrijeme voziti po desnoj strani, omogučuje da vozite desno ako želite odma skrenuti desno. 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
To funkcionira samo kad bi se svi pridržavali toga. Pa onda se ti idi prestrojavat, dođe ti u mrtvi ili ga ni ne skužiš, napucaš ga u kružnom i ti si kriv :/
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.4.2018 9:01 (W4RRiOR).
12 godina
odjavljen
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

Obratite pozornost na crveno, rubnii kamen koji spriječava da se cijelo vrijeme voziti po desnoj strani, omogučuje da vozite desno ako želite odma skrenuti desno. 

Stvarno?! Rubni kamen?! Imaš li ti uopće vozačku? Po ovom tvojem prijedlogu se vidi da nikada nisi bio u gužvi. U zadnje vrijeme se svašta može pročitati na bugovom forumu. Kao da čitaš 24sata.

16 godina
moderator
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

 

Po tvojoj logici autocesta nema smisla, koji k će tamo dvije ili više traka kad svi mogu kao gospoda u jednoj?

14 godina
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)

Dovoljno je smirenije tj sporije ući u kružni tok,gledati vozače gdje gledaju i pratiti promet.Naravno uvijek ima budalaša koji sa vanjske strane voze i ne propuste ovoga u srednjoj traci koji želi izači upravo na taj izlaz gdje budalaš proleti.MI u Umagu više nemamo semafora i zasad nema velikih sudara.Vidio sam jednog bmw-a koji je žurio u srednjoj traci i želio prije kamiona u vanjskoj traci izači.Završio ispod prikolice sa haubom.

Sjedi 1
10 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
formula1live kaže...
Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

Obratite pozornost na crveno, rubnii kamen koji spriječava da se cijelo vrijeme voziti po desnoj strani, omogučuje da vozite desno ako želite odma skrenuti desno. 

Stvarno?! Rubni kamen?! Imaš li ti uopće vozačku? Po ovom tvojem prijedlogu se vidi da nikada nisi bio u gužvi. U zadnje vrijeme se svašta može pročitati na bugovom forumu. Kao da čitaš 24sata.

Kao prvo mislio sam na ovo  zove se betonski rubnik. Nisam stalno u gužvi jer sam iz zagorja ali zna se ponekad napravit gužva. Večinom se vozim po zaboku di imamo na jednom dijelu po tri kružna toka. 

Ti opčito ne razumijes problem o kojem govorim, zasto većina moraju da voze po desnoj strani. 

 

Imaš li ti vozačku ??? Očito nemas kada ne razumijes problem. 

10 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
DrNasty kaže...
Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

 

Po tvojoj logici autocesta nema smisla, koji k će tamo dvije ili više traka kad svi mogu kao gospoda u jednoj?

Ne nije isto, dovoljno je vidjeti sliku i sve ti bude jasno .Onaj koji uđe u drugu traku jedva može van jer se svi stiskaju pokraj desnog ruba i idu do posjednjeg izlaza. 

 

 

 

 

 

 

 

16 godina
moderator
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Markić7 kaže...

Ne nije isto, dovoljno je vidjeti sliku i sve ti bude jasno .Onaj koji uđe u drugu traku jedva može van jer se svi stiskaju pokraj desnog ruba i idu do posjednjeg izlaza. 

 

 

 

 

 I ti sad zagovaraš da onaj koji dolazi iz unutrašnjeg dijela toka može slobodno oduzeti prednost vozilu koje je u svojoj traci? Ma da, gore ti je čovjek objasnio da vozilo u svojoj traci zadržava prednost pa se ti ubacuj.

9 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Inače, većini vozača je potpuno strano da napravi cijeli krug u kružnom, sto je sasvim ispravna radnja ako ne mozes preci u traku u koju želiš.
7 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Markić7 kaže...
Primjetio sam da se večina vozaća pogrešno vozi u kružnom toku.

Evo naprimjer kružni tok sa dvije trake, ima tri izlaza tj 4 ako računate onaj iz kojeg ste izašli. Večina vozaća se drži desnog ruba a idu na posjednji izlaz.
Ja kad idem na posjednji izlaz idem blize sredini i skrećem desno pored predzajdneg.
Poanta je ak ides na prvi izlaz onda se drzis desne strane, ako ides na drugi izlaz onda ides u drugu traku i ides desno poslije prvog izlaza. Nervira me to što se večina uvjek voze na desnoj strani ruba.

Bas zbog toga sto tebe muci i sto ljudi ne znaju vozit ili ne postuju pravila se kruzni tokovi sa dvije trake vise ne rade jer postoje bolja rjesenja. 

Npr. u susjednoj Sloveniji, koja je puna kruznih tokova, su zabranjeni jos od 2010. 

Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

Obratite pozornost na crveno, rubnii kamen koji spriječava da se cijelo vrijeme voziti po desnoj strani, omogučuje da vozite desno ako želite odma skrenuti desno. 

Ne gubi se smisao dvije trake jer su one tu iz drugoga razloga, a to je kapaciteta kruznog toka. 

 

Ovo rjesenje koje spominjes vec odavno postoji, i zove se turbo kruzni tok. U linku je prvi takav u Hrvatskoj napravljen prije 4 godine.  

10 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
bluBear kaže...
Markić7 kaže...
Primjetio sam da se večina vozaća pogrešno vozi u kružnom toku.

Evo naprimjer kružni tok sa dvije trake, ima tri izlaza tj 4 ako računate onaj iz kojeg ste izašli. Večina vozaća se drži desnog ruba a idu na posjednji izlaz.
Ja kad idem na posjednji izlaz idem blize sredini i skrećem desno pored predzajdneg.
Poanta je ak ides na prvi izlaz onda se drzis desne strane, ako ides na drugi izlaz onda ides u drugu traku i ides desno poslije prvog izlaza. Nervira me to što se večina uvjek voze na desnoj strani ruba.

Bas zbog toga sto tebe muci i sto ljudi ne znaju vozit ili ne postuju pravila se kruzni tokovi sa dvije trake vise ne rade jer postoje bolja rjesenja. 

Npr. u susjednoj Sloveniji, koja je puna kruznih tokova, su zabranjeni jos od 2010. 

Markić7 kaže...

 Onda se gubi smisao imati dvije ili više trake, onda onaj koji je ušao u drugu ili treću ispada bedak. Možda kada bi stavili rubni kamen ovako onda bi ljudi više to poštivali. 

Obratite pozornost na crveno, rubnii kamen koji spriječava da se cijelo vrijeme voziti po desnoj strani, omogučuje da vozite desno ako želite odma skrenuti desno. 

Ne gubi se smisao dvije trake jer su one tu iz drugoga razloga, a to je kapaciteta kruznog toka. 

 

Ovo rjesenje koje spominjes vec odavno postoji, i zove se turbo kruzni tok. U linku je prvi takav u Hrvatskoj napravljen prije 4 godine.  

 Hvala, 

Gledao sam videozapise raznim turbo toku i već mi se sviđa :) Nitko nikog ne blokira i svi idu bez problema samo treba naučiti voziti u njemu :)

 

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Ne znam cemu rasprava oko ovog uopce. Svima je poznato da barem 50% ljudi ne bi smjeli imati vozacku.

Moj susjed je polagal 17 puta, alooo...17 puta. Ako ne polozis iz druge dozivotna zabrana ak se mene pita.
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
12 godina
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Kakve veze ima broj polaganja sa icim.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Mozda to kaj debili dobivaju vozacku...
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
12 godina
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Mozda si ti debil ali toga jos nisi svjestan, a mozda sam i ja?
16 godina
moderator
online
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
bluBear kaže...
Bas zbog toga sto tebe muci i sto ljudi ne znaju vozit ili ne postuju pravila se kruzni tokovi sa dvije trake vise ne rade jer postoje bolja rjesenja.

Ja bih rekao da ni nije zbog toga što ljudi ne znaju voziti ili što ne poštuju pravila. Ljudi koji se voze u desnoj traci, a ne izlaze na prvom izlazu - poštuju pravila. Čak i ako ne propuštaju ovog iz srednje/lijeve trake - poštuju pravila.

 

A oni koji znaju voziti, znaju da se izlažu većem (nepotrebnom?) riziku ako se voze u srednjoj ili lijevoj traci, jer kad će skretati desno, prednost ima onaj u desnoj traci. Dakle, izlažu se riziku da, ukoliko dođe do nesreće, upravo oni budu krivac za nesreću zbog prestrojavanja, jer su automatski krivi - jer su ovome u desnoj traci oduzeli prednost. Ujedno, ako je gust promet, možda se neće moći prestrojiti kad žele nego će bezveze morati raditi dodatni krug. Znači, hoćeš se voziti "propisno" pa ulaziš u srednju ili lijevu traku, a ta propisna vožnja ti povećava rizik da upravo ti prouzročiš nesreću i otežava ti isključivanje iz kružnog toka! To je lose-lose situacija - kažnjava se dobra vožnja, umjesto da se nagrađuje.

 

Istina je da se i oni u desnoj traci izlažu riziku da će ih pokupiti ovaj iz srednje/lijeve trake ako želi skrenuti desno, pogotovo ako vozač u srednjoj/lijevoj traci pomisli da vozač u desnoj traci ima obvezu skretanja desno. Međutim, ako ih ovaj iz srednje trake i tresne, kriv je taj jer je ovome u desnoj traci oduzeo prednost!

 

Zbog toga je koncept običnog dvo- ili još gore trotračnog kružnog toka glup. Nije se razmišljalo nego se išlo "logikom" više je bolje - ako je jedan krug dobar, dva će biti bolja, a tri još bolja. Mo'š mislit. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Markić7 kaže...

 Hvala, 

Gledao sam videozapise raznim turbo toku i već mi se sviđa :) Nitko nikog ne blokira i svi idu bez problema samo treba naučiti voziti u njemu :)

Eto kružni tok po tvom ukusu. A tko smisli to glupo ime "turbo kružni tok"? Nikad mi nije palo na pamet da ikakvom kružnom toku uopće treba posebno ime, ali ak' ih veseli...

 

https://www.google.com/maps/@52.5403457,13.2033167,152m/data=!3m1!1e3

(glupi forum neće ostaviti cijeli link zbog uskličnika... copy paste pa će bit'

Poruka je uređivana zadnji put ned 8.4.2018 11:16 (Mirko935).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Turbo kružni tok i nije baš najsretnije rješenje, ulaz u unutarnju traku omogućen je samo na mjestu ulaza u kružni tok, a trake su na ostatku kružno toka odvojene i visinski (rubnjakom). Ne postoji mogućnost prestrojavanja, što si izabrao, izabrao si. Rješenje nije baš intuitivno. A jedan od najgoreg primjera raskrižja je "dijamantno" raskrižje u americi u kojem postoje dvije točke frontalnog sudara (oni iz zagreba neka zamisle situaciju tramvaja i automobila na branimirovoj)
11 godina
online
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
ivanzu kaže...
Mozda si ti debil ali toga jos nisi svjestan, a mozda sam i ja?

 koliko puta si pao, priznaj 

12 godina
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)

Jednom, koliko si ti?

16 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
mbaksa kaže...
 

Zbog toga je koncept običnog dvo- ili još gore trotračnog kružnog toka glup. Nije se razmišljalo nego se išlo "logikom" više je bolje - ako je jedan krug dobar, dva će biti bolja, a tri još bolja. Mo'š mislit. 

Pa u biti i je, ako se zna što se radi. Ja npr. na Remetinečkom koristm sve trake na svim ulazima, ima jako puno smisla ovisno o smjeru vožnje.

No koliko vozača se ne snalazi je prestrašno.

14 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Old Iggy kaže...
mbaksa kaže...
 

Zbog toga je koncept običnog dvo- ili još gore trotračnog kružnog toka glup. Nije se razmišljalo nego se išlo "logikom" više je bolje - ako je jedan krug dobar, dva će biti bolja, a tri još bolja. Mo'š mislit. 

Pa u biti i je, ako se zna što se radi. Ja npr. na Remetinečkom koristm sve trake na svim ulazima, ima jako puno smisla ovisno o smjeru vožnje.

No koliko vozača se ne snalazi je prestrašno.

 Koliko ih samo oduzme prednost tebi pa se vuku kao stari magarci umjesto da stisnu gas. 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
11 godina
online
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
ivanzu kaže...

Jednom, koliko si ti?

 niti jednom

16 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Fake_Alert kaže...
Old Iggy kaže...

Pa u biti i je, ako se zna što se radi. Ja npr. na Remetinečkom koristm sve trake na svim ulazima, ima jako puno smisla ovisno o smjeru vožnje.

No koliko vozača se ne snalazi je prestrašno.

 Koliko ih samo oduzme prednost tebi pa se vuku kao stari magarci umjesto da stisnu gas. 

U biti se jako rijetko oduzima prednost, u pravilu je to slučaj kod ovih koji iz unutarnjih traka idu van.

A što se ekipa sporije vozi, lakše je i ući i mijenjati trake i izaći.

6 godina
protjeran
offline
Kružni tok ( vaša iskustva itd)

ja se uglavnom drzim pravila: ne vise od dva kruga...iz nekog razloga se suputnici uvijek smiju...

Brajanov život
14 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
Old Iggy kaže...
Fake_Alert kaže...
Old Iggy kaže...

Pa u biti i je, ako se zna što se radi. Ja npr. na Remetinečkom koristm sve trake na svim ulazima, ima jako puno smisla ovisno o smjeru vožnje.

No koliko vozača se ne snalazi je prestrašno.

 Koliko ih samo oduzme prednost tebi pa se vuku kao stari magarci umjesto da stisnu gas. 

U biti se jako rijetko oduzima prednost, u pravilu je to slučaj kod ovih koji iz unutarnjih traka idu van.

A što se ekipa sporije vozi, lakše je i ući i mijenjati trake i izaći.

 Ma kakvi....ovi sto se ubacuju u kruzni tok oduzimaju prednost i vuku se uzasno sporo kada treba potegnut.... ja u kruzni samo po gasu da sam sto prije van... svaki dan vec 3 godine tamo prolazim i dosta mi je kretena svakakvih. 

Mene moj instruktor nije vozio na kruzni, isti instruktor je i sestri... i sta rec kako naucit voziti tamo kada te instruktor voznje ne odvete........

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
7 godina
offline
Re: Kružni tok ( vaša iskustva itd)
mbaksa kaže...
bluBear kaže...
Bas zbog toga sto tebe muci i sto ljudi ne znaju vozit ili ne postuju pravila se kruzni tokovi sa dvije trake vise ne rade jer postoje bolja rjesenja.

Ja bih rekao da ni nije zbog toga što ljudi ne znaju voziti ili što ne poštuju pravila. Ljudi koji se voze u desnoj traci, a ne izlaze na prvom izlazu - poštuju pravila. Čak i ako ne propuštaju ovog iz srednje/lijeve trake - poštuju pravila.

 

A oni koji znaju voziti, znaju da se izlažu većem (nepotrebnom?) riziku ako se voze u srednjoj ili lijevoj traci, jer kad će skretati desno, prednost ima onaj u desnoj traci. Dakle, izlažu se riziku da, ukoliko dođe do nesreće, upravo oni budu krivac za nesreću zbog prestrojavanja, jer su automatski krivi - jer su ovome u desnoj traci oduzeli prednost. Ujedno, ako je gust promet, možda se neće moći prestrojiti kad žele nego će bezveze morati raditi dodatni krug. Znači, hoćeš se voziti "propisno" pa ulaziš u srednju ili lijevu traku, a ta propisna vožnja ti povećava rizik da upravo ti prouzročiš nesreću i otežava ti isključivanje iz kružnog toka! To je lose-lose situacija - kažnjava se dobra vožnja, umjesto da se nagrađuje.

 

Istina je da se i oni u desnoj traci izlažu riziku da će ih pokupiti ovaj iz srednje/lijeve trake ako želi skrenuti desno, pogotovo ako vozač u srednjoj/lijevoj traci pomisli da vozač u desnoj traci ima obvezu skretanja desno. Međutim, ako ih ovaj iz srednje trake i tresne, kriv je taj jer je ovome u desnoj traci oduzeo prednost!

 

Zbog toga je koncept običnog dvo- ili još gore trotračnog kružnog toka glup. Nije se razmišljalo nego se išlo "logikom" više je bolje - ako je jedan krug dobar, dva će biti bolja, a tri još bolja. Mo'š mislit. 

Da zbog tih problema koje ovdje navodis i koji jako utjecu na prometnu sigurnost se takvi kruzni vise ne rade, bar ne na nasim prostorima.

 

 

Ne bih rekao da je kocept kruznog toka sa dvije trake ili jos vise traka glup, jer se islo logikom povecanja kapacitete raskrizja a prometna sigurnost je pala u drugi plan ( sto je velika greska ), mada je u teoriji funkcioniralo al u praksi kao sto vidimo ne bas. Zato se rade druge verzije kruznih koje eliminiraju ove probleme o kojima se gore raspravlja. 

Manzi kaže...
Turbo kružni tok i nije baš najsretnije rješenje, ulaz u unutarnju traku omogućen je samo na mjestu ulaza u kružni tok, a trake su na ostatku kružno toka odvojene i visinski (rubnjakom). Ne postoji mogućnost prestrojavanja, što si izabrao, izabrao si. Rješenje nije baš intuitivno.

Ovo sto si opisao je bas funkcija turbo kruznog toka, da onemoguci prestrojavanje unutar kruznog toka, sto je velika mana i problem kruznog toka sa dvije trake o kojem se gore raspravlja.

Ne kuzim di je problem da se prije ulaska izabere traka, ista stvar je i na semaforima. 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice