Pitanje u vezi jamstva

poruka: 23
|
čitano: 3.289
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Pitanje u vezi jamstva na proizvode

Kod kupovine nekih alata u malim trgovinama i željezarama  kad trgovcu postavim pitanje koliko vrjedi garancija on mi odgovori vrjedi godinu dana odnosno 12 mjeseci , a na jamstvenom listu jasno piše "jamstveni rok  24 mjeseca" nedavno mi se pokvarila udarna bušilica raspao se ležaj i zablokirala osovina pokušao sam je reklamirati ali mi je trgovac odbio preuzeti proizvod na reklamaciju uz obrazloženje da on daje samo 12 mjeseci i da njega ne zanima to što na jamstvenom listu piše 24 mjeseca. Tko je ovdje u pravu?

9 godina
odjavljen
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
Jel piše na jamstvenom listu koji je ovlašteni servis? Pa možda da tamo odneseš.
16 godina
online
Re: Pitanje u vezi jamstva na proizvode
expert man kaže...

Kod kupovine nekih alata u malim trgovinama i željezarama  kad trgovcu postavim pitanje koliko vrjedi garancija on mi odgovori vrjedi godinu dana odnosno 12 mjeseci , a na jamstvenom listu jasno piše "jamstveni rok  24 mjeseca" nedavno mi se pokvarila udarna bušilica raspao se ležaj i zablokirala osovina pokušao sam je reklamirati ali mi je trgovac odbio preuzeti proizvod na reklamaciju uz obrazloženje da on daje samo 12 mjeseci i da njega ne zanima to što na jamstvenom listu piše 24 mjeseca. Tko je ovdje u pravu?

Ako piše na jamstvenom listu 24 mjeseca, onda 24 mjeseca. Nebitno je što on misli.

Imaš dvije solucije: odvesti u ovlašteni servis ili distributeru, odnosno prijaviti inspekoratu povredu ZOO / ZZP.

13 godina
neaktivan
offline
Pitanje u vezi jamstva

Hvala na brzom odgovoru, probaću ga upozoriti da krži pravilnik, ako ne popusti nosim uređaj kod ovlaštenog servisera. Nevezano za temu nećete vjerovati upravo mi susjed kuca na vrata,sletio s autom (golf 2)   pijan ko guzica jedva hoda, sad sam ga izvukao iz jarka s traktorom  auto je malo slupan a njemu nije bilo ništa, eno ga ode kod bivše žene  samo neznam kako će voziti u takvom stanju nadam se da neće nekoga zgaziti

16 godina
online
Re: Pitanje u vezi jamstva
expert man kaže...

Hvala na brzom odgovoru, probaću ga upozoriti da krži pravilnik, ako ne popusti nosim uređaj kod ovlaštenog servisera. Nevezano za temu nećete vjerovati upravo mi susjed kuca na vrata,sletio s autom (golf 2)   pijan ko guzica jedva hoda, sad sam ga izvukao iz jarka s traktorom  auto je malo slupan a njemu nije bilo ništa, eno ga ode kod bivše žene  samo neznam kako će voziti u takvom stanju nadam se da neće nekoga zgaziti

Pa što mu nisi "slučajno" uzeo ključeve?

13 godina
neaktivan
offline
Pitanje u vezi jamstva

Ne želim  mu se zamjerati vjerujte mi u teškoj je situaciji, nedavno se razveo,  čovjek me ljepo zamolio da ga izvučem što sam i učinio

6 godina
protjeran
offline
Pitanje u vezi jamstva

Da ne otvaram novu temu. Imam ovjereno jamstvo (pečat, datum, IMEI naljepnica) ali nemam račun. Prihvaćaju li bez računa u ovlaštenom servisu (radi se o Samsung mobitelu)?

11 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
Paolo Maldini kaže...

Da ne otvaram novu temu. Imam ovjereno jamstvo (pečat, datum, IMEI naljepnica) ali nemam račun. Prihvaćaju li bez računa u ovlaštenom servisu (radi se o Samsung mobitelu)?

 pa zatraži u trgovini u kojoj si kupio uređaj da ti pošalju mejlom račun

meni su tako u linksu poslali račun nakon dvije i pol godine od kupnje

6 godina
protjeran
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
picajzla0707 kaže...
Paolo Maldini kaže...

Da ne otvaram novu temu. Imam ovjereno jamstvo (pečat, datum, IMEI naljepnica) ali nemam račun. Prihvaćaju li bez računa u ovlaštenom servisu (radi se o Samsung mobitelu)?

 pa zatraži u trgovini u kojoj si kupio uređaj da ti pošalju mejlom račun

meni su tako u linksu poslali račun nakon dvije i pol godine od kupnje

 Kupljen uređaj preko njuškala, originalni vlasnik ga je vjerojatno kupio na firmu (R1 račun). Teško da će mi dati račun mailom...

6 godina
protjeran
offline
Pitanje u vezi jamstva

Ne treba račun

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184

 

Ako ste uz proizvod dobili i jamstvo, trgovac vam ne može osporavati prava iz jamstvenog lista bez računa, jer je ovjereno jamstvo s datumom plaćanja dokaz mjesta i vremena kupnje proizvoda.

7 godina
offline
Pitanje u vezi jamstva

Pošto već postoji tema, čisto ću je malo oživjeti. 
Kakva su vam iskustva sa jamstvom u našim IT dućanima? Pretpostavljam da oni to šalju dalje u ovlaštene servise, pa će se odmah i ograditi u slučaju da nešto priupitam. 
Uglavnom, ima uskoro i mjesec dana da sam artikl pod jamstvom poslao natrag u dućan. Mislio sam da se to kroz jedan radni tjedan pregleda, ustanovi kvar, popravi/zamijeni, no još uvijek ništa. Pa onako iz vašeg osobnog iskustva - koje su vam trgovine to najažurnije obavljale do sada i koliki je proces čekanja bio u vašem slučaju? Hvala!

8 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
Najbrže e-kupi. U tjedan dana od narudžbe do dostave novog uređaja. (kupljen, došao ao pokvaren, povrat i dolazak novog uređaja).

Trebao si im odmah nakon tjedan dana pisati jer ovo je predugo. Ima i mingo, pa i njima pošalji upit.
7 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
Antoniio22 kaže...
Trebao si im odmah nakon tjedan dana pisati jer ovo je predugo. Ima i mingo, pa i njima pošalji upit.

I pisao sam. Točno nakon tjedan dana. Rečeno mi je da će se javiti čim dobiju više informacija. Jer je artikl poslan u ovlašteni servis čim je zaprimljen. I od tada 

15 godina
offline
Pitanje u vezi jamstva

Bratu mi je odapeo Lenovo Legion prijenosnik (ovaj). Stvar je u tome što je prijenosnik kupljen krajem siječnja 2022. i na stranici od SD piše da je jamstvo 2 godine. A kaže mi da kada skenira QR kod na prijenosniku, piše mu da jamstvo traje do travnja ove godine. U papirima ne piše ništa glede toga koliko traje jamstvo, osim toga da je na bateriju 12 mjeseci. Jučer ga je odnio u SD, s obzirom da živi u Zagrebu i kaže mi da ga čovjek već čudno gleda. Kao, riknuo je taman oko isteka jamstva i tako... I rekao mu je i pokazao to vezano za QR kod i što piše glede trajanja jamstva. Što ekipa ovdje savjetuje?

 

A još prošli mjesec mu je otišao WiFi i onda sam mu rekao da ga reklamira, ali nije ništa poduzeo. Da bi prije koji dan ustanovio da je skroz u kvaru - prilikom uključenja nema slike, niti na monitoru kada ga spoji, ali tipkovnica svijetli kako mi kaže. Nema nikakvih zvučnih signala. Sve se mislim da je možda matična ploča u kvaru ili grafička kartica. Eto što je prijenosno računalo - sve je zbijeno, pojačano se grije jer su moćne komponente i kada nešto ode, ne možeš jednostavno ustanovit gdje je kvar kao kod stolnog računala. Točno pomisliš i na "programirani" kvar s obzirom da je nastupilo oko isteka jamstva. Sranje, da se tako izrazim.

13 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva

Zato obavezno kada se kupuju tako skupe stvari, uzme se i osiguranje (iliti dodatno jamstvo). Kad sam svojeg Legiona kupio krajem prošle godine, obavezno sam pritom uzeo i dodatno jamstvo koje je ustvari osiguranje na 3 godine. Pa ako se nešto i dogodi nakon isteka dvije godine garancije, odnesem u službeni servis i račun servisa samo dostavim osiguranju. 

 

Vezano za tvoj konkretan problem, meni na laptopu piše da garancija teče od 9. mjeseca prošle godine iako sam ga kupio u 12. mjesecu. Postoji mogućnost da se to ispravi, ali moram Lenovu slati kopiju računa, možda još nešto od dokumentacije, pa se još nisam upuštao u to. Pretpostavljam da se naše trgovine/servisi ravnaju po tome kada je računalo kupljeno, a ne što kaže stranica proizvođača.

 

Budući da Lenovo kod nas nema službenu prisutnost (samo preko lokalnog distributera), nemaju niti službeni servis već je za to zadužena određena tvrtka.

 

Pretpostavljam da će moj Legion ipak trajati nešto duže jer ne igram igre na njemu, niti ga koristim za neke ekstremno zahtjevne stvari, ali gotovo svi kvarovi u gaming laptopima su posljedica dugoročnog pregrijavanja. 

 

Može ga odnijeti na servis, pa vidjeti što će tamo reći. Iako doduše, ne znam uopće koji ovlašteni servis popravlja Legion seriju, jer to ne piše na njihovim stranicama. Javi nastavak priče, baš me zanima.

15 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva

Odnio ga je u Sancta Domenicu, preuzet je od strane njih. Vidjeti ćemo što će reći. Rekao mi je da je čovjek koji ga je preuzeo naveo pod opis kvara i to da jamstvo još traje prema onome što kaže QR kod. Odnosno link na Lenovo stranicu.

 

Ali nije mi jasno zašto na papiru tj. jamstvenom listu nije ništa ispunjeno glede datuma kupnje (na računu stoji da je kupljen 28.1.2022.) i trajanja jamstva. Kao i broj modela itd. Apsolutno ništa nije ispunjeno na jamstvenom listu.

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.2.2024 17:17 (Izzy).
5 godina
offline
Pitanje u vezi jamstva

Postoje dvije vrste jamstva, odnosno odgovornosti na kvarove uređaja:

 

1. Po zakonu u cijeloj EU, postoji ODGOVORNOST TRGOVCA NA SVE MATERIJALNE NEDOSTATKE (Zakon o obveznim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača) na sve kvarove na uređaju u roku od 24 mjeseca od dana kupnje. U slučaju kvara, uređaj se nosi kod trgovca gdje je kupljen i trgovac je dužan u svom trošku dopremiti uređaj u ovlašteni servis na popravak i natrag u dućan gdje se može preuzeti. Dovoljno je samo uzeti račun (odnosno kopiju računa). Kod kvarova i reklamacije na uređaju najbolje se pozvati po toj odgovornosti.

 

2. Druga vrsta je JAMSTVO PROIZVOĐAČA. Ja kažem da je to jamstvo koliko sam proizvođač vjeruje u svoj proizvod. Obično se koristi po isteku 24 mjeseca pa nadalje ako uređaj ima tvorničko jamstvo. Npr. sada LG stalno na svoje OLED TV daje 2+3 god jamstva. Pa se od treće godine do isteka 5 god od dana kupnje pozivate za reklamaciju na to jamstvo proizvođača u slučaju kvara. Kod tih jamstva ima i nekih uvjeta na osnovu kojih se dobiva. Npr. treba registrirati uređaj u roku od mjesec dana od kupnje uređaja na oficijelnim web stranicama od dotičnog proizvođača.

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.2.2024 17:43 (manubis).
15 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva
Marko :D kaže...

Zato obavezno kada se kupuju tako skupe stvari, uzme se i osiguranje (iliti dodatno jamstvo). Kad sam svojeg Legiona kupio krajem prošle godine, obavezno sam pritom uzeo i dodatno jamstvo koje je ustvari osiguranje na 3 godine. Pa ako se nešto i dogodi nakon isteka dvije godine garancije, odnesem u službeni servis i račun servisa samo dostavim osiguranju. 

 

Vezano za tvoj konkretan problem, meni na laptopu piše da garancija teče od 9. mjeseca prošle godine iako sam ga kupio u 12. mjesecu. Postoji mogućnost da se to ispravi, ali moram Lenovu slati kopiju računa, možda još nešto od dokumentacije, pa se još nisam upuštao u to. Pretpostavljam da se naše trgovine/servisi ravnaju po tome kada je računalo kupljeno, a ne što kaže stranica proizvođača.

 

Budući da Lenovo kod nas nema službenu prisutnost (samo preko lokalnog distributera), nemaju niti službeni servis već je za to zadužena određena tvrtka.

 

Pretpostavljam da će moj Legion ipak trajati nešto duže jer ne igram igre na njemu, niti ga koristim za neke ekstremno zahtjevne stvari, ali gotovo svi kvarovi u gaming laptopima su posljedica dugoročnog pregrijavanja. 

 

Može ga odnijeti na servis, pa vidjeti što će tamo reći. Iako doduše, ne znam uopće koji ovlašteni servis popravlja Legion seriju, jer to ne piše na njihovim stranicama. Javi nastavak priče, baš me zanima.

 Evo da javim novosti. Dakle, od 26., što znači 16 dana od dana reklamacije mu piše (provjerom na Lenovo stranici) da je na servisu. Započelo se sa servisom. Sada ćemo vidjeti...

Poruka je uređivana zadnji put sub 2.3.2024 17:02 (Izzy).
8 godina
offline
Pitanje u vezi jamstva

jamstvo mora teci od dana izdavanja racuna....ne moze biti nikako drugacije....

 

a to sto mi kupimo, pa ispadne da je jamstvo pocelo prije nego je izdan racun, ili je stvar vec prodana, registrirana negdje, pa vracena, ili jamstvo pocme teci od datuma kad je prizivod trgovina kupila, sto nema nikakve veze s kupcem, za krajnjeg kupca je od datuma izdavanja racuna u trgovini gdje je kupljeno....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
13 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva

Imaš li možda koji je ovlašteni servis za seriju Legion laptopa? Jer na stranici Lenova piše za Ideapad, Yoga, ThinkPad, ali ništa od toga za Legion.

15 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva

Prijenosnik je kupljen 28.1.2022. (ima 2 g. jamstva), a do kvara (potpunog prestanka rada) je došlo početkom veljače. Skeniranjem QR koda se dolazi do informacije da jamstvo traje do travnja ove godine. Uglavnom, bitno da je na servisu. Valjda će tamo riješiti kvar i priznati da je sve u jamstvenom roku. Nije mi poznato gdje su ga proslijedili na servis.

Poruka je uređivana zadnji put sub 2.3.2024 17:07 (Izzy).
15 godina
offline
Re: Pitanje u vezi jamstva

Prijenosnik je uredno servisiran. Kvar je bio u matičnoj ploči, ugrađena je nova. Servis je odrađen u Zel-Cosu i nije naplaćen, što znači da je jamstvo uredno priznato. Baš mi je drago!

15 godina
offline
Pitanje u vezi jamstva

Sada mu radi i Wi-fi. Ipak, sve je novo sada, pa normalno da radi - Wi-fi kartica, procesor i grafička kartica.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice