Ljudi sutra imam glavnu vožnju
Jedino me poligon j*be
Neki savjeti?
Ne znaš kako se radi ili trema?
Ljudi sutra imam glavnu vožnju
Jedino me poligon j*be
Neki savjeti?
Ne znaš kako se radi ili trema?
Ljudi sutra imam glavnu vožnju
Jedino me poligon j*be
Neki savjeti?
Ne znaš kako se radi ili trema?
Ne mogu reći da znam kako se radi jer sam do sada u 50% slučajeva pao. Jučer i prekjučer sam skoro svaki put s*ebo(80%), a do prije mjesec i pol 10 puta napravio bez greške
Ne mogu reći da znam kako se radi jer sam do sada u 50% slučajeva pao. Jučer i prekjučer sam skoro svaki put s*ebo(80%), a do prije mjesec i pol 10 puta napravio bez greške
Pa što te muči na poligonu?
Ne mogu reći da znam kako se radi jer sam do sada u 50% slučajeva pao. Jučer i prekjučer sam skoro svaki put s*ebo(80%), a do prije mjesec i pol 10 puta napravio bez greške
Pa što te muči na poligonu?
Vožnja unazad nakon prolaska prvih čunjeva do kraja
(nadam se da razumiješ)
Znači kada idem u nazad prvi dio dobro odradim, prođem čunjeve koje trebam i onda me finiš se*be
I danas me s*ebao pa sam pao
Ali nema veze, drugi puta bolje :)
To je nešto najjednostavnije što se može raditi na poligonu. Ako to ne možeš svladati, kako se ti parkiraš unatrag, ili polukružno okrećeš?! To na poligonu ti treba biti nešto što možeš praktički napraviti zatorenih očiju. U prometu će ti situacije biti sto puta teže, pogotovu kada će biti gužva na cesti ili parkiralištu kada moraš biti točan i malo brži, i da pri tome ne udariš auto iza ili bočno. Kakvog to imaš instruktora? On ti je trebao reći da nisi spreman za ispit. Nemoj izlaziti na ispit dok to dobro na savladaš, jer ćeš imati puno problema na cesti.
To je nešto najjednostavnije što se može raditi na poligonu. Ako to ne možeš svladati, kako se ti parkiraš unatrag, ili polukružno okrećeš?! To na poligonu ti treba biti nešto što možeš praktički napraviti zatorenih očiju. U prometu će ti situacije biti sto puta teže, pogotovu kada će biti gužva na cesti ili parkiralištu kada moraš biti točan i malo brži, i da pri tome ne udariš auto iza ili bočno. Kakvog to imaš instruktora? On ti je trebao reći da nisi spreman za ispit. Nemoj izlaziti na ispit dok to dobro na savladaš, jer ćeš imati puno problema na cesti.
nećeš vjerovati ali odlično
Najveći problem je u osjećaju dok sam na poligonu, ne mogu se orijentirati kao na cesti
I smeta mi što većina to uči napamet ali mislim da ću i ja tako sljedeći put
Za ovaj pad je kriv tvoj instruktor. Ako je vidio da ti sve ide dobro osim toga, trebao ti je reći da uzmeš dodatni sat-dva i da voziš samo to, cijelih dva sata dok ne savladaš. Dok počneš vježbati, prvi put kreni jako, jako sporo. Pa postepeno ubrzavaj. Isto tako, kad polažeš uopće se ne moraš žuriti na poligonu., možeš ti tu vježbu odvoziti sporo kako želiš, samo ne smiješ stati. I nek ti ne bude neugodno na poligonu pred drugima što ideš sporo.
Ja sam danas pao na nesretan način. Poligon sam odlično odradio, brzo i sigurno. Onda kada sam izašao na cestu - grad, noge su mi postale poput pudinga - jedva sam osjećao kvačilo, kočnice i gas, da ne kažem kako me mučilo i stezalo u želucu. Cijelu noć nisam spavao, sat vremena sam čekao po kišici vrzmajući se okolo od nervoze. Ispitivač je bio mlad i susretljiv, ali njegovo zapitkivanje o tome jel radim odma mi je bacilo sumnju da me hoće rušiti - jel nekoga treba rušiti zbog love i velikog raskoraka do sljedećeg ispita zbog praznika i godišnjeg. Ali usprkos tome, gradsku vožnju sam odlično odvozio iako mi se činilo kao da su se svi vozači i pješaci urotili protiv mene, posvuda bakice sa štakom koje se gegaju po pješačkom, sa strane negdje, posvuda djeca vrludaju, posvuda kamioni i kombiji parkirani nasred ceste na sva četiri, posvuda lokve. No dobro, nekako ja to odvozim, polako i oprezno a parkiranje pokraj Bille također odlično. No onda sam vozio izvan grada gdje je dopušteno do 70 i ispitivač je rekao da se okrenemo i da se vratim nazad na poligon, ovaj put samostalno. I kad sam se vraćao jedan pas mi je izletio na cestu, tu sam zakočio i opsovao i nekako obišao tog psa uz psovanje. Nisam smatrao da je to greška jer je riječ o psu. I kada sam se vratio na poligon kazao mi je da nisam prošao jer sam trebao uočiti psa i smanjiti brzinu ili zakočiti, pogledati unutarnje zrcalo i onda nastaviti. To me tako s***o da sam cijeli dan s***n. Instruktor je pokušao nešto sugerirati ali bez uspjeha, ispitivač je bio pristojno formalan i nije pokazivao neke emocije. Sam instruktor je nešto promrljao s psovkom da je sve radi love, netko mora pasti, a i odmah na početku sam sumnjao jer je već četvoro od šestoro prošlo a ja sam bio peti. A čuo sam da je neke pustio i sa ozbiljnijim greškama, iako su bili možda i nesigurni i sve to.
Cijela ova autoškola u suradnji s HAK-om je jedna legalna pljačka i otimanje novca. U ovih 35 sati svačega sam se nagledao na cesti i pitam se tko je njima dao vozačku dozovlu? Čemu rušenje na nekim sitnicama? Čemu dvostruki kriteriji, zašto loš ponekad prođe a dobar padne? Na što čovjek mora računati? Na puku sreću? Meni je cijela obuka bila samo fasada za lovu, da ne kažem prva pomoć koja je čista krađa love za usmeni od 10 sekundi.
I što je najgore sljedeći ispit je tek 15.01.
Hm, hm, hm...
Vozački se mora shvatiti ozbiljno... Danas svi samo ginu na cesti... A nitko se ne pita zašto...
Uvijek ti je u vožnji problem... Ili ti netko nešto priča ili moraš pratiti znakove ili moraš znat doć do nekog mjesta...
A oko tebe na cesti klinci, psi, bicikli i svašta...
Ne kužiš, ti da si pogazio tog psa, auto bi ti se okrenuo i može te udariti onaj iz suprotnog smjera. Al zato je i za njega bitno da ima pregled nad cestom i da vidi što se dešava i da se ti možeš okrenut naletiš li na psa! Al onda ćeš rasturit i auto!
Pozdrav!
Ja sam danas pao na nesretan način. Poligon sam odlično odradio, brzo i sigurno. Onda kada sam izašao na cestu - grad, noge su mi postale poput pudinga - jedva sam osjećao kvačilo, kočnice i gas, da ne kažem
Samo polako i smireno, odlično je da si svjestan pješaka i svega drugog naokolo, idući put ćeš skoro garantirano proći. Kod kočenja stvarno treba provjeriti i unutrašnje zrcalo (naravno, ako/kad ima vremena) - mogao je iza biti Čačić ili teški kamion koji nije primjetio da kočiš.
Ja sam danas pao na nesretan način. Poligon sam odlično odradio, brzo i sigurno. Onda kada sam izašao na cestu - grad, noge su mi postale poput pudinga - jedva sam osjećao kvačilo, kočnice i gas, da ne kažem kako me mučilo i stezalo u želucu. Cijelu noć nisam spavao, sat vremena sam čekao po kišici vrzmajući se okolo od nervoze. Ispitivač je bio mlad i susretljiv, ali njegovo zapitkivanje o tome jel radim odma mi je bacilo sumnju da me hoće rušiti - jel nekoga treba rušiti zbog love i velikog raskoraka do sljedećeg ispita zbog praznika i godišnjeg. Ali usprkos tome, gradsku vožnju sam odlično odvozio iako mi se činilo kao da su se svi vozači i pješaci urotili protiv mene, posvuda bakice sa štakom koje se gegaju po pješačkom, sa strane negdje, posvuda djeca vrludaju, posvuda kamioni i kombiji parkirani nasred ceste na sva četiri, posvuda lokve. No dobro, nekako ja to odvozim, polako i oprezno a parkiranje pokraj Bille također odlično. No onda sam vozio izvan grada gdje je dopušteno do 70 i ispitivač je rekao da se okrenemo i da se vratim nazad na poligon, ovaj put samostalno. I kad sam se vraćao jedan pas mi je izletio na cestu, tu sam zakočio i opsovao i nekako obišao tog psa uz psovanje. Nisam smatrao da je to greška jer je riječ o psu. I kada sam se vratio na poligon kazao mi je da nisam prošao jer sam trebao uočiti psa i smanjiti brzinu ili zakočiti, pogledati unutarnje zrcalo i onda nastaviti. To me tako s***o da sam cijeli dan s***n. Instruktor je pokušao nešto sugerirati ali bez uspjeha, ispitivač je bio pristojno formalan i nije pokazivao neke emocije. Sam instruktor je nešto promrljao s psovkom da je sve radi love, netko mora pasti, a i odmah na početku sam sumnjao jer je već četvoro od šestoro prošlo a ja sam bio peti. A čuo sam da je neke pustio i sa ozbiljnijim greškama, iako su bili možda i nesigurni i sve to.
Cijela ova autoškola u suradnji s HAK-om je jedna legalna pljačka i otimanje novca. U ovih 35 sati svačega sam se nagledao na cesti i pitam se tko je njima dao vozačku dozovlu? Čemu rušenje na nekim sitnicama? Čemu dvostruki kriteriji, zašto loš ponekad prođe a dobar padne? Na što čovjek mora računati? Na puku sreću? Meni je cijela obuka bila samo fasada za lovu, da ne kažem prva pomoć koja je čista krađa love za usmeni od 10 sekundi.
I što je najgore sljedeći ispit je tek 15.01.
Vise te srusio sta nisi pogledo u retrovizor kad si kocio nego sta si kocio zbog psa...
Vise te srusio sta nisi pogledo u retrovizor kad si kocio nego sta si kocio zbog psa...
Znaci se naglo koci treba se pogledati i u unutarnji (gornji?) retrovizor?
Meni je takoder prijavljen ispit prije otprilike tjedan i pol pa cekam... Mozda tek nakon nove godine stizem na red, ako su ispitivaci imaju godisnji?
Znaci se naglo koci treba se pogledati i u unutarnji (gornji?) retrovizor?
Naravno...
A ako zaobilaziš nešto/nekoga onda i vanjski.
Znaci se naglo koci treba se pogledati i u unutarnji (gornji?) retrovizor?
Naravno...
A ako zaobilaziš nešto/nekoga onda i vanjski.
Nez kako mi instruktor to nije rekao, ili je rekao na pocetku kad sam vozio na otvorenom, ali sam zaboravio. Sve u svemu Hvala ;)
Aha, ovo boldano sam znao.
A možda i nije rekao, ali svakako je to potrebno napraviti.
I to ne samo kod naglog kočenja, nego općenito kod kočenja treba provjeriti unutarnji retrovizor.
Ispitivači jako paze na to gledaš li u unutarnji retrovizor ili ne, čak će mnogi i oprostiti neku drugu manju grešku ali to neće.
Usput, hvala nekima gore na podršci i pojašnjenima. Sada mi je mnogo lakše kada znam da sam pogriješio što postavlja osnovu za rušenje.
Ono što mi je ispitivač rekao jest da sam trebao predvidjeti i uočiti situaciji i prilagoditi/smanjiti brzinu i po potrebi zakočiti i pogledati unutrašnje zrcalo. A ja sam refleksivno zakočio, skoro udario psa (oveći pas, možda njemački ovčar) i onda ponovo opalio po gasu. Nisam pogledao unutarnje zrcalo niti sam prilagodio brzinu, ali sam vidio psa i čovjeka na zemljanom tratoaru ali jednostavno nisam išao za tim da će mi pas izletjeti neposredno ispred mene i uprskati mi situaciju. Bio sam ukočen i samo sam čekao povratak na poligon. Vožnja tih pola sata bilo je kao da sam prikopčan na neku spravu za mučenje, da ne kažem kako je trema imala i tjelesne manifestacije poput gubitka cirkulacije u nogama i stezanje u želucu, praktički nisam osjećao komande, ali nekako sam odvozio sve tehnički dobro i pokušavao percipirati cjelinu u prometu. Ispitivaću sam rekao da mi je malo neugodno i glupo što sam radi nekog psa izvan grada pao na ispitu i da je bilo riječ o djetetu nekako bih razumio. On je sve to shvatio ali je rekao da će mi se te stvari u budučoj vožnji mnogo puta događati i da je to ipak diskretirajuća greška koju je morao zabilježiti na obrazac. Ispitivac je bio iznimno pristojan i susretljiv ali opet nekako formalan i odlučan, valjda i on ne može mimo sebe i Zakona o Sigurnosti prometa na Cestama. Uglavnom, pozdravljen sam s riječima drugi put će biti bolje. A odlazak s poligona je jedan od najružnijih osječaja što mogu postojati. Osjecaj poniženosti, nespretnosti, srama i uvrijeđenog ega. Moj savjet je da oni koji izlazu na ispit ne imaju iluzije i sigurnosti o prolasku jer u protivnom ishodu dolazi do opisanog osjecaja. Da ne kažem da treba još do druge prilike čekati i dati nemalu svotu novaca.
Zato si pao!
Zato si pao!
Opalio sam po gasu (dobro nije baš bio neki gas) čisto da pobjegnem od te zvijeri. U taj trenutak sam zaboravio da postoji nekakav ispitivac iza mene. Sve je to bio trenutak-dva. Sada kada vracam film shvacam da sam pogriješio ali sam bio i žrtva nesretne situacije. Da nije bilo tog psa baš u tom trenutku prošao bih. Osim ako mi nebi izmislio nešto drugo, no to je bila jedina diskreditirajuća greška, za koju sam tek poslije na kraju obaviješten da je ključna za moje rušenje.
Dakle mogu polagati sljedeći put 24.12.
Taj termin nitko ne želi jer je navodno "najteži" zbog gustoće prometa
Voziti ili ne? :P
Stari mi je rekao da vozim jer ako položim još ove godine sigurno ću imati auto (tj. stari će ostaviti u RH) a ako ne položim onda postoji dobra šansa da ostanem bez auta :/
14 | Da |
---|---|
1 | Ne |
Dakle mogu polagati sljedeći put 24.12.
Taj termin nitko ne želi jer je navodno "najteži" zbog gustoće prometa
Voziti ili ne? :P
Stari mi je rekao da vozim jer ako položim još ove godine sigurno ću imati auto (tj. stari će ostaviti u RH) a ako ne položim onda postoji dobra šansa da ostanem bez auta :/
A gledaj to ovako. Više auta, već gužva sporije voziš kolone. Znači u tih 45 min koliko ispit traje ćeš prijeći manje kilometara nego kad nema gužve. Manje napravljenih kilometara, manji postotak grešaka. Ja kad sam polagao isto je gužva bila na semaforu sam bio po 5 min i više. Možda sam nekih 5km odvozio u tih 45min, jer mi je za izlazak s poligona trebalo skoro 10 min zbog gužve.
Dakle mogu polagati sljedeći put 24.12.
Taj termin nitko ne želi jer je navodno "najteži" zbog gustoće prometa
Voziti ili ne? :P
Stari mi je rekao da vozim jer ako položim još ove godine sigurno ću imati auto (tj. stari će ostaviti u RH) a ako ne položim onda postoji dobra šansa da ostanem bez auta :/
Ma to su gluposti...kad bi tako gledao nitko nikada ne bi izašao na ispit. Nikada promet neće biti savršen, niti je to poanta vozačkog ispita. Ako misliš da si spreman, napuni se samopouzdanjem i riješi to...:)
Meni od ponedjeljka kreću predavanja.
Tri tjedna pravila, tjedan prva pomoć pa vožnja.
Ako te tješi, ja ću vozit po snijegu
Meni od ponedjeljka kreću predavanja.
Tri tjedna pravila, tjedan prva pomoć pa vožnja.
Ako te tješi, ja ću vozit po snijegu
To je najbolje sta ti se moglo dogodit. Ja sam isto vozio po snijegu i uopce mi nije zao... Zimski uvjeti, autoskola... samo moze biti plus.
Ako te tješi, ja ću vozit po snijegu
Na poligonu pitaj instruktora jel smiješ malo dignut ručnu koji put.
Meni je žao što sam polagao u ljetu, ja bih baš htio malo isprobat klizanje sa tuđim autom.
Ako te tješi, ja ću vozit po snijegu
Na poligonu pitaj instruktora jel smiješ malo dignut ručnu koji put.
Meni je žao što sam polagao u ljetu, ja bih baš htio malo isprobat klizanje sa tuđim autom.
Sto je to rucna
Počet ću ići na predavanja sad u siječnju,ali me brine to šta nikad prije nisan vozio(znam jbg),kako ću ja to sve pohvatat?
i oće li smetat instruktoru/ispitivaču što imam poveću tetovažu na desnoj ruci na jako vidljivom mjestu? xD
Počet ću ići na predavanja sad u siječnju,ali me brine to šta nikad prije nisan vozio(znam jbg),kako ću ja to sve pohvatat?
i oće li smetat instruktoru/ispitivaču što imam poveću tetovažu na desnoj ruci na jako vidljivom mjestu? xD
Prvi bold - jos bolje da nisi nikad vozio
Drugi bold - nitko te ne ocjenjuje po tetovazi
Dobro sada, nije bolje, ali nije niti potrebno voziti prije.
Dođeš u auto školu da naučiš voziti, često kandidati koji već znaju voziti imaju neke loše navike koje su naučili od kuće i teško im je to ispraviti u pravilno.
Osobno prije autoškole nisam praktički niti sjeo na vozačevo mjesto, prošao sam sve iz prve. Naravno, sve ovisi o instruktoru, kandidatu a i na kraju o ispitivaču.