The Friendzone Club izdvojena tema

poruka: 10.987
|
čitano: 1.335.332
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Friendzone Club
Simon_says kaže...
pr0n_addict kaže...

Ako ste u mogućnosti, probajte pratiti menstrualne cikluse da biste, kao udvarač i potencijalni partner, izbjegli nuspojave simptoma predmenstrualnog sindroma odnosno tzv. "loš dan" koji često uzrokuje inače potpuno neobjašnjiva odbijanja.

Mislim da je ovo konstruktivan savjet bez obzira što sam totalni laik.

Više će ti koristiti Billingsova metoda pračenja ovulacije pa da znaš kad je neplodna, bolje da je mrzovoljna neg trudna)))) {#}

Krivo- kad je plodna više ga želi!

 

@Horatio,da je znala da mu je prvi put - nebi mu dala.

Od nekolicine frendica s kojima sam o tome pričao, većina ih je rekla da za prvi put želi nekog tko ima iskustva...

 

@modovi, Sunce se okreće oko Zemlje,ne?
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.4.2014 18:55 (zerocool12).
15 godina
offline
The Friendzone Club

Dakle prekjučer sam bio sa jednom curom sa faksa u kinu.  Mislim da je okej prošlo. Kad sam došo doma poslo sam joj poruku tipa bilo mi je super nadam se da je i tebi bilo... Sutradan ona meni odgovara "bilo je super :D ". I tako ja skupio hrabrosti da napišem poruku kao da bi mogli uskoro ponoviti druženje ako je za. Sad slijedi problem: Odgovorila je "Naravno" bez smajlića i bez ičega, ja nato pošaljem :D i jedan link od pjesme koji me tražila u tramu kad smo išli doma. Odgovor je uslijedio u obliku lajka samo. Sad sam u nedoumici jel me htjela odj*bati ili je fakat mislila da bi se mogli "družiti" ? Relativno sam nov u ovome, pa molim neke savjete koji imaju smisla {#}

#yolo
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.4.2014 23:20 (sveupitni).
11 godina
neaktivan
offline
The Friendzone Club