America's Army 3 beta zaključana tema

poruka: 326
|
čitano: 48.057
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: America's Army 3
16 godina
moderator
offline
America's Army 3

Nakon najave skorog izlaska AA3, razvila se na forumu rasprava o naslovu koji se već jako dugo očekuje. Zato i otvaram ovu temu - da bi se na jednom mjestu pronašle željene informacije, razmijenila iskustva, postavila pitanja...

 

Nova verzija AA (praktično se radi o sasvim novoj igri) trebala bi biti dostupna 17.6.2009.

 

Za one koji još nisu upoznali igru America's Army, evo nekoliko korisnih linkova:

 

Službene AA stranice:

http://www.americasarmy.com/

 

Službene AA3 stranice:

http://www.aa3.americasarmy.com/

 

AAO Tracker

http://aaotracker.com/portal.php

 

Wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/America%27s_Army

 

 

Pipeline Pipeline
Ranch Ranch
Bridge Bridge
Poruka je uređivana zadnji put čet 4.6.2009 20:12 (Miro).
Moj PC  
5 0 hvala 1
15 godina
offline
RE: America's Army 3

Lijepo.Lijepo....  igrao sam jedno vrijeme i mogu reći da je odlična, sad kad dođe nova verzija još bolje.

Odmah skidam pa da krenem u boj....

Same hvale riječi bi mogao ovdje napisat, to mi je bila prva multiplayer igra koju sam uopćeo počeo igrat preko netaCool

 

 

Edit: Pohvala tebi Miro što si otvorio temu o ovoj proslavljenoj multyplayer igri..... već sam mislio da polako odlazi u zaborav bar što se tiče igrača u hrNamigiva

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/
Poruka je uređivana zadnji put čet 4.6.2009 20:56 (kostolomac).
15 godina
protjeran
offline
America's Army 3

Jeli to na screenshotovima verzija 3.0 ili neka starija??

Jako dobro izgleda u svakom slučaju.

Vuče mi malo na Unreak 3 Engine.

alo modovi, može meni pola zvjezdice?
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: America's Army 3
neki_lik kaže...

Jeli to na screenshotovima verzija 3.0 ili neka starija??

Jako dobro izgleda u svakom slučaju.

Vuče mi malo na Unreak 3 Engine.

 Pa i je Unreal engine 3 (bar kolko ja znam....).
Nothing is true, everything is permitted...
Poruka je uređivana zadnji put čet 4.6.2009 21:03 (Assassin).
15 godina
offline
America's Army 3

Trebao bi biti, pogotovo se vidi po 3.-oj slici.

Mislim da ću zaigrati ovaj nastavak iako nisam prijašnje igrao.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
America's Army 3

Moram priznati da nisam baš igrao prethodne nastavke, ali ovaj bi si baš mogao skinut i malo se upustiti u 'realno' virtualno ratovanje, čisto kao kontra komercijalnim MMOima - WoW-u, EVE online-u i AoC-u Belji se

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3

izgleda dobro..moglo bi se probat

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.6.2009 22:47 (dogman).
15 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

pošto bi i ja htjeo zaigrat, vidim igra je cool, kolki su hardverski zahtjevi? vidio sam nešto oko 3ghz, 1-1.5gb rama...

oće to moći na mojoj kanti(pogle Moj PC)?

 

i oće li moj komp moći pokrenut cod6(mw2)?

OS: Windows XP SP3 Professional, Windows 7 RC build 7100
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

Koliko je realna AA? U odnosu na ultra-realnu ARMA/OF?

Hrvatska je oligarhijska partitokracija s primjesama patokracije.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

Igra zaista izgleda lijepo, nemogu ništa osporiti.Svakako cu je probati, bez sumnje!

No, pitanje je moze li preci CoD 4 po popularnosti.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3
naxeem kaže...

Koliko je realna AA? U odnosu na ultra-realnu ARMA/OF?

 Ja sam igrao AA 2 i dosta je realno. Ima tonu opreme na sebi i normalno je da nemože sprintat nego full sporo se kreće i može potrčat ali jako malo. i 2 metka mrtav si. ili ako te pogodi u neko gadnije područje na tijelu krvariš dosta dugo ( ili kratko ) i zna se dogodit da iskrvariš ako nema doktora u timu da te zakrpa malo. sve u svemu dosta realna je igra.
Život je k'o komad budjavog lebca. Nakon oba u ustima ostaje gorak okus.
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.6.2009 16:19 (Joe Cavallo).
15 godina
protjeran
offline
America's Army 3

nije realna, nijedna igra nije realna...

pa to su igre ljudi...

lol

 

dovoljno je dobra ko simulacija...i to je to...kad izađe bit će prva simulacija ratovanja...onog pješadijskog (da ne pobrkate opet OF i Armu s ovim)

www.ddoxy.blogspot.com my xFire -- ddoxy
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: America's Army 3
doxy kaže...

nije realna, nijedna igra nije realna...

pa to su igre ljudi...

lol

 

dovoljno je dobra ko simulacija...i to je to...kad izađe bit će prva simulacija ratovanja...onog pješadijskog (da ne pobrkate opet OF i Armu s ovim)

 Pa zna se na sta se misli, a realnost, mislim da ce, tj. 100% znam da ce nesto izmislit kao da se obuces u nesto i svoje pokrete prenosis u igri i imas kao neku napravo umjesto puske nesto preko ociju kao da vidis, a mores gledat i u monitor, takvo nesto već postoji, samo neznam ima li bas to za Pucačine.
Na taj način bi bilo puno bolje, tj. ljudi bi se malo kretali, a samo krivili kralježnicu za racunalom, zar ne?

Heh, jedva cekam da izađe :)
I don't care...
16 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3

šta uradiše od pipelinea ... ?!  hoće li stari barton biti sposoban za još jedan north rush

ja sam se zaljubio ... http://crunchbanglinux.org/
16 godina
moderator
offline
America's Army 3

 

 

@naxeem - Ako pitaš za AA do sada (malo mi je to čudno, ne mogu vjerovati da nikada nisi zaigrao taj mrežni FPS?) - gotovo i da nema realnije igre. Upravo to je i bio glavni "kamen smutnje" koji je mnoge otjerao od AA.

 

Za početnike je posebno iritantan sustav treninga, koje treba proći da bi se moglo igrati ne nekim mapama (samo u LAN-u ti treninzi nisu bili potrebni). Za nas koji smo igrali od početka to nije bilo tako strašno jer su se treninzi dodavali s novim nadogradnjama, ali za nekoga tko je kasnije zaigrao - bila je to velika tlaka (i sam sam ih jednom sve morao proći iznova, jer su mi se u nekoj nadogradnji izgubili svi podaci na serveru, pa sam skoro ispalio na živce dok sam to sve po drugi put prolazio). Ti treninzi simuliraju redovnu obuku vojnika i to podosta realno (zato su neki vrlo - zaglupljujući, ali i to je dio realnosti).

 

U igri su glavni postulati - imaš samo jedan život, pa kada pogineš, dok se ne izvrši zadatak na toj mapi (ili ne iscuri zadano vrijeme) - čekaš kao spectator.

Drugo - uvijek igraš kao pripadnik AA, a protivnici su ti ili neki teroristi, neidentificirana neprijateljska vojska, ili u simulacijama manevara isto AA. Onaj koji igra protiv tebe - isto je uvijek AA, a tebe vidi u ovim drugim ulogama koje sam nabrojao... Treće - igranjem na službeni serverima stjecao se "honor", za sve uspješno što bi odradio, ali i gubio - ako bi se napravio neki prekršaj (poput FF).

 

U AA je od iznimne važnosti zvuk (kvalitetno igranje je gotovo nemoguće bez slušalica), a u nekim ekstremnijim postavkama (obično kada se igra klan protiv klana) server se postavi tako da na HUD-u isključe sve informacije (koliko imaš metaka, u kojem modu je oružje, kakvo ti je zdravstveno stanje, pa čak i vrijeme do kraja mape), pa je tada zvuk ključni element igre. Na takvo krajnje "ozbiljno" igranje pristajao je tek manji dio igrača, jer je zahtjevao veliku koncentraciju i jako dobru komunikaciju među igračima.

 

Sve ovo što pišem odnosilo se na dosadašnji AA (zadnja verzija je 2.8.5), u kojem su se neke stvari vremenom "omekšale" (pa je tako dodan radar s pozicijama igrača, što nam je nekada bilo nezamislivo, ali valjda se sada bitno smanji FF i time ubijanje vlastitih suboraca, što je najgora stvar koju možeš napraviti u AA).

 

Koliko sam čitao o AA3, najavljivano je da će se dosadašnji honori/statusi resetirati. I ako tako bude - to je ok! Bez obzira što smo mi neki ugradili par godina u svoje honore, bilo je svakojakih sumnjivih faza i problema sa cheaterima (u nekim periodima igra je strašno patila od masovne pojave varanja), pa je u redu da sve ide - od nule (ili kako već bude, prije se startalo od honora 10, pa do 100. išlo se od 10 da noobovi mogu skupljati negativu, pa kada vidiš da je ispod 10 - bjež' od njega).

 

Kako će biti s treninzima u AA3, nemam pojma, ali vjerujem da će igra ovaj put biti prilagođena širim masama jer njen je cilj ponajviše propagandni, pa utoliko će valjda biti i lakše "ufurati" se u nju...

 

Trajna osobina AA je bila - bugovitost. Sa svakom novom nadogradnjom ispravljali su se stari i pojavljivali novi bugovi i sjećam se kako smo uvijek samo čekali novi "upgrade" da se riješimo toga i toga, a onda nova "rupa"... Sasvim sigurno će tako biti i sa AA3 jer cijeli koncept razvoja je takav da je nemoguće očekivati višu razinu ispoliranosti (developeri rade za državu i to za jedno od najinertnijih ministarstava, a sve skupa se narodu daje - besplatno).

 

Ne znam da li si želio baš ovakav odgovor, ali eto ga. :)

Moj PC  
2 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

Da, odgovor je odličan, ali nepotpun. Odigrao sam trening u AA, davno, ali nisam imao volje kao debil prolaziti to opet nakon demoa.

Sigurno si igrao Operation Flashpoint pa me zanima i ta usporedba, jer realniju igru od te nisam vidio; princip kretanja oružja, tijela i općenito okoliš su vrhunski i jednostavno nedostižni drugim igrama.

Sumnjam i u U3 engine jer je to BSP-like engine baziran na zatvorenim prostorima i strašno je (kao i CoD serijal zbog Quake enginea) ograničen prostorom i izvedbom terena.

Battlefield 2 je iznimno dobra igra, ali opet, zbog enginea, mape su ograničene veličine i to je donekle ubijalo realnost, a o letjelicama da i ne govorim.

 

Dakle, zanima me ta komparacija konkretno. Kakvo je kretanje likova u AA, mape... sve.

Hrvatska je oligarhijska partitokracija s primjesama patokracije.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

err kako enejblati punkbuster?

 

edit

 

naso...

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.6.2009 21:29 (ytbapa).
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
America's Army 3

Covjek kojem mozete vjerovati dao si je truda objasniti neke detaljcice:

 

http://ri051.com/news.php?extend.271

 

Meni najvece razocarenje i kretenska odluka developera. Hm, u igri nece bit AK47 i bilo kakvih podvarijanti. Naprosto ne mogu vjerovat, mozda da su dali laserske puske protivnickoj strani. KATASTROFA :(

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3
Miro kaže...

Drugo - uvijek igraš kao pripadnik AA, a protivnici su ti ili neki teroristi, neidentificirana neprijateljska vojska, ili u simulacijama manevara isto AA. Onaj koji igra protiv tebe - isto je uvijek AA, a tebe vidi u ovim drugim ulogama koje sam nabrojao...

 I kako onda da imaš kalaš?
Arch user :)
15 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

Postoje neke mape na kojima su američka vojska i koalicijske snage skupa pa možeš imat kalaš, vitorez i sl.

 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: America's Army 3
vjeko kaže...

Postoje neke mape na kojima su američka vojska i koalicijske snage skupa pa možeš imat kalaš, vitorez i sl.

 To a i fora je kaj na svakoj mapi neprijatelj ima kalas i kad bilo koga koknes mozes uzet njegovo oruzje. Mislim, sve teroristicke grupacije, paravojske i svi ostali banditi ovog svijeta koriste kalas. Pa su zato da bude realnije, developeri izmislili Obran. Tak se to novo oruzje zove LOL, Obran ;)
16 godina
moderator
offline
RE: America's Army 3
naxeem kaže...

Dakle, zanima me ta komparacija konkretno. Kakvo je kretanje likova u AA, mape... sve.

 Pa na toj grafičko-fizikalnoj razini AA2 je bio dobar koliko i druge igre na U2 engineu. Za svoje vrijeme to je bilo sasvim OK, ali daleko od toga da je prednjačio i bio poseban (npr. doll efekt pri padanju tijela bila je jedna od "revolucija" u AA, ali i to se pojavilo nakon što je već niz drugih igara imao takve efekte).
 
Kao što znaš AA je na U3 engineu i sigurno će imati daleko bolje teksture, sjene, svjetla, fiziku kretanja tijela, ali realno - pojavilo se već dosta i naprednijih enginea od U3, pa i nema osnova za očekivanje nekog preugodnog iznenađenja što se tih elementa tiče.
 
Jednostavno - možemo se nadati da će AA opet biti najbolja BESPLATNA mrežna FPS igra, a tko želi više od toga mora ipak tražiti komercijalne naslove.
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.6.2009 18:31 (Miro).
16 godina
neaktivan
offline
America's Army 3

Biti će ziher još oružja, a među njima vjerojatno i AK, samo za takav užitak će trebati igrati na FC (force-class) serverima. Možda vrate pumpericu... Cool

 

AA nije baš uber-realan, ali ne može se naći nijedan FPS koji je realniji od njega. Ali ipak, ako se u AA pobere metak recimo u desnu ruku, igrač će svejedno moći pucati iako u stvarnom životu nebi bilo teorije da neko s metkom u ramenu može pucati. Smeta me također što je kontroliranje krvarenja prejednostavno napravljeno, tako da se samo drži F gumb (po defaultu) i nakon nekog vremena vojnik će zacijeliti.

 

Jest da je AA vrlo realna igrica, ali mogla bi (i morala bi) biti realnija. Ipak je njen glavni adut realnost, prikazivanje narodu kako je to ratovati.

 

P.S. - nadam se da će u trojci okoliš biti malo više podložan promjenama. U dvici se, npr. s RPG-om nije mogla razoriti (ili čak pomaknuti) prepreka koja bi u stvarnom životu bila uništena.

Loo-loo-loo I got some apples loo-loo-loo you got some too loo-loo-loo let’s get together have ourselves a loo-loo-loo!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: America's Army 3
i_rambo_plache kaže...

AA nije baš uber-realan, ali ne može se naći nijedan FPS koji je realniji od njega. Ali ipak, ako se u AA pobere metak recimo u desnu ruku, igrač će svejedno moći pucati iako u stvarnom životu nebi bilo teorije da neko s metkom u ramenu može pucati. Smeta me također što je kontroliranje krvarenja prejednostavno napravljeno, tako da se samo drži F gumb (po defaultu) i nakon nekog vremena vojnik će zacijeliti.

 

Jest da je AA vrlo realna igrica, ali mogla bi (i morala bi) biti realnija. Ipak je njen glavni adut realnost, prikazivanje narodu kako je to ratovati.

 

P.S. - nadam se da će u trojci okoliš biti malo više podložan promjenama. U dvici se, npr. s RPG-om nije mogla razoriti (ili čak pomaknuti) prepreka koja bi u stvarnom životu bila uništena.

 Pa, sad - ima igara u kojima su neki segmenti (recimo puzanja, kretanja kroz šumski teren i sl.) daleko realnije izvedeni.
 U AA je koncept taj koji teži realnosti, ali ipak i u tome ima kompromisa jer je stalno postojala opasnost da igra bude - dosadna!
U AA2 je u jednom trenutku uvedeno da meci i geleri prolaze kroz drvene prepreke (vrata, pod i sl.), a jako puno se raspravljalo o tome da se neka oštećenja na mapi izvedu realno. Glavno obrazloženje developera je bilo da se u to ne upuštaju jer bi silno opteretili klijente u mreži velikom količinom dodatnih podataka koje trebaju razmijeniti. A kako je stalno bio problem održati što niži lag - od toga se odustalo. To su bila vremena kada su samo sretnici imali ISDN, pa možda sada i to bude drugačije...
 
Btw - plz nemoj za AA govoriti "igrica"! Nisam inače baš jako alergičan na taj "termin", ali boli me kada čujem da netko za program od 2,5GB kaže - igrica :(
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.6.2009 18:59 (Miro).
16 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3

2.45GB je grafike, a 0.05GB programa :)) Ali, dobro, slažemo se.

 

"ima igara" = ARMA, OF... :))

 

Prolazak metaka kroz materijale sasvim uredno radi u CoD serijalu, ne vidim zašto bi to opteretilo klijente više na AA... čekaj... ne vidim zašto bi to uopće više opteretilo bilo što jer se radi isključivo o .... k vragu, nema tu čak ničeg posebnog osim jednog računanja više; računanja koliko se smanji DMG projektila.

Koji seratori... lažu.

Hrvatska je oligarhijska partitokracija s primjesama patokracije.
14 godina
protjeran
offline
America's Army 3

Pošto nisam nikad igrao AA igru, znate li koja bi mi mogla ić na moju konfu 1,2, ili3 ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: America's Army 3
naxeem kaže...

2.45GB je grafike, a 0.05GB programa :)) Ali, dobro, slažemo se.

 

"ima igara" = ARMA, OF... :))

 

Prolazak metaka kroz materijale sasvim uredno radi u CoD serijalu, ne vidim zašto bi to opteretilo klijente više na AA... čekaj... ne vidim zašto bi to uopće više opteretilo bilo što jer se radi isključivo o .... k vragu, nema tu čak ničeg posebnog osim jednog računanja više; računanja koliko se smanji DMG projektila.

Koji seratori... lažu.

 LOL bravo majstore. U CODu metak prolazi kroz SVE materijale cak i betonske zidove, cak nekoliko njih, naravno virtualne Wanna be betonske. A RPG ne prolazi ni kroz jedan a niti ga osteti. WTF?...... arkadna igra i nista vise.
15 godina
offline
America's Army 3

Jedno pitanje, posto sam nekoliko puta pocinjao trening u net klubovima a onda odustajao, a s obzirom na ogranicenje downloada a kasnije zastarjelosti same igre nisam ju probao u skorije vrijeme kad imam ok komp i net zanimaju me serveri. S obzirom da igru pravi i distribuira Americka Vojska pretpostavljam da ce i serveri biti u Americi, e sad koliki je ping. ., jel to lagg-a do bola?!?

 

Jetrica kaže...
 LOL bravo majstore. U CODu metak prolazi kroz SVE materijale cak i betonske zidove, cak nekoliko njih, naravno virtualne Wanna be betonske. A RPG ne prolazi ni kroz jedan a niti ga osteti. WTF?...... arkadna igra i nista vise.
Jetrice ovdje nitko netvrdi da CoD 4 nije bez mane, i to da RPG, GL, Frag ne prolaze kroz zidove je istina, ali je definitivno napredak spram tog gdje se neko u igri krije iza jednog lista (ono sto raste na drvetu) i metak ga nemoze ubiti, jer eto to je prepreka. . . A isto tako ne stvara nikakvo opterecenje o kojem se gore prica. . .
Call of Duty 4 RULEZ :D
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.6.2009 19:42 (D3ViL).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
America's Army 3

Nije arkadna igra, već Quake 3 engine

alo modovi, može meni pola zvjezdice? Malo mi je pola.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: America's Army 3
Jetrica kaže...
naxeem kaže...

2.45GB je grafike, a 0.05GB programa :)) Ali, dobro, slažemo se.

 

"ima igara" = ARMA, OF... :))

 

Prolazak metaka kroz materijale sasvim uredno radi u CoD serijalu, ne vidim zašto bi to opteretilo klijente više na AA... čekaj... ne vidim zašto bi to uopće više opteretilo bilo što jer se radi isključivo o .... k vragu, nema tu čak ničeg posebnog osim jednog računanja više; računanja koliko se smanji DMG projektila.

Koji seratori... lažu.

 LOL bravo majstore. U CODu metak prolazi kroz SVE materijale cak i betonske zidove, cak nekoliko njih, naravno virtualne Wanna be betonske. A RPG ne prolazi ni kroz jedan a niti ga osteti. WTF?...... arkadna igra i nista vise.
Majstor samo kao programer komentira tehnički proser autora AA igre znajući da njihova izjava nema veze s mozgom u nekom normalnom opsegu koji CoD4 pokriva.
 
U CoD-u 4 metak NE PROLAZI KROZ SVE materijale. Prolazi kroz knauf, tanji zid od cigle, drvo i tanji metal (kroz metalnu ploču da, kroz stup ne) i čak mijenja smjer i snagu različito u ovisnosti o materijalu.
RPG ne prolazi kroz zidove niti eksplozija zidove uništava iz jednog vrlo specifičnog razloga što se RPG raketa u igri ne ponaša kao balistički projektil, nego eksplozivna masa koja ima AoE princip djelovanja kao i bombe (koje čak ubijaju uz drvo).
 
U čemu je problem? U tome što bi deformacija okoliša zahtijevala znatno drugačiji engine sa znatno kompleksnijim metodama izračuna efekta što današnja računala u rijetkim slučajevima mogu progutati. Radi se čisto o ograničenju enginea koje nije lako zaobići i o ograničenju tehnologije. Uz multi-core procesore moguće je čak i realno simulirati krhotine zgrada, statiku istih i sl., ali uz vjerojatno slab framerate na koji bi se ti i takvi opet žalili i pljuvali bez imalo pojma o onome o čemu pričate.
Tako da je, po realizmu baslistike, CoD4 itekako napredan i realniji od većine igara.
Hrvatska je oligarhijska partitokracija s primjesama patokracije.
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.6.2009 20:09 (naxeem).
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: America's Army 3
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice