Battlefield V

poruka: 8.820
|
čitano: 1.353.136
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Battlefield V - Nebrušeni dijamant
12 godina
neaktivan
offline
Battlefield V

Čitam tu poruke nekih od vas kako ovo više nije igra za veterane, nego cod sa velikim mapama i mislim si KOJI KURAC?!

 

Video lika čije mišljenje cijenim uz mišljenje mesije Battle(non)sensa:

 

 

Na 24:31

 

 počinju mišljenja drugih veterana. SPOILER ALERT: među njima je i Battle(non)sense.

 

Uglavnom, ako se ne slažete sa videom, u krivu ste i ne znate o čemu pričate, sry.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.9.2018 16:58 (animosity_frenzy).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...

Čitam tu poruke nekih od vas kako ovo više nije igra za veterane, nego cod sa velikim mapama i mislim si KOJI KURAC?!

 

Video lika čije mišljenje cijenim uz mišljenje mesije Battle(non)sensa:

 

 

Na 24:31

 

 počinju mišljenja drugih veterana. SPOILER ALERT: među njima je i Battle(non)sense.

 

Uglavnom, ako se ne slažete sa videom, u krivu ste i ne znate o čemu pričate, sry.

 

Bash sam ga sinoc pred spavanje poslusao.

Kako je lik nesretan sa proslim BF nastavcima. 

Sad malo sunca virka na.obzoru.

12 godina
offline
Battlefield V

Nisam pogledao video ali kakve veze Battle nonsense ima sa poglupljivanjem igre? Momak je stručnjak za tehničku stranu a ne filozofiju EA-a. 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Battlefield V

Igra ima pogucnost da postane dobra ima nekih solidnih elemenata, ali tu treba jako puno posla i promjena da se to dotjera na nesto normalno. To ne vjerujem da ce se dogodit. Vjerujem da ce bit nesto bolja nego sto je sad i to je to.


Pa ne znam jel @animosity_frenzy ti jasno ce pri izlasku bit samo 35 oruzja ? Kolko je to po klasi ? Kolko je imo BF4 ?

 

Pa ovo su DICE i EA, znamo kaj mozemo ocekivat na temelju zadnjih par igara. Znaci nista posebno. 
Ocito da se BF3 vise nece ponovit.

 

 

 

Uostalom imao si betu i mogo si sam probat i vidjet. Ne trebaju ti nikakvi strucnjaci.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.9.2018 18:29 (Santana).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Battlefield V

Evo ja sam se danas počastio sa 2 keksića po 8GB G.Skill Ripjaws. I krenuo u betu da vidim dal ću imati dropove kao prije kad sam imao samo 1x8GB, mjerio sam jednu rundu Grand Operationsa. Nema više dropova ispod 60fps, a i average je dosta veći. Zaključak bi bio da je polako stiglo vrijeme kad 8GB nije dosta za "bezbrižno" igranje.

 

Average framerate  :   101.1 FPS
Minimum framerate  :   68.2 FPS
Maximum framerate  :  150.2 FPS

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Battlefield V

Dvije stavke koje moraju rješiti ako žele uspješnu igru (po meni):

1. Rješiti se ovog debilnog sustava upgradea oružja, osjećam se kao da igram nekakav RPG i otključavam stabla, neka vrate attachmente!

 

2. Doraditi UI jer često se desi da nemaš pojma šta se dešava oko tebe, nemaš pojma tko leži i treba revieve, kome treba municija i sve je nekako konfuzno. Trebalo bi od starta biti intuitivno, a ne da moram satima naštimavati UI u settingsima.

 

 

I usput da napomenem da mi se gadi sav taj menu sustav koju su preuzeli od Battlefronta, ali s tim sam se pomirio da nema povratka...

Koristite blage riječi i jake argumente
Moj PC  
9 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Battlefield V
Dodinho kaže...

 

2. Doraditi UI jer često se desi da nemaš pojma šta se dešava oko tebe, nemaš pojma tko leži i treba revieve, kome treba municija i sve je nekako konfuzno. Trebalo bi od starta biti intuitivno, a ne da moram satima naštimavati UI u settingsima.

 

 

I usput da napomenem da mi se gadi sav taj menu sustav koju su preuzeli od Battlefronta, ali s tim sam se pomirio da nema povratka...

 

Toliko smo seruckali po Battlelogu da su nam ga mušku tutnuli...

 

Taman kad sam se navikao na njega, uzeše ga...

12 godina
offline
Re: Battlefield V

Imamo ogromne 24, 27, 34" monitore, već dolaze 1440p i 4k rezolucije, a vrhunac izbornika je 3 ponuđene stvari i tipka More.

 

Pa daj nam 10-15 stvari odjednom. Ako možemo klikati na ikone po desktopu, moći ćemo i ovo. Da odjednom vidimo sve modove igre, quickmatch, server browser, drugi tab kustomizacije, oružja, vozila, skinovi, .. treći statistiku, prošli mečevi, opcije, itd..

 

(Molim da nitko u odgovoru ne spominje konzole. Hvala)

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
16 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield V
CyberDemonVZ kaže...

Imamo ogromne 24, 27, 34" monitore, već dolaze 1440p i 4k rezolucije, a vrhunac izbornika je 3 ponuđene stvari i tipka More.

 

Pa daj nam 10-15 stvari odjednom. Ako možemo klikati na ikone po desktopu, moći ćemo i ovo. Da odjednom vidimo sve modove igre, quickmatch, server browser, drugi tab kustomizacije, oružja, vozila, skinovi, .. treći statistiku, prošli mečevi, opcije, itd..

 

(Molim da nitko u odgovoru ne spominje konzole. Hvala)

 

Konzole

Freak Show Inc.
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.9.2018 20:57 (Friday).
16 godina
offline
Re: Battlefield V
Šalu na stranu, ne vidim kak konzole uništavaju ovaj aspekt, pa ne moraš biti bog kretanja sa onom gljivom da pogodiš 10 do 15 stvari na ekranu.

Mislim da je to jednostavno neki moderni dizajn izdrk, minimalizam i tak...
 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield V
Soldier977 kaže...

Nisam pogledao video ali kakve veze Battle nonsense ima sa poglupljivanjem igre? Momak je stručnjak za tehničku stranu a ne filozofiju EA-a. 

 

On je igrač BF-a od samih početaka. Možda ga nisi pratio detaljno, ali imao je puno konstruktivnih prijedloga u vrijeme BF4 koji su se ticali gameplaya. Čini mi se da je DICE od njega pokupio foru sa krugom koji pokazuje koliko ima vremena da se oživi nekoga u BF4 i da se pokaže ime medica koji je zaslužan za oživljavanje IIRC. Bilo je tu niz detaljno argumentiranih videa zašto BF4 nije timski orijentirana igra. Masa argumentacije se vrtila oko toga kako je u BF2, kao vrhunacu serijala što se tiče team playa, bilo nešto implementirano. Spomenut ću da je svoje ideje detaljno razradio i objavio u konceptu zvanom Battlefield 1982, koji je doživo skoro potpuno odobravanje kod njegove publike. Zbog toga njegovo mišljenje smatram iskrenim i relevantnim. Kada kaže da je nešto recimo poglupljeno, onda slijedi objašnjenje jer: argument a) razrađen dokaz sa primjerom, argument b) opet razrađen dokaz sa primjerom, argument c), itd...

 

Sad ti možeš objasniti kako je to točno igra poglupljena u odnosu na BF1, BF4, BF3? Ja mislim sasvim suprotno, a reći ću da se slažem sa priloženim videom skoro 100%, čisto da ne pišem sad elaborat ovdje.

 

Ono, jedno je reć igra mi se ne sviđa, nije mi legla, nije za mene itd., a drugo je reći igra je poglupljena (nije).

 

A što se tiče filozofije EA-a, onda je poprilično jednostavna - zgrni što je više novaca moguće, uz što je moguće manje uloženog napora. Tako je u ostalom sa skoro svakom korporacijom. Svaki put se lijepo zabavim kad vidim komentar tipa: "Nije ih briga za gamere, samo hoće easy money!" Ono, no shit.

 

Santana kaže...


Pa ne znam jel @animosity_frenzy ti jasno ce pri izlasku bit samo 35 oruzja ? Kolko je to po klasi ? Kolko je imo BF4 ?

 

Pa ovo su DICE i EA, znamo kaj mozemo ocekivat na temelju zadnjih par igara. Znaci nista posebno. 
Ocito da se BF3 vise nece ponovit.

 

Uostalom imao si betu i mogo si sam probat i vidjet. Ne trebaju ti nikakvi strucnjaci.

 

A kolko ti pušaka treba molim te? Ja sam stvarno sretan sa recimo 5-10 oružja po klasi, koja stvarno imaju svrhu i distinktivnu ulogu. BF4 je patio od takvog bloata da je to neviđeno. U toj igri smo imali 10 DMR-ova (valjda ih je 5 bilo skoro identično), 20 jurišnih pušaka, 15 smg-ova, 15 sačmarica, 25 istih snajpera itd... Na kraju od svega toga 2-3 jurišne puške, 2 LMG-a i 2 snajpera (svi sa točno određenim attachmentima) su bila "viable". Malo karikiram, ali kužiš valjda šta hoću reći.

 

Igrao sam da, i naravno da nikome ne trebaju stručnjaci da odluči. Samo hoću reći da se malo argumentira kada se kaže: "Ocito da se BF3 vise nece ponovit." Jel BF3 to mjerilo kvalitete? Imam 1000+ sati u BF3 i živo se sjećam nedostataka koji da danas postoje u novom BF-u bi jednostavno pokopali igru. Ne možeš svaki put očekivati revoluciju od igre, a to je u svakom slučaju BF3 bio. Do tada ništa slično nije viđeno.

8 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...
Soldier977 kaže...

Nisam pogledao video ali kakve veze Battle nonsense ima sa poglupljivanjem igre? Momak je stručnjak za tehničku stranu a ne filozofiju EA-a. 

 

On je igrač BF-a od samih početaka. Možda ga nisi pratio detaljno, ali imao je puno konstruktivnih prijedloga u vrijeme BF4 koji su se ticali gameplaya. Čini mi se da je DICE od njega pokupio foru sa krugom koji pokazuje koliko ima vremena da se oživi nekoga u BF4 i da se pokaže ime medica koji je zaslužan za oživljavanje IIRC. Bilo je tu niz detaljno argumentiranih videa zašto BF4 nije timski orijentirana igra. Masa argumentacije se vrtila oko toga kako je u BF2, kao vrhunacu serijala što se tiče team playa, bilo nešto implementirano. Spomenut ću da je svoje ideje detaljno razradio i objavio u konceptu zvanom Battlefield 1982, koji je doživo skoro potpuno odobravanje kod njegove publike. Zbog toga njegovo mišljenje smatram iskrenim i relevantnim. Kada kaže da je nešto recimo poglupljeno, onda slijedi objašnjenje jer: argument a) razrađen dokaz sa primjerom, argument b) opet razrađen dokaz sa primjerom, argument c), itd...

 

Sad ti možeš objasniti kako je to točno igra poglupljena u odnosu na BF1, BF4, BF3? Ja mislim sasvim suprotno, a reći ću da se slažem sa priloženim videom skoro 100%, čisto da ne pišem sad elaborat ovdje.

 

Ono, jedno je reć igra mi se ne sviđa, nije mi legla, nije za mene itd., a drugo je reći igra je poglupljena (nije).

 

A što se tiče filozofije EA-a, onda je poprilično jednostavna - zgrni što je više novaca moguće, uz što je moguće manje uloženog napora. Tako je u ostalom sa skoro svakom korporacijom. Svaki put se lijepo zabavim kad vidim komentar tipa: "Nije ih briga za gamere, samo hoće easy money!" Ono, no shit.

 

Santana kaže...


Pa ne znam jel @animosity_frenzy ti jasno ce pri izlasku bit samo 35 oruzja ? Kolko je to po klasi ? Kolko je imo BF4 ?

 

Pa ovo su DICE i EA, znamo kaj mozemo ocekivat na temelju zadnjih par igara. Znaci nista posebno. 
Ocito da se BF3 vise nece ponovit.

 

Uostalom imao si betu i mogo si sam probat i vidjet. Ne trebaju ti nikakvi strucnjaci.

 

A kolko ti pušaka treba molim te? Ja sam stvarno sretan sa recimo 5-10 oružja po klasi, koja stvarno imaju svrhu i distinktivnu ulogu. BF4 je patio od takvog bloata da je to neviđeno. U toj igri smo imali 10 DMR-ova (valjda ih je 5 bilo skoro identično), 20 jurišnih pušaka, 15 smg-ova, 15 sačmarica, 25 istih snajpera itd... Na kraju od svega toga 2-3 jurišne puške, 2 LMG-a i 2 snajpera (svi sa točno određenim attachmentima) su bila "viable". Malo karikiram, ali kužiš valjda šta hoću reći.

 

Igrao sam da, i naravno da nikome ne trebaju stručnjaci da odluči. Samo hoću reći da se malo argumentira kada se kaže: "Ocito da se BF3 vise nece ponovit." Jel BF3 to mjerilo kvalitete? Imam 1000+ sati u BF3 i živo se sjećam nedostataka koji da danas postoje u novom BF-u bi jednostavno pokopali igru. Ne možeš svaki put očekivati revoluciju od igre, a to je u svakom slučaju BF3 bio. Do tada ništa slično nije viđeno.

 Kak se za sad cini dobit ces 4 puske po klasi :P i zasto mislis da ce svaka od tih imat svrhu i ulogu ? Vece su sanse da ce se među 80 njih nac nekoliko dobrih oruzja nego među 30 :P 

Vidjet ces ti argument kad vidis kolko ce igraca igrat nakon 2 mjeseca.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield V
Santana kaže...

 Kak se za sad cini dobit ces 4 puske po klasi :P i zasto mislis da ce svaka od tih imat svrhu i ulogu ? Vece su sanse da ce se među 80 njih nac nekoliko dobrih oruzja nego među 30 :P 

Vidjet ces ti argument kad vidis kolko ce igraca igrat nakon 2 mjeseca.

 

Pa dobro, živi bili pa vidjeli. Mene je iskreno strah da će izdati igru u polufunkcionalnom stanju, pa će onda stvarno biti katastrofa nakon 2 mjeseca. Volio bih da ustraju u svojoj viziji igre kao recimo Ubisoft sa Siegom. Čini mi se da onaj Daniel Berlin i David Sirland znaju šta hoće.

12 godina
offline
Battlefield V

Ne znam, recite što hoćete, meni sve više ovaj BF5 sjeda na mjesto. Odigrao sad 5-6 mapa conquesta, osjećaj je sve bolji. User interface izvan igre je katastrofa i iskreno se nadam da će tu biti značajnih popravaka, ali gameplay definitivno ima palac gore.

 

Šteta što je gotovo, sutra dok se vratim s posla bit će gotova beta, a onda čekanje. 

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...

Sad ti možeš objasniti kako je to točno igra poglupljena u odnosu na BF1, BF4, BF3? Ja mislim sasvim suprotno, a reći ću da se slažem sa priloženim videom skoro 100%, čisto da ne pišem sad elaborat ovdje.

 

Ono, jedno je reć igra mi se ne sviđa, nije mi legla, nije za mene itd., a drugo je reći igra je poglupljena (nije).

 Ne mogu sad tipkati po mobitelu ali moram reći da mi se igra svidjela i da mi je legla, upravo zato i spominjem neke gluposti koje će dovesti više casual igrača koje jednostavno ne zanima objective gameplay.

 

Nije igra poglupljena kao igra, nego prateći elementi kao meni i customizacija oružja. Čemu onakav izgled menija? Čemu faster bullets i RPG tree of choice te "hello kitty" kundak? Te stvari privlače publiku koja nije BF tip gamera a to neminovno znači lošiji player base i kratkoća vijeka trajanja same igre. Naravno da EA želi zgrnuti lovu na BF franšizi, ali krenuli su putem Activisiona sa CODom. Očito da pritisnuti rokovima developer DICE nema vremena za napraviti novo BF iskustvo nego idu copy paste naslove svake godine po jedan.

 

 

 

Spava mi se, nastavim sutra srati. 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
15 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...
Santana kaže...

 Kak se za sad cini dobit ces 4 puske po klasi :P i zasto mislis da ce svaka od tih imat svrhu i ulogu ? Vece su sanse da ce se među 80 njih nac nekoliko dobrih oruzja nego među 30 :P 

Vidjet ces ti argument kad vidis kolko ce igraca igrat nakon 2 mjeseca.

 

Pa dobro, živi bili pa vidjeli. Mene je iskreno strah da će izdati igru u polufunkcionalnom stanju, pa će onda stvarno biti katastrofa nakon 2 mjeseca. Volio bih da ustraju u svojoj viziji igre kao recimo Ubisoft sa Siegom. Čini mi se da onaj Daniel Berlin i David Sirland znaju šta hoće.

 

Točno,

Feldwebel Frenzy!

 

Plus da ne quotam onaj dugi post tvoj gore, ali ne mogu ne spomenuti taj famozni "bf3 se nece ponoviti"

 

Pa i neće i hvala bogu.

Do njega je 6 godina bila suša u igranju poštenog conquesta, eeee 6 godina(bf2142 ne racunam mada neki govore da je to najnaj bf ikada).

Dakle igrao bi ga i slijep i gluh majku ti milu.

 

 

 

Samo da ne popuste game changerima, nego samo hrabro po svojim idejama uz fajntjuning.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield V
Soldier977 kaže...
animosity_frenzy kaže...

Sad ti možeš objasniti kako je to točno igra poglupljena u odnosu na BF1, BF4, BF3? Ja mislim sasvim suprotno, a reći ću da se slažem sa priloženim videom skoro 100%, čisto da ne pišem sad elaborat ovdje.

 

Ono, jedno je reć igra mi se ne sviđa, nije mi legla, nije za mene itd., a drugo je reći igra je poglupljena (nije).

 Ne mogu sad tipkati po mobitelu ali moram reći da mi se igra svidjela i da mi je legla, upravo zato i spominjem neke gluposti koje će dovesti više casual igrača koje jednostavno ne zanima objective gameplay.

 

Nije igra poglupljena kao igra, nego prateći elementi kao meni i customizacija oružja. Čemu onakav izgled menija? Čemu faster bullets i RPG tree of choice te "hello kitty" kundak? Te stvari privlače publiku koja nije BF tip gamera a to neminovno znači lošiji player base i kratkoća vijeka trajanja same igre. Naravno da EA želi zgrnuti lovu na BF franšizi, ali krenuli su putem Activisiona sa CODom. Očito da pritisnuti rokovima developer DICE nema vremena za napraviti novo BF iskustvo nego idu copy paste naslove svake godine po jedan.

 

 

Da, skoro sve što se ne tiče gameplaya je napravljeno od loše do katastrofalno. Nema se tu šta prigovoriti i nekako sam dojma da se velika većina slaže oko toga. Slažem se sa ovim gore, nemam pojma zašto su zamijenili sustav attachmenta sa onim glupim stablom. Tipičan primjer izmišljanja tople vode. Gledao sam neki intervju gdje su ovi iz DICE-a rekli da će malo olabaviti sa luđačkim customizacijama, jer je community bio jasan po tom pitanju.

 

BF franšiza se udaljava od svoje core publike još od BC2. Tako je to kad postaješ popularan. Kao MetallicA, recimo. :-)

 

Znam da sam već dosadan, ali evo još jedan odličan Luetinov video u kojem se opet sustavno dotiče ovoga o čemu pričamo:

 

 

12 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...
Soldier977 kaže...

Nisam pogledao video ali kakve veze Battle nonsense ima sa poglupljivanjem igre? Momak je stručnjak za tehničku stranu a ne filozofiju EA-a. 

 

On je igrač BF-a od samih početaka. Možda ga nisi pratio detaljno, ali imao je puno konstruktivnih prijedloga u vrijeme BF4 koji su se ticali gameplaya. Čini mi se da je DICE od njega pokupio foru sa krugom koji pokazuje koliko ima vremena da se oživi nekoga u BF4 i da se pokaže ime medica koji je zaslužan za oživljavanje IIRC. Bilo je tu niz detaljno argumentiranih videa zašto BF4 nije timski orijentirana igra. Masa argumentacije se vrtila oko toga kako je u BF2, kao vrhunacu serijala što se tiče team playa, bilo nešto implementirano. Spomenut ću da je svoje ideje detaljno razradio i objavio u konceptu zvanom Battlefield 1982, koji je doživo skoro potpuno odobravanje kod njegove publike. Zbog toga njegovo mišljenje smatram iskrenim i relevantnim. Kada kaže da je nešto recimo poglupljeno, onda slijedi objašnjenje jer: argument a) razrađen dokaz sa primjerom, argument b) opet razrađen dokaz sa primjerom, argument c), itd...

 

Sad ti možeš objasniti kako je to točno igra poglupljena u odnosu na BF1, BF4, BF3? Ja mislim sasvim suprotno, a reći ću da se slažem sa priloženim videom skoro 100%, čisto da ne pišem sad elaborat ovdje.

 

Ono, jedno je reć igra mi se ne sviđa, nije mi legla, nije za mene itd., a drugo je reći igra je poglupljena (nije).

 

A što se tiče filozofije EA-a, onda je poprilično jednostavna - zgrni što je više novaca moguće, uz što je moguće manje uloženog napora. Tako je u ostalom sa skoro svakom korporacijom. Svaki put se lijepo zabavim kad vidim komentar tipa: "Nije ih briga za gamere, samo hoće easy money!" Ono, no shit.

 

 Naravno da sam pratio Battlenonsense-a, od njegovih samih početaka. On ima konstruktivne krtitike i ispravne prijedloge, ali to je sve u svrsi gunplaya i gameplaya, koji je odličan u ovom BF-u V.

Velika mana u ovoj beti mi je nedostatak vozila za prijevoz. E sad... ne znam nisam pratio, hoće li i u finalnoj verziji biti ovako malo vozila ili ne... ako će biti isto onda ne valja ništa. Pa treba pretčati sav onaj prostor.... kome se to da. Odmah se sjetim BFa4 i onih ledenih mapa sa svjetlosnom godinom između zastava.

 

 

E to sa EA je glavnoi problem.... oni su izgubili kompas a ne DICE. DICE je postao samo radnik koji radi šta mu šef kaže i nema baš prostora za kreativnost. Glavni poroblem su nerealna očekivanja od zarade koja se prave na početku fiskalne godine i koja moraju biti za nekoliko posto veće od prošle godine (vječiti rast prihoda..... do prve krize). I teško ima se uklopiti u to. Sigurno ima nekoliko mozgova koji su samo zaduženi za razmišljanje na čemu naplatiti, i šta u igri implementirati da bi još više para uzeli, pa tako dobijamo ukidanje Premiuma - ali (mozak sad uskače) hajmo naplaćivat skinove, vidiš kako to CSgo radi ili Fortnite, hajmo unificirati izbornik da bude isto i na mobitelima, i na tabletima, i na konzolama, i na PCu - pa jednostavnije je i jeftinije, pa mi dobijemo faster bullets, lower vertical recoil, lower horizintal recoil (ko da smo moroni), dobijemo avione kojima ne možeš ubiti ništa jer djca plaču kako ih avion rejpa i ne mogu igrati (pa uzmi AA gun jebemu mater leži na svakom koraku)... esc, esc,esc, esc, quit..pa jebo te! To mi najviše ide na živce. Napokon imamo mogućnost da imamo odličnu BF igru nakon 3ce i BFBC2, sa odličnim gunplayom, i poznatim gameplayom (attrition sistem se apsolutno može trpiti, i čak može biti odličan dodatak igri), napokon nije puding kretanje nego responsivno i precizno..... Ali jbg, ovi iz EA ko naši političari - jednostavo nesposobni da i zarade i imaju fantastičan proizvod.

 

 

Ali vidjeti ćemo, ima još do 20.11., a možda i još jedna beta.

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
6 godina
offline
Battlefield V

Ja sam nakon dovrsene bete odusevljen i nahajpan. Koliko je BF1 Beta unistila moj hype toliko ga je ova za BFV stvorila.
Gunplay je odlican iako ne bi bilo zgorega s obzirom da vise nema spreada (barem kako se cini) da se recoil generalno malo poveca.
Squadplay se nagraduje. Ulazis sa par prijatelja, komunikacija i jedan drugoga popunjujete gdje fali. STG na prve linije, medic dijeli health, support dijeli ammo, recon je odlucio biti timski igrac i presao u assault.
Manje i sporiji tenkovi koji funkcioniraju kao tenkovi, a ne kao veliki Warthog sa topom i avioni koji vise nisu tu da natuku KDR su odlicna stvar. Tim vise sto vozila sada zahtjevaju komunikaciju i odredeni nivo skilla. Nije to vise kao u prijasnjim gdje netko nadrogiran do jaja i bez pola mozga moze uskociti u tenk i drmati KDR od 5.
Attrition susvat je odlicna ideja i promovira pametniju igru. Hoces li se spawnati na objective i pokupti health i ammo pack ili ces uskociti na squad i pokusavati izgurati objective?
Squad Leader ideja sa bodovima i prizivanjem raznih cuda je drugacija i mozda na kraju krajeva nepotrebna ali je svjetlosne godine ispred Elite klasa i Behemota. A i opet pricamo o nagradivanju Squadplaya i tko ne dobije stojka kada cujete V2 kako prilazi?
Sustav izgradnje je takoder interesantan i daje ocite prednosti timu koji odluci napraviti barikade. Ako ih odluci braniti.
Po prvi puta u zivotu mozda igra u kojoj je Iron Sight dobar. Squad, Arma, Tarkov, PUBG, COD i prijasnji BFovi bi se mogli ugledati na ovo

Sto se tice upgradeova oruzja, jasno mi je zasto su isli tim putem iako se s njim ne slazem. Kad pogledas natrag na BF4, bilo je nekoliko kombinacija da opremis oruzje da daje kvalitetne performanse (HBAR+Angled, Comp+Stubby itd.) dok su ostale kombinacije uglavnom bile daleko slabije od ovih "meta" i jbg, tko nije zainteresiran nauciti vise o igrici nikada nije nasao symthic.com i nikada nije naucio da Angled i Muzzle break ne idu zajedno dok spamas ADAD. Za BF4 mi fali jos 5-6 oruzja da imam sve mastery taggove i uvijek sam ih opremao na jednaki nacin, cim sam imao pristup tome. Tako da, da li je upgrade sustav los? Da. Da li je bolji od BF1? Daleko.

Nadam se da ce im ova dva mjeseca do releasa dati dovoljno vremena da rijese bugove i ispoliraju igru jer ce trebati biti izvrsna igra da usutka D-Wook tip ekipe i ove koji vole "Hello Kitty" navoditi kao dodatnu opremu :P

Poruka je uređivana zadnji put uto 11.9.2018 8:43 (sexytoiletpaper).
 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Battlefield V
animosity_frenzy kaže...

 

 

Da, skoro sve što se ne tiče gameplaya je napravljeno od loše do katastrofalno. Nema se tu šta prigovoriti i nekako sam dojma da se velika većina slaže oko toga. Slažem se sa ovim gore, nemam pojma zašto su zamijenili sustav attachmenta sa onim glupim stablom. Tipičan primjer izmišljanja tople vode. Gledao sam neki intervju gdje su ovi iz DICE-a rekli da će malo olabaviti sa luđačkim customizacijama, jer je community bio jasan po tom pitanju.

 

BF franšiza se udaljava od svoje core publike još od BC2. Tako je to kad postaješ popularan. Kao MetallicA, recimo. :-)

 

Znam da sam već dosadan, ali evo još jedan odličan Luetinov video u kojem se opet sustavno dotiče ovoga o čemu pričamo:

 

 

 E nemoj mi Metallicu svrastavat u isti koš. Oni su išli slično kao i EA da promjenama zadovolje širu publiku i zarade još više love, ali za razliku od EA su to kvalitetno uradili sa Load i Reload albumima (jedino kad je došao red na st. Anger se vidi da su tag izgubili kompas kao i EA od BFa4) :)

 

Bio sam prekjučer sa tim Luetinom na serveru.... bio je dobar, ali par mjesta ispod mene na ljestvici 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.9.2018 8:49 (Soldier977).
12 godina
offline
Re: Battlefield V
mrfloyd kaže...

Točno,

Feldwebel Frenzy!

 

Plus da ne quotam onaj dugi post tvoj gore, ali ne mogu ne spomenuti taj famozni "bf3 se nece ponoviti"

 

Pa i neće i hvala bogu.

Do njega je 6 godina bila suša u igranju poštenog conquesta, eeee 6 godina(bf2142 ne racunam mada neki govore da je to najnaj bf ikada).

Dakle igrao bi ga i slijep i gluh majku ti milu.

 

 

 

Samo da ne popuste game changerima, nego samo hrabro po svojim idejama uz fajntjuning.

 Ali Floyd, ja ću radije igrati 6 godina konstantno istu odličnu igru sa ekipom gdje se dogovaraju warovi, gdje ima neki razrađeni sustav bodovanja (kao npr esl), gdje je domaći community jak, nego da na godišnjoj bazi izdaju copy/paste naslove koji ruše sve što je npr BFBC2 i BF3 uspio napraviti na tom planu.

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.9.2018 8:52 (Soldier977).
12 godina
offline
Battlefield V

Evo neki lik priča vrlo zanimljivo o samom marketingu igre i prvom traileru od 4:56

 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Battlefield V

Ne znam baš da su avioni u drugom svjetskom ratu letjeli nisko i gađali pješadiju. To je posao helikoptera, a njih tada baš i nije bilo.

Avioni su se borili međusobno ili su im mete bile veće strukture i formacije, čak ni vozila nisu bile tolike mete.

Imaš lovce za bitke avion-avion ili eventualno avion-brod i imaš bombardere. Nemaš lovce koji s strojnicama lete ljudima iznad glave i gađaju vojnika po vojnika.

Zato podržavam odluku da se avionima znatno oteža napucavanje pješadije. Tako i treba biti.

 

Slažem se da transport vozila na mapama iz bete nije bilo dovoljno. 

 

S kozmetikom su pretjerali. Pa vojnici su nosili kacige (šljemove) u bitke, a ne kapice i krpice. To me malo estetski kopka.

 

Uz mojih 10-12 sati igranje bete mogu reći da mi se igra sviđa (leži mi i vratila mi je osjećaj igre koji sam imao u doba CoD4 i BF3) iako asocira na MoHW i BFBC2.

Bolja je od BF1 i BFH, a u nekim segmentima i od BF4 (mada se neki ne bi složili).

Samo da opet poprave bugove (koje jesu u starijim igrama!) i malo optimiziraju nove fičere (attrition, revive, ...) i iga je bombon. I bourbon.

Twitter: @191x7
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Battlefield V
191x7 kaže...

Ne znam baš da su avioni u drugom svjetskom ratu letjeli nisko i gađali pješadiju. To je posao helikoptera, a njih tada baš i nije bilo.

Avioni su se borili međusobno ili su im mete bile veće strukture i formacije, čak ni vozila nisu bile tolike mete.

Imaš lovce za bitke avion-avion ili eventualno avion-brod i imaš bombardere. Nemaš lovce koji s strojnicama lete ljudima iznad glave i gađaju vojnika po vojnika.

Zato podržavam odluku da se avionima znatno oteža napucavanje pješadije. Tako i treba biti.

 

Slažem se da transport vozila na mapama iz bete nije bilo dovoljno. 

 

S kozmetikom su pretjerali. Pa vojnici su nosili kacige (šljemove) u bitke, a ne kapice i krpice. To me malo estetski kopka.

 

Uz mojih 10-12 sati igranje bete mogu reći da mi se igra sviđa (leži mi i vratila mi je osjećaj igre koji sam imao u doba CoD4 i BF3) iako asocira na MoHW i BFBC2.

Bolja je od BF1 i BFH, a u nekim segmentima i od BF4 (mada se neki ne bi složili).

Samo da opet poprave bugove (koje jesu u starijim igrama!) i malo optimiziraju nove fičere (attrition, revive, ...) i iga je bombon. I bourbon.

 Dive bomberi i attackeri su gađai što su stigli. Naravno da nisu jednog vojnika napadali. Ali su ciljali vozila, rovove i pozicije gdje je infantry. IL-2 je jedan od poznatijih attackera u WW2, a letjeli su nisko i primarni cilj su im bili tenovi, infantry ili ostali topovi.

Dive bomber kao Štuka(Ju87 u igri) je bio poprilično precizan je se popeo iznad mete, raširio zračne kočnice koje su ga dodatno usporile i pod 90 stupnjeva se obrušio na poziciju. To mu dalo vremena da precizno nacilja sa bombom, ispuca što ima i odleti. I da i štuki i Il-2 su baš vozila bila primarne mete. Tu je i razlog zašto su nosili dva 37 milimitarska, odnosno 23 milimetarska protu tenkovska topa.

 

Ovi koji su gađali zgrade kako ti kažeš su bili veliki bombarderi koji su nosili po 2 ili 3 tone exploziva, letili su u formacijiama i radili carpet bombing. Dakle nisu bili prcizni pa su sravnali sa zemljom cijeli jedan kvart. Ti bombarderi su obično ciljali na tvornice, velike baze i sl.

 

 

Nisu baš svi nosili šljemove. Britanci su čak imali one svoje crvene berete, ili nešto pogotovo padobranci kao u beti. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 11.9.2018 9:33 (Jack Sparrow).
10 godina
protjeran
offline
Re: Battlefield V
sexytoiletpaper kaže...

Gunplay je odlican iako ne bi bilo zgorega s obzirom da vise nema spreada (barem kako se cini) da se recoil generalno malo poveca.


Nadam se da ce im ova dva mjeseca do releasa dati dovoljno vremena da rijese bugove i ispoliraju igru jer ce trebati biti izvrsna igra da usutka D-Wook tip ekipe i ove koji vole "Hello Kitty" navoditi kao dodatnu opremu :P

 ..... ovo mi je od nekuda poznato, aha pa to sam ja rekao, a ti onda nest gugutao, da bi se sad slozio... zanimljivo.... mogu polirat koliko hoce, za neke stvari je kriv poput ovoga tzv veterinarski  komuniti, kojem se igra conquest po deveti puta (ako racunamo bfove izdane samo za pc).... peglanje jednog te istog sve ove godine, pa se cudimo ko pura dreku sto zele to reskinano prodat sa hello kitty dodacima.... ili nemaju ideja ili ne zele sve to unaprijediti, a pritisak je uz brdo hypera premali da bi makar i pokusali....

Soldier977 kaže...

 E nemoj mi Metallicu svrastavat u isti koš. Oni su išli slično kao i EA da promjenama zadovolje širu publiku i zarade još više love, ali za razliku od EA su to kvalitetno uradili sa Load i Reload albumima (jedino kad je došao red na st. Anger se vidi da su tag izgubili kompas kao i EA od BFa4) :)

 

 .... load i reload su smece albumi, no zadnji hardwired je najbolji jos od blacka, i corava koka zrno ubode osim dicea....

 

metalni punker
12 godina
offline
Battlefield V

Ja samo čekam neku mapu tipa Caspian border.

Desetak vozila na svakoj strani, 2-3 aviona. Na mapi brdo ili dva, šuma, i otvorena polja.

Ima borbe tenkovima, ima zastava gdje se bori pješadija..

 

P.S. za poznavatelje povijesti, je li u WW2 bilo borbe u pariškom metrou? Pogodite zašto pitam :)

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Moj PC  
5 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
Battlefield V

Vojnici nimalo ne lice na vojnike iz WW2 nego kao da su s modne piste.

Meniji su blago receno sranje, meni je battlelog 100x bolji od bilo kakvog menija, mozes otvoriti server, pogledati tko igra, koji je tim, koliko ima mjesta, sve, a ovako se joinas i nemas pojma di si sta si, takoder radi lakseg pracenja otkljucavanja, statsa.... Customizacija smece.

Sto se tice inf combata, trebalo bi odmah u startu povecati ammo za 1 magazin, jer nema smisla spawnati se i odmah ici po jos 1, a tako vecina radi, cisto gubljenje vremena. Takoder svi bi trebali dobiti 1 health pack u startu, to bi bio neki sweet spot. Za bleed out treba uvesti instant skip.

Vozila, tenk je okej, ali smijesno je da ima samo 18 granata, barem 30 u startu, self repair je okej i nije OP, jer dozvoljava samo da se pokrpas dok ne dodes do najblizeg stationa. Gun je okej, 1000metaka doboljno za neko vrijeme. Svida mi se sto se kupola ne vrti instant, pa takoder treba malo takticni gledati na sve, jedino sto vise nece biti skidanja aviona sa tenkom. Transportnih vozila treba malo vise. Po meni na onoj snjeznoj mapi trebaju biti 2 tenka po timu, onaj gusjenicar 1, 2 motora i 1 dzip barem. Avioni su smece i dobri su jedino za bailat iznad objectiva ili se kamikazirat u nesto, air to air damage je ocajan, ispucas cijeli turet u drugi avion i ne unistis ga, vec ti se pregrije i onda taj drugi iskoci, taj damage treba poduplati, kao da se gadas vodenim puskama, ako se dobro nacilja, mora pasti za 3-4sec. opcenito brzina, moraju biti brzi, agilniji, nekako su sfuserili fiziku letenja, djeluje neprirodno i mlitavo, kamera u letu je isto smece. Povecati kapacitet bombi, sta svaki put kad uzleti nosi 2 bombe i gotovo?? Barem 2 i 2 sa strane za reload. Kad vec nema spotanja, te bombe moraju biti realno jake, znaci povecati damage radius, da ti mozes nesto napraviti s tim bombama ako znas pogoditi. Iz jednog runa unistiti tenks ili neko vozilo, ako vec magicno uspijes uociti inf bez spotanja, da ih mozes pokositi. AA gun je dosta jak i ako sjedne netko ko zna gadati nema sanse da prismrdis avionom, sto je okej.

Ima tu jos svega sto sam zaboravio, ali ovo je valjda glavno...

 

Na prvu mi se igra cinila okej, ali kako prolaze dani, izgleda mi sve gore i gore...

BF3 je bio odlican, BF4 je takoder bio odlican, e onda krece nizbrdo sve. Onaj isprdak hardline?? kako se to mzoe nazvati bfom. BF1 je bio ocajni pokusaj inovativnosti, usrali su, napravili ww2 igru koja zeli biti u ww1 tematici i izmijesali pola pola... konji, kojekakve gluposti i sl, umjesto da su odmah napravili postenu ww2 igru. Eh, ali evo nas i kod ww2, e tu se nisu mogli odluciti, hoce bit bf, cod ili nesto trece, ugl battlefield nije i ww2 nije. Ja cu ponovo uzeti BF4 key za 5$ i malo igrati postenog bf-a kad mi dode volja, a ovo cemo vidjeti sta ce izaci u 11.mj... Kad zaseru 3 nastavka zaredom, nema povratka. Mozda ima nade za onaj WW3.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Battlefield V
Tallahassee kaže...
Soldier977 kaže...

 E nemoj mi Metallicu svrastavat u isti koš. Oni su išli slično kao i EA da promjenama zadovolje širu publiku i zarade još više love, ali za razliku od EA su to kvalitetno uradili sa Load i Reload albumima (jedino kad je došao red na st. Anger se vidi da su tag izgubili kompas kao i EA od BFa4) :)

 

 .... load i reload su smece albumi, no zadnji hardwired je najbolji jos od blacka, i corava koka zrno ubode osim dicea....

 

 Ne znam baš... nekako mi je išao uz odrastanje... Iako mi je i zadnji album odličan.

 

 

 

 

 

 

 

Nego, shvatili smo poantu za EA i BF franšizu. 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
10 godina
protjeran
offline
Re: Battlefield V
CyberDemonVZ kaže...

P.S. za poznavatelje povijesti, je li u WW2 bilo borbe u pariškom metrou? Pogodite zašto pitam :)

 ....ne bi radije igrao monte casino, nesto poput damavand peaka, nego spamerski raj metro????.....

metalni punker
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Battlefield V - Nebrušeni dijamant
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice