Overwatch (Blizzard studios)

poruka: 3.497
|
čitano: 381.218
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Mislim da svi heroji imaju četiri abilitija, a da neki imaju po jedan ability koji ima dva načina rada.

Paragon
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Putn1k kaže...

Od prikazanih klasa najviše mi se sviđa Offense i Support, a od heroja Tracer, Reaper, Widowmaker, Hanzo i Mercy.

 

Ako ništa drugo možemo biti sigurni da će ova igra imati ogroman replay value i veliku bazu igrača. Jako mi se sviđa prikazano i mislim (nadam se) da će Blizzardov ulazak u FPS tržište biti više nego uspješan jer želim igrati ovu igru i želim da bude dobra.

Bojim se da se varas. Heroes of the Storm bi mogao jos i privuci neke igrace, ali ovo jako tesko. Blizzard to stanca prebrzo, kao na vrpci sve... Igra na staru kartu, samo sto nema igraca za sve to plus ono sto vec postoji na trzistu... Dok traje WoW mjesecna pretplata moze pokusavati, ali kada to presusi... Vidjeti cemo... TD ti nisam ja udario, vec netko drugi... Ako te to brine... Mada nema zasto.

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.11.2014 22:09 (Mrgud Veliki).
13 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Ne brinu me TD-ovi {#}

 

Uglavnom, ovdje se ipak ne radi o nekom no-name studiu pa da sad štanca neki novi FPS, ovo je ipak Blizzard i sama ta činjenica meni ulijeva nadu da će igra biti dobra. Igram Blizzardove igre od 2004. godine i do sad su mi njihove igre manje/više pasale. A daleko od toga da Blizzard nema fan bazu koja će igrati njihove igre, myself included, a gdje su tu tek fanovi FPS-ova in general. Naravno, igra mora biti kvalitetna, inače ni ja ne bih trošio vrijeme na nju.

Paragon
 
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Mrgud Veliki kaže...

Bojim se da se varas. Heroes of the Storm bi mogao jos i privuci neke igrace, ali ovo jako tesko.

 

TF2 je star već 7 godina, još uvijek je jedna od najigranijih igara na steamu i dosad nije imala konkurencije na vidiku.

Mislim da Owerwatch neće imati problema sa nalaženjem inicijalne publike.

Koliko će biti dobar i uspjeti zadržati te igrače i potom privući nove ostaje za vidjeti...

14 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Danas u 16:30h počinje PAX East na kojem će biti otkriveni detalji Overwatcha. Više na LINKU

Nadam se beti, ali sumnjam da će danas početi. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Overwatch (Blizzard studios

Jučer su objavljeni detalji izlaska closed bete. Closed beta počinje 27.10.2015. Za sad je U.S. only, ali nitko vam ne brani da napravite U.S account i prijavite se za beta test (prijava ne zahtjeva kupnju neke Blizzard igre, isprobano).Više detalja na http://www.overpwn.com/news/75-overwatch-beta-launches-october-27th-in-the

Isprobao sam betu u Pragu, na Road to Blizzcon-u ove godine i nije me oduševila, tj. iako sam znao o kakvoj igri se radi (FPS sa "elementima" MOBA-e), najviše me razočaralo mjenjanje charova usred matcha (nadam se da je ovo samo u beti). To znači da će igrači (kompetitivni) morati naučiti sve karaktere i njihove countere (kao u MOBA igrama).

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Teknokyo kaže...

Isprobao sam betu u Pragu, na Road to Blizzcon-u ove godine i nije me oduševila, tj. iako sam znao o kakvoj igri se radi (FPS sa "elementima" MOBA-e), najviše me razočaralo mjenjanje charova usred matcha (nadam se da je ovo samo u beti). To znači da će igrači (kompetitivni) morati naučiti sve karaktere i njihove countere (kao u MOBA igrama).

 Ne, mislim da je rečeno da je ovo stalni feature koji je ,IMO, odličan. Igra postaje dinamičnija i traži prilagođavanje situaciji.

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
15 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Ne znam sta ekipa prica, ali manje vise nitko ne razmislja glavom.

 

1) HOTS je odlicna igra koja je u mojim ocima 10x bolje od LOL/DOTE

2) Blizzard ne stampa igre nabrzinu - ali da su imali failova imali su pogotovo sa Diablo 3 i sta su usrali Esport za SCII

3) HS se razvio munjevito na Esport sceni sto dokazuju turniri i popularnost na twitchu (ako cemo uzimati to kao nesto "uber cool") - iskreno meni igra nije sjela jer je full p2w odnosno jel daj pare da imas sve karte, a i ne svida mi se sta ima previse face deckova to me ubija u pojam pogotovo kad vidim da netko samo baca karta i lupa te u fejs, a ti doslovce nista ne mozes jer eto it's fun for them! ;)

4) OW mi se cini jako dobar dinamcina igra, nije standardni FPS di imas ono wepene i rokaj - nego umjesto toga imas heroje ustvari koji se rokaju po meni pun pogodak da se maknu od standardnih FPS igri - takoder ako ce jos biti draft sustav matcheva s banovima i s pickapom 10 heroja (1 kao zamjena biti ce tu grdih kombinacija po meni u game play stylu)

5) WOW ko WOW ima svojih 5-6mil stalnih subova, kad dode exp dobe spike do 10-12 milja koji se opet nakon par mjeseci spusti na 5-6mil i to je to...mislim budimo realni igra je stara 10 godina

 
2 2 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
ZuBo kaže...

Ne znam sta ekipa prica, ali manje vise nitko ne razmislja glavom.

 

1) HOTS je odlicna igra koja je u mojim ocima 10x bolje od LOL/DOTE

2) Blizzard ne stampa igre nabrzinu - ali da su imali failova imali su pogotovo sa Diablo 3 i sta su usrali Esport za SCII

3) HS se razvio munjevito na Esport sceni sto dokazuju turniri i popularnost na twitchu (ako cemo uzimati to kao nesto "uber cool") - iskreno meni igra nije sjela jer je full p2w odnosno jel daj pare da imas sve karte, a i ne svida mi se sta ima previse face deckova to me ubija u pojam pogotovo kad vidim da netko samo baca karta i lupa te u fejs, a ti doslovce nista ne mozes jer eto it's fun for them! ;)

4) OW mi se cini jako dobar dinamcina igra, nije standardni FPS di imas ono wepene i rokaj - nego umjesto toga imas heroje ustvari koji se rokaju po meni pun pogodak da se maknu od standardnih FPS igri - takoder ako ce jos biti draft sustav matcheva s banovima i s pickapom 10 heroja (1 kao zamjena biti ce tu grdih kombinacija po meni u game play stylu)

5) WOW ko WOW ima svojih 5-6mil stalnih subova, kad dode exp dobe spike do 10-12 milja koji se opet nakon par mjeseci spusti na 5-6mil i to je to...mislim budimo realni igra je stara 10 godina

 Blizzard fanboy confirmed ^^

 

Uglavnom meni Overwatch nije sjeo, ali vjerujem da ću mu dati još jednu šansu kad službeno izađe.

U kratko kako smo igrali u Pragu: 6v6 protiv team-a koji se nalazio na drugom kraju arene tako da ni neznamo protiv koga smo igrali. Sveukupno sam u 2 matcha (attack i defense) po 15-20min isprobao 5 charova  (3 supporta, 2 healera i 1 DPS). Team protiv koga smo igrali je bio više koordiniran i vidjelo se po gameplay-u da su igrali više puta za vrijeme trajanja eventa (ili su imali dobru voice komunikaciju), za razliku od nas. Pratio sam jednog koji mi je bio na piku :) i zamjenio je barem 10 charova. Od tud je nastalo razočaranje sistemom mjenjanja charova usred game-a tj. mislio sam da će ili to biti isključivo beta feature tako da se ljudi upoznaju s više charova ili će ograničiti taj broj na releasu. Još ću navesti da mi općenito MOBA, a ni F2P igre nisu zanimljive, tako da i to utječe na moj stav. Nigdje nisam spomenuo ni ne sumnjam da igra neće biti popularna i jasno mi je da nudi novosti kompetitivnoj e-sports sceni (koja mi je zanimljiva kao gledatelju).

14 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
ZuBo kaže...

Ne znam sta ekipa prica, ali manje vise nitko ne razmislja glavom.

 

1) HOTS je odlicna igra koja je u mojim ocima 10x bolje od LOL/DOTE

 

 http://i.imgur.com/nHOsbfT.gif

http://pastebin.com/DXwqCPC6 | http://pastebin.com/kheqY90X http://pastebin.com/xrfBayiE |Quidquid latine dictum sit, altum sonatur/ http://pastebin.com/jC7WFb8N /http://i.imgur.com/TTQ0qCq.jpg
14 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
dekstroza kaže...
Mrgud Veliki kaže...

Bojim se da se varas. Heroes of the Storm bi mogao jos i privuci neke igrace, ali ovo jako tesko.

 

TF2 je star već 7 godina, još uvijek je jedna od najigranijih igara na steamu i dosad nije imala konkurencije na vidiku.

Mislim da Owerwatch neće imati problema sa nalaženjem inicijalne publike.

Koliko će biti dobar i uspjeti zadržati te igrače i potom privući nove ostaje za vidjeti...

 Najveci problem overwatchu ce biti konkurencija, CliffyBev Lawbreakers, Epicov ne najavljeni classbased shooter,Paladins  i pun k*rac stvari koje su jos ne najavljene. Uz to, ova igra vjerovatno nije F2P sto ce je kostati naspram svih drugih igara koje ce biti .

 

http://pastebin.com/DXwqCPC6 | http://pastebin.com/kheqY90X http://pastebin.com/xrfBayiE |Quidquid latine dictum sit, altum sonatur/ http://pastebin.com/jC7WFb8N /http://i.imgur.com/TTQ0qCq.jpg
Poruka je uređivana zadnji put čet 15.10.2015 19:59 (hari85).
13 godina
neaktivan
offline
Overwatch (Blizzard studios

Za one koji jučer nisu gledali stream linkat cu 2 broadcastera koji su jučer igrali Overwatch s devovima, pa provjerite njihov past broadcast.

 

http://twitch.tv/Haylinic
http://twitch.tv/Ellohime

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Teknokyo kaže...
  

Uglavnom meni Overwatch nije sjeo, ali vjerujem da ću mu dati još jednu šansu kad službeno izađe.

U kratko kako smo igrali u Pragu: 6v6 protiv team-a koji se nalazio na drugom kraju arene tako da ni neznamo protiv koga smo igrali. Sveukupno sam u 2 matcha (attack i defense) po 15-20min isprobao 5 charova  (3 supporta, 2 healera i 1 DPS). Team protiv koga smo igrali je bio više koordiniran i vidjelo se po gameplay-u da su igrali više puta za vrijeme trajanja eventa (ili su imali dobru voice komunikaciju), za razliku od nas. Pratio sam jednog koji mi je bio na piku :) i zamjenio je barem 10 charova. Od tud je nastalo razočaranje sistemom mjenjanja charova usred game-a tj. mislio sam da će ili to biti isključivo beta feature tako da se ljudi upoznaju s više charova ili će ograničiti taj broj na releasu. 

Ne vidim razlog razočaranju jer je netko promijenio pick deset puta. Probaj na to gledati iz malo drugačije perspektive. Igra će biti objective based, određene situacije će zahtjevati drugačiju kompoziciju heroja. Trebaš 2 supporta, nema problema, dva igrača će pickat supporta. Nedostaje vam DPS-a? Ista stvar. Dakle, swap-anje heroja ti daje fleksibilnost da se prilagodiš situaciji a osim toga ne moraš cijeli game igrati istog heroja.  

 

 

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
hari85 kaže...
ZuBo kaže...

Ne znam sta ekipa prica, ali manje vise nitko ne razmislja glavom.

 

1) HOTS je odlicna igra koja je u mojim ocima 10x bolje od LOL/DOTE

 

 http://i.imgur.com/nHOsbfT.gif

 Pretpostavljam da si neki klinac od 16 godina koji ne razumije kompleksnost HOTSa nego govori kako je DOTA/LOL bolja igra radi itema.
Ako vec dajes ovako lame "gif" mozes onda i napisati neki lame razlog zbog cega mislis da je DOTA/LOL bolja igra od HOTSa.

15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
A sta bi trebao gledati? Igra je balansirana vise nego imba itemi u LOL/DOTI.
Ako imas mozak pilica to bi ti trebali biti jasno, ali s obzirom da ekipa igra jednu te istu mapu 7 godina jasno mi je zasto ne razumiju HOTS.
Pa ajde da ti objasnim:
1) raznolikost mapa i objectiva - win nasprem bilo koje MOBE
2) upravo zato sto igra nema itema cini je puno boljom jer mozes balansirati heroja odnosno talente, a ne pojedini item koji ce na jednom heroju biti prosjecno dobar, a na drugom heroju op do bola
3) rijesili su se sugavog last hita koji samo unistava igru, rijesili su se 20min laninga - sta daje bonus u toliko da gejmovi traju krace , atraktivniji su team fajtovi jer su svi isti level
4) heroji su puno bolje dizajnirani i daju unique feeling kod samog igranja
5) nema debilane di 1 heroj moze pobiti 5 ostalih i to skoro pa oneshotanjem
6) ima mountove
7) timinzi za kampove, odluke pushati ili se fokusirati na neki objective, rotacije u lainovima, kordinacija svih u teamu tijekom fajtova kojih ima non stop u HOTSu i koji znaju trajati poprilicno dugo, a ne samo kerija kojeg se boosta da bi lik mogao na kraju facerollati preko tipkovnice cijelu mapu
8) a sad slobodno odi procitati ign-ov osvrt na igru - "there is no comeback mehanic" pa slobodno zivi u uvjerenju kako je HOTS losa igra
 
1 7 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Overwatch (Blizzard studios

Oprosti, ali apsolutno si nabrojao sve stvari koje zahtjevaju od igrača da se malo više potrudi, tj. skill...

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
hari85 kaže...

 To sto nema nikakvih comebacka mehanika nema veze s tim sto je to casual igra, a i ne trebaju joj comeback mehanike jer ne postoje ni outplay mehanike da dobijes nekakav gamelead zbog kojeg bi trebala comeback mehanika 

Zapravo, comeback mehanika ti ne dozvoljava da stvoriš prednost koju protivnički team ne može nadoknaditi. Čak i kad protivnički team ima 4 lvl-a prednosti postoji šansa za povratak. 

Što se tiče ne postojanja outplay mehanike..... Samim time što uopće imaš mogućnost ubiti protivničkog heroja imaš priliku steći prednost a to je tek jedan element igre. Čini mi se da će zbog identičnih razloga mnogi pljuvati po Overwatch-u jer se težište baca na teamplay a ne na pojedinca što u konačnici može značiti i manje elitizma tipa "dođi mi na lane" ili " moj e-pimpek je veći od tvoga". 

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
hari85 kaže...
ZuBo kaže...
hari85 kaže...
 Ign je fox news gaminga, njih smatrati ista validnim samo pokazuje da imas  mentalnu retardaciju a na druge se nebuloze necu osvrtati. 

Sva sreca da si razlozio svoje argumente toliko o tome i mentalnoj retardaciji, a jos manje da ne shvacas sta sam htio reci s IGNmo. CLAP CLAP! ;)

 Da nisi ljut ;)  a to sto si mislio reci nema nikakvog stajanja jer nema veze s raspravom. To sto nema nikakvih comebacka mehanika nema veze s tim sto je to casual igra, a i ne trebaju joj comeback mehanike jer ne postoje ni outplay mehanike da dobijes nekakav gamelead zbog kojeg bi trebala comeback mehanika 

Ovo samo potvrduje da s ogranicena osoba koja ne zna sta prica, a zna samo trolati.
Iskreno hvala bogu sta takva osoba ne igra HOTS, a iskreno se nadam da neces niti primirisati OverWatchu jer bi community bio pun idiota i bezkicmenjaka kakav je u LOLu/DOTI.
Ako volis da ti igra ima snowball effect i da je imbalance svaki aspekt igre onda samo igraj LOL/DOTU.
Za kraju molim te postedi nas vise svojih komentara jer iskreno dobiti cu proljev. Za mene je ovo kraj da uopce komentiram tvoje "komentare" jer ocigledno nisi osoba koja je dorasla bilo kakvoj konstruktivnoj raspravi odnosno tome da obrazlozis svoje odgovore.

 
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
PROTECTOR kaže...
hari85 kaže...

 

 Nije svaka comeback mehanika gumeni kais koji te lupne cim pravis napredak, cak i moze failati ovisno o skillovima igraca. Kao primjer 5man smoke strat se moze ogromno sjebati i dati protivnickom timu 5 killova, a ako nemas bb mozes reci bye bye minimalno 1 paru barracka.  A hots nema nista korisno cime mozes steci prednost i kapitalizirati se na njoj,  u Hotsu i ako nabavis nekim cudom 10 killova tvoja mogucnost carryanja je gotovo 0. Neki fuckwad ti leava game i nema veze koliko dobro si igrao, isto tako se svaka mapa svodi na jedan monotoni objective s bez ikakvog mozganja. Nema nikakvog prostora za taktiku kada jedina stvar koju trebas uraditi je cekati da se spawnaju neki zombaći i ti ih tuces auto attackom. A taj teamplay koji spominjes se svodi na pinganje jednog mjesta. Car dote je sto imas  ogroman izbor opcija koje sve imaju nacin da se outplayaju i mapu dizajniranu za koristenje tih opcija. Ti s teamplayom mozes comeback napraviti cak i ako si u gubitku 20-30k golda ako znas.

http://pastebin.com/DXwqCPC6 | http://pastebin.com/kheqY90X http://pastebin.com/xrfBayiE |Quidquid latine dictum sit, altum sonatur/ http://pastebin.com/jC7WFb8N /http://i.imgur.com/TTQ0qCq.jpg
13 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Imate temu za svađanje o tom govnu od Hots.


Ovo je tema za Overwatch.

Moj PC  
4 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Leryan kaže...

Oprosti, ali apsolutno si nabrojao sve stvari koje zahtjevaju od igrača da se malo više potrudi, tj. skill...

 
Da last hittanje i 95% same item equip je skill :D

12 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios
Ma Hots ne da nije na razini Lola i dote... necu komentirat, ali moraš biti fanboj da ih uopće uspoređuješ
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Da DOTA je paralelni svemir gdje moras znati i nase i njihove zakone fizike,dok HOTS ljudi sa pijace postaju pro gameri.
Jedini fanboysi su ti poput tebe koji toliko puse DOTIn penis sa tim "ITS SO COMPLEXXX".
Sad sto u doti trebaju neke druge stvari poput last hittanja i itema,a u HOTSu znati koji heroji su dobri za odrene mape nacin igranja tih mapa i objectivese na njima jer ih ima 7 mislim i svaka se razlikuje po nacinu igranja i taktici i pozicioniranjem.
Ali dobro nemojmo oblektivno gledati to nista,DOTa je nesto super strasno i komplexno pogotovo prvih 20 minuta farmanja creepova,toliko je dubuoko i komplicirano.

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios

Gledaj wack,htio ili nehtio dota jest kompleksnija upravo zbog te mehanike last hittanja i denyanja.

HOTS to nema,i samim time igra je manje kompleksna. Jer tamo last hitanje nije nešto na što moras obracat pozornost...

 

Zapravo,to su jako razlicite igre,jedino zajednicko im je win condition i cinjenica da se spawnaju minioni svakih x sekundi.

 

Ali to ti je kao starcraft,fino se vidi tj. odvoji zito od kukolja na vecim tierovima jer sve se svodi na solidne mehanike,ilitiga koji igrac moze i microat i makroat više i bolje u isto vrijeme.

Tako nekako je i s LoL i DOTA-om. Što više mehanika imas to je veci skill plafon. to je očito svima.

 

HOTS je te neke elemente izbacio i iskreno ,to mi se nije svidilo. Ja volim snowballat,ja volim imat impact na igru,pogotovo što u solo queue neznas kakve ces pacijente dobit,ni na platinumu a cak ni na diamondu (di sam bio). PA ako vec igram jungle,i jako dobro igram,genkam i farmam ,onda imam neki impact na igru,2 lvla sam veci od bottom lanea npr...mogu pomoc topu kad gubi,mogu pushat lane...U hotsu toga nema,i to je OK ,jer to je njihova ideja tj. game design. Namjerno su tako napraivli da igra bude vise casual.
Al eto,iskreno ja volim last hit mehaniku jer je još jedna stvar o kojoj treba vodit racuna. Ima nešto satisfying kad sve i jednog creepa last hitas i imas cca 20 više od protivnika u svom laneu,automatski sa dobrom igrom imas prednost nad njim (kako i treba bit).

 

TO jesu timske igre,ali svaki igrač treba imat onaj osjecaj korisnosti ako je dobar u tome što radi,ja to u HOTS nisam nikad dobio i prestao sam ga igrat.

12 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Točno to. Veselim se overwatchu, i obožavam Hearthstone, ali na hots neću izdvajati vremena nikako jer postoji bar 5 boljih moba. Jedino po čemu je fora naspram ostalih je izbor likova iz Blizzardovog svijeta. That's all

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2015 14:59 (maks0806).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Rocinante2112 kaže...

Gledaj wack,htio ili nehtio dota jest kompleksnija upravo zbog te mehanike last hittanja i denyanja.

HOTS to nema,i samim time igra je manje kompleksna. Jer tamo last hitanje nije nešto na što moras obracat pozornost...

 

Zapravo,to su jako razlicite igre,jedino zajednicko im je win condition i cinjenica da se spawnaju minioni svakih x sekundi.

 

Ali to ti je kao starcraft,fino se vidi tj. odvoji zito od kukolja na vecim tierovima jer sve se svodi na solidne mehanike,ilitiga koji igrac moze i microat i makroat više i bolje u isto vrijeme.

Tako nekako je i s LoL i DOTA-om. Što više mehanika imas to je veci skill plafon. to je očito svima.

 

HOTS je te neke elemente izbacio i iskreno ,to mi se nije svidilo. Ja volim snowballat,ja volim imat impact na igru,pogotovo što u solo queue neznas kakve ces pacijente dobit,ni na platinumu a cak ni na diamondu (di sam bio). PA ako vec igram jungle,i jako dobro igram,genkam i farmam ,onda imam neki impact na igru,2 lvla sam veci od bottom lanea npr...mogu pomoc topu kad gubi,mogu pushat lane...U hotsu toga nema,i to je OK ,jer to je njihova ideja tj. game design. Namjerno su tako napraivli da igra bude vise casual.
Al eto,iskreno ja volim last hit mehaniku jer je još jedna stvar o kojoj treba vodit racuna. Ima nešto satisfying kad sve i jednog creepa last hitas i imas cca 20 više od protivnika u svom laneu,automatski sa dobrom igrom imas prednost nad njim (kako i treba bit).

 

TO jesu timske igre,ali svaki igrač treba imat onaj osjecaj korisnosti ako je dobar u tome što radi,ja to u HOTS nisam nikad dobio i prestao sam ga igrat.

1) Naravno da si prestao igrati jer na igru ocigledno gledas kao na ostale MOBE

a) fkorz da postoji pushing - svaki heroj ima odredenu funkciju u ovoj igri, neki su super sa solo lane + pushing, neki su super za support kod pushanja etc

b) upravo zato dolazi do toga da u HOTSu imas vise rotacija kod heroja u lainova jer ako ostavis npr. sylvanas i zagarau da ti pushaju solo lane najebo si - zato je u HOTSu vazan team composition + mape + denya heroja (sta recimo u LOL/DOTI ne mozes toliko sprijeciti jer imas iteme koji ponavljam se na nekom heroju mogu biti totalno imba)

2) Koja je svrha igre ako ti 99% vremena daje SNOWBALL efekt?

3) U HOTSu i je svaki igrac poseban jer bez team playa ne mozes napraviti kurca

4) Team figtovi su 10x bolji u HOTSu nego u bilo kojoj MOBI jer iskljucivo svi ovisite o kobinaciji skilova - i posto se fajtate vecinu vremena 5vs5 tu dolazi do vaznosti pun kurac indivitualni skill koji se vidim na overview playa odnosno na kraju team figta, da ne pricam da kooridinirati 5cu u team fightu nije bas mala stvar, dok u DOTI/LOLu imas ekipu koja je lvl 20 ti si lvl 6 i sta god te takne si mrtav [da ne pricam da ne znam jel su neki ljudi uopce na odredenim herojima ikad koristili sve skillove i rankove]

5) Takoder odluke da li pushati lane ili se posvetiti objectivu daju dubinu igri, odnosno da li uzeti bossa sad ili cemo ici nesto drugo raditi, takoder otmica drugih bossova dolazi do izrazaja

a) ujedino imas i mape di predajes gemove - i tu je isto vazno kako ces protivniku denyati da preda gemove i da samim time stekne neku prednost koju bi im taj objective dao

b) tipa curse mapa ti mozes pokati ekipu ako je njih 5, a vas 3-4 dok ostala 2 skupljaju exp u lainovima

c) puno ovisi takoder da li imas team composition koji je jaci s vremenom u team figtovima ili nije ima gro dubine u igri koju uopce ne spominjete jer uopce ne razumijete po vasim pricama i nacinu razmisljanja

6) sta znaci CASUAL IGRA? Daj mi molim te to objasni.. Koja je poanta igre koja je namjenjena 5na5 da imas elitizam odnoso da ti solo mozes prebiti 5cu - po meni je to non sense.

7) Mape, pozicioniranje, pickup heroja, banovi - to je nesto sta daje 10x vecu dubinu u igri nego vrtnja jedne te iste mape 10 godina - mislim da moras biti idiot da ne budes dobar u takvoj igri (npr. primjer denyanja je isto ako netko picka Zagara, a ti joj moras ubijati creepove inace ce protivnicki team imati vision na cijelu mapu i ti se mozes doslovce jebati, denajanje turninova na gusarskoj mapi, onda da ne pricam ako netko mora ici pocistiti 2-3 wavaa crepova - odluka koji ce to heroj otici napraviti etc)

8) Evo mozes mi slobodno nabrojati heroja koji je recimo priblizno kao Abathur ili kao Medic s ultimijem dropshipom ili sylvanas koja locka towere u DOTI/LOL mislim da takav osjecaj igranja heroja nema niti jedan u navedenim igrama, a da ne pricam da svaki heroj ima trait sto opet daje dubinu igre, tipa uther ako na lvl 20 uzme ressurection sigurno ce igrati puno agresivnije i manje ce ici na pozicioniranje nego dok tog talenta nema

9) Farmanje creepova 20min pa daj molim te nemoj me jebat - ako je to jebeno fun onda fakat imas mala ocekivanja od igre odnosno ako ti to odgovara hvala bogu da ne igrate HOTS, ali dok ti farmas tamo 20min crepove ja sam imao fun odigrati 1 gejm u HOTSu i za to biti nagraden goldom/expom/winom/zadovoljstvom

10) Balansiranje - recimo LOL/DOTA nikad nece biti balansirana - jer koliko god oni nerfali iteme ili buffali ih uvijek ce na biti imba na par heroja sta je debilana - jer i ako nekome denijas odredenog heroja on ce uzeti drugog na kojem ce opet taj isti item biti imba simple as that, a to cak i ti ne mozes osporiti

11) Stjecanje prednosti u HOTSu atm nije tako brzo kako se moze npr. desiti u DOTI - makar evo testiraju sad death timer (povecali su respawn time ako umres) cisto da malo povecaju vaznost pocetka igre sto opet moze doci do velikog izrazaja jer samim time ako izgubis na pocetku heroja koji ili skuplja globe za hp/manu ili zelite pushati s njim neces moci - sto opet vodi do toga da ces morati raditi odredene rotacije po lanovima, takoder ako imas talent prednosti sigurno si u nezgodnom polozaju u vecini vremena pogotovo na 10, 16 i 20 lvlu - tako da ti tvoj osvrt da ne mozes steci prednost ili sta god je cisti bullshit i dogshit talk. Ujedino na kraju end game je vrlo vazno pozicioniranje da te ne uhvate ukoliko cistis creep jer je respawn time 50-60sec, a samim time gubis mogucnost da se fajtas za objective i gubis kontrolu same mape u vecini slucajeva...Dok sta ono LOL ima neki resurekt di skupljas golde da se vratis odmah. Takdoer ako napravis team wipe tamo na lvl 18-20 i blizu njihovog keepa si vjerojatno ces u 99% slucajeva spustiti game makar bio i 2 lvl ispod tako da nisi nikad siguran da li si vidao ili nisi u HOTSu.

12) A ako vec volis osjecati se full uber cool i kako si koristan onda ti savjetujem da igras igru 1v1 tipa SC ili sta god pa da vidimo, a ne neka igra odnosno MOBA koja ti omogucava da ti u team play igri mozes ubiti bilo koga bilo kad oneshotanjem [CS ne racunam] - to po meni nije igra nego lack of design...

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2015 16:05 (ZuBo).
13 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios

Ode tema u kurac

Say hello to my little friend
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Krunoo7 kaže...

Ode tema u kurac

 Nije, evo! ;)

Sta vas najvise veseli kod OW i sta ocekujete od same igre - s obzirom na stream koji je bio prije 2-3 dana i u malo dublji uvod u igru.

12 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios

Gle da jednostavno sažmem a da nebude wall of text.

Sve ovisi što tražiš od igre. Ja u igrama ,nemogu si pomoć tražim iznimno kompetitivno iskustvo (i kad igram MMO samo se bavim PVPom),dakle ja znam po šta dolazim kada igram npr. neku MOBU.

Ja VOLIM osjecaj zadovoljstva koji dobijem kad last hitam,i kad imam dobre mehanike,kad juke-am,koristim mapu inteligentno i kad snowballam i kad pullam svoj weight a ponekad i neciji tudji i nakraju to zavrsi kao win...

 

Ja sam tu zbog toga. HOTS mi ne pruža to,jer ima kao što si rekao taktickih momenata,moras znat kad se pusha,kad je neki event na mapi,koji je team composition itd,ali to imaju i dota i lol i jos extra imaju zbog navedenih mehanika itema,last hitanja,i map evenata (dragon,baron),wardovi itd itd itd..

Kad objektivno pogledaš,druge mobe imaju jednostavno više nego HOTS,i ja volim tu kompleksnost jer povecava skill ceiling. TO je tako.

Zamisli da imas pucacinu u kojoj nema recoila,i u kojoj ima. Ova druga samim time je kompleksnija iako dijele sve ostale iste ili slicne mehanike.

Simple as that. HOTS nije nešto što ja tražim od 5v5 moba iskustva.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2015 17:35 (Rocinante2112).
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios
Rocinante2112 kaže...

Gle da jednostavno sažmem a da nebude wall of text.

Sve ovisi što tražiš od igre. Ja u igrama ,nemogu si pomoć tražim iznimno kompetitivno iskustvo (i kad igram MMO samo se bavim PVPom),dakle ja znam po šta dolazim kada igram npr. neku MOBU.

Ja VOLIM osjecaj zadovoljstva koji dobijem kad last hitam,i kad imam dobre mehanike,kad juke-am,koristim mapu inteligentno i kad snowballam i kad pullam svoj weight a ponekad i neciji tudji i nakraju to zavrsi kao win...

 

Ja sam tu zbog toga. HOTS mi ne pruža to,jer ima kao što si rekao taktickih momenata,moras znat kad se pusha,kad je neki event na mapi,koji je team composition itd,ali to imaju i dota i lol i jos extra imaju zbog navedenih mehanika itema,last hitanja,i map evenata (dragon,baron),wardovi itd itd itd..

Kad objektivno pogledaš,druge mobe imaju jednostavno više nego HOTS,i ja volim tu kompleksnost jer povecava skill ceiling. TO je tako.

Zamisli da imas pucacinu u kojoj nema recoila,i u kojoj ima. Ova druga samim time je kompleksnija iako dijele sve ostale iste ili slicne mehanike.

Simple as that. HOTS nije nešto što ja tražim od 5v5 moba iskustva.

Ja bi reko da uopce ne trazis 5vs5 moba iskustvo jer upravo to je HOTS. Tebi vise odgovara "team igra" ali da do izrazaja mogu doci individualni ispadi odnosno godlike mode.

Nebi bas reko da je bilo koja druga igra toliko kompleksna kao HOTS sta se tice moba i sta se tice end game-a kao grupne igre.
Kakvo zadovoljstvo dobijes kad nekoga last hitas - ovo mi je u ranku - STA SAM DOBAR IGRAC PRO SAM, a igras vs CREEPOVA tj. BOTOVA majko mila... Koristiti mapu inteligentno mozes raditi i u HOTSu tj. ne da mozes nego MORAS inace si kifla. Opet te pitam kakav je poanta SNOWBALLA di tebi prvih 2min igre odlucuje cijeli game??
Samim time sta jedan heroj moze doslovce biti imortal je lack of design kao sto sam napomenuo, ako je nesto 5na5 onda je 5na5 i treba biti team based game nikakvo dizanje lvla s last hitanjem. Support kao support u HOTSu je stvarno suppport, a ne heroj koji ce ti spustiti mobove na 1% da bi ti mogao doci i dobiti exp i onda da taj neki "elitizam" dode do izrazaja jer je netko u godlike mode-u na kraju.
Item koji nije balansiran nije nikakva kompleksija igre nego lack disignea i balansiranja same doticne igre .Prije bi reko da je kompleksija koju mapu igram, kojeg heroja banati, kojeg heroja pickati, kako heroja u HOTSu dizajnirati, kako ce se svih 5 heroja ponasati u team fightu, da li imamo early ili late game compostion, kad i u kojem lanu biti, da li raditi setupove za gank to je ono sta ustvari igra treba biti ujedino kad treba pushati, koga treba denajati na mapi, sta je vazno kod kojeg objectiva i na kraju kako uopce igrati u trenutku kad je neki objective (tipa golem, boss ili sta vec na mapi).  Nikako forsanje ubijanje creepova 20min i last hitanje jer to nije skill to je debilizam na ntu potenciju jer to nije uzivanje u igri niti mi bilo koja igra daje uzivanje di me netko moze oneshotati jer se nafidao kao kreten i ja nemam uopce mogucnosti da "izbjegnem dmg ili da ne budem ubijen".

I na kraju uzivanje u samim herojima i koristenje svih njihovih skilova i mogucnosti - sta ne mogu reci da me primamilo u LOL/DOTI.
Neda mi se vise raspravljati jer vidim da ste ostali na razini nekoga tko ima 13 godine, ako ne vidite dubinu igre i kompleksnost igranja samih heroja i mapa ne mogu vam vise nikako pomoci.
Ako uzivate u LOL/DOTI samo dajte, ali vidim da vam je vec mozak propao jer 20min ubijate kripove i igrate jednu mapu i onda to zovete igrom. Mislim da mi je minesweeper kompleksnija igra i teza za odigrati nego LOL/DOTA.
EOD od mene sta se tice teme MOBA.

A takoder ne znam kako i zasto vam se uopce svida OW.. Posto ce princip biti isti odnosno biti ce nagovjestaj na banovima heroja, na pickovima 10 heroja (4 koja ce biti navodno za pick ako umres), na objectovima i TEAM PLAYU. Sumnjam da ces u OW moci biti pojedinac u "godlike" modu i da ces imati last hitting za kojeg uporno tvrdis kako je uber cool, a ponajmanje vidim da te mori sta moras paziti na objective kad pushati etc. :)

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice