Overwatch (Blizzard studios)

poruka: 3.497
|
čitano: 380.800
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
NoniCRO kaže...

Ja ovo moram rec, mislav ti si svijestan da heroji nece izlazi kao u LoL-u i doti i slicnim Mobama?

 

Znaci oni ce izbaciti 3 nova heroja i onda stati

 

Sezone u diablu i ow/starcraftu/lolu nisu iste stvari. sezona u diablo je TOTLANO ali TOTALno druga stvar.

 

Procitaj moj komentar gore u vezi crossplatforma. NECE BITI CROSS SA PC-EM ! Ne će, Kaplan je to vec rekao. Biti ce cross sa xboxa i ps4 jer se vec dulje vrijeme prica kako se radi na cross PSN i Xbox live-a. 

 

Moram nac post na netu za taj cross platform da vidis o cem pricam. 

 

I napominjem MMR ostaje isti, ( ostao je isti za igrace koji su igrali u closed beti, seagul [pro ow player igra za luminosity] ima i dalje isti mmr kad je izasla igra ) ali se ona značkica  brise iz profila i opet se moras boriti za nju.

 

u coutner strikeu, nemoj igrati mjesec dana i ostati ces bez ranka. to ne znaci da ces ostati bez svog mmr-a, kako bi dobio svoj rank opet moras  pobjediti jedan game i opet dobijes svoj silver rank nazad -.-

 

daj kad konstantirate nesto, googlajte prije tog. ne kuzim kako to ljudi ne rade

 

Pa nisam svjestan neam pojma kako ce izlaziti. Ja sam se nadao da ce kroz par mjeseci popuniti roster sa još 2 suporta i jednim tenkom u isto vrijeme. Dalje neam pojma kak ce biti. Samo ako ce dodavat jednog po jednog rađe bi ceko duplo duze pa dobio 2 odjednom.

 

Kad mi netko kaze crossplatform uvijek si prevodim kao PC + konzole jer ih vidim kao isto sranje drugo pakovanje. Ako nece mješati PC i konzole onda nema problema. Super za njih i za nas. Uostalom u postu koji referiram piše "crossplatform with PS4 i xbox" što sam protumacio kao PC sa konzolama. 

 Eh kako si suptilno ubacio silver rank jab tu  cccc nisam baš tako loš 

 

Neda mi se guglat ovo što procitam tu je to uglavnom što se info tice, nešto sitno redit. Ne mislim istrazivacki rad pravit za pisat po nekom ljevom forumu jer uvijek netko dođe i ispravi te. Ko ti sad. Reagiram na poluinformacije kako priliči ovom dobu, couldn't care less.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 11:31 (mislav_01).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
ZeNGe_CRO-mt kaže...
Tonči kaže...

McCree je zaista prejak. 1-shota apsolutno svakoga. D.Va ima izrazito loš damage i ne može nikoga ubiti prije nego umre (a tenk je).

ja se ne slažem da je toliko prejak i da 1-shota apsolutno svakog. od kud ti to? d.va je preslaba kao tenk s tim se slažem ali da se toliko plače oko mcraea mi stvarno ali stvarno nije jasno.

ok neće mu raditi nikakve drastične promjene, nego će mu smanjit damage desnog klika za neki mali broj ali to neće biti drastično smanjenje jer onda taj heroj neće imati nikakvog smisla.

ovak nemreš roknut tenka npr roaddoga kad ima pun health.

neznam meni je naprosto nepojmljivo da nitko od njih ne spominje turrete ili bationa ,koji su ne samo meni nego maltene večini moje ekipe pain in the ass 

sa turretom napravim uvijek cca 20-tak eliminationsa ,šta je prelako za napravit dok se sa nekim attackerom to moraš potrudit napravit.

 

pa dobrih 70% play of the game je ili bastion ili torbjorn sa faking turretom.

McCreeom ubijem baš svakoga čim ga nanišanim. Jednostavno s njim ne možeš izgubiti duel ako ne promašiš. S druge strane, Bastion i Torbjorn su free kill s većinom drugih heroja. Da bi preživjeli, treba ih štititi tim, inače su skroz lame. POG nema baš pretjerane veze s kvalitetom heroja. 

HAL kaže...

McCree nerfovi su iznimno potrebni (samo ga nikako ne smiju uništiti skroz, jer će inače Tracer i Reaper postati bogovi Overwatcha) isto kao i D.Va buffovi, jer se McCree igra doslovno 100% u competitivu, dok se D.Va uopće ne igra, jer je jednostavno preslaba u usporedbi sa ostalim tankovima. Samo da se dotaknu još Widowmakerice, jer postaje opako iritantno igrati protiv heroja koji radi tako velik damage, ima wall hack i tool za repozicioniranje svako malo i isto je 100% pick u competitivu.

 Sezone niti još postoje niti još postoji competitive play, ne znam odakle ti što se igra, a što ne?

mislav_01 kaže...

4. Meni niti jedan taj lik nije preslab ni prejak. McCree mi se više cini kao lik koji je lowskill za igrat, a highskill za counterat i tu onda prave ljudi problem, ja bi mu mozda nerfao da ima auto reload kad vaulta. Shvacam ovo da oce nerfat malo dmg da ne oneshota reinhardta. Opcenito sam vrlo zadovoljan sa balansom u OW tako da mi je to namjanje problematicno od onog gore popisa.

 Ja sam zadovoljan sa svime, ne smeta me jer mogu counterat svakog, ali te priče o lowskill i highskill su iritantno besmislene. Uvijek netko cmizdri o nekom heroju. To je u 90% slučajeva samo cmizdrenje jer ljudi ne znaju igrat, zato su forumi toksični za uopće otvarati.
Ja neću igrati competitive ionako, imam pametnijeg posla od hvatanja virtualnih brojki. :D

10 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
mislav_01 kaže...

 

Pa nisam svjestan neam pojma kako ce izlaziti. Ja sam se nadao da ce kroz par mjeseci popuniti roster sa još 2 suporta i jednim tenkom u isto vrijeme. Dalje neam pojma kak ce biti. Samo ako ce dodavat jednog po jednog rađe bi ceko duplo duze pa dobio 2 odjednom.

 

Kad mi netko kaze crossplatform uvijek si prevodim kao PC + konzole jer ih vidim kao isto sranje drugo pakovanje. Ako nece mješati PC i konzole onda nema problema. Super za njih i za nas. Uostalom u postu koji referiram piše "crossplatform with PS4 i xbox" što sam protumacio kao PC sa konzolama. 

 Eh kako si suptilno ubacio silver rank jab tu  cccc nisam baš tako loš 

 

Neda mi se guglat ovo što procitam tu je to uglavnom što se info tice, nešto sitno redit. Ne mislim istrazivacki rad pravit za pisat po nekom ljevom forumu jer uvijek netko dođe i ispravi te. Ko ti sad. Reagiram na poluinformacije kako priliči ovom dobu, couldn't care less.

 

ma ja sam preimpulzivan jer citam gluposti na netu ( redditu i slicnim ) i onda tako krenem pisati. ja se ispričavam. 

 

nisam mislio nista lose iskreno cu ti rec, samo kad imam puno slobodnog vremena dosta citam i istrazujem na netu ( ne kazem da sam ja tocan uvijek, ali dosta tog provjerim prije )

 

Za silver sam trollalalaoalo Kappa 

 

ali da, volim raspravljati oko gluposti. zato volim forume 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

Ma ja jedva cekam competetive jer kao, opet moram CS uvuc u raspravu, što je u CSu u competetivu se puno više prica i surađuje. Koristi se voicechat i stvarno znam naletit na odlicnu ekipu. Nadam se da ce tako competetive i u OW biti malo ozbiljniji i da ce ekipa više komunicirati te biti otvorena mjenjanju kompozicije, dogovoru oko kompozicije tima i sl. To mi je bitno jer mi se apsolutno neda niti igram solo. Jednostavno poštedim samog sebe puno zivciranja radi tog nedostatka komunikacije i price da je ovo ipak casual bit ce u ranked bolje. 

 

Kontam da ce tako biti jer vecini je jako stalo do tih virtualnih brojki pa ce se malo i primjerenije ponašati da ih ne popuše. NAdam se. A opet ce mozda biti ruski spam umobolnih gluposti. Uh nekad pomislim da ruse treba u karantenu na njihove servere za sve online FPSove i igre opcenito.

 

Ovo, Tonči, što pitaš za competetive i da ne postoji. Ne postoji mod u igri ali baci oko na twič ak ti se da jer vec sada se vrte neki "turniri" sa keš prajzovima i sl. Kolega vjerojatno misli na to i neki meta game koji se lagano nazire.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 11:50 (mislav_01).
16 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

@Tonči

Postoji competitive, jer već ima brdo timova i podosta turnira koji su streamani na Twtchu.

Svaki tim ima doslovno ovo:
1. McCree, Widowmaker, Reinhardt, Lucio/Mercy - obavezni pickovi
2. Winston, Symmetra, Reaper I još poneki - ulete tu i tamo
3. Bastion, Torbjorn, Hanzo, etc. - heroji koji se jako malo ili uopće ne igraju

 

I naravno kad uzmemo i hero stacking, meta je trenutno dosadna dozla boga.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 11:57 (HAL).
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Overwatch (Blizzard studios)

Ma to je neslužbeno i nebitno dok nemamo stvarne statistike i unbiased uzorak.

HAL kaže...

3. Bastion, Torbjorn, Hanzo, etc. - heroji koji se jako malo ili uopće ne igraju.

 Što dokazuje da nisu OP. :)

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 12:11 (Tonči).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

Ma to je neslužbeno i nebitno dok nemamo stvarne statistike i unbiased uzorak.

HAL kaže...

3. Bastion, Torbjorn, Hanzo, etc. - heroji koji se jako malo ili uopće ne igraju.

 Što dokazuje da nisu OP. :)

 Istina, dapače mislim da je recimo Bastion čak i preslab, tj. trebalo bi ga reworkat.

 

Ali opet velim nazire se neka meta, što zbog stvarno prejakih heroja po mom mišljenju (McCree, Widow - tko ne želi "wall hack" skill konstantno), što zbog stvarno slabih heroja kada ih usporediš sa "konkurencijom" ( npr. D.Va).

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 12:17 (HAL).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

Ma to je neslužbeno i nebitno dok nemamo stvarne statistike i unbiased uzorak.

HAL kaže...

3. Bastion, Torbjorn, Hanzo, etc. - heroji koji se jako malo ili uopće ne igraju.

 Što dokazuje da nisu OP. :)

kako je onda moguće da jedan bastion u svojih 200 metaka dok je turret razbije reinhartu štit od 2000 healtha , ubije njega i još jednog heroja i onda ide reload?

ja stojim pri svojem da ima prejak damage dok je u torretu,ali sam po sebi kao heroj je loš :)

a da ne pričam dok ga mercy iza štita heala onda ga je stvarno jako teško uništit.

neznam ,po meni nikako nesmije biti torret glavna priča , nesmije se desit da je faking torret kill fest a imaš za odabir 21 heroj. meni takve stvari stvarno nisu jasne.

 

 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
ZeNGe_CRO-mt kaže...
Tonči kaže...

Ma to je neslužbeno i nebitno dok nemamo stvarne statistike i unbiased uzorak.

HAL kaže...

3. Bastion, Torbjorn, Hanzo, etc. - heroji koji se jako malo ili uopće ne igraju.

 Što dokazuje da nisu OP. :)

kako je onda moguće da jedan bastion u svojih 200 metaka dok je turret razbije reinhartu štit od 2000 healtha , ubije njega i još jednog heroja i onda ide reload?

ja stojim pri svojem da ima prejak damage dok je u torretu,ali sam po sebi kao heroj je loš :)

a da ne pričam dok ga mercy iza štita heala onda ga je stvarno jako teško uništit.

neznam ,po meni nikako nesmije biti torret glavna priča , nesmije se desit da je faking torret kill fest a imaš za odabir 21 heroj. meni takve stvari stvarno nisu jasne.

 

 

 Znamo već da te Bastion muči, ali to je problem toga što se ti nisi prilagodio, ne problem heroja. Nađi rješenje, siguran sam (iz iskustva) da postoji cijela hrpa heroja koji Bastiona mogu eliminirati bez ikakvog napora.

15 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios)

Bastion je naporan kao protivnik, ali ipak još uvijek "čovjek" upravlja turret-om, tako da postoji mogućnost flenka/iznenađenja.

 

S druge strane Torbjorn turret koji radi autolock u mikrosekundi bi trebao promjenu mehanike. Razumio bih da te nanišani odmah kada si "spotan" da postoji spot mehanika, npr, ali ne da ti flenkaš cijelu mapu, dođeš iza njega i čim se pojaviš na dijelu mape gdje on ima line of sight on se trenutno okrene na tebe (ako baš ne puca po nekome drugome).

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

 Znamo već da te Bastion muči, ali to je problem toga što se ti nisi prilagodio, ne problem heroja. Nađi rješenje, siguran sam (iz iskustva) da postoji cijela hrpa heroja koji Bastiona mogu eliminirati bez ikakvog napora.

ma znam i ja sam da postoji ja samo ukazujem da je malo prejak dok je u turretu ništa više 

koliko sam ih zdrobio nema im broja  ali da u jednom reloadu on rokne cijeli štit i još ubije dvojicu mi nema neke logike.

 

kombinacija iza štita baš kao što sam stavio onaj gifić je ubitačna. kad god smo je primjenili bili smo nezaustavljivi ali tako ne mislimo igrat, to mi nije zabavno ,a za pobjedu mi se hebe 

ne samo meni nego kao ekipi, draže nam je sa nekim random herojim razvaljivat nego u toj kombinaciji koja je LOL

 

evo još jednom ako nije netko vidio  

 

https://m.imgur.com/wamXK7c

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 13:24 (ZeNGe_CRO-mt).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

Ma nije prejak. Prekaj bi značilo da mu nitko ne može ništa, a to je posve pogrešno. Suprotno očekivanjima mnogih, Overwatch nne treba biti balansiran na način da svaki heroj bude podjednak u snazu protiv svakog heroja. U tome je cijeli smisao.

 

A "za pobjedu mi se hebe" je pogrešno. U krivoj si igri. Overwatch se igra za objective. Ako to ne želiš, smetaš u communityju. :( 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

 Suprotno očekivanjima mnogih, Overwatch nne treba biti balansiran na način da svaki heroj bude podjednak u snazu protiv svakog heroja. U tome je cijeli smisao.

 

 s ovim se apsolutno slažem! 

 

a ovo za pobjedu to sam napisao tek tako ,inače ja rejđam na najjače čim nemremo ništa napraviti ili ako se pojavi neki genji ili tracer koji igraju onak nenormalno e onda sam LUUD 

 

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

Ma nije prejak. Prekaj bi značilo da mu nitko ne može ništa, a to je posve pogrešno. Suprotno očekivanjima mnogih, Overwatch nne treba biti balansiran na način da svaki heroj bude podjednak u snazu protiv svakog heroja. U tome je cijeli smisao.

 

A "za pobjedu mi se hebe" je pogrešno. U krivoj si igri. Overwatch se igra za objective. Ako to ne želiš, smetaš u communityju. :( 

Izjednacavanjem klasa su upropastili wow pvp, na kraju su svi imali sve i mobility i interupt i burst i cc, to je sranje. Ovo sto sada imamo u overwatchu je dobitna formula, naravno da ce trebati podesiti kojeg heroja tu i tamo, ali se nadam da nece ici logikom da mjenjaju abilitys zato sto se ljudi ne zele prilagoditi, neka malo dignu/smanje dmg, range i tkave stvari neka podese.

16 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
TomoR kaže...

S druge strane Torbjorn turret koji radi autolock u mikrosekundi bi trebao promjenu mehanike. Razumio bih da te nanišani odmah kada si "spotan" da postoji spot mehanika, npr, ali ne da ti flenkaš cijelu mapu, dođeš iza njega i čim se pojaviš na dijelu mape gdje on ima line of sight on se trenutno okrene na tebe (ako baš ne puca po nekome drugome).

Ovo u zagradi je jako bitno. Trebaš znati kada napasti.

 

Osim toga, turret ima ograničeni domet (uvjerio sam se u to kada sam ga postavio predaleko od control pointa) pa ga možeš snipati sa sigurne udaljenosti (Widowmaker, Phara, Hanzo pa čak i Genji). Dosta igram Torbjorna i jako lako mogu procjeniti protivničku ekipu baš po tome koliko puta mi unište turret.

15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
jastreb kaže...
TomoR kaže...

S druge strane Torbjorn turret koji radi autolock u mikrosekundi bi trebao promjenu mehanike. Razumio bih da te nanišani odmah kada si "spotan" da postoji spot mehanika, npr, ali ne da ti flenkaš cijelu mapu, dođeš iza njega i čim se pojaviš na dijelu mape gdje on ima line of sight on se trenutno okrene na tebe (ako baš ne puca po nekome drugome).

Ovo u zagradi je jako bitno. Trebaš znati kada napasti.

 

Osim toga, turret ima ograničeni domet (uvjerio sam se u to kada sam ga postavio predaleko od control pointa) pa ga možeš snipati sa sigurne udaljenosti (Widowmaker, Phara, Hanzo pa čak i Genji). Dosta igram Torbjorna i jako lako mogu procjeniti protivničku ekipu baš po tome koliko puta mi unište turret.

 Ima mjesta i mapa na kojima se turret može postaviti tako da nema šanse da ga riješiš na opisani način.

 

Recimo, na Hanamuri, turret iza zida postavljen tako da ga kao napadač ne vidiš "izvana", će svaki pokušaj flenka sa Pharohm onemogućit, jer jednostavno ima pokriven dio gdje ga možeš napasti (pogotovo ako si ti jedini u PUG teamu koji pokušava nešto napraviti po tom pitanju...)

 

Recimo da mu malo povećaju lock-on time, da ipak imaš šanse se sakriti od njega u takvim situacijama (ranjen, ali eto) smatram da ne bi bio pretjerani nerf.

 

A da ne govorim o Tjorbjorn POTG, dok se respawna i šeće prema ostalima i dobije quadkill - zašto turret ne nestane kada je Tjorbjorn mrtav je isto onako, meh. Dovoljno brzo se može postaviti novi turret.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 14:43 (TomoR).
15 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
TomoR kaže...
A da ne govorim o Tjorbjorn POTG, dok se respawna i šeće prema ostalima i dobije quadkill - zašto turret ne nestane kada je Tjorbjorn mrtav je isto onako, meh. Dovoljno brzo se može postaviti novi turret.

Jer turret onda nebi imalo smisla ubijati. Ubiješ dwarfa (squishy je totalno) i to je to.. Ovako se ipak treba malo namučiiti.

 

Ali da je naporno kad protivnici defendaju s 2-3 komada... je, strašno.

Bnet: Gaap#2615 - Origin: MRSmith1_Cro - Steam: MRSmith
16 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Najbolje rješenje po meno je da turret postane neaktivan ako je Torbjorn izvan određeneg radijusa dulje od recimo 15 sekundi.
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Overwatch (Blizzard studios)

Kako ljudi ne shvaćate da je problem u vama, a ne u Tjorbjronovom turretu? :)

Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

Meni nije Torbjorn nikakav problem, samo je heroj malo dosadan za igranje, jer nema s njim puno interakcije. Ali to je samo moje mišljenje.

 

Sad sam tek gore primjetio da je Noni napisao da će Blizzard izbaciti još samo 3 heroja u totalu i to je to. Od kuda taj info? Ja sam dobio dojam da ćemo dobiti još podosta novih heroja.

Poruka je uređivana zadnji put sri 8.6.2016 15:46 (HAL).
13 godina
neaktivan
offline
Overwatch (Blizzard studios)

od 21 heroja najviše problema zna radit turret , još kad su dvoje troje na mapi e to je onda fešta.

 

evo primjer od jučer.

igramo dorado defend, puštamo ih da dođu odmah na početku na onu ravnicu, a mi sa sva tri turreta na krov i postavimo ih gore.

ak imaš reinharta ,mercy (i još nekog tenka ili healera ,može i junkart da spamaš granate) znači nema boga da ti to netko probije.

naravno da to ovisi protiv koga igraš, kakav ti je team bla bla ali općenito pričam, znači puno više sam takvih mečeva dobivao nego izgubio.

to mi nema logike.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

Ma kakvi. Shadow riješi turet kao od šale, Soldier također... hrpa likova. Meni su tureti super način za iritiranje Torbjorna, uvijek mu ga uništim i natjeram ga da izađe van na otvoreno ili ga pokuša popravit. Free kill redovito. A i turret daje bodove.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
ZeNGe_CRO-mt kaže...

od 21 heroja najviše problema zna radit turret , još kad su dvoje troje na mapi e to je onda fešta.

 

evo primjer od jučer.

igramo dorado defend, puštamo ih da dođu odmah na početku na onu ravnicu, a mi sa sva tri turreta na krov i postavimo ih gore.

ak imaš reinharta ,mercy (i još nekog tenka ili healera ,može i junkart da spamaš granate) znači nema boga da ti to netko probije.

naravno da to ovisi protiv koga igraš, kakav ti je team bla bla ali općenito pričam, znači puno više sam takvih mečeva dobivao nego izgubio.

to mi nema logike.

 

 

Igrali protiv takvog tima ocistili sa 2 widowice i majmunom i nisu se stigli regrupirat do final pusha. 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)

E, da, majmun je naprosto genijalan za razbucavanje protivničkog kampiranja. :)

8 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
Tonči kaže...

E, da, majmun je naprosto genijalan za razbucavanje protivničkog kampiranja. :)

 Majmun ult mi je prisutio neke od najboljih trenutaka u igri do sada, onaj osjecaj kad uetis u protivnicku ekipu pa kad ih krenes bacat okolo, feels good...

15 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios)

Kako volim rejpat njubeke dok ne nerfaju ovog OP gada

 

Bnet: Gaap#2615 - Origin: MRSmith1_Cro - Steam: MRSmith
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
mrsmith kaže...

Kako volim rejpat njubeke dok ne nerfaju ovog OP gada

 

 Ovo su invalidi a ne njubeci hahhahahaha, well gj anyway!

15 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios)

Frend igra "predobro" sa tracer:


https://www.twitch.tv/markoal6/v/71310496?t=03h06m44s

 

Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man how to fish; and you have fed him for a lifetime
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Overwatch (Blizzard studios)

hahah, meni se već par puta dogodilo da na onoj grčkoj mapi, sa pharah odem predaleko van, pa se ne mogu vratit 

 

Ali svejedno se opet "dignem" iz provalije čisto da opalim par slučajnih, možda koja pogodi nekoga 

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Overwatch (Blizzard studios)
markoal kaže...

 
Odličan!  Umro sam xD

 

Danas navečer oko 22-23h ako netko bude za game nek se javi 

Battlenet ID: Mogy#2560
Poruka je uređivana zadnji put čet 9.6.2016 4:59 (Baldurion).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice