sta je to emulator i koje igre mogu s gamepadom...

poruka: 7
|
čitano: 9.250
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
sta je to emulator i koje igre mogu s gamepadom...

hej ja sam laik za igrice i tek sam sada spoceo skidati igrice i zanimam me sta je to emulator i na kojim igricama mi je potreban a na kojim nije

i gdje mogu skidati(mislim na kojoj torrent stranici) besplatno  igrice koje mogu igrati na svom laptopu pomocu gamepada koji se prikljucuje preko usba ,kako da znam koje igrice mogu igrati preko gamepada a koje na tastaturi (naso sam na kompu neke igrice koje nazalost mogu igrati samo na tastaturi)i  kaj treba pisati na tim igricama ,treba li pisati igrica za pc ili nes ili sta,

evo zanima me konkretno di bi ja sada mogo skinuti igricu super mario brothers(ako ima ista ona koju sam prije znao igrati na nintendu)koju bi mogo igrati na laptopu pomocu gamepada, moze li se uopce downlodat kompletna ta igrica(inace imam flet pa mogu skidati kolko treba)

stvarno sam laik u tome pa bi volio da mi neko to detaljno objasni

unaprijed hvala

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.11.2009 15:25 (markogr).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: sta je to emulator i koje igre mogu s gamepado

Vidim da si ti još samo početnik,na ovoj stranici imaš sve vrste Super Maria   http://pc-programi.bloger.hr/post/download-igrica-super-mario/206707.aspx

 

 

I uvijek zapamti,Google ti je prijatelj...SmijehSmijehSmijeh

Kac
14 godina
neaktivan
offline
sta je to emulator i koje igre mogu s gamepadom...

kada sam ga downloado ,otvorio sam folder u kojem ima puno podfeldera( u svakom je folderu jedan level) i nekih fileova , i na koji god kliknem pise mi windows cannot open this file i ispod na kraju what do you wnat to do: use the web service to find the appropriate program ili select the program from a list

sta sad da ja radim i na koji nacin da bi mi igrica profunkcionirala

 
0 0 hvala 0
14 godina