The Elder Scrolls VI

poruka: 57
|
čitano: 18.166
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
The Elder Scrolls VI
Neznam jesam li slijep ili ne ali bethesda je sinoc u zadnjoj minuti sluzbeno najavila TES VI...

Nista vise od ovoga se nezna, moze se samo nagadjati do daljnjega. Obala, planine, stari dvorac, mogao bi biti High Rock...
Moj PC  
5 0 hvala 5
15 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Rodić kaže...
Neznam jesam li slijep ili ne ali bethesda je sinoc u zadnjoj minuti sluzbeno najavila TES VI...

Nista vise od ovoga se nezna, moze se samo nagadjati do daljnjega. Obala, planine, stari dvorac, mogao bi biti High Rock...

 kad ce vise napravit tes a da nije online i da obuhvaca cijeli otok

battletag:MasnaKrvavic#2275
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Cijeli otok je ipak malo previse, prevose jw tu provincija za odradit odjednom...
Medjutim poznavajuci bethesdu pvo ce biti ogromna mapa, isto tako vj je tehnologija gotova ili pri kraju, jer su rekli da nece biti novi TES dok potpuno novi engine ne naprave.
Moj PC  
0 0 hvala 1
9 godina
online
The Elder Scrolls VI

drago mi je, jako volim elder scrolls, al mi ovaj potez djeluje čak malo očajnički, ono čisto da se pokaže e bit će kad tad tes 6. to što nemaju ništa za pokazati nema veze. ičudno mi je da tako rano izbacuju, pa igra neće još 2 godine sigurno

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls VI

Od Bethesde očekujem novi engine, veću nelinearnost questova, i najvažnije bolju karakterizaciju svijeta i likova, jer ovo što sad rade je dosta plitko...

 
7 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls VI

Nadam se da im ne pada na pamet da rade Starfield u ovom sadasnjem enginu. Ne znamo nista o tom Starfieldu, ali ako se bude moglo sletati na planete i sve to, onda ce igra trebati tehnologiju odnosno engine koji ce to omoguciti. U prevodu to znaci da ce imati tj. vec imaju tehnologiju koja bi im omogucila da naprave ogroman svijet.

 

Ono cemu se nadam je da ce napraviti ne samo cijeli Tamriel vec da ce dodati i Akavir i da ce mo imati cijeli svijet za istraziti i da ce se moci s brodom preploviti cijeli svijet i da nece da bude niti jedan loading screen u igri. Inovacija, nove tehnologije, napraviti nesto sto ce nas otpuhati.

Eye In The Sky
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
The Elder Scrolls VI

Baš me iznenadila vijest. Super što su barem pokazali da rade na novom nastavku. Jedva čekam 

Well... if you dont know me you cant trust me, and if you cant trust me, odds are low youll leap in front of a flying arrow to save my life.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Paolo Maldini kaže...

Od Bethesde očekujem novi engine, veću nelinearnost questova, i najvažnije bolju karakterizaciju svijeta i likova, jer ovo što sad rade je dosta plitko...

 Po meni je najvaznije da combat feel nije ko da udaram stapom umjesto macem.

LoL acc THCJoshi
14 godina
offline
The Elder Scrolls VI

S obzirom da je Skyrim bio 11.11.11 ovo bi moglo biti 02.02.2020 

 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
The Elder Scrolls VI

Mozda nesto bude prikazano na gamescomu, ili quakeconu ali nekako sumnjam da je jos spremno to sve za prikazivanje i da smo do 2 god jos od TES VI, vrijeme ce reci...

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls VI

Ovaj lik od bethesde je rekao da ce definitivno izaci TES 6, ali da im nije u prioritetu. Nacekat cemo se... 

cisto sumnjam da ce mapa biti cijeli Tamriel, ali suska se da ce mozda biti Valenwood...

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Matek27 kaže...

Ovaj lik od bethesde je rekao da ce definitivno izaci TES 6, ali da im nije u prioritetu. Nacekat cemo se... 

cisto sumnjam da ce mapa biti cijeli Tamriel, ali suska se da ce mozda biti Valenwood...

 Walenwood gotovo da nemoguce, obala walenwooda je puna mocvara i tropskih suma, ovo sa teasera je sve u kamenju, ili Hammerfell ili High Rock.

9 godina
online
The Elder Scrolls VI

 

todd howard je u nekom intervju, mislim E3 prošle godine, kad su ga pitali za TES6, rekao da će sigurno izaći kad tada i rekao je nešto u stilu da kada bi nam rekli što imaju u planu za tu igru da bi reakcija svih bila u stilu kako to mislite izvesti, to ne možete napraviti. nadam se da će nas stvarno ozbiljno iznenaditi u dobro smislu.

 

bitan je novi combat system, i veće mogućnosti izbora, možda i bolja glavna priča. kažem možda jer možda bi glavna priča mogla biti i opcionalna u smislu da se možemo kloniti glavnih događanja, ono u stilu da se možemo brinuti za svoje dupe, a ne da smo izabranik sišao s nebesa koji jedini može spasiti svijet, to mi je malo dosadilo. 

također bi volio malo veću reakciju svijeta (naroda ) oko nas na to što smo, tko smo, što smo postigli i kako fizički izgledamo. ono budeš top dog u fighters guildu, mages guildu, tiefs guildu, a opet se neki ponašaju ko da si luzer prema tebi. možda je i vrijeme za ukidanje mogućnosti postajanja glavni u guildovima

Moj PC  
3 0 hvala 1
15 godina
offline
The Elder Scrolls VI

Ja bih volio dobar izbornik, dobar chat window, mogućnost pretrage inventorya, kvalitetne izbornike i konfiguraciju upravljačkih komandi, bez da moram za sve to instalirat 10ak overhaul modova.

Zatim bih htio lijepu grafiku, kvalitetnu mapu, ponovo sa pretragom lokacija, jasno ucrtanim putevima (možda jednom kad ih otkrijemo), dobre animacije kretanja životinja, bilja, ljudi, ponovo, pogađate, bez potrebe za instalacijom 10ak modova.

 

Ovo gore bi ubilo igru na bilo kojoj platformi osim PC-a, pa "neću držati dah" kako kažu naši zapadni prijatelji.

 

E, sad, kad bi to bilo idealno, onda želim slijedeće:

   ne-generičke questove

   pamtljive likove na različitim lokacijama

   dijaloge koji imaju smisla, razumljivi su i jasno mi daju do znanja što se od mene očekuje, bez potrebe da u nekom journalu čitam opis questa i lokaciju na kojoj se nalazi

   jasnu prednost u levelanju lika, magija i skilova, bez da se cijeli svijet skalira oko mene da mi "uvijek i svuda bude jednako teško" - tj. da se zna da mi je dio neprijatelja postao lakši do ultra lagan, a dio sa "nemogućeg" postao "makar teoretski moguć" za savladat sa određenim upgradeom. U Skyrimu je ovo bilo manje izraženo, dok u Oblivionu katastrofa - dobiješ glass armor, u spilji sa početka igre umjesto golorukih goblina, nalaze se oni sa glass armorom i weaponima... Spell lvl 1 i 100 rade u prosjeku isti efekt jer dok ga ti digneš i level si digo pa su svi oko tebe postali jači

   "kvalitetnu" borbu - ugledajte se na Dark Souls, poboljšajte njihov sustav borbe, umjesto vaš koji je smeće, oduvijek bio, i malo bolje smeće je i dalje smeće

   pamtljive lokacije, razne frakcije, drugačije probleme pojedinih zajednica, a ne "plavi protiv crvenih" gdjegod dođeš, pa ovisno o strani koju odabereš si govno ili heroj. dajte priču gdje svi imaju svoje "lokalne" probleme koje rješavaš, a postoji "skriveni" uzrok rastućih problema u globalu, koji otkrivaš eventualno prateći "krušne mrvice" na raznim lokacijama, i kojeg nitko nužno nije svjestan - znači main quest da nije nešto što ti na početku priče kaže NPC "odaberi stranu i porazi drugu" ili "zatvori 5 riftova koji uništavaju svijet"

 

Mogu dalje nabrajat, ali ovo će biti dosta da ne bude tl:dr

Moj PC  
7 0 hvala 2
7 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls VI

Hahaha zaboravio sam na skaliranje u Oblivionu, udjes u krcmu i tamo oni obicni lokalni lopovi sto kradu jabuke u full Deadric armoru, legendarno.

 

TES VI ide poslije Starfielda, tako da, nacekati ce mo se jos, obje igre bi trebale da koriste novi engine koji omogucava ogroman scale.

VIOLENCE SPEED MOMENTUM
Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
online
Re: The Elder Scrolls VI
Rhodin kaže...

Ja bih volio dobar izbornik, dobar chat window, mogućnost pretrage inventorya, kvalitetne izbornike i konfiguraciju upravljačkih komandi, bez da moram za sve to instalirat 10ak overhaul modova.

Zatim bih htio lijepu grafiku, kvalitetnu mapu, ponovo sa pretragom lokacija, jasno ucrtanim putevima (možda jednom kad ih otkrijemo), dobre animacije kretanja životinja, bilja, ljudi, ponovo, pogađate, bez potrebe za instalacijom 10ak modova.

 

Ovo gore bi ubilo igru na bilo kojoj platformi osim PC-a, pa "neću držati dah" kako kažu naši zapadni prijatelji.

 

E, sad, kad bi to bilo idealno, onda želim slijedeće:

   ne-generičke questove

   pamtljive likove na različitim lokacijama

   dijaloge koji imaju smisla, razumljivi su i jasno mi daju do znanja što se od mene očekuje, bez potrebe da u nekom journalu čitam opis questa i lokaciju na kojoj se nalazi

   jasnu prednost u levelanju lika, magija i skilova, bez da se cijeli svijet skalira oko mene da mi "uvijek i svuda bude jednako teško" - tj. da se zna da mi je dio neprijatelja postao lakši do ultra lagan, a dio sa "nemogućeg" postao "makar teoretski moguć" za savladat sa određenim upgradeom. U Skyrimu je ovo bilo manje izraženo, dok u Oblivionu katastrofa - dobiješ glass armor, u spilji sa početka igre umjesto golorukih goblina, nalaze se oni sa glass armorom i weaponima... Spell lvl 1 i 100 rade u prosjeku isti efekt jer dok ga ti digneš i level si digo pa su svi oko tebe postali jači

   "kvalitetnu" borbu - ugledajte se na Dark Souls, poboljšajte njihov sustav borbe, umjesto vaš koji je smeće, oduvijek bio, i malo bolje smeće je i dalje smeće

   pamtljive lokacije, razne frakcije, drugačije probleme pojedinih zajednica, a ne "plavi protiv crvenih" gdjegod dođeš, pa ovisno o strani koju odabereš si govno ili heroj. dajte priču gdje svi imaju svoje "lokalne" probleme koje rješavaš, a postoji "skriveni" uzrok rastućih problema u globalu, koji otkrivaš eventualno prateći "krušne mrvice" na raznim lokacijama, i kojeg nitko nužno nije svjestan - znači main quest da nije nešto što ti na početku priče kaže NPC "odaberi stranu i porazi drugu" ili "zatvori 5 riftova koji uništavaju svijet"

 

Mogu dalje nabrajat, ali ovo će biti dosta da ne bude tl:dr

 

bilo bi fantastično kada bi mogao odigrati neutralno ili birati stranu kako ti dogovara, dok god te ne uhvate, i da ubojstvo makar i jednog vojnika jedne strane ima utjecaj na cijelu situaciju (ako se sazna da si to ti napravio), dakle na tragu toga da svijet malo više reagira na tvoje postupke. ali ponavljam, ako nitko ne zna da si to ti napravio onda nema posljedica.

također ne bi imao ništa protiv nekog moralnog sistema gdje je potpuno legitiman "sivi" put ili možda stupnja slave.

osim toga ovu igru bi za klasu digla nekakva živa ekonomija, za koju uopće nemam ideje kako bi mogla izgledati, ali mi u svakom slučaju nije fora da čim se malo odmakne igra imam 20k nečega a sve kvalitetne stvari pronađem u lootu, tako da ne moram kinte trošiti. ono u fallout 4 kad skupim po 200 stimpaka, radawaya i kojekakvih čuda mi totalno ubije atmosferu

12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI

Sve to šta vi hoćete znate da od Bethesde necete dobit :D

Bilo bi lepo...

12 godina
offline
The Elder Scrolls VI

Bethesda all but confirms its next-gen games will use the Creation Engine, one of the biggest problems plaguing Fallout 76.

Ovo je zabrinjavajuce ako je istina...


Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls VI

TES VI i Cyberpunk su mi najiscekivanije igre za sada. Mislim da me nista drugo ne moze toliko zainteresirat vise od ove dvije igre trenutno. Koliko god je Skyrim nekima bio losiji ili Fallout 4, pa se sad brinu za buducnost igara od Bethesde, ja se uvijek zabavim i to jebeno uz njihove igre, pogotvo u TES serijalu jer sam fantasy geek kakvog nema. Bit ce to dobar pocetak iduce generacije. Doduse, trebat ce PC upgrejdat do tada 

 
2 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Rodić kaže...

Bethesda all but confirms its next-gen games will use the Creation Engine, one of the biggest problems plaguing Fallout 76.

Ovo je zabrinjavajuce ako je istina...


 lel ak nastave sa ovim engineom igru ni instalirat necu,makar ni jogurt.

15 godina
offline
The Elder Scrolls VI

Ma OK, engine je loš, znamo to godinama, ali je "adekvatan" u smislu dovoljno dobro se na njemu može igrat. Iskreno bitnije mi je da dobro poslože igru, priču i setting, nego da mi sve skupa lijepo zgleda. ES5-Skyrim se namodal do boli i izgleda bolje od puno novijih igara... samo da je priča smislenija malo i da imam nekih jasnih moralnih izbora.  Cijeli Skyrim se može svest na "odaberi manje zlo" , a niujednom trenu nije potpuno jasno što to znači... Jedini Dawnguard je možda iznimka gdje mogu jasno reć da se bore protiv zlih vampira. Ne da su oni sami po sebi savršeni... al barem je sa druge strane jasno zlo.

Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI

Al to baš sve mi je najslabiji dio bethesde. Svi pricaju o atmosferi i settingu a mene nekako jako brzo to prodje jer uvijek imam Potemkinova Sela sindrom....Plitko :(
Combat isto moraju poboljsat,to mi je najkriticniji dio skyrima bio,dosta je basic al baš baš. Spelllcastanje necu spominjat,ima divnih modova ali base mehanika igre je jednostavno puna rupa..,.

15 godina
offline
The Elder Scrolls VI

A jbg... borba u ES serijalu mi je opčenito najgori dio serijala... uvijek bio.

Nije magija ovdje loša - loša je opčenito, nije kao da je u Oblivionu ili Morrowindu bila bolja.

 

Ako želim igrat sličnu igru sa jebenom borbom igram Dark Souls... mislim igram tak i tak, ali sam sucker za RPG-ove i nekako se nadam dubokoj priči i nečemu što će me držat nutra. Hrpa repetitivnih borbi koje se protežu od prve do posljednje minute igre nije baš ono što me držalo u Skyrimu - Skyrim se mogao svest na 2 dungeona, jedan sa dwarven tehnologijom, drugi sa Nord zombijima, sve ostalo su nijanse borbi protiv ljudi, ovisno o frakciji itd. Čak i bossevi su jedno te isto, a kad dobiješ pokoji shout i/ili magiju gdje usporiš vrijeme, stunaš ih ili štoveč, ni bossovi nisu vrijedni spomena.

 

Knjige, razgovori, priča...  to je ono što me može držat u igri... ostalo se sa levelom, kad ti prestane bit bitno svaki komad opreme haulat u bazu jer imaš 6-tero znamenkasti iznos golda, visok smithing i enchanting, više manje pretvori u fetch quest.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Rhodin kaže...

A jbg... borba u ES serijalu mi je opčenito najgori dio serijala... uvijek bio.

Nije magija ovdje loša - loša je opčenito, nije kao da je u Oblivionu ili Morrowindu bila bolja.

 

Ako želim igrat sličnu igru sa jebenom borbom igram Dark Souls... mislim igram tak i tak, ali sam sucker za RPG-ove i nekako se nadam dubokoj priči i nečemu što će me držat nutra. Hrpa repetitivnih borbi koje se protežu od prve do posljednje minute igre nije baš ono što me držalo u Skyrimu - Skyrim se mogao svest na 2 dungeona, jedan sa dwarven tehnologijom, drugi sa Nord zombijima, sve ostalo su nijanse borbi protiv ljudi, ovisno o frakciji itd. Čak i bossevi su jedno te isto, a kad dobiješ pokoji shout i/ili magiju gdje usporiš vrijeme, stunaš ih ili štoveč, ni bossovi nisu vrijedni spomena.

 

Knjige, razgovori, priča...  to je ono što me može držat u igri... ostalo se sa levelom, kad ti prestane bit bitno svaki komad opreme haulat u bazu jer imaš 6-tero znamenkasti iznos golda, visok smithing i enchanting, više manje pretvori u fetch quest.

 Istina ali Oblivion i Morrowind su izasli prije masu godina...A combat osto isti. A dark souls mi je krš od combata samo zato sto je one trick pony (nesto kao witcher 2). ilitiga, cijeli combat mozes svest na telegraf napad>>dodge roll >> hit. Rinse and repeat. doslovce. sam se valjas okolo i udaras. CIJELU IGRU.

 

a ovo za feč questove si totalno u pravu,to postane toliko repetitivno da boli.

9 godina
online
The Elder Scrolls VI

bome vijest da je plan za Starfield i TES IV da se koristi isti engine me prilično razočarala. pa ne možeš izbaciti igru 2022. a napravio si je u prastarom engineu. 

 

a za ovu raspravu iznad, o borbi, kada bi elder scrolls imao borbu kao npr. najnoviji god of war, dakle da je stvarno brža i da baš imaš osjećaj da si nekog opalio sjekirom po glavi, e to bi bio posao.

 

al me ubijaju ti pokreti likova ko da imaju metlu u guzici, gledao sam sad malo gameplay fallout 76 po youtubeu, lik se kreće jednako kako se kretao u oblivionu. I onda ćemo opet 2020 i neke godine skakutati oko lika s mačem i bockati se međusobno. mislim ipak kad se uzme kako se kreću protagonisti u assasins creed originsu, horizon zero dawn, red dead redemption 2 i drugim modernim igrama, pa to je vrh, a stvarno ti je to bitno jer ako je nešto konstantno je to da se stalno gledau svog lika

 

ono što treba imati TES IV da bi stvarno bio revolucionaran su

1.navedeno kretanje protagonista i sustav borbe i fizika

2. ekonomija u igri stvarno mora biti kako treba 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

Moj PC  
2 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Cansee kaže...

bome vijest da je plan za Starfield i TES IV da se koristi isti engine me prilično razočarala. pa ne možeš izbaciti igru 2022. a napravio si je u prastarom engineu. 

 

a za ovu raspravu iznad, o borbi, kada bi elder scrolls imao borbu kao npr. najnoviji god of war, dakle da je stvarno brža i da baš imaš osjećaj da si nekog opalio sjekirom po glavi, e to bi bio posao.

 

al me ubijaju ti pokreti likova ko da imaju metlu u guzici, gledao sam sad malo gameplay fallout 76 po youtubeu, lik se kreće jednako kako se kretao u oblivionu. I onda ćemo opet 2020 i neke godine skakutati oko lika s mačem i bockati se međusobno. mislim ipak kad se uzme kako se kreću protagonisti u assasins creed originsu, horizon zero dawn, red dead redemption 2 i drugim modernim igrama, pa to je vrh, a stvarno ti je to bitno jer ako je nešto konstantno je to da se stalno gledau svog lika

 

ono što treba imati TES IV da bi stvarno bio revolucionaran su

1.navedeno kretanje protagonista i sustav borbe i fizika

2. ekonomija u igri stvarno mora biti kako treba 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

 Ovo nema smisla.

Evil Destroyer of Universe Killer of Doom
11 godina
online
Re: The Elder Scrolls VI
Evil Access kaže...
Cansee kaže...

bome vijest da je plan za Starfield i TES IV da se koristi isti engine me prilično razočarala. pa ne možeš izbaciti igru 2022. a napravio si je u prastarom engineu. 

 

a za ovu raspravu iznad, o borbi, kada bi elder scrolls imao borbu kao npr. najnoviji god of war, dakle da je stvarno brža i da baš imaš osjećaj da si nekog opalio sjekirom po glavi, e to bi bio posao.

 

al me ubijaju ti pokreti likova ko da imaju metlu u guzici, gledao sam sad malo gameplay fallout 76 po youtubeu, lik se kreće jednako kako se kretao u oblivionu. I onda ćemo opet 2020 i neke godine skakutati oko lika s mačem i bockati se međusobno. mislim ipak kad se uzme kako se kreću protagonisti u assasins creed originsu, horizon zero dawn, red dead redemption 2 i drugim modernim igrama, pa to je vrh, a stvarno ti je to bitno jer ako je nešto konstantno je to da se stalno gledau svog lika

 

ono što treba imati TES IV da bi stvarno bio revolucionaran su

1.navedeno kretanje protagonista i sustav borbe i fizika

2. ekonomija u igri stvarno mora biti kako treba 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

 Ovo nema smisla.

 Nema ni ovo, al' šta'š.

9 godina
online
Re: The Elder Scrolls VI
Evil Access kaže...
Cansee kaže...

 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

 Ovo nema smisla.

 ne mislim bez ubojstava. nego da ne moraš pobiti cijelu hordu neprijtelja da bi došao do glavnog tipa. npr. možeš potplatiti čuvara da te pusti do osobe koja ti je meta - to bi bilo diplomatski; ili se šuljaš kroz cijelu bazu do mete i kokneš ju lukom i strijelom - to bi bilo stealth.

 

razlog zašto nisam volio previše ići na neki stealth u skyrimu je zato što kad tad se baš moraš boriti i treba ti snaga, stamina, health. uvijek je zicer bio da napucaš fizički snažnog baju

 

naravno da nećemo moći diplomatski riješiti neku životinju ili čudovište, ali eto za to su tu developeri da sve smisle, samo kažem da je dobro da ima više opcija od dobrog starog "sjekirom po glavi"

9 godina
online
Re: The Elder Scrolls VI
Mile 74 kaže...
Evil Access kaže...
Cansee kaže...

bome vijest da je plan za Starfield i TES IV da se koristi isti engine me prilično razočarala. pa ne možeš izbaciti igru 2022. a napravio si je u prastarom engineu. 

 

a za ovu raspravu iznad, o borbi, kada bi elder scrolls imao borbu kao npr. najnoviji god of war, dakle da je stvarno brža i da baš imaš osjećaj da si nekog opalio sjekirom po glavi, e to bi bio posao.

 

al me ubijaju ti pokreti likova ko da imaju metlu u guzici, gledao sam sad malo gameplay fallout 76 po youtubeu, lik se kreće jednako kako se kretao u oblivionu. I onda ćemo opet 2020 i neke godine skakutati oko lika s mačem i bockati se međusobno. mislim ipak kad se uzme kako se kreću protagonisti u assasins creed originsu, horizon zero dawn, red dead redemption 2 i drugim modernim igrama, pa to je vrh, a stvarno ti je to bitno jer ako je nešto konstantno je to da se stalno gledau svog lika

 

ono što treba imati TES IV da bi stvarno bio revolucionaran su

1.navedeno kretanje protagonista i sustav borbe i fizika

2. ekonomija u igri stvarno mora biti kako treba 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

 Ovo nema smisla.

 Nema ni ovo, al' šta'š.

 

je u pravu si, trebao sam napisati TES VI. zeznuo sam 

7 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls VI
Cansee kaže...
Evil Access kaže...
Cansee kaže...

 

3. mogućnost izvođenja svih al baš svih misija i zadataka sa stealthom ili diplomatski, dakle bez borbe 

 

to su prve stvari koje mi padaju na pamet, ima ih još ali je meni ovo nekako najbitnije, a kako će oni izvesti neke "nemoguće" stvari u starom engineu, čisto sumnjam

 Ovo nema smisla.

 ne mislim bez ubojstava. nego da ne moraš pobiti cijelu hordu neprijtelja da bi došao do glavnog tipa. npr. možeš potplatiti čuvara da te pusti do osobe koja ti je meta - to bi bilo diplomatski; ili se šuljaš kroz cijelu bazu do mete i kokneš ju lukom i strijelom - to bi bilo stealth.

 

razlog zašto nisam volio previše ići na neki stealth u skyrimu je zato što kad tad se baš moraš boriti i treba ti snaga, stamina, health. uvijek je zicer bio da napucaš fizički snažnog baju

 

naravno da nećemo moći diplomatski riješiti neku životinju ili čudovište, ali eto za to su tu developeri da sve smisle, samo kažem da je dobro da ima više opcija od dobrog starog "sjekirom po glavi"

 Naravno slazem se s tim da treba imati izbor u igri, ali osobno smatram da je jedna od najboljih stvari kada te igra stavi u situaciju da je "moras" uraditi onako kako ne zelis, to mi je puno "realnije". Treba biti neki fini mix izmedju toga, tako da nikada ne znas kada pocinje misija sta te ceka i koliki izbor imas u datoj situaciji.

Evil Destroyer of Universe Killer of Doom
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice