World of Warships izdvojena tema

poruka: 2.882
|
čitano: 523.643
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: World of Warships

To je to kad igru shvatiš preozbiljno. To se meni desilo sa tenkićima. Moram pobrati x2/x5 za svaki tenk, moram izgrindat liniju u tjdan dana, moram pobrati sve daily nagrade, moram ovo, moram ono....

 

Sa brodićima samo lagano, ako ne ubodem x2 ili x5 za prvu pobjedu, fak it, budem drugi put. Ako zaredam 3-4 poraza za redom, fak it, gasi, ima drugih igara. Ne jurcam za misijama, kampanjama, nagradama, ako se desi, desi se, ako ne, fak it. 

 

Jebiga, glupih ljudi ima u svakoj multiplay igri, nije WOWS po ničemu poseban. Upali bilo koju MP igru, uvijek ćeš naći na ekipu koja ne kuži osnove. S tim se pomiriš. Zato igraš u klanu, u diviziji, sa ljudima koji su ti ok, s kojima se zabavljaš i smiješ do igraš. 

 

12 godina
offline
Re: World of Warships
quickr kaže...

To je to kad igru shvatiš preozbiljno. To se meni desilo sa tenkićima. Moram pobrati x2/x5 za svaki tenk, moram izgrindat liniju u tjdan dana, moram pobrati sve daily nagrade, moram ovo, moram ono....

 

Sa brodićima samo lagano, ako ne ubodem x2 ili x5 za prvu pobjedu, fak it, budem drugi put. Ako zaredam 3-4 poraza za redom, fak it, gasi, ima drugih igara. Ne jurcam za misijama, kampanjama, nagradama, ako se desi, desi se, ako ne, fak it. 

 

Jebiga, glupih ljudi ima u svakoj multiplay igri, nije WOWS po ničemu poseban. Upali bilo koju MP igru, uvijek ćeš naći na ekipu koja ne kuži osnove. S tim se pomiriš. Zato igraš u klanu, u diviziji, sa ljudima koji su ti ok, s kojima se zabavljaš i smiješ do igraš. 

 

 

 

Ma ne jurim - imam već sve skupljeno i već dugo ništ ne grindam, imam 2.5 miliona xp-a na Hindiju i kojih 700.000 na Republique-u na kojem nemam ni perma camo tak da fakat nemam kaj ganjat ( imam i DM i Montanu i Conqueror i svašta ali mi se ova 2 igraju, ostali su mi dosadni ) --- nego jednostavno ne mogu više trpiti taj idiotizam, prije godinu/godinu i po je to bilo vikendom i praznicima pa je prije pol godine krenulo na gore a sad je to u 9 od 10 partija svaki dan i to na T10, čak ni to kaj sa super ekipom igram koja je zabavna ( KRON klan ) i zbog koje jedino igram više ne mogu jer ovo je strašno postalo :(

 

Draga mi je igra i sve ali NE, ne postoji igra di je baš toliki broj debila - tu je kojih 80-85%  a igram dosta MP igara ..

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.5.2018 9:52 (VooDooZg).
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

A gle, ja se uopce ne opterecujem, igram za svoj gust prvenstveno, imam dosta brodova, sta obicnih sta premium i onda samo vrtim sa jednog na drugog, i igram ono sta mi u tom trenutku dodje, ne zamaram se da moram izgrindat sva 3 kontejnera dnevno, ili odradit ovu, onu misiju, naci bez pritiska. A sad u igri, vec sam i naviknuo na sva moguca sranja pa se nekad i od samog starta zna skuzit kad ces izgubit kad ne, samo gledavsi pozicioniranje cijelog tima. Uvijek pokusavam najbolje odigrat za sebe, pa i za team, a poslje bit ce sta bude.

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
World of Warships

Mene u igri smeta kaj tvoj skill znaci ništa jer sve ovisi o tome kakav će MMb biti u startu i pri tm ne moslim na tier razliku nego koliko ćeš debila ti dobiti a koliko protivnička ekipa i sad što više vrijeme ide sve više i više puta bude da je uvijek jedna ekipa puna dobrih, unicom , normlanih i možda 2 debila a druga ekipa ima vas 2 ili 3 iz jedne divizije, možda 2 normalna i 7 totlnih debila koji ili su mrtvu u prve 2 min ili kruzaju po borderu 27km od prvog cap-a/broda i onda takva partija završi u 7-8 min sa apsolutnom pobjedom pri cemu pobjednicka ekipa dobije max 1200xp-a jer su stigli ubiti svega par brodova ali su imali sva 3 ili 4 cap-a ili sa apsolutnim porazom di su u 7-8 min svi tvoj mrtvi i sad tebe napucava 10 njihovih brodova i gangbanga ---- ne znam kak to nekome može biti zanimljivo i dobro iskustvo ili gušt !?!?!?

 

Znači igra ima jednostavan mehanizam da naparavi gameplay zanimljivim u tak 12 vs 12 pogotovo ovak sporoj - ili će kao što su sad počeli izjendačavati klae u MM napraviti da su ekipe podjeljene po nekakvim srednjim vrjednostima igrača ( znači win-rate, av-dam, PR u tom tieru ) i onda podjeli u 2 ekipe po 12 bar približno jednako sposobnih igraca u svaki tim - takva partija se sad desi slučajno svakih kojih 10-15 partija po jednom kad se zvjezde poslože i onda to bude super i bori se do zadnjeg broda i dobije se ili izgubi ali bez onog idiotskog osječaja di kak kažeš da već u drugoj minuti bitke znaš da buš dobio ili izgubio...

 

ili da igra jednostavno odjeli hard separacijom 2  ili 3 grupe igraca tipa do 48% i iznad -- ili do 45% pa od 43-52%  pa od 52-do kraja ..

 

Milsim da bi ovo prvo vrlo lako izveli isto kak su sad s klasama u MM sad izveli i to bi diglo igru brutalno jer bi 20% partija možda ispalo kak je sad a 80% bi ih bilo do posljednjeg daha i to bi igri dalo sve ono kaj joj fali ..

 

 

i ponavljam ja ne grindam već dugo, imam 350.000 free xp-a i 40 mil kredita i 6-7 t10 brodova koji su me zanimali ovi ostali me ni ne zanimaju jer sam ih imao prije na drugom accountu i nisu mi se svidli - čisto ne vidim više poantu jer taj MM je otišao u k i ne da mi se igrati 10-15 partija da bi jedna bila zanimljiva - npr klanske su zato fantastične, ima i tamo gluposti da te u gale baci protiv typhoon ili huriccane ali opet i tak je opet milion puta zanimljivije nego kad ti iskrvariš i to sve znači kitu jer preko pola tvoje ekipe u randomu ne zna kaj raditi, kak se postaviti, ne vidi rezultat, nije ih briga, nemojau ni uklječeno da vide hp na svim brodovima pa pucaju po full hp Kurfurstu a Yamato na 6000hp stoji na 12km na otvorenom i niko ne puca po njemu, skill gap je postao abnormalan već davno a igra još ima očito i sisteme da kad te krene serija pobjeda da te za dan/dva ukiseli sa tavkvim grupama retarda da se pitaš kak ti ljudi uopće ne zaborave udahnuti i izdahnuti - strašno...

Poruka je uređivana zadnji put sub 12.5.2018 18:10 (VooDooZg).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Sve je to meni poznato i slazem se sa vecinom sta govoris, al mislim da WG pokusava pojednostavit igru, odnosno da dobri igraci nekako povuku te "talente", tu je najveci problem. Citao sam negdje da Mm zapravo radi u tom pravcu, da stavi recimo 3-4 izvrsna igraca, a ostalo budu prosjek ili ispod prosjeka, i onda to isto napravi i na drugoj strani, u nadi da ce ti izvrsni igraci "Povuc" ya te losije i da ti losiji naprave nesto ili bar misle da su napravili nesto.

 

Ja sam se tih primjere nagledao najvise na T5. Ok playbase na T5 nije vrhunski i ima jos igraca koji uce igrat, al recimo sa kolegom sam znao igrat diviziju sa dva Giulio Cesara, znaci talijanski T5 prem BB koji je jako dobar, u rukama jako dobrog ili vrhunskog igraca taj brod je prakticki OP debeli.

 

E sad, nama su se desavale bitke di smo mi doslovno sami rijesavali prakticki 80% neprijateljskog tima, znalo se desavat ja i on svaki po 4 kila, to je znaci 8 kilova na dva broda, dok ostali nista, nisu ili stigli ili jednostavno nisu toliko dobri da naprave neku razliku. I to se nije desavalo tu i tamo, to se dosta cesto desavalo, da prakticki sa jako dobrim brodom i na pravilan nacin igrajuci ga mozes napravit toliko veliku razliku u borbi. To se isto desava i u vecim tiervima, al je malo manje izrazeno.

 

Al slazem se da bi trebao se MM pocet slagat po prosjeku damage, po KD ratiu i tako tim, win rate i ne toliko, jer vecina nas ima "usrnai" win rate, ili win rate koji nije tocan u odnosu na nase mogucnosti i kako igramo. Ja recimo imam WR 47%, max mi je bio 58%, al bezobzira koliko dobro igrao ili igram random batle unisti svakom WR, jedino ako stalno ne igras u diviziji od 3 broda koji stvarno znaju sta rade, ili ako pak igras samo clan warove sa opet timom koji zna kako se igra, onda ces se moc odrzat i preko 60%, ovako ako ti igras sam u random, WR samo pada i pada, tako da WR ja vise niti ne gledam. Igram u klanu jednom, imam drugi najveci avarage damage u cijelom klanu, i to ispred likova koji imaju WR preko 55% cak i 60%+.

 

Al bpojim se da to sa MMom se nikad nece rijesti kako bi trebalo, jer za nove i slabe igrace to bi dodatno im zakompliciralo.

Origin ID: ReaLazio
13 godina
offline
Re: World of Warships
VooDooZg kaže...

Mene u igri smeta kaj tvoj skill znaci ništa jer sve ovisi o tome kakav će MMb biti u startu i pri tm ne moslim na tier razliku nego koliko ćeš debila ti dobiti a koliko protivnička ekipa i sad što više vrijeme ide sve više i više puta bude da je uvijek jedna ekipa puna dobrih, unicom , normlanih i možda 2 debila a druga ekipa ima vas 2 ili 3 iz jedne divizije, možda 2 normalna i 7 totlnih debila koji ili su mrtvu u prve 2 min ili kruzaju po borderu 27km od prvog cap-a/broda i onda takva partija završi u 7-8 min sa apsolutnom pobjedom pri cemu pobjednicka ekipa dobije max 1200xp-a jer su stigli ubiti svega par brodova ali su imali sva 3 ili 4 cap-a ili sa apsolutnim porazom di su u 7-8 min svi tvoj mrtvi i sad tebe napucava 10 njihovih brodova i gangbanga ---- ne znam kak to nekome može biti zanimljivo i dobro iskustvo ili gušt !?!?!?

 

 

 

 Sorry ali ovo jednostavno nije istina. Da, ima debila. Ali dva-tri dobra igrača (unicum div) može carryat ostale. Da, naletiš na loš niz, zaredaš 3-4 poraza ili 7-8 poraza za redom ali imaš sigurno imaš i seriju pobjeda koje ni ne pamtiš, jer ljudski mozak je programiran da bolje pamti loše stvari. Od kad igram WOWS WR mi je u konstantnoj uzlaznoj putanji, što znači da se može napredovati i utjecati na ishod igre ako si kvalitetan igrač. 

 

 

 

TheDarkSide kaže...

Sve je to meni poznato i slazem se sa vecinom sta govoris, al mislim da WG pokusava pojednostavit igru, odnosno da dobri igraci nekako povuku te "talente", tu je najveci problem. Citao sam negdje da Mm zapravo radi u tom pravcu, da stavi recimo 3-4 izvrsna igraca, a ostalo budu prosjek ili ispod prosjeka, i onda to isto napravi i na drugoj strani, u nadi da ce ti izvrsni igraci "Povuc" ya te losije i da ti losiji naprave nesto ili bar misle da su napravili nesto.

 

 

 Pojednostavnjenje igre je neizbježno. Na kraju dana WG samo želi imati što više korisnika, biti privlačan što većoj bazi igrača što automatski znaći više love. Gdje bi završili kad bi se samo dodvoravali unicum igračima? 

MM treba biti bolji, definitivno, ali se nesmije bazirat samo na jednoj stavki, bilo to WR, avg dmg, avg exp ili nešto deseto, nego treba uzimati sve te brojke u obzir. 

12 godina
offline
Re: World of Warships
quickr kaže...
VooDooZg kaže...

Mene u igri smeta kaj tvoj skill znaci ništa jer sve ovisi o tome kakav će MMb biti u startu i pri tm ne moslim na tier razliku nego koliko ćeš debila ti dobiti a koliko protivnička ekipa i sad što više vrijeme ide sve više i više puta bude da je uvijek jedna ekipa puna dobrih, unicom , normlanih i možda 2 debila a druga ekipa ima vas 2 ili 3 iz jedne divizije, možda 2 normalna i 7 totlnih debila koji ili su mrtvu u prve 2 min ili kruzaju po borderu 27km od prvog cap-a/broda i onda takva partija završi u 7-8 min sa apsolutnom pobjedom pri cemu pobjednicka ekipa dobije max 1200xp-a jer su stigli ubiti svega par brodova ali su imali sva 3 ili 4 cap-a ili sa apsolutnim porazom di su u 7-8 min svi tvoj mrtvi i sad tebe napucava 10 njihovih brodova i gangbanga ---- ne znam kak to nekome može biti zanimljivo i dobro iskustvo ili gušt !?!?!?

 

 

 

 Sorry ali ovo jednostavno nije istina. Da, ima debila. Ali dva-tri dobra igrača (unicum div) može carryat ostale. Da, naletiš na loš niz, zaredaš 3-4 poraza ili 7-8 poraza za redom ali imaš sigurno imaš i seriju pobjeda koje ni ne pamtiš, jer ljudski mozak je programiran da bolje pamti loše stvari. Od kad igram WOWS WR mi je u konstantnoj uzlaznoj putanji, što znači da se može napredovati i utjecati na ishod igre ako si kvalitetan igrač. 

 

 

 

 

 

Znači ja 98% partija u zadnjih 5 mj igram sa dvojicom igraca, ovo su naši score-ovi u T10 jer njega pretežno igramo  ( moj je ovaj sa 104.452 av dam ), u 90% partija smo u prva 3 i zajedno imamo po minimalno preko 6 kill-ova u prosjeku pa partiji a nemalo puta po jedan od nas okine Kraken a ostali po 2-3 killa znači ukupno po 8-9-10 killova i u masu game-ova se desi da ni to nije dovoljno i to uredno sva 3 tenkamo kad smo u BB-u i to na najjače ( ja sa republique-om igram full 2nd build, Rog sa Kurfurstom itd ) i opet uspiju zginut ko zadnji retardi, tipa nas 3 odemo na jednu stranu i pridruži nam se jedan brod eventualno a ostalih 8 ode na drugu stranu, mi tenkamo 6-7-8 neprijateljskih brodova  a naših 8 uspije izgubiti od 4-5 nerpijateljskih s tim da enemy team ne izgube ni jedan brod -- takve situacije mi nisu jasne i ubijaju me na mozak na najjače ...

 

Tak da carry-anje je standard već dugo ali sad čak ni to nije dovoljno više u dosta partija jer ne možeš ti i cap-at i rokat im brzo brodove, desit će se da ćeš ti istenkat i dobiti protiv duplo više brodova a tvojih 5-6 neće uspjet probit 2 dd-a i uplašit će se i pobjeć na rub mape -- s druge strane se onda desi fajt di igraš protiv ekipe di su samo debili a tebi da 7 unicom igraca u tvoj tim i opet partija završi u 7 minuta na način da enemy team udari 0 ..

 

baš me zanima kak će se igra razvijat i di će biti za 6mj / godinu dana - tak im je bilo svejedno i u avionima pa je igra propala pa su onda sad išli raditi 2.0 koji nema veze s mozgom ali ima neka rješenja kaj bi se mogla primjeniti u brodovima i bili bi super za učenje igrača i za sam gameplay -- tak u avionima 2.0 bombarderu je cilj da bombardira zemaljske ciljeve i "osvaja baze" ako krene obarat avione dobit će kitu od xp-a i kredita a ak odradi SVOJ POSAO KLASE onda dobije pun quarc bez obzira jel ekipa pobjedila ili izgubila i tak sve klase ..  

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Po meni bi se MM trebao bazirat na avr damage, vise nego na WR, jer WR moze varat, aavr damage i ne toliko. Jedino da u slucaju avr damaga MM uzima u obzir dal je napravljen u random, ranked, clans ili u CO OP, jer CO OP nemoze bit valijabilan

Origin ID: ReaLazio
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

VooDoo malo si pesimističan, uzmi odmor...

Ima i suprotnih primjera, npr meni se sad u FDG zalomilo da budemo top tier i pobijedili smo bez da smo izgubili 1 brod! Flavless victory. Njima je preživio samo CV...

13 godina
offline
Re: World of Warships
TheDarkSide kaže...

Po meni bi se MM trebao bazirat na avr damage, vise nego na WR, jer WR moze varat, aavr damage i ne toliko. Jedino da u slucaju avr damaga MM uzima u obzir dal je napravljen u random, ranked, clans ili u CO OP, jer CO OP nemoze bit valijabilan

 A šta ti znači avg dmg kad ga radiš na BB_ovima? Rokneš pola HP poola conq. za 40k dmg on si to vrati lagano a ti nabijaš statistiku. Sa druge strane, rokneš gearinga kompletno za 20k dmg, manji average a puno više znači za ekipu. 

 

Nije igra samo avg. dmg. već i spotting, capanje baze, tankiranje dmg-a kad is u BB, uništavanje aviona CV_u... Po meni treba sve to uzeti u obzir. 

11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Nek strave onda sekundarne uloge, zna se sta bi trebala bit zadaca BB-.a sta kruzera i tako redom. Sto vise BB istanka to bolji score, a ne da se snajpa sa 26 Km kao sta neki to rade, ili nek smanje range svima pa nek bude makljaza na 10-15 km. Stavit svim BB-ovima max range 15 km, pa da vidis makljaze, ako nista drugo bar bi igra bila zanimljivija, ovako ja sa montanom moram ganjat republika koji campa na 26 km pa sta pogodi pogodi.

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
World of Warships

Znam da od toga nema ništa i da nikad to neće uvesti jer od toga zarađuju ali kada bi uveli da ne možeš kupiti premium ship određenog tiera tek kad normalno levelas sa običnim brodom do tiera iznad. Kad vidim da neki od takvih se sa premium shipom zaleti na cap kao da mu niko ne može ništa ili se skriva iza svih nas kao da je od zlata. Na takve igrače potrošim sve reporte. Znam da je i to prdež u vjetar ali mi bar mrvu bude lakše..

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
World of Warships

kaj se tiče samog koncepta brobe i klasa dok ne uvedu da BB dobiva primarno xp i credit po tome koliko istenka - do tad ti ni jedan igrač osim nas klase optimist nebu tenkao i suportao kruzer/dd da cap-a,, zato je npr jedan igrač Republique-a ili još bolje Kurfursta koji igra 2nd build i ulazi da tenka kojih 15x korisniji od bilo kojeg Yamata ili Montane koji istenkaju po 300-500.000 dam u prosjeku i napucavaju se na 20-26km -- samo malo počnite pratiti koliko u prosjeku dobivaju Montane i Yamato koji igraju tak full pasivno a koliko dobivaju igrači koji su agresivni i tenkaju čudo toga..

 

Evo čisti primjer da ti navedem ja imam najveći core score 3300xp napravio sa Montanom i to sam uredno snajpao vecinu partije i onda kad smo počeli gubiti sam ušao na cap da pomognem mojoj ekipi da napokon uzme cap, napravio do tad 3 kill-a i kad se partija prlomila na našu stranu išao sam roknuti DD  i pritom dopustio neprijateljski cv da me ram-a i ubije i time obavio Kraken i kojih 210.000 dam od čega je samo sjelo 40.000 od tog nosaca koji me ram-o = znači ništa spektakularno a 3300 ( to se piše 4950xp u rekordima )..

 

a s druge strane bitka koju smo već izgubili pa sam uletio s Republikom na 2 DD-a 2 BB i 2 kruzera u cap i nekim čudom uspio pobit sve, okrenut partiju i ubio im još zadnja 2 broda koji su bili na 3/4 hp-a i time napravio 8 killova, 245.000 dam, istenkao 3.8 miliona dam, preživio i dobio 2450xp-a - malo je reć da sam preokrenuo partiju i dobim 2450xp-a a za polupasivnu partiju s Montanom dobim 3300 pa kak !!??!?!  i kak da onda ljudi idu naprijed i tenkaju i budu korisni i rade svoju zadaću !?!?!?  nisu tu ni igrači krivi kad igra sama nagrađuje krive stvari i pasivnu igru ...

 

da bi borbe bile dinamične i odlične treba biti

 

BB - nagrađen za pot.dam/tenkanje, vrijeme provedeno na bliže ili oko od 5km od cap-a i tek onda dam

DD - za spotanje i pot dam ( jer khaba i njoj slični znaju biti full korisni jer dok BB pucaju po njima ne rade dam na npr kruzerima a isto ih igra ništa ne nagrađuje za HE i fire dam ) i naravno najbitnije za cap i kontestanje cap-a jek kad sjediš u cap-u i time negiraš da protivnička ekipa dobiva bodove je isto hebeno bitno..

Kruzeri su zajebana klasa, ja ih obožavam jer ih je najteže igrati ali su i dobro nagrađeni za dobru igru i imaju ak ih se dobro igra jak utjecaj na win, trebalo bi ih isto nagraditi više za pot.dam jer se dosta puca po njima i dosta tenkaš a dobiš kitu, isto tak kruzeru protiv BB-a je jedino oružje da ga zapališ pa bi i to trebalo biti adekvatno nagrađeno jer bez obzira kaj BB većinu toga popravi kruzer nema drugo oružje nego tako potopiti BB i bome ih se dosta puta tak potopi a u odnosu na ap dam dobiš kitu, isto tak radar i hydro su apsolutno "neplaceni" i igri necjenjeni a promjene ishod sam tak i trebaju biti nagrađeni jer to bi ljude natjeralo da koji put riskiraju malo i obave to za kaj im je brod zamišljen a ne da stoje s radarom na 20km i pokušavaju zapaliti nekog a radar stoji ničem cjelu partiju...

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

WR mi je bolji na montani i alabami nego na kurfurstu i bismarcku tirpitzu, iz razloga sta sa njemcima igram puno agresivnije, i bome i zanimljivije mi je. Problem je, vecina igraca nema pojma kako igrat određene brodove, sa tirpitzom snajpaju sa 20 km, al sa alabamom znaju uletit u cap pa poginut. Trebaju nekako priblizit ili "pokazat" igracima kako bi s etrebalo igrat sa određenim brodovima, ili makar napravit sitne natuknice za svaki brod, da odprilike igrac stekne dojam kako bi se taj brod trebao igrat i koje su njegove vrline i mane. Jer snajpat sa tirpitzom na 20 km je ziva lutrija, dok alabama nema sta radit u brawlu, osim ako tamo zavrsi svojom krivicom pa bude sta bude.

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
World of Warships

Kao da je mene slušao :)

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

gledam ovaj massuchusets, T8 premium, prakticki alabama klon, al ovog puta digli su mu secondary na range koji ima bismarck, valjda pokusavau close combat agresivniji style, al nemam pojma kako ce im to uspijet jer massuchusets treba otvorit dosta stranu za secondary, a nema ni priblizno side armor kao bismarck da bi mogao tenkat i ulazit u blisku borbu. Sigma mu je smanjena, da "Potakne" blisku borbu. Neznam kako to misle uspjet, ima i manje seecondarya od njemaca, i veci reload. Jedino da mu nenormalno dignu side armor onda bi i mogoa bit donekle kao njemci, i povecaju fire rate od seconary

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
World of Warships

BTW, imate od danas za kupiti ove specijalne kapetane u shopu za 80kn -- djeluje skupo ali ih masa ima super pojacane skillove pa se isplati uzeti ak ste ih propustili u misijama koje su bile u određeno vrijeme ..  imaju 10pt 

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: World of Warships
Imate brodove i za android i iOS, ja instalirao na ipad i samsung tablet, radi super, ne steka igra i za sada mi je zanimljivija od pc verzije, dosta jednostavnija pa zabavnije za igrati 😁
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: World of Warships

Pa nije baš da bi htio jednostavniji WOWS, ako išta, treba bi biti još kompleksniji nego što je sada..

11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Republique...prva borba ikad...185k, double citadel kurfurstu na 23 km, ne ne salim se xd...ja jos gledam koj k...kako je to moguce, osim punging fire al shelovi nisu padali kao svijeca, pa jos manje mi je jasno kako xd..RNG sreca :D...drugog republiqa isto citadelao na 20 km u drugoj borbi. Zasad bolje od ocekivanog, al brod se cini slabiji sta se tice armora i od montane, svaki slavo od BB-a ako se ne englam boli, i to dosta

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
Re: World of Warships
TheDarkSide kaže...

Republique...prva borba ikad...185k, double citadel kurfurstu na 23 km, ne ne salim se xd...ja jos gledam koj k...kako je to moguce, osim punging fire al shelovi nisu padali kao svijeca, pa jos manje mi je jasno kako xd..RNG sreca :D...drugog republiqa isto citadelao na 20 km u drugoj borbi. Zasad bolje od ocekivanog, al brod se cini slabiji sta se tice armora i od montane, svaki slavo od BB-a ako se ne englam boli, i to dosta

 

Moraš se naviknuti i naučit englat s njim - kad ti uđe pod prste onda zna biti dosta dobar tenk jer je agilniji od GK a i u CC kad imaš full 2nd build + nenadjebiv reload zna naperaviti sranja bolesno, tipa Yamata zveknut za 49k ko od šale  -- samo se pazi Yamata i da mu ne pokazuješ nos jer to je jedini BB koji će ti napraviti minimalno 20k dam po salvi ko od šale ja jedino protiv njega ne znam kaj bi, maltene mu je bolje dati bok nego je jako englat na njega kad si mu blizu tipa 8-13km

11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Znam se ja englat, al nemam pojma, brod kao da je spuzva za veliki damage primat, ni u montani ne primam takvu stetu, jedino ako suicidalno pokazem cijelu stranu. a yamato nije problem, gađaš oplatu koja je izmedju prve i druge kupole dole , tamo padaju citadeli.

Origin ID: ReaLazio
7 godina
neaktivan
offline
World of Warships

zasto je samo cleveland u novom branchu?

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: World of Warships
rodjo1608 kaže...

zasto je samo cleveland u novom branchu?

Ostali stizu u 0.7.6. ako se ne varam

Novac ne kupuje srecu. Ali ljepse je plakati u Porscheu nego u Yugu.
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Radim one missije za indianapolis, iako brod ko brod uopce me nezanima, al vec kad se djeli za đabe prakticki, zasto ne :D

Origin ID: ReaLazio
12 godina
offline
World of Warships

Ne znam sta se to tocno promjenilo u WG taktici,ali sada bez problema mogu igrati više tierove,sto se tice financija.

I tako sam po prvi puta kupio tier 8 North Carolina.

Ideš rođo,ovo je mašina za mene!!!

Carolina busi citadele battleshipovima kao od šale,damage joj je strašan,po salvi znam naredati preko 35 k damagea i to vrlo cesto.

HP odlican,AA isto tako,damage do jaja!Mislim da je to top battleship tiera 8 i 9,ili se varam?

Mozda pretjerivam,ali protivnicka ekipa sa raznoraznim battleshipovima mi skoro pa ne mogu nista,jer Carolina "skriva" svoju citadelu kao zmija noge!

Upravo istražio B hull,ako je prije bila zvjer,sada ce biti terminator

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: World of Warships
Milka30 kaže...

Ne znam sta se to tocno promjenilo u WG taktici,ali sada bez problema mogu igrati više tierove,sto se tice financija.

 

 Totalno različiti timovi unutar WG-a vode WOWS, WOT i WOP i to se itekako osjeti. 

 

WOT dok sam igrao trebali su mi tjedni ako ne mjeseci da skupim kredit za kupiti neki tier 10. Premium tenkove dobiješ gratis jako rijetko i to samo low tier. 

 

WOWS sa druge strane, nikad muke sa kreditima, a vrtim sve premium consumables. Imam jedno 14 (+/-) premium brodova a više od pola sam ih dobio u kontenjerima ili preko misija/kampanja. I ne samo low tier već i mid tier. 

 

Ingame ekonomija u WOWSu je miljama ispred WOTa

14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships
Milka30 kaže...

Ne znam sta se to tocno promjenilo u WG taktici,ali sada bez problema mogu igrati više tierove,sto se tice financija.

I tako sam po prvi puta kupio tier 8 North Carolina.

Ideš rođo,ovo je mašina za mene!!!

Carolina busi citadele battleshipovima kao od šale,damage joj je strašan,po salvi znam naredati preko 35 k damagea i to vrlo cesto.

HP odlican,AA isto tako,damage do jaja!Mislim da je to top battleship tiera 8 i 9,ili se varam?

Mozda pretjerivam,ali protivnicka ekipa sa raznoraznim battleshipovima mi skoro pa ne mogu nista,jer Carolina "skriva" svoju citadelu kao zmija noge!

Upravo istražio B hull,ako je prije bila zvjer,sada ce biti terminator

 Pričekaj da te netko izbuši sa strane pa ćeš vidjet kako skriva citadelu .

N. Cal. je jedan od najboljih t8 IMO, nemam ju, ali mi je Alabama zakon. Vrlo slična.

12 godina
offline
Re: World of Warships
Dala kaže...

 Pričekaj da te netko izbuši sa strane pa ćeš vidjet kako skriva citadelu .

N. Cal. je jedan od najboljih t8 IMO, nemam ju, ali mi je Alabama zakon. Vrlo slična.

Pa cim sam istrazio mašinu,topove i B hull,znaci da sam poprilicno igrao sa njom....Ne pamtim da mi je netko probusio citadelu(ok,mozda je to i do moga nacina igranja),jedino sto primjetim da me cruiseri doslovno unistavaju,a nikako da ih zderem,onako iz daleka(no to je opet zbog boljih igraca koji ne drze jedna pravac ko debili).

Cruiseri su mi bas problem sa N Carolinom

 

 

Edit:........................I upravo me ubi Montana u jednome šusu 52 k HP 

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2018 20:37 (Milka30).
11 godina
neaktivan
offline
Re: World of Warships

Trebao si ti igrat NC i ostale high tier americke BB-ove prije nego su im spustili citadel pa bi te pitao onda hahaha, ovo je jos i dobro kako je nekad bilo :D

Origin ID: ReaLazio
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice