Mi smo svi automatski iza tog cg-NAt na b-net mreži šalji e-mail preko bnet stranice tehničkoj službi i objasni u e-mailu šta te muči i traži da te skinu sa cg-NAT tako sam i ja mislio da mi je isključen u routeru ali nije to tako bilo.... samo probaj e-mail poslat tehničkoj službi baš me zanima šta če ti oni odgovorit.
Bnet - iskustva općenito ?
- poruka: 4.148
- |
- čitano: 1.656.682
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav,
imam jedno pitanje vezano za prikaz broja koji me zove. Prešao sam nedavno na Bneta sa Tcom-a. Na Tcomu sam imao onaj uređaj za prikaz broja "lovac" (slika u prilogu). Sada kada sam prešao na Bnet, broj koji me zove vidim na fiksnom telefonu, ali više mi taj uređaj za prikaz broja ne prikazuje ništa, piše samo tipa "No data sent". Sve kombinacije spajanja sam probao međutim ništa, da li je netko imamo sličan problem ili što bi možda trebao napraviti? Jel ima netko takav uređaj na Bnetu, a da mu radi? Koja marka? Hvala
Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem? Hvala
Pozdrav,
imam jedno pitanje vezano za prikaz broja koji me zove. Prešao sam nedavno na Bneta sa Tcom-a. Na Tcomu sam imao onaj uređaj za prikaz broja "lovac" (slika u prilogu). Sada kada sam prešao na Bnet, broj koji me zove vidim na fiksnom telefonu, ali više mi taj uređaj za prikaz broja ne prikazuje ništa, piše samo tipa "No data sent". Sve kombinacije spajanja sam probao međutim ništa, da li je netko imamo sličan problem ili što bi možda trebao napraviti? Jel ima netko takav uređaj na Bnetu, a da mu radi? Koja marka? Hvala
Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem? Hvala
Logikom stvari kod nas u apsurdistanu, zar misliš kako Tcom oprema može raditi na Bnetu?
Pozdrav,
imam jedno pitanje vezano za prikaz broja koji me zove. Prešao sam nedavno na Bneta sa Tcom-a. Na Tcomu sam imao onaj uređaj za prikaz broja "lovac" (slika u prilogu). Sada kada sam prešao na Bnet, broj koji me zove vidim na fiksnom telefonu, ali više mi taj uređaj za prikaz broja ne prikazuje ništa, piše samo tipa "No data sent". Sve kombinacije spajanja sam probao međutim ništa, da li je netko imamo sličan problem ili što bi možda trebao napraviti? Jel ima netko takav uređaj na Bnetu, a da mu radi? Koja marka? Hvala
Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem? Hvala
Sta kaze SZK jesi ih zvao.
cg-NAT mi nije niti upaljen, tak da to nije problem.
Sam provjeri dali ti je upaljen ili ne, to barem nije tesko.
Provjeri koju ti ip adresu daje neka stranica na internetu, recimo http://whatismyip.org/. Nakon toga se ulogiraj u router i nadji gdje ti pise tvoj wan ip. Ako su iste, sve 5, ako nisu, iza nata si. Obicno ce ti u routeru prikazivat nesto iz 10.x domene za nat.
netko je nesto pricao za ovo 2, jel to sta ubrza net ili sta je to ?
Promijenio postavke, resetirao router...
kratko vrijeme 94Mbps, kasnije 56-64Mbps...desktop PC uredno gura 100/104Mbps...
drugi dan...92Mbps..i onda opet padne na 60Mbps..
ne kužim ništa....
Promijenio postavke, resetirao router...
kratko vrijeme 94Mbps, kasnije 56-64Mbps...desktop PC uredno gura 100/104Mbps...
drugi dan...92Mbps..i onda opet padne na 60Mbps..
ne kužim ništa....
Ak je wifi nema se sta kuziti...ja od svojih 200 mbps na tcomu dobijem samo 50 na mobilnom...previse wifi mreža te je zauzece svakog channela ogromna, za full speed zicno koristis i to je to
Mi smo svi automatski iza tog cg-NAt na b-net mreži...
Nismo.
Mi smo svi automatski iza tog cg-NAt na b-net mreži šalji e-mail preko bnet stranice tehničkoj službi i objasni u e-mailu šta te muči i traži da te skinu sa cg-NAT tako sam i ja mislio da mi je isključen u routeru ali nije to tako bilo.... samo probaj e-mail poslat tehničkoj službi baš me zanima šta če ti oni odgovorit.
Ne nisam iza cg-NATa ni njihovom ni mojom provjerom...tak da nije problem u tome. Mora bit nešt drugo...sad se dopisujem sa podrškom iz Rockstara, ne sumnjam da će oni znat još manje bez obzira šta su tražili screenshotove nekih stvari iz ipconfiga i routera.
Teško mi je povjerovat da je zbilja problem u tom smeću od routera jer koliko god da je smeće doslovno SVE OSTALE Online igre rade bez ikakvih problema bilo na PC bilo na PS4...samo GTA ima problem.
Pozdrav,
imam jedno pitanje vezano za prikaz broja koji me zove. Prešao sam nedavno na Bneta sa Tcom-a. Na Tcomu sam imao onaj uređaj za prikaz broja "lovac" (slika u prilogu). Sada kada sam prešao na Bnet, broj koji me zove vidim na fiksnom telefonu, ali više mi taj uređaj za prikaz broja ne prikazuje ništa, piše samo tipa "No data sent". Sve kombinacije spajanja sam probao međutim ništa, da li je netko imamo sličan problem ili što bi možda trebao napraviti? Jel ima netko takav uređaj na Bnetu, a da mu radi? Koja marka? Hvala
Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem? Hvala
Logikom stvari kod nas u apsurdistanu, zar misliš kako Tcom oprema može raditi na Bnetu?
Ovi iz Bneta kažu da bi trebalo radit, to je tako i tako samo čitat brojeva, bez obzira na operatera.
.... pas mater meni rekli da jesmo svi iza cg-NAT pa zato sam i tražio da me skinu sa toga a dobro onda moja greška.....
Ja sam im još malo dosađivo, bez obzira šta prema svim pokazateljima ni nisam bio iza cg-NATa ako je gledat i uspoređivat IP adresu. Pa su još kao nešt prčkali i "aktivirali dodatne gaming protokole i traversale"....i onda mi rekli da sad sigurno nisam iza cg-NATa jer su nešt resetirali i bla bla bla......vjerojatno špreha da me skinu s one stvari...ali idem probat.
Mada sad polako počinjem bit uvjeren da je ipak do šrot routera problem.
Pa odma evo molim i za prijedlog koj router da uzmem ako ću TechniCrap stavljat u bridge...120mbit konekcija.
UPDATE:
A nešt napravili jesu, neznam dal je fix za stalno, ali zasad drži vodu. Već sam 3 sata u punom sessionu bez da me je dropalo. :)
Aj fala Bogu da su ti uspili rješit problem i da ti bude zastalno rješeno.
Evo da se zahvalim ekipi i da potvrdim sljedeće:
Problem sa strict portovima na Bnetu je definitivno do cgnat.
Imao sam problem sa bilo kojom igrom koju sam igrao coop sa frendovima (Ghost Recon Wildlands, Far Cry, CoD).
Mijenjanje postavki na ruteru, otvaranje portova, firewall - ništa od toga nije pomoglo.
Jedino bi stvaranje direktnog VPN tunela kroz TeamViewer omogućilo da igramo.
Komentar @matecro007 i @Seki001 mi je pomogao!
Poslao sam email Bnetu i zamolio da me skinu sa cg-NAT.
Par sati poslije je problem riješen.
Mi smo svi automatski iza tog cg-NAt na b-net mreži šalji e-mail preko bnet stranice tehničkoj službi i objasni u e-mailu šta te muči i traži da te skinu sa cg-NAT tako sam i ja mislio da mi je isključen u routeru ali nije to tako bilo.... samo probaj e-mail poslat tehničkoj službi baš me zanima šta če ti oni odgovorit.
Ja upadam kao padobranac
Je li moguće da radi tog cg-NAT-a ne radi port forward, pa mi na torrent trackerima zbog toga piše da nisam dostupan?
A kad sam želio napraviti Minecraft server isto nisam nikako uspio napraviti port forward,
na Techicoloru sam ispravno namjestio port forward, ali je port izvana i dalje zatvoren.
Isto napravi ko svi drugi ... šalji upit e-mailom tehničkoj službi b-net i zamoli da te skinu sa cg-NAT onda probaj jel ti sve radi kako Bog zapovida. Ja sam tako isto na THR imao problem nisam bio dostupan na torrent trackerima al kad su me makli sa tog cg-NAT odmah sam bio dostupan.
Koliko bnetu treba da primi zahtjev za dizanjem brzine(akcija za 10 kuna)?
Zavisi ali vjerujem da im je navala na to sad malo manja jer za to se več dugo zna tako da kad im pošalješ zahtjev moguče da ti uključe tu brzinu unutar 2 dana a ako ne valjda bude unutar tjedan dana ne više.......
Razmišljao sam da ih nazovem da ne prođe promotivno razdoblje prije nego provedu zahtjev.
E, Čutač....
Gle, nema veze kada oni dođu. Bitno je da si podnio zathjev prije tog datuma. Inače, brijem da njima treba za isključene 7-8 dana. Postoje i zakonski rokovi, samo ne znam koliko to to iznosi.
Nego, nazovi ti njih lijepo ponovo na korisničku službu, te i pitaj: Đe ste?
Tako sam ja radio kada mi se nije više dalo čekati. Zahtjev je bio vrlo brzo riješen na dnevnoj razini(vođa tehničara me isti dana nazvao...). Nije bilo riječ o propuštanju ovo kaj si ti tražio, nego je za nešto slično trebao dolazak tehničara do mene mado.
Da, i ja trebam prije 25. kolovoza(31. kolovoza), podnijeti zatjev za uključivannje tematskih paketa po akcijskim cijenama, mada će to možda biti produženo.
EDIT: Krivi datum, trajala je do 25.08
Stvar je što sam podnio zahtjev pred 2-3 dana, a na moj Bnet još nema da je zaprimljen.
Budem ih onda nazvao, bolje biti naporan nego propustiti priliku :)
Juhu, tko čeka, taj ne dočeka uvijek....Naime, htio sam uhvatiti tu promocijuŽ(tematski paketu u pola cijene uz ugovornu obavezu na 24 mejseca), te dok sam se ja skocakao sam sa sobom(imao sam cijelo ljeto), ošla promocija u pola cijene...
Htio sam uzeti nekoliko tematskih paketa(HBO, Dječji, Sportski, Balkanski, Discoverey...) u pola cijene, pored proširenog kojeg imam, al' sam zakasnio dva dana.
Vele mi u B.netu da će možda ići neka nova promocija....Al' eto nema veze, više sreće meni drugi put.
Stoga, ljudi ako nekaj trebate, uzmite dok je vrijeme.
Ne znam jeste primjetili promjene u sučelju TV-a. Novi font, ikone, neaktivirani kanali su zasivljeni i automatski se preskaču ....
Uglavnom vrlo dobar upgrade!
Je li moguće snimati na externi HDD bez neke naknade?
Je, skužio sam, smanjili su font.
Nego, zvao sam bnet i kažu da moj zahtjev nije primljen, pa su ga telefonski zabilježili. Od toga prošlo 48 sati i još ništa..
Pozz.. Trenutno sam na optimi, otac mi je jučer potpisao zahtjev za raskid ugovora s optimom, te mu je rečeno da će penale (još 11 mjeseci sam pod ugovorom na optimi) plaćati u potpunosti bnet.. Danas mi stiže mail, kao da je potpisan ugovor s bnetom na 2 godine.. Tel + net, 179 kn po prijateljskoj promociji.. Malo sam čitao, i izgleda da je prava cijena tog paketa 210 kn, ovih 30 kn manje je dok traje ta prijateljska promocija. Problem je u tome, što bih ja ostao na optimi, jer želim još tih 11 mj biti kod njih, pa onda nakon isteka, raskinuti ugovor, i onda otići negdje drugdje ali isključivo bez ugovornih obveza... sad me zanima jel će biti kakvih problema zbog ovog potpisa i jel trebam što činiti.. Zvao sam optimu i rekli su mi kad dođe zahtjev za raskid od strane bneta, da će me zvati da im kažem jel ostajem ili odlazim, i da će onda oni poslati zahtjev za storniranje bnetu.. Hvala
@mmafan
Nije još sve gotovo. Bez obzira što potpis najjače pravno djelo, po zakonu možeš u roku dva tjedna nakon što dobiješ uslugu, reagirati, te odustati. Bez sankcija.
Pogledaj zakon o potrašima, kontaktiraj udrug Potrošač.
Nazovi odmah Optimu.
Pozdrav svima!
Da li je netko imao konkretnih/osobnih iskustva sa prebacivanjem TC7200 u bridge mode? S nekakvim Asus Routerom ili slicnim? Nije mi upitno nista sto trebam napraviti do nakon prebacivanja u bridge mode, ali što nakon toga; dostave nekakve credentialse koji se upucaju u dodatni router ili sve ide na razini da se na dodatnom routeru definira link kao Cable i to je to?
Tnx!
Evo upalili mi internet.
Nego, brzina je 116.5 Mbps, a ne 120, te upload je 12.5, a ne 15. Zašto?
Rijetko je kome baš 120 brzina ja mislim nikome prosjek je neki 113-115 Mbps down i upload je kod mene uvijek oko 14-15 al zna bit i 11-12Mbps tako da to sve zavisi o nekim drugim faktorima al sve u svemu dobro je to kod tebe nemaš se šta žalit.