stigao ugovor ima 4 dana,od brzine ni stasa ni glasa,zovem jucer kazu da im na sustavu pisu da se ukljucuje danas,zovem danas kazu da pise sutra,
sutra ce bice pisati prikosutra i eto ode moj rok od 14 dana u 3pm...
na t-comu ovakvih sranja nisam nikad imao,a mogao bi popodne raskinut ugovor sa optimom.
Optima telekom internet
- poruka: 3.235
- |
- čitano: 1.283.771
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
i platit 1500 kn penala za raskidanje ugovora ako si na 2 godine, pametan potez
Danas trebalo biti "uključenje". Stari provider ukinuo uslugu, Optima navodno uključila, ali nema niti interneta niti telefona... Sad kreće loptanje sa supportom. Problem je što sam odmah skužio da na supportu nemaju apsolutno nikakvog utjecaja na rješavanje problema, osim da daju nalog tehničkoj službi i to je to. A na pitanje kad mogu očekivati poziv od tehničke službe, nemaju odgovora. Tek prilikom drugog poziva sam dobio koliko toliko smislen odgovor koje je uopće radno vrijeme tehničke službe. Početak nije baš sjajan, moram priznati. Nadam se da će se brzo riješiti i da će sve biti ok.
stigao ugovor ima 4 dana,od brzine ni stasa ni glasa,zovem jucer kazu da im na sustavu pisu da se ukljucuje danas,zovem danas kazu da pise sutra,
sutra ce bice pisati prikosutra i eto ode moj rok od 14 dana u 3pm...
na t-comu ovakvih sranja nisam nikad imao,a mogao bi popodne raskinut ugovor sa optimom.
svi su oni isti a kad već spominješ da sa t-comom to nisi imao,hehehehhe,kakvih sam ja prije imo sprdačine sa t-comom da znaš ali sa optimom nikad
isplati li se uopce traziti vecu preko telefona ili da sibnem mail?
Od uključenja još uvijek ništa iako evo danas prolazi već peti dan bez interneta. I polako sakupljam mrvice informacija o tome kako radi support. Znači, u petak je išla prijava problema. Do nedjelje je "njihov tehničar" radio na problemu. Mislim da je tehnička služba (pretpostavljam t-com ekipa) dobila informaciju da nešto nije u redu tek jučer. Iz istog razloga nisu podigli prioritet jer su ih tek obavijestili izgleda. Problem je navodno potvrđen od ekipe na terenu. I sad nemam baš ideju kako bi to trebalo dalje ići. Ono što je pomalo iritirajuće da u tih pet dana nisam niti jednom kontaktiran kako bi dobio barem kakvu takvu informaciju što se radi glede rješavanja problema. Ako se ovako ponašaju prema svima, imaju zaista prilično opušten pristup prema korisnicima u slučaju problema. Uglavnom, vidjet ćemo kako će se ovo dalje razvijati...
Nabavi tp link tp link td w8951nd imat ces s njim preko 7 mb posto sam imo slican problem cak sam im vratio taj innbox jer mi se odmah nije svidio........
isplati li se uopce traziti vecu preko telefona ili da sibnem mail?
Nabavi tp link tp link td w8951nd imat ces s njim preko 7 mb posto sam imo slican problem cak sam im vratio taj innbox jer mi se odmah nije svidio........
Od uključenja još uvijek ništa iako evo danas prolazi već peti dan bez interneta. I polako sakupljam mrvice informacija o tome kako radi support. Znači, u petak je išla prijava problema. Do nedjelje je "njihov tehničar" radio na problemu. Mislim da je tehnička služba (pretpostavljam t-com ekipa) dobila informaciju da nešto nije u redu tek jučer. Iz istog razloga nisu podigli prioritet jer su ih tek obavijestili izgleda. Problem je navodno potvrđen od ekipe na terenu. I sad nemam baš ideju kako bi to trebalo dalje ići. Ono što je pomalo iritirajuće da u tih pet dana nisam niti jednom kontaktiran kako bi dobio barem kakvu takvu informaciju što se radi glede rješavanja problema. Ako se ovako ponašaju prema svima, imaju zaista prilično opušten pristup prema korisnicima u slučaju problema. Uglavnom, vidjet ćemo kako će se ovo dalje razvijati...
Uključeno. Brzina 5Mbit iako imam TO10. Kod starog providera je bilo 10Mbit na istoj liniji. Vidjet ću za par dana kako će biti s brzinom pa opet zvati support ako se nešto ne popravi.
Zovi odmah.
kazu da mi je pustano 7 a parica da moze izdrzati 8,30
no naravno test i download je 5,40 ili 5,60 nakon sto sam od 2009 imao brzinu 4,2 ovo stvarno postaje neizdrzivo, ima li koja dusa da ponudi kakav savjet jer postajem očajan.
danas je standard 20Mbita a ja nemogu od njih izvuci ni 7 a placam 10
a kako mjeriš,bežićno ili žičano
a kako mjeriš,bežićno ili žičano
na laptopu 50 cm od rutera preko etherneta 5,70 hakometar.
kazu da mi je pustano 7 a parica da moze izdrzati 8,30
no naravno test i download je 5,40 ili 5,60 nakon sto sam od 2009 imao brzinu 4,2 ovo stvarno postaje neizdrzivo, ima li koja dusa da ponudi kakav savjet jer postajem očajan.
danas je standard 20Mbita a ja nemogu od njih izvuci ni 7 a placam 10
Udaljen si od dslam-a koliko jesi i moraš se pomiriti sa činjenicom da do drastične promjene neće doći dok ne skrate petlju. Eventualno ono što možeš napraviti jest pokušati prijaviti smetnju kako bi netko došao malo pročačkati spojeve i eventualno probati podići koji mbit. Ali teško, jer si na optimi kojoj ne pada na pamet zbog toga slati i plačati nalog HT-u jer si unutar ugovorom zagarantirane brzine. Koliko para toliko muzike, trebao si o tome razmišljati prije promjene operatera. Uđi u ruter i zaljepi nam mjerenja linije.
Najcesce udalheni korisnivi nastradaju kad u istom kabelu korisnici blize centrale uzmu vdsl.
Ovi koji su daleko vise nikad ne mogu imat ni sto su imali.
Ako HT nemoze isporucit maximum za udaljenost, ostali ne mogu apsolutno nikako.
Nakon problematičnog iskustva sa uključenjem, bio bi red i da se pohvali ono što je ok odrađeno. Primjetio sam da mi brzina nije zadovoljavajuća i otišao sam u postavke routera i vidio da je uključen ADSL profil a ne ADSL2+ koji bi trebao dati nešto veću brzinu. Na moju molbu da mi uključe novi profil, situacija je bila riješena već slijedeće jutro. Brzina se nešto povećala ali kao što vidim iz prethodnih komentara, imam isti problem - udaljenost od centrale je nekih 2,5km, i 9Mbit je izgleda realni maksimum ovdje (teoretski bi trebao biti oko 12-13Mbit). U svakom slučaju, pohvala Optimi za brzu reakciju u ovom slučaju.
Ja sam Optimin korisnik oko 3 godine i lagano sam razočaran. Imao sam 10 Mbps i OptiTv koje je funkcioniralo i savršeno radilo nekih 7 mjeseci i da bi odjednom prije 2 tjedna slika na TV-u počela odlaziti kvragu (raspadati se). Korisnička služba je pokušala mjenjati hrpu profila u 3 navrata i ništa nije uspjela jedino mi je TV normalno radio kad su mi net spustili na 5,5 Mbps. Katastrofa, rekao sam im da mi je to neprihvatljivo jer su sami rekli da je propusnost parice oko 15Mbps - 16Mbps i k tome kako je sve radilo ok 7 mjeseci a sada nema više šanse. Poslali su mi tehničara kući koji je pregledao sve spojeve u kući, pa vanjski spoj na kući, čak je gledao moj spoj na "zdencu" koji je od moje kuće udaljen 100m i sve je ok. Naravno nisu mi mogli povećati brzinu i nakon toga da bi mi TV radio normalno - katastrofa. Uglavnom dok radi radi, a kad prestane radit onda nema povratka na staro. Izrazito sam razočaran i razmislit ću da li ću ostati kod njih.
Imam hrpu slucajeva di ide u ulici par optiminih, par iskonovih korisnika, svi su super daleko, ali iskon pusta vdsl makar je maksimala 12 Mbita, al njima je to stabilnije, a ovi optimini vise nemogu imat stabilnih 10 nego jedva 5-7 Mbita
Imam hrpu slucajeva di ide u ulici par optiminih, par iskonovih korisnika, svi su super daleko, ali iskon pusta vdsl makar je maksimala 12 Mbita, al njima je to stabilnije, a ovi optimini vise nemogu imat stabilnih 10 nego jedva 5-7 Mbita
mislim da znam šta to znači za t-comove centrale
Koliko para toliko muzike, trebao si o tome razmišljati prije promjene operatera. Uđi u ruter i zaljepi nam mjerenja linije.
nisam ga prominio, od 2013 sam na optimi i do jučer me služila dobro a pošto ne mogu ispoštovat 70% ugovorene raskidam ugovor, a i ne prelazim na tcom našao sam jedno drugo mnogo izglednije rješenje,
dosta mi je živaca popijeno sa lokalnim krkanima
Dokle god imaš više od 5Mbps nema osnove za raskid ugovora: "min. brzina 5/0,5 Mbps"
Dokle god imaš više od 5Mbps nema osnove za raskid ugovora: "min. brzina 5/0,5 Mbps"
Upravo ovo, koliko znam u paketima do 10 Mbpsa, ako nedobijaš 50+% imaš pravo tražiti raskid, za pakete iznad je 70%.
Nekih 7-8 godina smo korisnici Optime i nikakvih većih problema nikada nije bilo, niti jednom tehničar nije morao izlaziti na teren. Prije 2-3 mjeseca zatražili smo povećanje brzine s 10Mbps na 20Mbps i u roku dva dana su promijenili paket, kontaktirao sam službu za korisnike i odmah su podigli brzinu koja nikako nije mogla ići do 20 ali je bila oko 15-16Mbps i sve super. No početkom prošlog tjedna su počeli problemi. Neovisno o tome je li jutro, podne ili noć, veza bi puknula i nakon tog krešanja bi svakih 5 mintua pucala veza. Tad smo imali TP-LINK TD-W8910G koji je trebalo upalit i ugasit nakon svakog prokletog pucanja :D Naravno sve se odmah prijavilo korisničkoj podršci, rekli su da će tehničar doći kroz dan-dva, ali on je prekjučer tek došao dok sam ja bio na poslu naravno pa ga je otac dočekao. Disclaimer - moj otac se ne razumije u sve to pa ga kurca nisam skužio šta mi je pričao. Uglavnom, tip je promijenio ruter, stavio je ZTE H108L, u radnom nalogu je napisao, citiram, "test parice na uvodu dobar, instalacija kod korisnika loša, zamijenjen modem i spliter, spuišten profil, usluga radi". Sve je to oke, osim što usluga ne radi :D I btw pošto je majstor spustio profil, brzina je max 11Mbps, jer on je pucanje pripisao povećanju brzine(iako je uredno radilo sve 2-3 mjeseca). Dakle sada nemam ni onu ugovorom određenu minimalnu brzinu koja je 14Mbps, jel. Dakle imam osnovu za raskid ugovora, ako se ne varam. I dalje konstantno puca, mlađi buraz ima neki "online shop", uglavnom majstor ne može "radit" zbog konstantnog pucanja, ja ne mogu držat A site na Cacheu a igra mi se ko kretenu, i tak. Ovaj ruter se bar sam nazad konekta, ne moram ga ručno palit i gasit, so I've got that goin' for me, which is nice.
E sad u biti pitanje, nemam više živaca za korisničke podrške i prespajanja i govorkanja kako su poslali tehničarima požurnice i štajaznam. Idem preko Optimine centrale, a Optima je ANNEX A jel tak? Kad uletim u postavke rutera vidim da je ANNEX M. Jel ima možda to puckanje veze s tim? Ugl evo SS.
Ti najvjerojatnije nisi u pravu. Ja sam imao sličan problem (iako mi je sve radilo ok 7 mjeseci i odjedanput ne radi) i ništa nije pomoglo nego su mi morali spustiti paket, a sve je bilo uredno kod mene (potvrđeno i sa Optimine strane). Iz pouzdanih izvora sam saznao da T-Com i Iskon veze imaju prednost, te da je u tom periodu od 7 mjeseci se dosta nakačilo njih na moju centralu i samim time ugušilo moju vezu, a mogu se žaliti upravi za vodovod jer je cijela infrastruktura od T-Coma, oni su samo Optimi dali da priključe svoju opremu u T-com-ove centrale, ali i dalje T-Com sve kontrolira. Jad i bijeda u ovoj državi svi te hebu kad god te stignu.
Nekih 7-8 godina smo korisnici Optime i nikakvih većih problema nikada nije bilo, niti jednom tehničar nije morao izlaziti na teren. Prije 2-3 mjeseca zatražili smo povećanje brzine s 10Mbps na 20Mbps i u roku dva dana su promijenili paket, kontaktirao sam službu za korisnike i odmah su podigli brzinu koja nikako nije mogla ići do 20 ali je bila oko 15-16Mbps i sve super. No početkom prošlog tjedna su počeli problemi. Neovisno o tome je li jutro, podne ili noć, veza bi puknula i nakon tog krešanja bi svakih 5 mintua pucala veza. Tad smo imali TP-LINK TD-W8910G koji je trebalo upalit i ugasit nakon svakog prokletog pucanja :D Naravno sve se odmah prijavilo korisničkoj podršci, rekli su da će tehničar doći kroz dan-dva, ali on je prekjučer tek došao dok sam ja bio na poslu naravno pa ga je otac dočekao. Disclaimer - moj otac se ne razumije u sve to pa ga kurca nisam skužio šta mi je pričao. Uglavnom, tip je promijenio ruter, stavio je ZTE H108L, u radnom nalogu je napisao, citiram, "test parice na uvodu dobar, instalacija kod korisnika loša, zamijenjen modem i spliter, spuišten profil, usluga radi". Sve je to oke, osim što usluga ne radi :D I btw pošto je majstor spustio profil, brzina je max 11Mbps, jer on je pucanje pripisao povećanju brzine(iako je uredno radilo sve 2-3 mjeseca). Dakle sada nemam ni onu ugovorom određenu minimalnu brzinu koja je 14Mbps, jel. Dakle imam osnovu za raskid ugovora, ako se ne varam. I dalje konstantno puca, mlađi buraz ima neki "online shop", uglavnom majstor ne može "radit" zbog konstantnog pucanja, ja ne mogu držat A site na Cacheu a igra mi se ko kretenu, i tak. Ovaj ruter se bar sam nazad konekta, ne moram ga ručno palit i gasit, so I've got that goin' for me, which is nice.
E sad u biti pitanje, nemam više živaca za korisničke podrške i prespajanja i govorkanja kako su poslali tehničarima požurnice i štajaznam. Idem preko Optimine centrale, a Optima je ANNEX A jel tak? Kad uletim u postavke rutera vidim da je ANNEX M. Jel ima možda to puckanje veze s tim? Ugl evo SS.
Ocito ti je stanje degradiralo u medjuvremenu. Ako ti je stavio da lokalna nevalja, promjeni taj kabel od uticnice do routera pa vidi jel se sta promjeni. Ako se ne promjeni ocito nije do lokalne instalacije. Ako mozes, spoji router odmah do uticnice pa vidi. I nije napisao kakvo on to stanje mjeri na uvodu, jer ti po atenuaciji i nemozes bas vise od tog sta ti je pusteno, sto bi znacilo da ako je njemu na uvodu dobro, da atenuacija skace od uvoda do routera, pa je puno lakse locirat gdje je kvar. Al kako nije napisao koliko mjeri na uvodu, pitanje je sto mu to znaci "test parice na uvodu dobar".
Nekih 7-8 godina smo korisnici Optime i nikakvih većih problema nikada nije bilo, niti jednom tehničar nije morao izlaziti na teren. Prije 2-3 mjeseca zatražili smo povećanje brzine s 10Mbps na 20Mbps i u roku dva dana su promijenili paket, kontaktirao sam službu za korisnike i odmah su podigli brzinu koja nikako nije mogla ići do 20 ali je bila oko 15-16Mbps i sve super. No početkom prošlog tjedna su počeli problemi. Neovisno o tome je li jutro, podne ili noć, veza bi puknula i nakon tog krešanja bi svakih 5 mintua pucala veza. Tad smo imali TP-LINK TD-W8910G koji je trebalo upalit i ugasit nakon svakog prokletog pucanja :D Naravno sve se odmah prijavilo korisničkoj podršci, rekli su da će tehničar doći kroz dan-dva, ali on je prekjučer tek došao dok sam ja bio na poslu naravno pa ga je otac dočekao. Disclaimer - moj otac se ne razumije u sve to pa ga kurca nisam skužio šta mi je pričao. Uglavnom, tip je promijenio ruter, stavio je ZTE H108L, u radnom nalogu je napisao, citiram, "test parice na uvodu dobar, instalacija kod korisnika loša, zamijenjen modem i spliter, spuišten profil, usluga radi". Sve je to oke, osim što usluga ne radi :D I btw pošto je majstor spustio profil, brzina je max 11Mbps, jer on je pucanje pripisao povećanju brzine(iako je uredno radilo sve 2-3 mjeseca). Dakle sada nemam ni onu ugovorom određenu minimalnu brzinu koja je 14Mbps, jel. Dakle imam osnovu za raskid ugovora, ako se ne varam. I dalje konstantno puca, mlađi buraz ima neki "online shop", uglavnom majstor ne može "radit" zbog konstantnog pucanja, ja ne mogu držat A site na Cacheu a igra mi se ko kretenu, i tak. Ovaj ruter se bar sam nazad konekta, ne moram ga ručno palit i gasit, so I've got that goin' for me, which is nice.
E sad u biti pitanje, nemam više živaca za korisničke podrške i prespajanja i govorkanja kako su poslali tehničarima požurnice i štajaznam. Idem preko Optimine centrale, a Optima je ANNEX A jel tak? Kad uletim u postavke rutera vidim da je ANNEX M. Jel ima možda to puckanje veze s tim? Ugl evo SS.
Svakako ih nazovi i napomeni da ti puste cisti annex A inace optima koristi annex m kao veci upload ali i vece gusenje na parici...
valja li taj innbox modem sta iz optime, to je kao taj voip (digitalni), se moze to kako izbjec i zatrazit tp-link? jel tp-link bolji?
Innbox je vdsl2 modem. Al ofc radi na adsl
Nemozes nika maknit se sa voioa jer jednostavno ni optima nema vise msane za nove korisnike, a ako ide bitstream samo se dslam iznajmi.
Annex A je dosta lose koristit kad imas susjede na htu, annex m to popravi jer je slican annex b, al zbog visoke frekvencije uploada bude cuda.
Nivi iskratel dslam od optime radi i kao annex A i B i M i kiji god hoces. Tak da optima lagano prelazi na standard koji i ht koristi.