T-Com Internet izdvojena tema

poruka: 19.363
|
čitano: 6.301.532
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
T-Com Internet

koliko god vi dislikali to sto pisem, tako je kako je

 

mislim to je modus operandi hrvatskih telekoma zadnjih 19g (pogotovo otkako je t-com kupio HT)

 

pisanje tuznih/ljutih postova na forumima vodstvu te firme znaci apsolutno nista

njihova studentska sluzba za korisnike i tehnicari amateri (cast iznimkama) ne mogu nista poduzeti da bi se rijesili problemi koji su tako normalni vec skoro 2 desetljeca

 

ponavljam, zelite li se rijesiti muka - nabavite vlastiti ruter

u medjuvremenu ce telekomi i dalje stediti na opremi i ljudstvu te ce usluga biti takva kakva je

 

ovo kazem kao osoba koja je izgubila mjesece zivota natezanjem sa tehnickim sluzbama i tehnicarima

Moj PC  
1 1 hvala 1
7 godina
offline
Re: T-Com Internet

@Fanu

Pa daj malo pojasni detalje oko vlastitog rutera. Ištekam provajderov, uštekam moj, on će sam povući DSL postavke, profil...ili kako to ide ?

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
bunker kaže...

@Fanu

Pa daj malo pojasni detalje oko vlastitog rutera. Ištekam provajderov, uštekam moj, on će sam povući DSL postavke, profil...ili kako to ide ?

 

tako je

istekas lan kabel iz rutera telekoma, ustekas u svoj ruter - odes u postavke rutera i pod WAN postavke upises svoj username i password

router bi se nakon toga trebao spojiti na net

za maxtv i voip treba jos samo par postavki promjeniti (bar na asusovim routerima) i to je to

ne moras zvati telekom da te spoje, resetiraju ni nista - i jos bolje, ne mogu ti gurati firmware updejte koji ce ti sjebati sve

 

na pcekspert forumu ima veliki thread sa upustvima kako postaviti svoj router

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže...

koliko god vi dislikali to sto pisem, tako je kako je

 

mislim to je modus operandi hrvatskih telekoma zadnjih 19g (pogotovo otkako je t-com kupio HT)

 

pisanje tuznih/ljutih postova na forumima vodstvu te firme znaci apsolutno nista

njihova studentska sluzba za korisnike i tehnicari amateri (cast iznimkama) ne mogu nista poduzeti da bi se rijesili problemi koji su tako normalni vec skoro 2 desetljeca

 

ponavljam, zelite li se rijesiti muka - nabavite vlastiti ruter

u medjuvremenu ce telekomi i dalje stediti na opremi i ljudstvu te ce usluga biti takva kakva je

 

ovo kazem kao osoba koja je izgubila mjesece zivota natezanjem sa tehnickim sluzbama i tehnicarima

ako netko razmislja bili ili nebi produzio ili sklopio novi ugovor i cita ovu temu mislim da nebu dvojbe s obzirom na broj ljudi koji se zale na tcomov internet. tak da pisanje negativnih iskustava itekako ima smisla i siguran sam da tcomu to nije lijepo vidjet.

 

tvoj router mozda radi sada super ali kaj kada dode novi firmware za njega? imas li mogucnost da sam vratis stari? koliko je komplicirana instalacija i postavljanje interneta, mxtva, telefona i otkuda ti uopce potrebni podaci? danas nemamo kao nekad uz carnet postavke na papiru koje su u biti samo korisnicko ime i lozinka. inace se tcomu placa najam routera, dali ti to isto placas ili ne?

kaj kad te internet krene zajebavat iz nekog razloga nepovezanog sa routerom pa prijavis kvar a oni krenu krivit tvoj ruter i tvoje kucne instalacije i tvrdit kako je sa njihove strane sve u redu?

 

 

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
b00 kaže...

ako netko razmislja bili ili nebi produzio ili sklopio novi ugovor i cita ovu temu mislim da nebu dvojbe s obzirom na broj ljudi koji se zale na tcomov internet. tak da pisanje negativnih iskustava itekako ima smisla i siguran sam da tcomu to nije lijepo vidjet.

 

tvoj router mozda radi sada super ali kaj kada dode novi firmware za njega? imas li mogucnost da sam vratis stari? koliko je komplicirana instalacija i postavljanje interneta, mxtva, telefona i otkuda ti uopce potrebni podaci? danas nemamo kao nekad uz carnet postavke na papiru koje su u biti samo korisnicko ime i lozinka. inace se tcomu placa najam routera, dali ti to isto placas ili ne?

kaj kad te internet krene zajebavat iz nekog razloga nepovezanog sa routerom pa prijavis kvar a oni krenu krivit tvoj ruter i tvoje kucne instalacije i tvrdit kako je sa njihove strane sve u redu?

 

 

 

t-com boli kita sta se pise po forumima - taj argument mozes odmah otpisati jer se po t-comu po razno raznim forumima sere od 2003.

sto ces napravit? realno ako imas srece na svojoj adresi dostupno mozda 3 telekoma - izmedju ta 3, 1 ce imati ponudu koja nije apsolutni drek

 

evo meni je prosli mjesec istekao ugovor sa t-comom i gledao sam kod koga prijeci

 

iskon je u vlasnistvu t-coma i ima iste/gore cijene paketa sa pocetnim brzinama interneta

A1 je kupio bnet i ukinuo sve one njihove dobre jeftine pakete

 

i iskon i A1 kad sam isao raditi provjeru za svoju adresu nisu imali dostupnu optiku vec samo DSL (cak ne ni kablovsku:?)

 

tako da ljudi koji gledaju uzeti novu uslugu/produziti postojecu mogu birati izmedju dreka 1 i dreka 2 - nece nitko tu doci i procitat da je t-com smece i onda otic uzet uslugu kod A1 za koji isto ljudi pisu da je smece - uzet ces ono sto ti financijski najbolje odgovara

 

moj router radi super zadnje 2g - t-com ti NE MOZE pushati firmware za bilo koji drugi router osim za onaj koji su ti oni spojili

sam biras hoces li updejtati firmware, i to ne preko t-coma vec skines sa sluzbenih stranica proizvodjaca routera (ili kao ja, nadjes community firmware)

 

username i password apsolutno moze zatraziti bilo koji korisnik i oni su ti duzni isporuciti to - username i password se i dalje upisuje u postavke svakog routera (samo kod zakljucanih t-com routera ti nedaju opciju da sam to upises + oni to mogu napraviti remotely pa vjerojatno zato mislis da se to vise ne upisuje..)

 

na t-com racunu nemam stavku najam routera tako da ne znam placam li to

 

i vlastiti router sam uzeo upravo iz razloga sto nemam kvarova na njemu i u ove 2g mi se nije dogodilo da sam morao zvati tehnicku sluzbu

Poruka je uređivana zadnji put pon 28.10.2019 12:26 (Fanu).
10 godina
offline
T-Com Internet

vidim da mi je ukljucen vectoring te mi sada DL moze ici do 130 ... ima li tko kakav info kada ce ponuditi povecanje brzina vecih od 50, sluzba za korisnike naravno nema nikakav info

 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: T-Com Internet

@Fanu

LAN kabel nekorisnim, imam 20-tak uredjaja ( mobiteli, laptopi, smart Tv, extender, desktop...) i svi su wifijem spojeni. Speedport plus mi se pokazao odličnim dok je u njemu dobar firmwer, pogotovo ima daleko najbolji WiFi od svih kojem sam dosad imao. Nisam nikad dosad imao svoj ruter pa mi je zanimljivo to kaj veliš, samo me brine WiFi domet i kvaliteta na poveći broj uređaja koje ja imam konektane...

Isto sam na vektoringu, spojen na onaj ormarić 200 m od mog objekta.
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.10.2019 12:34 (bunker).
11 godina
offline
Re: T-Com Internet
bunker kaže...

@Fanu

LAN kabel nekorisnim, imam 20-tak uredjaja ( mobiteli, laptopi, smart Tv, extender, desktop...) i svi su wifijem spojeni. Speedport plus mi se pokazao odličnim dok je u njemu dobar firmwer, pogotovo ima daleko najbolji WiFi od svih kojem sam dosad imao. Nisam nikad dosad imao svoj ruter pa mi je zanimljivo to kaj veliš, samo me brine WiFi domet i kvaliteta na poveći broj uređaja koje ja imam konektane...

Isto sam na vektoringu, spojen na onaj ormarić 200 m od mog objekta.

 

govorio sam o LAN kablu koji vodi iz splittera u tvoj router - njega istekas iz speedporta i ustekas u router kupljen u trgovini

 

pogotovo bi ti odgovaralo imati vlastiti router s obzirom na broj uredjaja spojen na wifi - mozes si uzeti router sa puno jacim antenama (bolji domet) i novim wifi 6 standardom (802.11ax)

 

 

mislim nije t-com izmislio routere da je speedport jedini router na trzistu s kojim mozes imati normalan wifi - ima puno jacih brendova na trzistu od speedporta (ubiquiti, asus, netgear, itd)

9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže...
za maxtv i voip treba jos samo par postavki promjeniti (bar na asusovim routerima) i to je to

 Imas username/pass za voip? Zanimljiv koncept. De pokazi kako. U/p od neta i maxtv i voipa je uvijek bio razliciti, s razlogom.

 

Znaci nisi bridgeao njihov nego si ga skroz mako i imas user/pass za sve navedeno?

8 godina
offline
Re: T-Com Internet
jaZey kaže...

vidim da mi je ukljucen vectoring te mi sada DL moze ici do 130 ... ima li tko kakav info kada ce ponuditi povecanje brzina vecih od 50, sluzba za korisnike naravno nema nikakav info

 Kako provjeriti da li je vectoring uključen na t-com ruteru?

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
sandokan111 kaže...
Fanu kaže...
za maxtv i voip treba jos samo par postavki promjeniti (bar na asusovim routerima) i to je to

 Imas username/pass za voip? Zanimljiv koncept. De pokazi kako. U/p od neta i maxtv i voipa je uvijek bio razliciti, s razlogom.

 

Znaci nisi bridgeao njihov nego si ga skroz mako i imas user/pass za sve navedeno?

 

da, skroz sam ga makao kad sam shvatio da uopce ne treba bridgat preko njihovog (ionako onaj splitter, kak li se vec zove, u koji ide opticki kabel sve bitno odradi)

kad mi je tehnicar dosao uvesti optiku, odmah sam mu rekao da imam vlastiti router - lik je rekao da on mora prvo spojiti speedport da provjeri kvalitetu veze (izmedju ostalog da vidi mogu li mi isporuciti trazenih 200mbit) i da vidi hoce li raditi na njemu

nakon tih provjera sam istekao speedport, ustekao svoj router - dao mi je lik username i password (nazvao je tehnicku sluzbu i dali su mu te podatke) za spajanje na net - unio sam to u WAN postavke routera

 

sto se tice VOIPa, mislim da nema zasebnog usernamea/passworda

 

ovo sam koristio za konfiguriranje interneta:

 

http://forum.pcekspert.com/showpost.php?p=3070032&postcount=1987

 

u tom postu su i postavke za maxtv

 

za voip procitaj ostatak teme - mislim da je netko pitao:

 

http://forum.pcekspert.com/showthread.php?p=3070032#post3070032

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.10.2019 9:05 (Fanu).
9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže...
sto se tice VOIPa, mislim da nema zasebnog usernamea/passworda

za voip procitaj ostatak teme - mislim da je netko pitao:

 Znaci nisi konfigurirao voip.

 

Ne da mi se previse svrljati oko te teme ima milion postova a ne pratim taj forum niti mi je bitno ovo istrazivat, ali kad sam trazio voip je bilo dosta komplicirano i nije bas samo "evo stavio sam router podesio ovaj vlan i cao djaci". Bilo je tu puno vise problema oko voipa, vadjenje podataka iz routera, podesavanje puno vise stvari, pa onda nekad zna i ne radit kako spada itd.

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
sandokan111 kaže...
Fanu kaže...
sto se tice VOIPa, mislim da nema zasebnog usernamea/passworda

za voip procitaj ostatak teme - mislim da je netko pitao:

 Znaci nisi konfigurirao voip.

 

Ne da mi se previse svrljati oko te teme ima milion postova a ne pratim taj forum niti mi je bitno ovo istrazivat, ali kad sam trazio voip je bilo dosta komplicirano i nije bas samo "evo stavio sam router podesio ovaj vlan i cao djaci". Bilo je tu puno vise problema oko voipa, vadjenje podataka iz routera, podesavanje puno vise stvari, pa onda nekad zna i ne radit kako spada itd.

 

voip je valjda od koristi jedino poslovnim korisnicima koji trebaju fixnu liniju

ne vidim koja je korist voipa kod privatnih korisnika koji ionako koriste mobitele (+ mozes koristiti voip preko vibera/whatsappa/messengera i milion drugih aplikacija za mobitele)

9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže...

voip je valjda od koristi jedino poslovnim korisnicima koji trebaju fixnu liniju

ne vidim koja je korist voipa kod privatnih korisnika koji ionako koriste mobitele (+ mozes koristiti voip preko vibera/whatsappa/messengera i milion drugih aplikacija za mobitele)

 Da, pretpostavka je majka svih zajeba. To sto ti ne vidis u necemu korist je ipak samo tvoje vidjenje. Ja nit sam poslovni korisnik, nit imam te mobilne tarife. Na mob potrosim 40kn mjesecno, a telefona u obitelji trosimo oko 700minuta mjesecno.

 

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
sandokan111 kaže...
Fanu kaže...

voip je valjda od koristi jedino poslovnim korisnicima koji trebaju fixnu liniju

ne vidim koja je korist voipa kod privatnih korisnika koji ionako koriste mobitele (+ mozes koristiti voip preko vibera/whatsappa/messengera i milion drugih aplikacija za mobitele)

 Da, pretpostavka je majka svih zajeba. To sto ti ne vidis u necemu korist je ipak samo tvoje vidjenje. Ja nit sam poslovni korisnik, nit imam te mobilne tarife. Na mob potrosim 40kn mjesecno, a telefona u obitelji trosimo oko 700minuta mjesecno.

 

 

shvacam da svatko ima drugacije potrebe

ali moras priznati da si ti iznimka (ne znam nijednu osobu koju mogu dobiti na fixni telefon, niti sam je upoznao u zadnjih 10g a da nije bila poslovni korisnik)

 

kazes u obitelji koristite 700minuta mjesecno - i dalje mi nije jasno zasto vam treba fixna linija za to kad mozes telefonirati preko kucnog interneta koristeci viber/whatsapp/messenger/skype/itd

 

a izvan kuce za 60kn imas mobilnu tarifu sa 1000 jedinica/minuta mjesecno prema svim mrezama (bez naknade za uspostavu poziva)

8 godina
offline
Re: T-Com Internet

Možda zato što ne znaju svi koristiti smartphone/računalo/skype/whatsapp/viber? Nisu nam svima u kućama osobe mlađe od 50 kojima se da i žele naučiti nešto novo, pogotovo ako su preko 60-70 godina ma kolio god ih uvjeravao da to nije ništa komplicirano i da neće nikakvu štetu nikome nanijeti. Takvima tehnologija kroz život nije ničemu služila niti su s njom radili, zašto bi ih tjerali na nešto novo i njima nepoznato ako to ne žele i ako se sa već prisutnim znaju služiti?

9 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže... 

voip je valjda od koristi jedino poslovnim korisnicima koji trebaju fixnu liniju

ne vidim koja je korist voipa kod privatnih korisnika koji ionako koriste mobitele (+ mozes koristiti voip preko vibera/whatsappa/messengera i milion drugih aplikacija za mobitele)

 2 od 3 korisnika i dalje trebaju fiksni telefon, a to što si ti iznimka koja ga ne treba doma nemoj uzimati kao pravilo. Korištenje svog routera je komplicirano ako želiš imati sve usluge, nemaš nikakvu podršku i 95% sam siguran da time kršiš i uvjete korištenja. Tvoj savjet nikako ne pridonosi raspravi jer usluga koju telekom pruža preko njihove opreme mora funkcionirati, a ako nije tako onda se treba žaliti. Ja sam fino poslao e-mail, došao tehničar, zamijenio i sve sad funkcionira. 

Savjet o tome da ideš kupovati svoj router, onda tražiti i unositi podatke koje prosječan korisnik uopće ne treba, ili čak do njih ni ne može doći kroz HT već nekim sivim metodama, a pritom taj router ni ne nudi punu funkcionalnost usluge koju ljudi koriste nije konstruktivno raspravljanje.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
11 godina
offline
Re: T-Com Internet
JozoBozo121 kaže...

 Korištenje svog routera je komplicirano ako želiš imati sve usluge, nemaš nikakvu podršku i 95% sam siguran da time kršiš i uvjete korištenja. Tvoj savjet nikako ne pridonosi raspravi jer usluga koju telekom pruža preko njihove opreme mora funkcionirati, a ako nije tako onda se treba žaliti. Ja sam fino poslao e-mail, došao tehničar, zamijenio i sve sad funkcionira. 

Savjet o tome da ideš kupovati svoj router, onda tražiti i unositi podatke koje prosječan korisnik uopće ne treba, ili čak do njih ni ne može doći kroz HT već nekim sivim metodama, a pritom taj router ni ne nudi punu funkcionalnost usluge koju ljudi koriste nije konstruktivno raspravljanje.

 

sve sto si napisao nema veze sa vezom.

nit krsim uvjete koristenja (uredno sam koristio svoj router i dok sam bio spojen na bnet i sad na t-com - dolazili su mi tehnicari, nisu mi nista govorili, cak su mi i pomogli oko spajanja) - niti te telekom moze prisiliti da koristis njihov router za pristup internet

boli njih ona stvar koji ces ti router imati dokle god im placas racune

 

kul, fino si poslao email i onda si cekao tko zna koliko dana da ti dodje tehnicar (jesi trazio slobodan dan na poslu?:) i komplet zamjeni router - znaci bio si sa srot netom ili bez neta uopce dok ti tehnicar nije dosao

meni to nije prihvatljivo i zbog toga sam kupio vlastiti router kojeg sad vec imam 3g na 2 razlicita telekoma bez ikakvih problema (i na kablovskoj i na optici)

 

do usernamea i passworda se moze doci lagano - ne znam zasto pravite famu oko toga, ispada da trazis plenkovicevu imovinsku karticu a ne svoje pristupne podatke za internet

 

doslovno sve sto je potrebno se sumira u 3 stavke:

 

1. kupi router

2. izmjeni postavke routera

3. koristi router sa navedenim postavkama dok ne promjenis telekom

 

znaci zadnje 2g nisam nista mjenjao od postavki routera vezano uz spajanje na net - na router se samo spajam kako bih izmjenio wireless postavke po potrebi (omoguciti wireless sa pristupom za goste npr)

 

ne moram se brinuti da ce mi t-com remotely instalirati neki firmware (sam biram kad cu sta instalirati po potrebi) koji ce mi negativno utjecat na brzinu ili ce me disconnectati sa mreze

 

i ovo je IT forum - polazimo od pretpostavke da korisnici ovog foruma (samom svojom prisutnoscu ovdje i sudjelovanju u raspravama) nisu prosjecni korisnici, tj. roditelji ili babe i dede kojima je domet koristiti sms

 

jbg, ocito je lakse zivkati sluzbu za korisnike svako malo i ovdje pisati zalopojke (bez ikakvog efekta, jer nitko iz telekoma ne cita ove postove) nego se malo informirati oko drugih rjesenja

 

btw odakle ti da 2 od 3 korisnika i dalje trebaju fiksni telefon ? fixni telefon u nekom kucanstvu nisam vidio 10g

cak i moje tete u mirovini znaju koristiti mobitel i facebook i viber/whatsapp na svojim android uredjajima od 800kn kupljenima u poslovnicama poste/kioska

 

whatever, samo vi polako po svom - valjda ce iduci firmware koji vam t-com turne vratiti brzinu natrag na staro lol.

 

9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Fanu kaže...

shvacam da svatko ima drugacije potrebe

ali moras priznati da si ti iznimka (ne znam nijednu osobu koju mogu dobiti na fixni telefon, niti sam je upoznao u zadnjih 10g a da nije bila poslovni korisnik)

 

kazes u obitelji koristite 700minuta mjesecno - i dalje mi nije jasno zasto vam treba fixna linija za to kad mozes telefonirati preko kucnog interneta koristeci viber/whatsapp/messenger/skype/itd

 

a izvan kuce za 60kn imas mobilnu tarifu sa 1000 jedinica/minuta mjesecno prema svim mrezama (bez naknade za uspostavu poziva)

 Da ti shvacas ne bi pisao to sto sve pises. Ne shvacas i ne zelis shvatit.

 

Nije ti jasno? Evo da ti objasnim. Paketi duo ili trio su potpuno iste cijene. Znaci imao ja maxtv+net, ili maxtv+net+tel je potpuno isto. Na tel mi je ukljuceno 1000 minuta prema svima svugdje. U obitelji imam jednog clana starijeg od 70 koji isto tako ima druge prijatelje koji su stariji od 70. On koristi tel.

Ja koristim mobitel jedino za podatke, tako da za "60kn imas mobilnu tarifu 1000 jedinica" mi ne znaci nista, jer mi te jedinice ne trebaju, odnosno sto mi treba je samo podatci koje nabavim za 40kn. Za pozive prema meni i od mene ponovno koristim telefon.

Mladja djeca ne koriste mobitel, niti zelim da ga koriste, a ako im i kupim bon tu i tamo potrose ga za par minuta jer su djeca pa ne razumiju jos na sta se minute koriste, te mi mobitel kod njih sluzi samo da ja mogu doci do njih. Za pozive prijatelja koriste telefon.

Zena ima tarifu neku stariju da ima beskonacno prometa ali po maloj brzini, a besplatno prema istoj mrezi. Samim time, za ostale mreze koristi, you guessed it, telefon.

 

Kad se to sve zbroji, eto ~700 minuta mjesecno. Ne vidim apsolutno nikakvog ekonomskog smisla da se za*ebavam s mobitelima ako mi nisu potrebni a tu vec imam ukljuceno u cijenu 1000 minuta. Da za svakog uzmem tarifu da ima to sve sto sam dobio "besplatno" od isp-a bi me doslo visestruko skuplje. Usudit cu se pretpostavit da si ti mladji korisnik kad nisi upoznao nikog u zadnjih 10g koji ima fiksni telefon.

Fanu kaže...
do usernamea i passworda se moze doci lagano - ne znam zasto pravite famu oko toga, ispada da trazis plenkovicevu imovinsku karticu a ne svoje pristupne podatke za internet

Kako si dosao do u/p od voipa?

Fanu kaže...
doslovno sve sto je potrebno se sumira u 3 stavke:

 

1. kupi router

2. izmjeni postavke routera

3. koristi router sa navedenim postavkama dok ne promjenis telekom

 Osim sto nije tako, to smo vec ustanovili.

Fanu kaže...
i ovo je IT forum - polazimo od pretpostavke da korisnici ovog foruma (samom svojom prisutnoscu ovdje i sudjelovanju u raspravama) nisu prosjecni korisnici, tj. roditelji ili babe i dede kojima je domet koristiti sms

Evo ja sam prilicno siguran da o ovoj temi, a i opcenito sto se tog tice znam vise o tebe, i te postavke da se potpuno izbaci isp-ov router su mi mnogo manje bitne nego sto ti predstavljas, a svoje vrijeme cijenim puno vise da sad idem kopat kako se taj router izbaci. Trenutno obavlja funkciju kako treba, kao sto ti je navedeno, kad ne obavlja, onda se zove sluzba za korisnike, ne zato jer ja nesto ne mogu sam obavit, vec zato sto su oni placeni da to radi kako spada, a ja svoje vrijeme previse cijenim da sam istrazujem kako da to popravim, ili da, ne daj boze, preveniram. Pretpostavljam da ovakav pristup dodje s godinama.

7 godina
offline
Re: T-Com Internet

Ja imam max2 paket u kojem je flat prema fixnim brojevima i 1000 min prema mobilnim brojevima ( nema naknade za uspostavu poziva ), i mogu reći da to dobrano iskoristimo. Račun mi je 149 kn mj i nebi bio ništa manji da imam samo net bez telefona, pa onda zakaj to nekoristiti kad je već tu .

Za odlaze pozive svi doma koristimo taj fixni tel, tako da fajn tih minuta potrošimo, a onda nam na mob ode vrlo malo para ( cca 20 kn mj po članu obitelji ). Pozivi prema doktorima, bolnicama, osiguravajućim kućama, raznim prodavaonama, servisima, tvrtkama, bankama... znaju biti poduži i minute se brzo naberu...



 
1 0 hvala 1
16 godina
offline
T-Com Internet

Kratko je trajalo

Petak prosli tjedan. nakon tehnicareve RC intervencije. Jaci Reset -, ruter je postavljen na tvornicke postavle ( tako receno) radilo sve dosad.

i opet isto. Sad vidim da ne mogu skinuti jedan ISO Hiren Boot  velicine 1.3GB, ufffff. 

Budem opet zvrcnul, posto sam obecao da cu zvati ponovi li se.

 

@Fany

Da sam poslusao tebe ili tebi istomisljenike. da si nabavim vlastiti ruter. Sto mislis koliko bi ja onda imao posla, razmislajti koji mi ruter zajebava. Onaj telekomin ili moj vlastiti, npr. sto ne mogu skidati velike file-ove, treba cekati pocetak ucitavanja web stranica itd. i to LAN port ne sljaka dok WI-FI to uredno radi.

Dok god Telekom daje opremu za svoje usluge, ne pada mi na pamet sebi komplicirati zivot. Ne vrti se svijet i vrijeme oko Telekoma. Oni svoj posao moraju raditi profesionalnio i kvalitetno.

Poput frizidera mora raditi .. ukljuci i ne mislis na njeg.

 

Fiksni telefon je isto meni jako potreban. Free prema fix i mob telefonima unutar HR jako dobro doslo. Meni ne smeta sto nije mobilni. svida se mom novcanilu i meni osobno, da obavim razgovor a ne treba platiti.

Dobrodosao je meni fiksni teledon. Moze i bolje, ali doci ce to, posto smo stanovnici EU treba i te zemlje uvesti kao doma HR.

Odo ja cuti sto novoga od mojeg rutera.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
T-Com Internet

Da sumiram . Boze sacuvaj.

Imam osjecaj da ne citaju moj profil o primjedbi rutera i zakljucak prijasnjeg tehnicara. Ili ne pisu, ista....

Imam internet, ruter radi. Rjesenje je da idem preko Wi-FI (moram ukrasti frendu Wlan adapter ili dokupiti sebi novi) i ako zelim preko LAN-a onda drugi kabel.

Hvala za nista.... nisam imao volje dalje slusati nakon 10-tak  min (4 min je trajao razgovor a ostatak je muzika cekanje dok se konzultirta tako nekako)

da se to rjesiti. Nadam se.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: T-Com Internet
myroman kaže...
jaZey kaže...

vidim da mi je ukljucen vectoring te mi sada DL moze ici do 130 ... ima li tko kakav info kada ce ponuditi povecanje brzina vecih od 50, sluzba za korisnike naravno nema nikakav info

 Kako provjeriti da li je vectoring uključen na t-com ruteru?

 BUMP! :D

Ima li netko uputu, ja je nikako ne nalazim?

9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Jebodiah kaže...

Imam osjecaj da ne citaju moj profil o primjedbi rutera i zakljucak prijasnjeg tehnicara. Ili ne pisu, ista....

 Iz nekog razloga, to im nikad nije radilo. Netko tko radi u tcoma ce mozda znati zasto, ali ja sam kod prijava prvo mislio da oni u biti nista ne pisu nego bezveze lamataju da pisu, jer nitko nikad nije znao o cemu se radi kad bi naknadno zvao za neke probleme koji se nisu rjesili. Ali par puta sam cuo kako lik tocno tipka kako mu govorim. Osim ako nije isao tako daleko da kako ja pricam on tipka bezveze nesto sastrane :). Al bilo je tome par puta tako i s vise razlicitih operatera pa sumnjam. Dakle mislim da oni stvarno nesto zapisuju. Ali ko za vraga, iz nekog razloga, ovaj sljedeci kad to "pogleda" ne nalazi nista. Znaci ili im app ne radi kako spada, ili ovaj nakon sto nesto napise ne savea ili neki vrag, sto je cudno i glupo jer bi se problemi lakse rjesavali.

 

Tek kad bi "znali" o cemu se radi je kad ode na visi level supporta. Znaci kad tehnicar dodje, kad on zapise problem, naknadno kad zovu znaju o cemu se radi. (Iako se sjecam slucajeva kad je i ovo "nestajalo").

myroman kaže...

BUMP! :D

Ima li netko uputu, ja je nikako ne nalazim?

 Ili ti pise u routeru da je ukljucen (kako postoji atenuacija, tako postoji i vectoring). Ili pogledaj po maks brzini.

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.10.2019 14:48 (sandokan111).
16 godina
offline
T-Com Internet

@sandokan

 

Slazem se da neki rade. Na zalost, poput magneta sam. priljepi se neka zenska, rjede musko  da mi rotkvice prodaje.

Onaj tehnicar u petak. taj je nesto radio. resetirao. zamolio me da pormatram ruter (doista gasio i palio) i da ce ponovo za pola sata zvati  je li u redu ili nije. Tu se vidi rezultat, ali kod ovih koji kazu da je rjesenje promjeniti kabel..... svasta. Internet je u redu. korisnik je blesav !!!

 

A ja sad ne znam kako poceti pisati, objasniti ono logicno, nes` da pokrene o rjesavanju. Bojim se da sam jedinstven slucaj, sljaka internet a ne mogu skidati podatke velikog kapaciteta. Nesto kao imam auto i rikverc mi je brzi neg naprijed u nekoliko stupnjeva prijenosa, i kaze serviser da je auto u redu jer krece se po cesti. Dalje je moj porblem.

ma zaskocit cu ja u kasne sati i povikati Halloweeeeeeeen.  tako nekako

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: T-Com Internet
Nisi jedini.
Imaš li gfast? Ili je optički kabel povučen skroz do rutera?
Dali ti se preko speed testa desi da prvu sekundu-dvije ode na maksimum i onda počne padati prema nuli? I dali ti ponekad speedtest ne uspije, nego javi error?

Sve ovo se meni dešava, dok ne ugasim/upalim ruter (i bude sve ok cca 10 h)-Speedport plus
Luc
16 godina
offline
Re: T-Com Internet
Luc989 kaže...
Nisi jedini.
Imaš li gfast? Ili je optički kabel povučen skroz do rutera?
Dali ti se preko speed testa desi da prvu sekundu-dvije ode na maksimum i onda počne padati prema nuli? I dali ti ponekad speedtest ne uspije, nego javi error?

Sve ovo se meni dešava, dok ne ugasim/upalim ruter (i bude sve ok cca 10 h)-Speedport plus

 Imam od 03-2019 FTTH (kuca i imam 2 niti, jedan je ukopcan u ONT i iz ONT-a lan kabel u ruter Speedport Plus.

Speedtest: - vrsim na ovu adresu http://speedtest.net, na ovu http://speedtest.opticaltel.com trenutno ne mogu naci gradove ne znam zasto

                  - uzimam server Zürich Wingo

                  - Nakon Go, za 8 sec se pojave brojevi ( kao brojevi na satu ) onda za njim puna linija i pocinje brzina. Download ide od nekih 70-tak pa do 95-tak Mbps vrlo brzo i onda se malo neckaju do 103, Upload je bombastican ide do 90-tak Mbos i onda se brzo smanji do 35-tak Mbps i necka se do 25 Mbps.

Prilazem sliku. Uzeo samm Zürich jer mi je oduvijek odredisna tocka za testiranje. HT (1ms Ping, Iskon 2ms Ping,  Optima 2ms Ping, dok A1 24ms, Terrakom 24ms)

 

 

7 godina
offline
Re: T-Com Internet

@jebodiah

Ugrubo, i HT i A1 i Tele2 imaju gomilu problema, tako da te podjednake muke čekaju kom god da odeš, nažalost.

Moj sistem borbe sa njima je slijedeći: svaki put kada dodje do nekog problema ( a to je cca svakih par mjeseci ), šaljem mail sa opisom problema i isti mail šaljem i prigovorima HT-a.

Kada oni zatvore problem ( hebe ih onih 48 h roka ), a ako problem nije riješen, opet o tome šaljem mail tehničkoj i prigovorima. Kada problem riješe, onda šaljem mail prigovorima u kojem navedem period u kojem smatram da nisam imao punu funkcionalnost i tražim da te dane neplatim, te spomenem moja prava i HAKOM. I tada tako i bude, dodje njihov mail i smanje račun i to dobrano.

Nažalost, svaki prekid ili smetnja je nova bitka otpočetka po opisanoj proceduri, i njih nehebe ponavljanje problema.

Za jedan period smetnji od cca 10-tak dana, nakon kaj je riješeno sam tražio naknadu, prvostupanjski odbio, ja se žalio i drugostupanjska ponudila mob i ja prihvatio .

Za zadnju smetnju ( firmwer 029 ) sam pisao prigovor, tražio opet naknadu, prvostupanjski odbio, napisah zalbu i sad se rješava na drugostupanjskoj za prigovore. Ako odbiju šaljem sve hakomu. Naravno, objasnim da mi net treba za job i da gubim kad mi net neradi.

Nevidim zasad drugi način nego ih za svaku smetnju ili prekid ganjati jer tako i oni prema nama postupaju, neopraštaju niti lipe...

11 godina
offline
Re: T-Com Internet
bunker kaže...

Za zadnju smetnju ( firmwer 029 ) sam pisao prigovor, tražio opet naknadu, prvostupanjski odbio, napisah zalbu i sad se rješava na drugostupanjskoj za prigovore. Ako odbiju šaljem sve hakomu. Naravno, objasnim da mi net treba za job i da gubim kad mi net neradi.

Nevidim zasad drugi način nego ih za svaku smetnju ili prekid ganjati jer tako i oni prema nama postupaju, neopraštaju niti lipe...

 

hakom mozes slobodno otpisati - vec sam im slao zalbe vezano uz reklamne pozive na mobilni ("CESTITAM OSVOJILI STE USISAVAC!!!") iako je moj broj u registru ne zovi, nikad odgovor nisam dobio

direktor hakoma ima vecu placu od premijera tako da pretpostavljam da je rijec o hrpi uhljeba koji tamo bogu dane kradu

 

kazes neoprastaju ti ni lipe a dosad su ti svaki prigovor uvazili i smanjili racun (i to dobrano) lol

7 godina
offline
Re: T-Com Internet

@Fanu

Da, neopraštaju niti lipe: neplati im račun i sl pa ćeš vidjeti čudesa u vidu zateznih kamata, ovrha i sl...

Čak i kad njihov "sistem" evidentno pogriješi, pravilo je da prvo platiš pa se tek onda žališ. Prije par godina sam odjavio onu obiteljsku tarifu, raskinuo ugovor, sve na vrijeme i po njihovim pravilima. I nakon isteka ugovora došlo još par uplatnica ( kao da i nisam odjavio ugovor ), i sve njihove službe vide problem ali vele bolje plati pa traži povrat jer "sistem" automatikom generira i opomene i ovrsni prijedlog... I tako sam platio pa tražio povrat.

To kaj su mi umanjili račun nije njihova milost nego je to rezultat mojeg zahtjeva da neplatim dane u kojima nisam imao 0-24 full uslugu.

Oni imaju nekakvi rok od 48 h za otklon smetnje jer nakon toga ide umanjenje računa, i onda mudraci prije isteka tog roka zatvore prijavu ( napišu da je riješeno i popravljeno ) tako da ti moraš novi ticket otvoriti. E tu sam ih i ja malo zarolo jer sam čekao 40 h ( nakon njihovog zatvaranja smetnje ) i tada u mailu izrazio ljutnju i protest zakaj zatvaraju nepopravljenu smetnju, i onda se oni kao ispričaju,i opet otvore smetnju. Kada otklone kvar, oni pošalju onaj SMS, a ja klikem 2 , što znači da smetnja nije otklonjena. Onda oni zovu, a ja im velim da nemogu potvrditi ispravnost dok bar dva dana u komadu nebude sve ok. I onda im tek krajem drugog dana mailom potvrdom ispravnost a na prigovore šaljem 6 dana da nisam imao full uslugu..

U HAKOM se niti ja previše neuzdam, ali kakvi god da jesu, nekakvi postupak moraju provesti. No procedura je da prvo moraš iscrpiti sve mogućnosti sa operaterom ( prigovor, pa žalba ako ti odbiju tvoje traženje iz prigovora ).

Znaju to i operateri, i imaju dosta iskustva da nanjuše kad netko rutinski odradjuje to kaj mora sa njima jer je to rutina koja vodi do neovisnog arbitra, pa makar taj arbitar bio i HAKOM. Tamo mi niko ne garantira ishod, ali niti njima, i nekako mi iskustva govore da će te razvlačiti i praviti bedakom sve do trenutka kad bi igra mogla preći na teren gdje nedrže sve konce, i tada obično popuste, no treba imati živaca i volje sve to prolaziti periodički sa njima i doći pravno i pravilno do arbitra...
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice