Ultimativna tema za odabir prijenosnika izdvojena tema

poruka: 36.710
|
čitano: 13.027.678
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Ultimativna tema za odabir prijenosnika

Radi se o free-trialu windowsa.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Ultimativna tema za odabir prijenosnika
The_Fichek kaže...

Radi se o free-trialu windowsa.

Totalni sam laik,pa može na hrvatskom?

Samo Canon priznam
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ultimativna tema za odabir prijenosnika
mucamica kaže...
The_Fichek kaže...

Radi se o free-trialu windowsa.

Totalni sam laik,pa može na hrvatskom?

licenca traje 30 dana, nakon toga moraš kupiti licencu za cijelu verziju ili instalirat nove winse

Safet je kao himna, ustaneš kad ga spomeneš...
13 godina
neaktivan
offline
Re: Ultimativna tema za odabir prijenosnika
cola777 kaže...
mucamica kaže...
The_Fichek kaže...

Radi se o free-trialu windowsa.

Totalni sam laik,pa može na hrvatskom?

licenca traje 30 dana, nakon toga moraš kupiti licencu za cijelu verziju ili instalirat nove winse

Dali ima laptopa sa instaliranim(za stalno) windows-ima.? Koliko košta orginal?

Samo Canon priznam
Poruka je uređivana zadnji put pon 8.12.2014 17:24 (mucamica).
11 godina
offline
Ultimativna tema za odabir prijenosnika

Planiram si vec duze vrijeme kupiti laptop, pošto je blizu Božić i nize su cjene u ducanima onda bi si sad prije nove godine kupio . Laptop bi bio namjenjen pretežno za igranje igrica,gledanje filmova i internet. Od igrica bih igrao Nba2k15,Fifa 15,Pes2015,battlefield 4,Football manager15,COD,CS,F1 2014,call of duty advanced warfare i slične. Kupnja isključivo u Zagrebu i okolici do 5000kn - eventualno 5500kn,placanje svejedno,nije bitno jer ima ili nema windowse . Slobodno možete predložiti više laptopa.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Ultimativna tema za odabir prijenosnika
0 Lenovo G50-70
2 Asus X553MA-XX123D
 
0 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline