Java programiranje izdvojena tema

poruka: 402
|
čitano: 169.586
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Pozdrav svima.

 

Imam pitanje u vezi sa knjigom za ucenje. Moze li mi neko reci vrijedi li uciti iz knjige Herberta Schildta Java Kompletan prirucnik, ali JDK 7. Dostupno mi je izdanje Mikro knjige pa me zanima s obzirom da je aktuelnoa verzija JDK 8?

http://www.mikroknjiga.rs/store/prikaz.php?ref=978-86-7555-378-6

 

 

I zanima me misljenje vezano za knjigu Java 8 programiranje, Yakov Fain, Wrox izdanje. Takođe tostupno

 

http://www.mikroknjiga.rs/store/prikaz.php?ref=978-86-7310-503-1

 

 

 

 

Unaprijed hvala.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Java programiranje

Pozdrav,

 

Može li mi netko razjasniti zašto sljedeći dio koda daje ovaj output

 

Scanner sc = new Scanner(System.in);

while (true) {

  String s = sc.nextLine();

  if (s.equals("GOTOVO")) break;

  zbroj += Integer.parseInt(s);

}

sc.close();

 

(s tim da bih sada zamijenio "true" s sc.hasInt te izbacio if unutar whilea

Te bih stavio sc.nextInt

I varijabla zbroj je prethodno postavljena na 0

)

 

Dakle program traži unos stringa, dobije ga u sljedećem obliku:

1

2

3

GOTOVO

 

Te program ispiše da je zbroj 6 (što je točno)

 

Mene sada zanima zašto upis stane na "GOTOVO", iako na liniji 1 to nije eksplicitno naređeno (kao da unaprijed zna da treba breakati na GOTOVO)

 

I nije mi jasno zašto kada unesem: 1 2 3 GOTOVO

Funkcija cijeli redak stavi pod jedan token, a pišu da razred (klasa) odvaja string u tokene razmaknute whitespaceom

You have to be odd to be number one
Poruka je uređivana zadnji put ned 9.10.2016 21:58 (Top Bugovac).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Java programiranje

Unutar while petlje imaš ovo:

  if (s.equals("GOTOVO")) break;

Dakle, kada učitani string bude jednak riječi "GOTOVO" program će iskočiti iz while petlje i nastaviti izvođenje od prve naredbe nakon while bloka.

 

A stringove dobivaš preko naredbe:

  String s = sc.nextLine();

Dakle scanner ti time proslijedi sljedeću liniju. Pa ako napises "1 2 3 GOTOVO" u jednoj liniji, on će ti to poslati.

 
1 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Java programiranje
captain_soap_McTawish kaže...

Unutar while petlje imaš ovo:

  if (s.equals("GOTOVO")) break;

Dakle, kada učitani string bude jednak riječi "GOTOVO" program će iskočiti iz while petlje i nastaviti izvođenje od prve naredbe nakon while bloka.

 

A stringove dobivaš preko naredbe:

  String s = sc.nextLine();

Dakle scanner ti time proslijedi sljedeću liniju. Pa ako napises "1 2 3 GOTOVO" u jednoj liniji, on će ti to poslati.

 Hvala!

Mislio sam da Scanner sc = new bla bla ... traži unos stringa

Razmišljao sam totalno van OOPa 

You have to be odd to be number one
13 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Može mi netko pokušati objasniti koja je razlika između

 

import nešto;

 

 

package nešto;

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Java programiranje

import nešto;

je naredba za importiranje klase određenog package-a u datoteku izvornog koda.

 

package nešto;

je naredba kojom stavljaš sve klase određene datoteke izvornog koda u taj package.

 

Package je recimo"Namespace" u C#, a import je "using" direktiva.

 

npr. ako u kodu želiš raditi sa "ArrayList" klasom onda ćeš na početku staviti naredbu:

import java.util.ArrayList;

što znači da se klasa ArrayList nalazi u package-u "java.util". (Netko je, kada je pisao definiciju klase "ArrayList" iznad koda stavio naredbu "package java.util;")

 

Isto tako, ako si, kada si pisao svoju klasu, na početak koda stavio naredbu :

package nesto;

onda da bi koristio tu svoju klasu od negdje drugdje moraš na početku tog drugog koda napisati:

import nesto;

 

 

Ali ako baš želiš ići u tenane.... Java zapravo uvijek radi sa "Fully qualified class name-ovima"...  ("imePackagea.imeKlase")

Ti možeš pisati sav kod bez da napraviš i jedan import... Samo što onda prije naziva svake klase moraš napisati i ime package-a u kojem se ona nalazi... Npr:

java.util.ArrayList mojaLista = new java.util.ArrayList<>(); -> gdje je java.util ime packagea, a ArrayList ime klase

normalno radi bez da si naveo ijedan import...

Ako pak navedeš "importe" prije koda, onda imaš to olakšanje da ne moraš svudgje pisati "FQCN" nego samo navoditi ime klasa... Kod prevođenja java će to automatski nadodati ispred imena svake klase...

13 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Puno hvala! 

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Evo mene opet :D

Da li bi netko bio toliko doobar pa mi objasnio kada se koriste rekurzije?

Znam sto su rekurzije, kako se koriste i kako funkcioniraju ali kako prepoznati u nekom prakticnom slucaju da treba koristiti rekurziju (a ne recimo while petlju)

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Java programiranje

Nakon nekog vremena ti prirodno dode jednostavno da krenes koristiti rekurziju.

Puno brze napises kod ako savladas rekurziju.

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Java programiranje
Zoko kaže...

Evo mene opet :D

Da li bi netko bio toliko doobar pa mi objasnio kada se koriste rekurzije?

Znam sto su rekurzije, kako se koriste i kako funkcioniraju ali kako prepoznati u nekom prakticnom slucaju da treba koristiti rekurziju (a ne recimo while petlju)

 

Kada nešto odrađuješ u koracima koji se ponavljaju. U pravilu sve što se radi rekurzijom može se odraditi i nekakvom for ili while petljom i nema pravila kada što koristiti. Na tebi je da odrediš kako ti je lakše riješiti neki problem. Rekurzija se češče odabire zbog preglednijeg, jednostavnijeg i razumljivijeg koda. A i sprječava se gomilanje koda. Naravno rekurzija ima i svojih mana, kada rekurzivno pozivaš funkciju riskiraš probijanje stacka ili porast kompleksnosti ako kod radi jedno te isto nepotrebno.

 

Recimo da želiš zbrojiti prvih n prirodnih brojeva. Evo kako bi izgledalo rješenje for petljom a kako rekurzivno.

Možda nije najbolji primjer, ali nadam se da shvačaš razliku.

 

/*

* For petljom

*/

int zbroji(int n) {

  int sum = 0;

  for(int i = 1; i <= n; i++)

    sum += i;

  return sum;

}

 

/*

* Rekurzivno

*/

int zbroji(int n) {

  if(n == 0) return 0;

  return n + zbroji(n-1);

}

Poruka je uređivana zadnji put čet 17.11.2016 23:57 (wAlpha).
10 godina
offline
Re: Java programiranje

@avaj

 

Za ovu knjigu od Y.Fain mogu reći da je vrlo dobra, polagano te uvodi u svijet OOP, te prostranstva Jave.

Nabavio sam je ovaj mjesec na Interliberu u hrv.prijevodu, te bez obzira na neke gramatičke greške, te malo drugačiji stil prevođenja, kojeg izgleda nije prevodio čovjek koji ipak više kuži programersku spiku, nego prevoditelji. Al' to je zanemariva moja kritika prijevodu te knjige.

Znači, za tu knjigu tople preporuke.

 

A, ova druga koju navodiš kompa, isto tako je sasvim O.K., pogotovo jer je po sadržaju jača nego ova od Y.Fein. Mada je nisam koristio.

 

---------------------

 

Nego, imam pitanje za Java programere upravo se referirajući na gore spomenutu knjigu od Y.Feina.

 

Naime, tamo sam pronašao da autor ovo navodi za korištenje klasa i sučelja.

 

Pitanje: Kada koristiti sučelja, a kada klase?

 

Well, ako 2 ili više imaju mnogo zajedničkih funkcionalnosti, ali se neke metode trebaju drugačije implementirati, možemo izraditi zajednički appstraktni poredak i koliko god je potrebno podklasa koje nasljeđuju to zajedničko ponašanje. Deklarira se u nadklasi kao apstraktne one metodekoji bi podklase trebale drugačije implementirati, te se implmentiraju, te metode u podklasama.

Ako više klasa nemaju zajedničku funkcionalnost, ali moraju pokazati nekakvo zajedničko ponašanje, onda se ne radi zajednički poredak, već se učini da se implementira sučelje koje deklarira zahtijevano ponašanje.

 

Što misliti o ovome nakošenom tekstu?

Dal' se slažete sa tim ili imate nekakav drugi komentar??

Kako bi vi odgovorili na postavljeno pitanje?

 

 

 

 

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
14 godina
offline
Java programiranje

To je upravo ono sta je netko komentrirao u ovoj ili onoj drugoj java temi pred cca mjesec dana...

 

abstract class koristis kad imas zajednicke varijable, interface kad su samo metode zajednicke.

Moj PC  
0 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Re: Java programiranje
Zoko kaže...

Evo mene opet :D

Da li bi netko bio toliko doobar pa mi objasnio kada se koriste rekurzije?

Znam sto su rekurzije, kako se koriste i kako funkcioniraju ali kako prepoznati u nekom prakticnom slucaju da treba koristiti rekurziju (a ne recimo while petlju)

ja ih nisam nikad koristio izvan faksa :D ali rekurzije ti se obicno koriste pri radu sa stablima, kod nekih algoritama za sortiranje, kod dinamickog programiranja, itd.

15 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Muku mucim s genericsima,casting,downcasting.Konkretno radi se o ovom primjeru:

 

Class<String> man=(Class<String>) new Object().getClass();

 


      print(man.getSimpleName());

 

 

Output: Object

 

 

Namjera mi je bila da dobijem String,tako da ocito nisam bas najbolje shvatio casting i downcasting.

 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Java programiranje

Kako dodati dependency u Maven?
Pokušavam dodati Mockito preko add dependency opcije u Eclipseu, ali mi se pom.xls ne mijenja.

 

<dependency>
    <groupId>org.mockito</groupId>
    <artifactId>mockito-core</artifactId>
    <version>2.2.28</version>
    <scope>test</scope>
</dependency>

 

Bi trebao odraditi posao?

Testiram navečer

You have to be odd to be number one
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.12.2016 17:40 (Top Bugovac).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Java programiranje

@Top Bugovac Dependency se dodaje u pom.xml, probaj dodati direktno u pom.xml taj dio XML koda, direktno u source. Da ti povuče taj jar, desni klik na projekt Maven Reimport dependency (tako nešto ima, pisano iz glave pošto koristim već 3 god MyEclipse pa sad InteliJ :))

 
0 0 hvala 1
13 godina
offline
Java programiranje
  1.      path = Files.createFile(Paths.get(name));
  2.      path = Paths.get(name);

zanemarite ovaj drugi path dolje u linku

 

Zapisujem stringove u txt datoteku. Metoda -> pasteBin (bez exception handlinga)

Učitavam elemente liste i ubacujem ih u datoteku

Svaki element kada "pretvorim" u string postane string duljine 95 znakova

Lista se sastoji od 13530 elementa

jedan element liste = jedna linija u datoteci

 

Ako metodi predam Charset.forName("UTF-8") u tekstualnu datoteku se upiše 13450 linija (80 manje), s tim da je zadnji element polovično ispisan

 

svaki puta u konzoli ispišem ono što trebam zapisati, ovih 80 manje se uredno ispiše

 

pomoć?

 

Eclipse Neon.1a Release (4.6.1)

Java 1.8

običan linux text editor

You have to be odd to be number one
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.12.2016 17:11 (Top Bugovac).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Java programiranje

Vidim da ako napravim output.flush() s vremena na vrijeme sve bude dobro

 

Odnosno ako samo zatvorim stream na kraju sve bude dobro

kako?

 

jasno mi je da close() automatski i flusha

 

Moja teorija je da se buffer ne autoflusha dok nije pun, a kako ga zadnji unos ne popuni, on jednostavno ostane u bufferu

 

You have to be odd to be number one
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.12.2016 17:31 (Top Bugovac).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Ukratko zelim se logirati na neku web stranicu preko Jave. Znaci da posaljem POST request sa username i password.

Isprobao sam par primjera sa Stackoverflowa ali bez uspjeha.

Konkretno pokusao sam se logirati na Njuškalo s ovim kodom:

 

 

Element username=null;
Element password=null;



for (Element s: g){


try{

if (s.attr("name").contains("username")){
username=s;
}
else if (s.attr("name").contains("password")){
password=s;
}



}catch (NullPointerException e){
put("error");
continue;
}




}



List <String> params=new LinkedList<String>();


params.add(username.attr("name")+"="+URLEncoder.encode("username","UTF-8"));
params.add(password.attr("name")+"="+URLEncoder.encode("password", "UTF-8"));




StringBuilder builders=new StringBuilder();


for (String para:params){

if (builders.length()==0){



builders.append("?"+para);}
else{
builders.append("&"+para);
}
}

c=(HttpsURLConnection)novo.openConnection();
c.setDoOutput(true);

c.setInstanceFollowRedirects(true);


DataOutputStream out=new DataOutputStream(c.getOutputStream());
reader=new BufferedReader(new InputStreamReader(c.getInputStream()));

out.writeUTF(builders.toString());

out.flush();




int response=c.getResponseCode();

responsce code je 200,no i dalje sam na istoj stranici kada idem ponovo parsati. 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

ObjectOutputstream:

 

Imam neki program koji mjenja neke vrijednosti, i svaki put kad se vrijednost promjeni,stvaram Integer objekt s promjenjom vrijednoscu i zelim ga spremiti u neki File pomocu ObjectOutputStream-a. Ono sto zelim je da svaki put zamjeni prijasnji Integer objekt s novim,znaci kao neki update. Da imam uvijek samo jedan objekt u file-u a ne za svaku promjenu novi objekt. Uglavnom to mogu postici samo ako svaki put zatvorim ObjectOutputstream i ponovo otvorim. Takoder sam probao sa metodom reset(), nista i dalje mi je samo dodavao nove objekte.

 

ObjectInputStream stream=new ObjectInputStream(new FileInputStream(new File("ClientBase")));

Integer x=(Integer)stream.readObject();

Integer xx=(Integer) stream.readObject(), -Ovdje bi trebao javljati error,jer drugi objekt ne bi trebao postojati.No drugi objekt je broj 9

stream.close();

 

 


put(x);



ObjectOutputStream stream1=new ObjectOutputStream(new FileOutputStream(new File("ClientBase"),false));

stream1.writeObject(new Integer(2));

 

stream1.flush();
stream1.reset();

stream1.writeObject(new Integer(9));
stream1.close();

 
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Java programiranje

Ako sam te dobro shvatio, ti želiš bez stvaranja novog streama za svaki objekt koji upisuješ u datoteku prepisati posojeći u toj datoteci.

 

Svoj problem ne možeš rješiti korištenjem FileOutputStream jer on ne podržava traženje po fileu. Kad se jednom otvori ne možeš ga pomaknuti na početak.

Možeš stvar rješiti korištenjem objekta klase"RandomAccessFile" koji podržava traženje po datoteci, ali onda tu imaš kemije jer klasa nije "OutputStream" pa objekt te klase ne možeš proslijediti konstruktoru klase ObjectOutputStream...

Workaround bi bio slijedeći jer jedan od overload-a metoda write klase RandomAccessFile prima polje byte-ova:

 

        try (RandomAccessFile raf = new RandomAccessFile("test.txt", "rw");) {

            raf.write(serialize(new Integer(2)));
            raf.seek(0);
            raf.write(serialize(new Integer(10)));
        }

 

s tim da metoda "serialize" izgeda ovako:

    public static byte[] serialize(Integer integer)
            throws IOException {
        try (ByteArrayOutputStream baos = new ByteArrayOutputStream();
                ObjectOutputStream oos = new ObjectOutputStream(baos)) {

            oos.writeObject(integer);
            oos.flush();

            return baos.toByteArray();
        }
    }

 

Ako ti treba pisanje neke druge vrste objekta onda moraš prilagoditi metodu serialize da prima objekt te klase. Ili možeš probati napraviti metodu koja prima generic.

Zapravo, evo ti i ta opcija:

    public static <T> byte[] serialize(T objectToWrite)
            throws IOException {
        try (ByteArrayOutputStream baos = new ByteArrayOutputStream();
                ObjectOutputStream oos = new ObjectOutputStream(baos)) {

            oos.writeObject(objectToWrite);
            oos.flush();

            return baos.toByteArray();
        }
    }

 

Btw, ako ti nije neophodno da bez zatvaranja streama konstantno pišeš po istoj datoteci koristi običan FileOutputStream i svaki put ga zatvaraj (napravi posebnu metodu koja prima objekt koji želiš zapisati i koja odrađuje otvaranje, pisanje i zatvaranje streama u jednom komdaku koda). To je puno konciznije i čišće rješenje (i u duhu OOP-a).

10 godina
offline
Java programiranje

Zanimalo bi me kako vi nazivate terminološki sučelja bez članova?

Profesor Čupić, piše u svojoj knjizi markerska sučelja, naši susdjedi tagovana sučelja, odnosno marker sučelja...

 

Kako vi nazivate u komunikaciji(programerksom žargonu) prazna sučelja(interface)?

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Java programiranje
CroNk3r kaže...

To je upravo ono sta je netko komentrirao u ovoj ili onoj drugoj java temi pred cca mjesec dana...

 

abstract class koristis kad imas zajednicke varijable, interface kad su samo metode zajednicke.

 To baš nije točno niti pametno.

Abstraktne klase koristiš kada želiš da ti više klasa koristi isti kod, ne znam zašto si se ograničio na varijable. Osobno više volim koristiti statične klase s utiliti funkcijma, jer se lako spetljati u hierarhiji s abstraktnim klasama.

Interface ne koristiš kada su metode zajedničke kako interface može imati zajedničku metodu? Može imati zajednički potpis i naziv metoda.

Interface možeš gledati kao ugovor kojm se klasa koja ga implemntira obvezuje da će poštovati pravila igre. Ta se pravila koriste u cijelom nizu patterna. Dependenci injection, Factory pattern, Iterator...

I u testiranju kada se izrađuju stubovi,  fakes ili mockovi 

ex. Programko
15 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Socket i prijenos slika s mobitela na komp.

Ukratko napravio sam klasu,koja sadrzi neke informacije i bajtove od slika koje zelim poslati s androida na PC. Znaci saljem samo objekt i onda kasnije kad dode na komp otvaram taj objekt i uzimam bajtove i pisem ih u nove datoteke. U principu radi,ali kvaliteta slike koja mi dolazi na komp je puno manja. Slika koja je oko 4000X3000 na kompu bude 512x314. Provjeravao sam koliko bajtova ima prije slanja i koliko bude zaprimljeno na PC, i tu je sve u redu. Ne znam od kud bih uopce poceo traziti gresku.

 

 

Objekt koji saljem na komp:

public class InformationHolder implements Serializable {

static final long serialVersionUID = 42L;

public static enum REQUEST {
REGISTER_REQUEST,
LOGIN_REQUEST,
FILE_TRANSFER_REQUEST
}


private REQUEST RequestIdent;
private AccountInfo keyAccount;
private Pictures valObjects;


public ArrayList<File> START_APP_OUTSIDE_Pictures = null;


public InformationHolder(REQUEST Request, String username, String password, File[] Pictures) {

RequestIdent = Request;

this.keyAccount = new AccountInfo(username, password);

if (Pictures != null) {
this.valObjects = new Pictures(Pictures);
} else {
valObjects = null;
}
}


public REQUEST getReq() {
return this.RequestIdent;
}

public void changeReq(REQUEST req) {
RequestIdent = req;
}

public AccountInfo getAccount() {
return this.keyAccount;
}


public void setAppPicturesToSend_TO_PC(File[] ChoosedPictures) {
valObjects = new Pictures(ChoosedPictures);
}

public ArrayList<Integer[]> getAppPicturesToSend_PC(){
return valObjects.getPicsByte();
}


public void setAppOutSidePictures(ArrayList<File> pics) {
START_APP_OUTSIDE_Pictures = pics;
}

public ArrayList<File> getPicsFromOutSide() {
return START_APP_OUTSIDE_Pictures;
}


static class AccountInfo implements Serializable {

static final long serialVersionUID = 43L;

private String username;
private String password;

public AccountInfo(String user, String pass) {
this.username = user;
this.password = pass;
}

protected String getUser() {
return username;
}

protected String getPass() {
return password;
}
}
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

static class Pictures implements Serializable {UNUTARNJA KLASA,TU SPREMAM SLIKE I CITAM BAJTOVE IZ SLIKA. U PRINCIPU CIJELI TAJ OBJEKT SALJEM PREKO ObjectOutputStream-a

static final long serialVersionUID = 44L;

private ArrayList<Integer[]> PIC_list_bytes = new ArrayList<Integer[]>();


public Pictures(File[] Pics) {
getBytesFromPics(Pics);
}

private void getBytesFromPics(File[] Pictures) {

byte[] bytes;
BufferedInputStream ReadBytesFromFile;

for (File pic : Pictures) {
try {

ReadBytesFromFile = new BufferedInputStream(new FileInputStream(pic));
bytes = new byte[ReadBytesFromFile.available()];

ReadBytesFromFile.read(bytes);
PIC_list_bytes.add(turningIntegerToBytes(bytes));

} catch (FileNotFoundException e) {
e.printStackTrace();

} catch (IOException e) {
e.printStackTrace(); } }
}


private Integer[] turningIntegerToBytes(byte[] bytes) {
Integer[] integerValues = new Integer[bytes.length];

int index = 0;
for (byte B : bytes) {
integerValues[index] = (int) B;
++index; }
return integerValues; }

private ArrayList<Integer[]> getPicsByte(){
return PIC_list_bytes; }

}
}

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.2.2017 19:52 (cale).
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Java programiranje

Čudan neki problem. A da pošalješ base64 enkodiranu sliku kao string i onda ju "dekodiraš" na mobu?

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
15 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

Mislim da je problem u galeriji koju sam napravio pomocu gridView-a  . Jer kad npr. odem u galeriju  mobitela , izaberem sliku i onda je tek "posaljem" na svoju aplikaciju. Aplikacija ucita izabranu sliku i onda je posaljem pomocu socketa na PC i tada je slika u redu. No kada odem u "galeriju" koju sam napravio i od tamo izaberem slike, te su slike onda umanjene. Iako ne znam zasto, kad sam u svojoj "galeriji" te slike onda otvaram pomocu Bitmapa,smanjujem im rezoluciju, da se aplikacija ne srusi. No kod odabira slika u principu uzimam samo njihovu poziciju i onda tu sliku trazim u" ArrayList<File>".

 

EDIT:

 

Jbg, glupost koja mi je promakla. Zalosno da sam potrosio toliko vremena na to, al jbg. Program mi je vukao slike  i iz foldera .thumbnails, u kojem se nalaze slike manjih dimenzija. One su bile medu prvima, a ja sam cijelo vrijeme testirao na prvih par slika.  

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.2.2017 12:14 (cale).
 
1 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Java programiranje

X

ex. Programko
Poruka je uređivana zadnji put čet 9.2.2017 12:28 (andrijam).
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Java programiranje

E ljubitelji Kave, ak' more pomoć??

 

Naime, baš pomalo študiram Čupićeva predavanja, te bi me zanimalo, što je problem u slijedećem kôdu.... ako je poznato da pri poretku catch blokova, treba voditi računa o naslijeđivanju iznimki.

 

Što je u dolje navednom kôdu logički pogrešno?

Komentar, objašnjenje?

 

try {

    ...

} catch (Exception ex) {

    ...

} catch(NumberFormatException ex) {

    ...

}

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Java programiranje

Koliko ja znam, idu obratno jer "propadaju" prema dnu, od "preciznije" do generic exceptiona kad ne uhvate ove iznad.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
10 godina
offline
Re: Java programiranje

@Sum_of_all_fears

 

E, fala frende. Sada kužim ovu sliku(Stablo iznimki)

Gledao sam krivi smjer.

 

 

Panzerkampfwagen.Unatoč svemu - Dinamo Zagreb.Leaving or dead, always ahead...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice