Unity - guranje Controllera sa platforme

poruka: 2
|
čitano: 1.374
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Unity - guranje Controllera sa platforme

Pozdrav!

Radim jednostavnu igru u Unity-u, i naišao sam na problem. Tražio sam sat vremena na Google-u, ali nisam našao rješenje.

 


Dakle, napravio sam kuglu, koja glumi neprijatelja. Njen cilj jest taj da gurne "Playera", odnosno Charactera sa platforme.

Našao sam ovaj kod u JavaScript-u:

 

 

var target : Transform; 

var moveSpeed = 3; 

var rotationSpeed = 3; 

var myTransform : Transform; 

 

function Awake(){ myTransform = transform; 

}

 

function Start(){ target = GameObject.FindWithTag("Player").transform; 

}

 

function Update () {

var lookDir = target.position - myTransform.position; lookDir.y = 0; // zero the height difference

myTransform.rotation = Quaternion.Slerp(myTransform.rotation, Quaternion.LookRotation(lookDir), rotationSpeed*Time.deltaTime);

myTransform.position += myTransform.forward * moveSpeed * Time.deltaTime;

}

 

Ovaj kod radi to da se kugla približava Characteru, i počne kružiti oko njega.

Sada bih želio napraviti da ta kugla koja se kreće prema Characteru, kada mu se približi, gurne ga sa platforme.  Može li mi netko pomoći? 

Ako treba detaljnije pojasniti, pojasniti ću. 

ZOTAC: It's Time to Play.
Poruka je uređivana zadnji put pon 7.1.2013 23:43 (DmL).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Unity - guranje Controllera sa platforme

Svaka kugla ti je jedan GameObject, povrh toga istom moraš dodijeliti fizička svojstva - RigidBody, nakon toga za sve ostalo je manje više zaslužan integrirani fizički engine unutar Unity-a.

 

Ova skipta koliko vidim je namjenjena transformaciji objekta, ali ono sve što tebi treba je CharacterController nad objektom kojim želiš upravljat i dodijeljena fizička svojstva svakom objektu.

 

Sve u svem Have fun :)

 

http://www.norgems.com
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice