Pozdrav!
Radim jednostavnu igru u Unity-u, i naišao sam na problem. Tražio sam sat vremena na Google-u, ali nisam našao rješenje.
Dakle, napravio sam kuglu, koja glumi neprijatelja. Njen cilj jest taj da gurne "Playera", odnosno Charactera sa platforme.
Našao sam ovaj kod u JavaScript-u:
var target : Transform;
var moveSpeed = 3;
var rotationSpeed = 3;
var myTransform : Transform;
function Awake(){ myTransform = transform;
}
function Start(){ target = GameObject.FindWithTag("Player").transform;
}
function Update () {
var lookDir = target.position - myTransform.position; lookDir.y = 0; // zero the height difference
myTransform.rotation = Quaternion.Slerp(myTransform.rotation, Quaternion.LookRotation(lookDir), rotationSpeed*Time.deltaTime);
myTransform.position += myTransform.forward * moveSpeed * Time.deltaTime;
}
Ovaj kod radi to da se kugla približava Characteru, i počne kružiti oko njega.
Sada bih želio napraviti da ta kugla koja se kreće prema Characteru, kada mu se približi, gurne ga sa platforme. Može li mi netko pomoći?
Ako treba detaljnije pojasniti, pojasniti ću.