Agencije za zapošljavanje

poruka: 4
|
čitano: 24.277
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Agencije za zapošljavanje

Pozdrav, nisam našao ovaku temu na forumu, a siguran sam da ima netko tko radi preko agencija (smartflex, adecco i ostale). 

 

Inaće imam 21 godinu završio sam srednju školu(elektrotehnika), studiram mehatorniku, imam još godinu i pol do kraja, ali pošto sam izvanredni student imam mogučnosti i za rad. Naravno nemam ni dana radnog iskustva te mi je jako teško doćo do posla, te sam mislio probati nešto preko agencija. 

 

Mene zanima dali je itko radio preko smartflexa? Kakva su iskustva? 

Dali se isplati raditi preko agnecije ili ne?

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Agencije za zapošljavanje

Bok,

 

Nemam baš previše informacija o tome, ali savjetujem da završiš tu još jednu godinu šta imaš do kraja pa tek onda razmišljaš zaposlenju. Što se tiče agencija znam jedino primjer gdje Ericsson NT zapošljavaju za tehničara/servisera na terenu, preko SMARTFLEX agencije, i tu te zezaju sa ugovorom o radu, navodno svakih par miseci ti nude novi ugovor tako da nemožeš ostvariti puno radno vrijeme ili nešto slično tomu... ugl plaća početna nije veća od 4000 do 4500, provjereno preko prijatelja ... 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Agencije za zapošljavanje