Freelance poslovi i student servis

poruka: 1
|
čitano: 3.108
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
neaktivan
offline
Freelance poslovi i student servis

Pozdrav!

 

Unaprijed se ispričavam ako negdje postoji ovakva tema na forumu, ne znam iskreno kome da se uopće obratim s ovim pitanjima pa evo me ovdje :)

 

Imam priliku biti freelancer za jednu stranu tvrtku, a radi se o obradi digitalnih fotografija za socijalne mreže (to je samo jedan dio onog što ta tvrtka radi, uglavnom se radi o digitalnom marketingu, PR i te stvari ali s tim dijelovima nisam pretjerano upoznata). Također, htjela bih se okušati u ostalim freelance poslovima vezano uz moju struku i općenito za područja koja me zanimaju (programiranje + web programiranje, obrada fotografija i fotografiranje i sl.). Trenutno sam redovni student na informatičkom fakultetu, ubrzo 3.godina fakulteta i htjela bi ostati redovnim studentom.

 

S obzirom da nas freelancere država baš i ne voli koliko sam skužila, htjela bih taj svoj posao preko interneta nekako iskombinirati da ide preko student servisa. Nekakav konačan i smislen odgovor tražim već 3 dana i ne uspijevam ga naći, pa ako bi mi netko bio voljan objasniti kako to ide ili kako je on tu kombinaciju sa student servisom izveo, bila bi vrlo zahvalna.

S obzirom da želim imati status redovnog studenta, čula sam da otvaranje/registracija obrta ili firme ne dolazi u obzir ili se ipak može nešto iskombinirati. 

 

Odmah da napomenem, želim sve legalno, ne bih da mi porezna za 10 godina pokuca zbog 100 kn koje nisam prijavila :P. Ako se ne može ništa sa student servisom iskombinirati, postoji li neka druga, bezbolnija mogućnost kako bih mogla legalno obavljati posao, plaćati poreze, itd.? Čula sam o ugovoru o autorskom djelu, ali kako mi nije baš najjasnije kako to ide, ako bi netko mogao ukratko objasniti bilo bi super.