Nikako ne mogu naći posao izdvojena tema

poruka: 996
|
čitano: 548.421
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Nikako ne mogu naći posao
Praedator kaže...

bika.hr i studentski poslovi. Puno ljudi tamo traze radnike jer studenti pristaju na mizernu zaradu (citaj: milostinju), mozda ti nesto upali, sretno.

Hehe, pričaj mi. DOk sam bio student bilo je teško dobit neki normalan posao, radiš sve što ti nude. Sad kad sam završio, mrzim studente, zato jer pokupe sve poslove. Par pokušaja da se uguram negdje bar da kutije neke bacam negdje je završilo, ne hvala, uzet ćemo studente, zato sad mrzim jer nisam još faks razvukao, budala :)

 

Imam Alfu, stavil sam alu felge sad cu sigurno dobit (MUP) ban jer auto nije bio tak zamisljen-Kad igram TDU 2 bude mi rozna crta kad zakocim od tockova-evo ovako kad aimam on se sam unaima-
10 godina
neaktivan
offline
Re: Nikako ne mogu naći posao

jos uvijek stignes nesto drugo upisati :D

13 godina
offline
Re: Nikako ne mogu naći posao
goodforme kaže...

jos uvijek stignes nesto drugo upisati :D

Potrošiti 3 godine, hrpu para i živaca, ne hvala :)

 

Imam Alfu, stavil sam alu felge sad cu sigurno dobit (MUP) ban jer auto nije bio tak zamisljen-Kad igram TDU 2 bude mi rozna crta kad zakocim od tockova-evo ovako kad aimam on se sam unaima-
14 godina
offline
Nikako ne mogu naći posao

Pozdrav svima,

 

18.06. imam obranu završnog rada, te ću time završiti srednjoškolsko obrazovanje.

Namjeravam dalje ići na fakultet... itd itd da ne duljim puno

 

Zanimanje: Tehničar za Računalstvo

 

Zanima me neki posao koji bi radio mjesec dana, znači primam bilo kakav posao (osim konobara i kuhanja) heh.

Može u struci, a može i fizički posao. Jedino bi jedan dio dana trebao biti slobodan zbog Autoškole..

 

 

Ako netko zna, molim neka javi na PM.

(Također i frend isto traži neki posao, pa ako je neki timski posao, jako smo složni, brzi...) :)

 

Hvala!