Pozdrav, sinoc grom je udario blizu kuce router radi ali na svakom mobitelu pise dohvacanje IP adrese i ne zeli da se spoji, na racunarima spoji se i pokazuje zuti uzvicnik i pise nepoznata mreža..
Šta da radim ima li neko rješnje hvala unaprijed..
Pozdrav, sinoc grom je udario blizu kuce router radi ali na svakom mobitelu pise dohvacanje IP adrese i ne zeli da se spoji, na racunarima spoji se i pokazuje zuti uzvicnik i pise nepoznata mreža..
Šta da radim ima li neko rješnje hvala unaprijed..
Isključi ruter iz struje...sačekaj 2 min. pa uključi...ako ne proradi zovi besplatan broj tvog provajdera i prijavi kvar. Moguće je da linija nevalja ili je nastradao ruter
Isključi ruter iz struje...sačekaj 2 min. pa uključi...ako ne proradi zovi besplatan broj tvog provajdera i prijavi kvar. Moguće je da linija nevalja ili je nastradao ruter
To sam sve uradio cak i kabal mijenjo nista, ista stvar.
Hvala na odgovoru
Pa nazovi providera da ti barem kazu jeli kod tebe greška ili kod njih.
Router kod kvara besplatno zamijene dok si na ugovoru ako se ne varam.
Pa nazovi providera da ti barem kazu jeli kod tebe greška ili kod njih.
Router kod kvara besplatno zamijene dok si na ugovoru ako se ne varam.
-ovisi.. 'pristojni' operater to napravi, da novi uređaj, jer je nužan za korištenje usluge. U pravilu baš operaterov, ne neki iz trgovine (original proizvođač ima svoj firmware, telekom svoj..)
-pod ugovorom 1-2 godine je jednako kao pod garancijom.. poštenije je tad svu tu opremu smatrati vlasništvo operatera, tad je doživotno, ali tad u pravilu naplaćjuju mjesećno korištenje.. ili je dio paketa-cijene.
-tcom je ugl dovoljno prijaviti kvar, objasniti szk da je crklo.. dok drugi znaju ciganiti, dok npr tele2 nema s tim veze, tj router kupuješ neovisno, npr bez ugovora i sl.
zato su moguće sve kombinacije-odgovori.. nema pravila, 'trebalo bi biti'.. :)
@ekymeky.. resetiraj modem (button ili rupica..), držiš dok se ne ugasi, pustiš.. čekaš par minuta i gledaš LEDice.. (duboko disanje smiruje..). Ako proradi, radi, ako nema npr linije, sinkronizacije.. prijaviš kvar, dalje će oni 'čačkati'.. i otkloniti kvar ili zamijeniti uređaj. (kvar može biti na uređaju, može na centrali.. bilo gdje, nema potrebe nagađati..).
dogodila mi se ista stvar prije par godina. t-com je morao zamijeniti router jer se u starome dogodio neki kvar kada je grom udario 50 metara od moje kuće. čekao sam skoro tjedan dana da ga zamijene, gamad....
Ok hvala svima na odgovorima..
meni isto tako pozvao sam operatera za 2 dana zamjenili su ruter a trebalo im 2 dana samo zato jer je to bilo pod vikendom