Moj projekat izrada stranice

poruka: 40
|
čitano: 6.419
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Moj napredak izrade stranica

Pozrdrav!

 

Počeo sam da se bavim izradom web stranica. Normalna je stvar da sam početnik, ali sam lud za ovim. Trebam mnogo da učim i zbog toga tražim od vas pomoć.

 

Pitanja su;

 

Da li je moguće napraviti stranicu samo pomoću html ? I to u notpadu ? Ja sam svoju već počeo da radim i nemam ideju kako bi uradio da se neko može registrovati na moj sajt, postovati postove, imati svoj control panel itd. Pošto sam početnik ne vjerujem da je to moguće sve uraditi u htmlu i to u notpadu već tu treba nešto više od toga. Zanima me šta je PHP ? I sve što se veže za njega. 

 

Pravim ovu stranicu čisto iz zabave, jer kada bi nju napravio naučio bi sigurno mnogo stvari, nemojte svhatiti sada da ja mislim nešto ozbiljno od ove stranice.

 

Tu vam je slika stranice, nemojte mi ocjenjivati izgled, jer ja volim jednostavan izgled, a ne nešto nabudženo i onda neko sa slabim netom nije u mogućnosti da gleda moj sajt normalno. Linkovi (Home, Profile i Register) su clickable. Tekst sam prekrižio jer je amaterski napisan pa ne bi da se smijete :)

 

http://upload.slike.com/slike/bVzHG.jpg

 

Stranica nema nikakav sadržaj, samo imate tri clickable linka i to je to, nista posebno.

 

Tražim samo nekoliko savjeta koje sam gore naveo ništa više, ne tražim da mi vi skripte da radite, jer tako nikad ne bi naučio. Naravno možete mi tutorijal koji isto poslati, preporučujem na našem jeziku.

 

Hvala na razumijevanju :)

Darko
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.1.2013 9:31 (DarkoKwon).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Moj projekat izrada stranice