Izgradnja prototipa u Hrvatskoj

poruka: 7
|
čitano: 3.504
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Izgradnja prototipa u Hrvatskoj

Pozdrav dragi bugov forume,

 

već dugo čitam forum ali svoje muke bi uglavnom našao među tuđima, a time i rješenje za iste. Ali ovaj novi problem je nov kao i sama tema istog.

Naime moje muke su ovaj put vezane s izradom prototipa. U cijeloj Hrvatskoj ne uspijevam naći nekog tko bi izradio elektromotor po custom designu. Dok sam bio student, još je to bilo shvatljivo... nitko se ne želi baviti siromašnim studentom, ali evo i sad nakon povratka iz Kanade i ovim pristupom:

 

 

nitko nije zainteresiran da izradi najobičniju jezgru od trafo limova. Svi trguju samo na veliko i nitko ne želi gubiti vrijeme na pojedince poput mene. Nekad je to bio samo DIY projekt ali sad je taj projekt prijavljen u DZIV (patentni ured) i malo ozbiljnijeg karaktera. Na njemu sam radio godinu dana i mislim da ima potencijala. Čak i u teroijskom objašenjnju. Radi se o stepper motoru, drugačijem pristupu dizajna kako bi se dobila bolja svojstva, prvenstveno momenta te snage/mase. A ja sam osobno elektrotehničar i inženjer iste, tako da znam pokoju stvar o tome.

 

Možda će netko predložiti da napravim prezentaciju i ponudim sponzoru ili ulagatelju. Ali da bi to predstavio kako treba, trebam dokazati da radi tj. trebam napraviti prototip. Iako bi u teorijskom objašnjenju radilo, bez dileme, no treba dokazati koliko je novitet u odnosu na postojeću tehniku. Tj. opet, treba napraviti prototip, a to nije tako lako u nas, jer kao što je već rečeno nema zainteresiranih čak ni kad im guraš novac u lice. Znam da baš i nismo zemlja znanja, ali da smo toliko nepristupačni novitetima, to je čak i psihološki zanimljivo.