- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo iz prve ruke, 4 broja s HT-a prebacena na Tele2 ima 5-6 godina (nisu svi u istom trenutku pribaceni). Nikad problema s mrezom, sto se tice razgovora, da linija nije dostupna ili da ima smetnji. Na nekim lokacijama gdje smo imali uzasne trenutke s HT-om, sad vise nemamo. Nitko nije imao problema s iznenadnim roamingom a da si u Hrvatskoj, tipa kada ides kroz Liku.
Sto se tice interneta, isto nikad problema, ja sam nedavno prebacio na ovaj neograniceni internet i koristim 4G, ostali su na H+. Uredno je sve u bilo kojem dijelu dana, nema iznenadnih padova brzine.
Uglavnom, otkako smo se prebacili, spasili smo se, jos smo uz to poslovni korisnici.
To je nase iskustvo, zasad je sve pozitivno, nadajmo se da ce tako i ostati
Kako u Virovitici imam uzasno los Tele2 signal tj. nakon godina koristenja VIP-a te t-mobilea, ovo mi izgleda kao da se s optike prebacim na 56k (ok, pretjerujem, ali je lose).
Sada su jos micali jedan repetitor iz grada pa se znalo dogoditi da ja mogu zvati, ali mene nitko ne moze dobiti (nisam izolirani slucaj, dosta frendova ima isti problem s Tele2 u Virovitici).
Moje pitanje je mogu li se rucno prebaciti na t-mobile (posto imaju daleko bolji signal) te naplacuje li se to sta dodatno ili mi ostaje sve isto kao na Tele2 (znaci, racun te obracun minuta, prometa, SMS-a ostaje isti)?
Trenutno su moja iskustav dosta losa s Tele2 te mi se cini da se vracam nazad na VIP u skorije vrijeme posto ovo nema smisla, a i VIP mi je bio toliko brz sto se tice neta da bi gasio wlan na mobu jer mi je brzina od moba bila daleko brza nego kucni wlan.
Na kraju balade, je li isti cjenik ako se rucno prebacim na t-mobile odasiljac?
P.S.
U slucaju da ne srede to s odasiljacem, ne znam kakava su moja prava kao pretplatnika, ali mi se cini kao dobar argument za prekinuti pretplatu posto mi nema smisla da ne svako malo nitko ne moze dobiti i da ljudi dobivaju poruku kako nisam dostupan, a mob mi je normalno ukljucen (zanimljiva stvar je da bolja polovica ima isti uredaj kao i ja, isto je na Tele2, sjedimo jedno pored drugoga i nju se moze zvati, no moj broj je "zahvacen problemom" (po rijecima ekipe iz SZK dolazi do problema kada se 4G prebacuje na 3G, no 4G vidim uistinu vrlo rijetko :) ).
To je nacionalni roaming a naplacivanje toga je ukinuto davno.
Sto se tice raskida, sumnjam da ces nesto izvuc jer na mobilnoj nema garantirane minimalne brzine niti ista. U biti ogradeni su. Jedino da probas sa prigovorom ali mislim da bi im to bila dobra volja da ti odobre raskid bez penala.
U slucaju da ne srede to s odasiljacem, ne znam kakava su moja prava kao pretplatnika, ali mi se cini kao dobar argument za prekinuti pretplatu posto mi nema smisla da ne svako malo nitko ne moze dobiti i da ljudi dobivaju poruku kako nisam dostupan, a mob mi je normalno ukljucen (zanimljiva stvar je da bolja polovica ima isti uredaj kao i ja, isto je na Tele2, sjedimo jedno pored drugoga i nju se moze zvati, no moj broj je "zahvacen problemom" (po rijecima ekipe iz SZK dolazi do problema kada se 4G prebacuje na 3G, no 4G vidim uistinu vrlo rijetko :) ).
Jesi li na FLAT opciji ?
Znam dosta ljudi koji su na Tele Flat 4G opciji pa skidaju s torrenta zbog brzine filmove, a Tele2 im pojedinačno skine brzine da jedva mogu surfati
Tako piše u ugovoru 5 Gb dnevno +2+2+2 Gb dok ti ne skinu brzinu pa imaš probleme i sa pozivima, mada im to nije pošteno.
Ne skidam torrent-e ali kad sam na terenu znam potrošiti i do 10 GB dnevno na YT I IPTV i nikakvih problema nemam.
Jedini "problem" koji sam primjetio da ponekad kasni obavijest o stanju potrošenih GB nakon koje treba poslati poruku da dalje želim dalje nastaviti surfati.
Još nisam nikada bio na pretplati do prije god dana, kada mi istekne sljedece godine dal cu dobiti neke popuste za novi uredaj ili necu dobiti nista?