Nedostatk prostora na disku

poruka: 24
|
čitano: 5.977
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
Nedostatk prostora na disku

Imam čudan problem na C,sistemskoj particiji ili možda to i nije problem,ne znam!
Naime kad spojim sve foldere,zbroji mi oko 27 GB zauzetosti diska,ali piše da je od 100 GB samo 46 GB slobodno,pa me zanima što zauzima ostali prostor diska
???{#}

sablex
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nedostatk prostora na disku
looper kaže...

Imam čudan problem na C,sistemskoj particiji ili možda to i nije problem,ne znam!
Naime kad spojim sve foldere,zbroji mi oko 27 GB zauzetosti diska,ali piše da je od 100 GB samo 46 GB slobodno,pa me zanima što zauzima ostali prostor diska
???{#}

Page file? Hidden files?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Nedostatk prostora na disku

Imam neke hidden fajlove,ali ne znam kako ih nanovo "vidjeti",a i dosta sam amater s racunalima,pa mi je page file dosta stran pojam.Što mi je činiti?

sablex
12 godina
neaktivan
offline
Re: Nedostatk prostora na disku
looper kaže...

Imam neke hidden fajlove,ali ne znam kako ih nanovo "vidjeti",a i dosta sam amater s racunalima,pa mi je page file dosta stran pojam.Što mi je činiti?

Ništa ne dirati.

 

Ako ti se nešto briše onda neka to budu tvoje datoteke i programi a sistemske datoteke ne diraj jer ćeš si samo napraviti problem. Nakon nekog vremena napravi veliku čistku (formatiranje i reinstalacija windowsa) i tada ćeš riješiti i taj problem.

12 godina
offline
Re: Nedostatk prostora na disku
looper kaže...

Imam neke hidden fajlove,ali ne znam kako ih nanovo "vidjeti",a i dosta sam amater s racunalima,pa mi je page file dosta stran pojam.Što mi je činiti?

Koji operatvni sustav imaš i na kojem jeziku?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Nedostatk prostora na disku

Windows 7 professioal sp1 na engleskom

sablex
12 godina
offline
Re: Nedostatk prostora na disku