Anonimni izvor za Tom's Hardware tvrdi kako će DirectX 12 donijeti novu metodu rendriranja frejmova zvanu SFR iliti Split Frame Rendering, uz koju će proizvođači igara moći ručno, ili automatski, podijeliti podatke o teksturama i geometriji među grafičkim karticama, pa i omogućiti to da zajedno rade na svakom frejmu. Navodi se kako bi to također trebalo smanjiti latenciju i dovesti do boljeg izvođenja igara. U konačnici, dvije ili više kartica trebale bi raditi kao jedno grafičko rješenje.
Split Frame Rendering inače nije „novost“ DirectX-a. Primjerice, slična je metoda dostupna i u AMD-ovom Mantle API-ju, ali trenutno ne omogućava da iskoristite karticu koja nije AMD-ova. Ipak, sve je ovo još u domeni glasine, tako da ipak trebamo pričekati GDC i veliko predstavljanje DirectX 12 API-ja. Ukoliko se pak glasine pokažu istinitima, možda konačno i dođe do toga da jednoga dana više ne budemo morali brinuti oko toga koja je igra optimiziranija za čije grafičke kartice.