Pozdrav.
Kupio sam polovnu lumiu 930 zaključanu na vip. I oni žele uzeti 450 kuna za otključavanje jer nemam račun. U servisima mobitela je nitko ne može otključati, kažu da je vip specijalan. Zašto je to tako?
Pozdrav.
Kupio sam polovnu lumiu 930 zaključanu na vip. I oni žele uzeti 450 kuna za otključavanje jer nemam račun. U servisima mobitela je nitko ne može otključati, kažu da je vip specijalan. Zašto je to tako?
Ako je mob uzet u pretplati može se bilokada otključati uz priložen račun, ako je kupljen na bonove može se otključati nakon godinu dana, ali bez računa ja mislim da je nemoguće besplatno ga otključati.
Koja je poanta racuna u ovom slucaju?
Nevidim razlog da zbog toga rade problm, pa ako je uredjaj zakljucan na vip nije kupljen u tcoma...
I mislim da bi se preko s/n ili IMEI-a lako provjerilo da li je uredjaj kupljen kod njih.
Zato što znaju da većina ljudi ne čuva račun i tako izbjegavaju obavezu otključavanja mobilnih telefona
Meni je vipov lik bez vau otkljucao dva stara moba 30. 7. 2014. Doduse, ja sam vipov bonaš, mozda je to razlog... I nisam imao račune uz sebe.
račun je samo fora.. (oni ga imaju, moraju ga imati..), siva zona.
-zato prije kupnje-ugovora, pitajte, tražite otključavanje odmah. Nemaju pravo zaključavati (ali opomenu da se gubi garancija, opet smijeh, siva zona..).
-ako si vlasnik uređaja, po zakonu ne smije biti ograničen. Ako je na 'kredit' tad nisi vlasnik do isteka.. tad nisi ni trebao uzeti-pristati na poklon, jer pravno ako su oni vlansici, tad nisi ti, nisi ništa dobio.
problem je što zakonodavac nema volje pritisnuti ih.. a korsnik se nateže sa šalterušama koje ne mogu ništa protiv naredbe odozgora.. prava, zakoni, .. sporedno.
pitajte prije, ne poslje, tražite odmah.. ili .. ma da.
edit :: .. i 'najbolja fora' je kad kažu da se uređaj mora poslati na otključavanje, par tjedana.. (operater za terminalom obavi sve za par sekundi..).
Ako je mob uzet u pretplati može se bilokada otključati uz priložen račun, ako je kupljen na bonove može se otključati nakon godinu dana, ali bez računa ja mislim da je nemoguće besplatno ga otključati.
Točnije, bez računa i jamstvenog lista. Naime, za jednog od operatara znam sigurno, problema neće biti ako se kod za otključavanje nalazi u sustavu, na prodajnom mjestu je dovoljan samo IMEI i kod se može dati bez ikakvih problema (pod uvjetom da nije uređaj kupljen na bonove i da još nije prošlo 12mj od kupnje jer onda sustav ne izbacuje kod).
Problem je u tim starijim uređajima čiji kodovi nisu u sustavu i onda je potreban račun i jamstveni list da se skenira i pošalje u Službu za korisnike i navodno (tako sam čuo) se kodovi ne nalaze kod operatera, nego oni šalju zahtjev za otključavanje u ovlašteni servis. Sad, prodajno mjesto može izvući kopiju računa, ali ti ne može nabaviti novi jamstveni list. E, sad se postavlja onda pitanje, koja je svrha računa i pogotovo jamstvenog lista kao 'papirića' i zašto se on popunjava i ovjerava.
Kako korisnika ne zanima kakva je suradnja između operatera i ovlaštenog servisa i tko je kome i gdje zaključavao mobitele, nego da su operateri dužni otključati besplatno uređaj, onda isto tako valjda operatera a pogotovo servis, ne zanima zašto nisi čuvao svoj račun i jamstveni list, jer nisi ih dobio za ukras, nego oni nešto znače. Uvijek ima neka kvaka i kako stvari stoje, za otključavanje uređaja je potreban jamstveni list i račun i točka. Da li postoji neka 'rupa' u pravilniku Hakoma koju su pravne službe operatera iskoristile, nemam pojma.
Osobno sam mišljenja da ne vidim razloga zašto operater ne bi dao kod za otključavanje osim ako proizvođač odnosno ovlašteni servis nešto ne zafrkava. Ili je to sve igra živaca za one koji ne čuvaju papire.
Poanta je jasna; račun i jamstveni list ne bacajte (i ne gubite) prije nego mobitel. :D
zaključavanje-otključavanje nema baš nikakve veze s garancijom (pa ni servisom, servis ne zaključava, zašto bi otključavao? servis služi popravcima i eventualno pod garancijom).. račun je poželjno sačuvati, ali ni po čemu nije uvijet. Urađaj je trebao biti otključan. Problem je što korisnik ne može baš nešto..
zaključavanje-otključavanje nema baš nikakve veze s garancijom (pa ni servisom, servis ne zaključava, zašto bi otključavao? servis služi popravcima i eventualno pod garancijom).. račun je poželjno sačuvati, ali ni po čemu nije uvijet. Urađaj je trebao biti otključan. Problem je što korisnik ne može baš nešto..
Zasto komentiras nesto ako neznas? uredaj nije trebao biti otkljucan ako je star vise od godinu dana, tada nisu bili otkljucani...sada novi uredaji jesu
citiram vlasnika teme "Kupio sam polovnu lumiu 930 zaključanu na vip" ... polovnu moze biti stara ko zna koliko
zato jer je zakon na snazi već 3 godine.. i to se radi odmah, nakon tog su uveli 'kredit' .. po isteku ugovora-otplati, bla-bla. Tcom ne komplicira.
btw, ok, ne znam, pa?
btw, gore kažem da servis s tim nema ništa, to radi vip centar, uvijeti..
račun ne služi kao u slučaju garancije, nego otključavaju uređaj ako su ga oni prodali (a oni imaju podatke, arhivu.. može se dobiti račun ako je izgubljen).
+ može biti ukraden.. račun treba čuvati, pametnije je.
dok su upute za pojedine modele . .i sam korisnik može otključati. Zaključak?
i ne odgovaram 'vlasniku teme', nego nastavlajm na 'pravila' za otključavanje. Ne postoji vlasnik teme eventualno bug. Imaš bolje podatke, daj da i mi znamo ili ispravi pogrešno..
od 13.04.2015. | 22:42 ..
Jedini u svijetu- Do sada ste trebali čekati da istekne pretplatnički ugovor da biste mogli zatražiti da vam operater otključa uređaj koji je vaše privatno vlasništvo koje ste platili. Glupost je da se ne mogu slobodno koristiti uređajem koji sam platio, mobitelom koji je moje vlasništvo. Zaključavanja mobitela na hrvatski način nema nigdje u svijetu. Traženje računa za kupljeni uređaj da bi se otključao iz mreže je u redu, jer pravo na besplatno otključavanje i trebaju imati stvarni korisnici usluge operatera, a ne netko tko je mobitel kupio na crno ili preko oglasnika – ističe Vujović koji, jednako kao u Đuro Lubura, predsjednik Udruge Telekom i stalni sudski vještak za telekomunikacije, pozitivnom smatra odluku da se produljuje minimalno trajanje bonova na tri mjeseca.