Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

poruka: 5
|
čitano: 2.631
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

Pozdrav svima, nakon napravljene generalke motora odlucio sam poslati i bosch pumpu bosisti na ciscenje s kojoj je sve bilo u redu. Problem nastaje u tome sto nakon sto sam je vratio nikako nemogu dobiti lijep rad motor. Zanima me jeli moguce kad sam stavljao zupcasti da nisam dobro ubacio u fazu bosch pumpu. Auto upali ali dosta treba verglati i nakon toga nikako dobiti onu mirnocu rada. Sad jos jedno pitanje uz to da li je vazno prije zupcastog da bosch pumpa kad se montira na motor mora od prilike bit vracena na sredinu posto ja nisam stavio nego na jednu stranu sam je gurnuo i onda fazirao sve, a poslije mi poznanik govori da bi trebala bit na sredini zategnuta pa tek onda  fazirati zupcasti

14 godina
offline
Re: Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

Ako si je okretao tj ako pumpa nije u početnom položaju onda nije ni u fazi. Početak svake bosch pumpe je taj kad krene gorivo.  Postoje oznake i na novom remenu imaš oznake da ga lakše uzubiš.

4 godine
neaktivan
offline
Re: Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

Krivo smo se sporazumili sve je stavljeno na oznake normalno na zupcatsom (radilica bragasta i bosch pumpa) nego je pitanje prije stvljanja remena da li je bitno kako je zakrenuta bosch pumpa ?

14 godina
offline
Re: Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

A ti misliš na kućištu. Mora biti na sredini neke znaju imat oznake koja se poravna sa pumpom i nosačem. Ako je previše zakrenuta naprijed (od strane remenice kako se vrti) onda imaš kasno paljenje, motor je slabiji ima tupi zvuk, ako je rano onda je kontra

14 godina
offline
Re: Nissan Partrol 2.8 TDiC 1999. Y61 faza motora

Primjer

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice