Tomos na vodu
- poruka: 33
- |
- čitano: 16.310
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
SVaka cast,jos da podijelis sa nama kako si napravio takav generator?
slobodno malo detalja...
nemojte sada pretjerat sota je meni TU sto sam pitoa da nam objasni ali stvarnoi zanimljivo
Zanimljiv sistem. Od frenda brat je prije godinu dana uzeo za preko ebaya za auto (slično ovome).
Uglavnom prema njegovim riječima potrošnja mu je pala za nekih 20ak % i kaže da mu je bolje ubrzavao.
On kaže da je zadovoljan. Ja nisam probao pa ne mogu tvrditi koliki je stvarni dobitak.
napravi filmic izrade
Zanimljiv sistem. Od frenda brat je prije godinu dana uzeo za preko ebaya za auto (slično ovome).
Uglavnom prema njegovim riječima potrošnja mu je pala za nekih 20ak % i kaže da mu je bolje ubrzavao.
On kaže da je zadovoljan. Ja nisam probao pa ne mogu tvrditi koliki je stvarni dobitak.
Da, sistem je zanimljiv. Moj kolega je napravio sličan uređaj. Testirao ga je i rezultati pokazuju da se potrošnja povećala jer je za rad alternatora koji stvara el. energiju potrebno više energije nego se dobije od tog uređaja. Evo video pa pogledajte
Svaka čast ako je to istina...no, mogu i ja napisat vamo da sam nabrijo golfa 2, stavio mu pogon na struju, leti 170km/h i da troši 20l benzina mada ima plinski motor ()
Šala. Nego uslikaj slike, stavi nešto da mi vidimo da si ti to uistinu napravio!
Pošalji meni, poslao sam ti mail u pp
Ček, na početku procesa imaš H20, i na kraju procesa imaš H20. Kako iz toga možeš dobiti energiju?
Ček, na početku procesa imaš H20, i na kraju procesa imaš H20. Kako iz toga možeš dobiti energiju?
Koliko sam shvatio princip rada ovog mehanizma (u 5 min googlanja) radi se o tome da se stvara vodik koji se ubacuje u motor čime se s manjim "pritiskom na gas" stvara efekt kao da si "stisnuo do daske".
Gledao sam malo o ugradnji u osobne automobile i čini mi se da tu ima dosta problematike, ponajviše sa ECU-om, zbog toga što se on zna "zblesirati" kad ovo napraviš, pa je prije prvog paljenja potrebno i napraviti modifikaciju istog (na naš seljački, chipirati motor).
Ono što sam još vidio je da postoje 2 vrste da se dobije vodik, kemijski i električni. Navodno da je sa ovim kemijskim puno efikasnije, dok je električni puno jednostavniji princip rada.
Zanimljiva stvarčica, prvo na što me posjetilo je to fast to furious serijal i njihove motriće, s razlikom da oni imaju "gotov" plin (iako sam siguran da se tamo radi o dušiku) a ovdje ga praktički generiraš...
zanimljivo,ako je jednostavno vrijeme je za modifikaciju na frendovom matiku hehe
Zanimljiva stvarčica, prvo na što me posjetilo je to fast to furious serijal i njihove motriće, s razlikom da oni imaju "gotov" plin (iako sam siguran da se tamo radi o dušiku) a ovdje ga praktički generiraš...
Iako djeluju slicno mehanika djelovanja je razlicita. Vodik je zapaljiv plin (reducens), te u motoru sluzi kao gorivo. Dusikov oksid je izvor kisika (oksidans), te u motoru sluzi za potpunije sagorjevanje goriva.
Zanimljiva stvarčica, prvo na što me posjetilo je to fast to furious serijal i njihove motriće, s razlikom da oni imaju "gotov" plin (iako sam siguran da se tamo radi o dušiku) a ovdje ga praktički generiraš...
Iako djeluju slicno mehanika djelovanja je razlicita. Vodik je zapaljiv plin (reducens), te u motoru sluzi kao gorivo. Dusikov oksid je izvor kisika (oksidans), te u motoru sluzi za potpunije sagorjevanje goriva.
MA znam, ali ovo mi izgleda puno privlačnije.
Zanimljivo je da ovo uopće nemora biti (fizički) veliko da bi radilo dobro.
Vidio sam na netu, dosta manjih modela, koje ljudi stavljaju, čak i pod haubu.
I ono najbitnije, cijena gotovih spremnika sa priborom za modifikaciju ecu-a je oko 500kn, što je zanemarivo mala cijena.
Recimo ubacivanje u manje aute sa malim motorom (frend mi ima getza sa 1.1 motorom) gdje praktički možeš "plesati kolo" pod haubom, a sa ovako malom investicijom, možeš dosta uštedjeti a i dobiti nešto snage.
Kod nas je recimo trenutno za te male auto aktuelno ugrađivanje turba (a u male clio-e, čak ubacivanje chargera) da bi se nešto izvuklo, čisto da auto može povući u gradu...
Lijepo ovo izgleda, trebalo bi ovo malo detaljnije proučiti.
edit, mrzim novu tipkovnicu, sad ću fulati slova jedno mjesec e dana i osječati s kao nepismeni idi
evo slikica:
http://www.pohrani.com/f/3G/lh/1uAa7obh/jpg.jpg
http://www.pohrani.com/f/3R/e2/nzuVItp/jpg1.jpg
http://www.pohrani.com/f/1q/7Y/2ksl3O60/jpg2.jpg
http://www.pohrani.com/f/10/Ou/2UbLsU7t/jpg3.jpg
http://www.pohrani.com/f/3z/rL/2hMvk59b/jpg4.jpg
sad si me zainteresirao da ja to napravim.
i kak tvoj automatic ide 68?moj jedva 50.
sad si me zainteresirao da ja to napravim.
to sam ga i ja pitao, pa mi je rekao da če mi uskoro poslati slike i video kako to radi, pa se sad čeka
AUTOMATIC NEMA BLOKADE!!! nije to skuter isuse kriste pogledaj na tomos forumima,te automatike najvise koce auspusi koje im tvornicki stavljaju,a pojacat ih mozes sa rezonantnim auspuhom kao i airsal kitom
auspuh je ta blokada,znam ja jer oko mene ima puno matika a i na tomos riders forumu svi kazu da cim promijene spuh je brzi matik da su ga u tvornici ''oslabili'' zbog zakona o 50ccm da moze samo 50 km/h ici
jedna izjava ako se dobro sjecam sa foruma je isla ovako:''ja dopeljao matika na valjak,a on se sve gusi,a ovaj si je sigurno mislio pa ovomej e masina u qurcu,kad sam dosao doma i stavoio natrag rezonatni odmah je motor prodisao'' davno je bilo pa nije bas tocan citat
Mozes to jos detaljnije opisat?
obicna staklena boca od cca 1.5L i na cepu si probio tri rupe?
kakve cijevi si uzeo, promjer?
kakve podloske?di si nabavio?
obicni karton?
kasikica, to je?
koliko vode i bikarbone?
i kak si to onda spojio na tomos, kam tocno?
kamo si ovaj + i - spojio?
i kamo odvod vodika?
koliko te sve skupa kostalo novaca i vremena?
ima neki tutorial kako to napraviti ili si iz glave to radio?
pitam jer bi ja mogao to probati sloziti.
i koliko to onda trosi vode?