Kako napraviti jednostavnu bazu podataka?

poruka: 16
|
čitano: 27.465
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Baza podataka--POMOĆ!!!

Imam nekih 4000 programa i želio bh napraviti bazu podataka molim pomoć jer sam početnik na tom područiju. Može neki link ili nešto slično. Po mogućnosti da to kao početnik mogu razumjeti.

Hacking isn't just Computers & Exploits. It's a Philosophy
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Baza podataka--POMOĆ!!!
Potrazi na netu neki how to za izradu baze u Microsoft Accessu, ima ih i previse...
Yes, No.
15 godina
neaktivan
offline
Baza podataka--POMOĆ!!!

ako si početnik napravi u accesu a ja bih na tvom mjestu radio u visual basicu ili c++ nes napravio

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Baza podataka--POMOĆ!!!

Ili jednostavno skini neki katalogizator pa se nemoj muciti s programiranjem, itd. :) Znam da postoji jedan za fileove na medijima... dapace, dolazi besplatni viewer na svakom BUG dvd-u... prije bar je... ne znam jel jos uvijek prisutan u rubrici STALNI PROGRAMI.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Baza podataka--POMOĆ!!!
infinityzg kaže...

Ili jednostavno skini neki katalogizator pa se nemoj muciti s programiranjem, itd. :) Znam da postoji jedan za fileove na medijima... dapace, dolazi besplatni viewer na svakom BUG dvd-u... prije bar je... ne znam jel jos uvijek prisutan u rubrici STALNI PROGRAMI.

  Misliš na WhereIsIt?
 
16 godina
neaktivan
offline
Baza podataka--POMOĆ!!!

mislim da bi tebi idealno bilo php+mysql sa phpmyadminom.... u phpmyadminu radiš bazu, php-om si izgeneriraš neki lijepi HTML kojeg šalješ dalje....... Možeš naravno koristiti i druge tehnologije, ali mislim da ti je php,mysql, phpMyAdmin kombinacija najjednostavnija.....