Pomoć oko odabira fotoaparata izdvojena tema

poruka: 2.247
|
čitano: 689.997
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć oko odabira fotoaparata

Molim vas ako ste u mogucnosti da odgovorite preciznije sto je rzlika izmedju ovog aparata Kodak i DSLR aparatima, posto ja sam tako reci amater u ovim stvarima.

Inace pre oko 5 mjeseci sam kupio Fujifilm finpix T-350 (skoro isti kao ovaj T-400) za oko 100Evra pa pravo da vam kazem i nisam bas mnogo zadovoljan sa tim aparatom!?.

Evo slike Kodaka koji hocu da kupim za oko 100Evra, a evo i Fujifilm T-350 koji sam kupio!

Poz.

Kodak Z-990 Kodak Z-990
Fujifilm T-350 Fujifilm T-350
Poruka je uređivana zadnji put čet 20.3.2014 13:08 (Kokino).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć oko odabira fotoaparata

Najosnovnija razlika između ovih aparata i DSLR-a je što DSLRi imaju izmjenjivi objektiv i ogledalo koje projicira sliku koja prolazi kroz objektiv na optičko tražilo, za razliku od elektroničkih tražila ili LCD zaslona kod običnih digitalaca.

Iskreno, neće biti baš nešto pre velike razlike u kvaliteti fotografija između tog Fujija i Kodaka. Imaju senzore iste veličine. Si postavio Fujija na AUTO jer ako staviš NIGHT ili TRIPOd (ne sjećam se točno kako se zove) dati će mutnu sliku. Pogledaj još u postavkama Kvalitetu JPEG kodiranja, rezoluciju i ostalo što može utjecati na sliku. Prouči dobro User manual.

E da, ako fotografiraš po noći s flashom na T-350, velika ti je vjerojatnost da će fotke ispasti jadne. Zaboravi na dobre noćne fotke kod običnih kompakata. Maleni senzor i slab flash ne mogu napraviti čuda.

Poruka je uređivana zadnji put čet 20.3.2014 14:29 (Trickortreat).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć oko odabira fotoaparata
Trickortreat kaže...