DirectX 12

poruka: 76
|
čitano: 13.236
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
DirectX 12
Procurile su nove informacije o performnasama DirectX 12

http://wccftech.com/dx12-revealed-compared-dx11/
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX 12

Iskreno, jedva čekam. Previše je PC scena stagnantna, ovo će puno značiti i developerima, a i nama. Uz to i jedva čekam prvi pravi UE4 naslov.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.12.2014 18:53 (buljo781).
10 godina
neaktivan
offline
DirectX 12

E ako ima koga da prati novosti o directX 12, jel bi mi mogao odgovorit ako bi moje dvije graficke kartice gtx 650 ti 1gb mogle radit skupa... i da li ce se vram koristi zajedno ili ce se jos uvijek racunati kao da imam 1 gb vram

 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: DirectX 12

 dakle na grafickoj od 1500kn fps bi se podignuo za 3fps-a onoj na 100€ za -2fps.. nisu me bas uvjerili!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy LP
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.8.2015 22:31 (Stjepanj).
8 godina
offline
DirectX 12

Podržava li HD7770 dx12? Koliko sam čitao po netu trebalo bi, ali me zbunjuje aida sa dx11.2

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: DirectX 12

eto kad roknem ovaj dx12 bench javnem rezu a mozda otvorim temu

12 godina
protjeran
offline
Re: DirectX 12
4mal kaže...

eto kad roknem ovaj dx12 bench javnem rezu a mozda otvorim temu

 je pa cu za 3mj ja preuzeti jer se tebi nece dati...

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy LP
12 godina
protjeran
offline
Re: DirectX 12
win10pro kaže...

Podržava li HD7770 dx12? Koliko sam čitao po netu trebalo bi, ali me zbunjuje aida sa dx11.2

 

 ako je sudeci po amd stranici NE!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy LP
16 godina
offline
DirectX 12

naravno

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX 12
Od HD7730 pa na više bi trebale podržavati, aida još možda nije ažurirana, međutim, nisam siguran jel će podržavati sve mogućnosti dx12
12 godina
protjeran
offline
DirectX 12

kaj sad bude podrzavalo ili ne?, trebamo treceg pa da odlucimo? netko?

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy LP
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
DirectX 12

vijeche je reklo da oche

 

bdw

reza je u rasponu od 70 do 140 fps-a .. me like it,dx12 ftw a grafika je mama mia 

Poruka je uređivana zadnji put pet 7.8.2015 23:43 (4mal).
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
DirectX 12

Nisam pretjerano pratio dx12 novosti, no ovako ugrubo guglanje daje debilne rezultate... Naime imal neki dostupni bench/igra koja koristi dx12 da nije ashes? Vec je 2. mjesec, a nista jos od dx12 naslova... Što je najblize na vidiku? Jel prati tko?

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX 12
eywa33 kaže...

Nisam pretjerano pratio dx12 novosti, no ovako ugrubo guglanje daje debilne rezultate... Naime imal neki dostupni bench/igra koja koristi dx12 da nije ashes? Vec je 2. mjesec, a nista jos od dx12 naslova... Što je najblize na vidiku? Jel prati tko?

Novi Killer Instinkt je dx12 i izlazi uskoro a i ona sarena mmo fantasy igra od Microsofta je dx12, mislim da su obje cros platform play pc vs Xbox. 

16 godina
offline
DirectX 12

u bugu ima lagani osvrt na to pa preporucam da ga procitas 

Moj PC  
0 0 hvala 1
11 godina
offline
DirectX 12

Napokon bi mogao doc kraj dx monopolu koji ms ima sad vec desetljecima,Vulkan

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: DirectX 12
MEGATAMA kaže...

Napokon bi mogao doc kraj dx monopolu koji ms ima sad vec desetljecima,Vulkan

 jel ne bi to moglo dovesti do ekskluziviteta, da developeri naprave neku novu igru ekskluzivno za vulkan ili za dx? također postoji li mogućnost da se proizvođači grafi priklone jednoj ili drugoj strani (tj. amd vulkanu) pa da to sve skupa dovede do situacije da ako imam nvidijinu grafu ne mogu igrati neke igre koje su napravljene za amd/vulkan i obratno?

 

ja sam laik, ne znam baš puno o tome pa zato pitam, pročitao sam nešto slično u nekom članku

11 godina
offline
DirectX 12

Pa danas ti je ta situacija na PCu da developeri vecinu toga rade za winse/dx a jako malo za linux/open gl.

Vulkan ima mogucnost upravo to promijenit

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
DirectX 12

Kad izade Battlefield 5 tada ce te znati da je izasao full dx12 naslov, ovo ostalo je sve proljev prije njega!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: DirectX 12

.. da, samo što nije. btw, AMD ima običaj, svakih par godina izbaciti neki vaporware.. i tad se tema ponavlja. Naravno, sad više nije riječ npr Mantle u naslovu ili Crimson, ili .. što već.

OGL je odavno tu (stariji btw od dx-a, ili glide..), Khronos konzorcij, pa i posljednji Steam/SteamOS.. da. Samo što nije.

back to RL. Za sad nije. Vidjet ćemo..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: DirectX 12
MEGATAMA kaže...

Pa danas ti je ta situacija na PCu da developeri vecinu toga rade za winse/dx a jako malo za linux/open gl.

Vulkan ima mogucnost upravo to promijenit

 znači ovo što sam ja napisao se baš i neće dogoditi, tj. jako su male šanse za to?

11 godina
offline
Re: DirectX 12
ihush kaže...

.. da, samo što nije. btw, AMD ima običaj, svakih par godina izbaciti neki vaporware.. i tad se tema ponavlja. Naravno, sad više nije riječ npr Mantle u naslovu ili Crimson, ili .. što već.

OGL je odavno tu (stariji btw od dx-a, ili glide..), Khronos konzorcij, pa i posljednji Steam/SteamOS.. da. Samo što nije.

back to RL. Za sad nije. Vidjet ćemo..

 

usporedbe sa mantleom, openglom i slicnim ne stoje

 

vulkan je od pocetka radjen da bude kompatibilan za sve platforme i u konzorciju koji ga rade sjede i AMD i nvidia i intel i apple hrpetina drugih velikih igraca iz industrije (doduse nisam siguran za microsoft lol) 

 

trebao bi biti popularan medju developerima zato sto taj jedan API omogucava distribuciju igre na vise platformi odjednom (android, iOS, linux, windows, mac) bez komplikacija kao dosad..sad jedino ako microsoft ne bude djelio pare sakom i kapom developerima da ostanu na DX12 i na ovom novom unified gaming sranju sto pushaju u windows 10 preko windows storea/xbox appa 

12 godina
protjeran
offline
Re: DirectX 12
Nije u tome stvar vec u grafickoj i koji api podrzava, jer ako gpu nebude podrzavao doticni nece se ni prodavati a to nebus gledao! Zamisli da recimo nove gtx-ice ne podrzavaju dx12+ jel bi je kupio?:)
Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
11 godina
offline
DirectX 12

pa ako su svi iz industrije najavili podrsku za vulkan (amd/intel/nvidia) onda to valjda nece biti problem..

 

https://developer.nvidia.com/engaging-voyage-vulkan

 

"Vulkan is currently in its final stage of development and we want to share with you what makes it a great graphics API and what some of the differences to OpenGL are. NVIDIA believes strongly that Vulkan supplements OpenGL, and that both APIs have their own strengths."

 

 

problem ce iskljucivo biti publisher/developeri i hoce li raditi game engine za DX12 ili vulkan..

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.2.2016 11:54 (Fanu).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: DirectX 12
Stjepanj kaže...
Nije u tome stvar vec u grafickoj i koji api podrzava, jer ako gpu nebude podrzavao doticni nece se ni prodavati a to nebus gledao! Zamisli da recimo nove gtx-ice ne podrzavaju dx12+ jel bi je kupio?:)

 je li to znači da grafe koje se trenutno prodaju neće podržavati vulkan?

 

Fanu kaže...

pa ako su svi iz industrije najavili podrsku za vulkan (amd/intel/nvidia) onda to valjda nece biti problem..

 

https://developer.nvidia.com/engaging-voyage-vulkan

 

"Vulkan is currently in its final stage of development and we want to share with you what makes it a great graphics API and what some of the differences to OpenGL are. NVIDIA believes strongly that Vulkan supplements OpenGL, and that both APIs have their own strengths."

 

 

problem ce iskljucivo biti publisher/developeri i hoce li raditi game engine za DX12 ili vulkan..

 što onda možemo očekivati za posljedicu radnji developera/publishera, ako se odluče napraviti igru za vulkan, što ja napravim ako imam dx12 i obratno (naprave igru za dx a ja imam vulkan)?

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.2.2016 14:10 (Cansee).
11 godina
offline
DirectX 12

ne brini, jos nema ni dx12 igara, kamoli Vulkan igara..

 

nitko nece jos napraviti igru samo za jedan ili drugi API - imas primjer Battlefielda 4 koji ima podrsku za AMDov Mantle i za DX11, vjerojatno ce tako biti i sa prvim Vulkan igrama (podrzavat ce i vulkan i dx12)..

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: DirectX 12
Fanu kaže...
..

 

usporedbe sa mantleom, openglom i slicnim ne stoje

 

vulkan je od pocetka radjen da bude kompatibilan za sve platforme i u konzorciju koji ga rade sjede i AMD i nvidia i intel i apple hrpetina drugih velikih igraca iz industrije (doduse nisam siguran za microsoft lol) 

..

- zato jer ti kažeš? Ja kažem da sve usporedbe stoje..  :)

.. a svi se shiftaju prema 'devicesima' jer to diktira tržište (ili glavni desktop OS).

- naravno da sjede, ipak IBM (bez kojeg AMD nema ništa) recimo ne voli baš MS. Misliš da upravljaju ravnopravno?

.. iza ovog projekta je AMD (ili IBM). Nije prvi pokušaj ''nečega''...

.. u konzorciju moraju sjediti svi, jer moraju biti uključeni (kao insideri), npr nVidia ali ona ima svoj CUDA, nema potrebe za ovakvim 'turbo najavama' ili prodajom, dok AMD-ATI zapravo samo diže buku, bar dok bar jedno od najavljenih stvari stvarno ne napravi. (što je od najavljenih stvari AMD izgurao do kraja posljednjih recimo 5-10 godina? Sve je samo najava ''to je vuk''..).

ili ovako, intel, nvidia, ati(AMD).. dali još pribrojati matrox.. kog još osim njih zanima npr dx12-vulkan? Android?.. da, to je razlog, mobilno tržište, devicesi. MS tamo pokušava s win10, ako GPU bude razlog/kriterij odabira HW+OSa.. tad MS ima jakog aduta. Tad ostatak (članova konzorcija) biza ima orošeno čelo... wintel ili što je alternativa? Gamingu na PCju (konzole=PC s drugim nazivom).

Jasno je da svi veliki igrači žele svoje rješenje, ne tuđe. Sam AMD nema nikakvog razloga razvijati npr Vulkan, to radi za interese drugih. Onih koji kontroliraju licence, oni koji od svih devicesa računaju na zaradu, recimo po 1$... MS ima jaku polugu (poluge, VS+dx, dominantni DE OS). Što ima AMD (osim zaleđa)? Zašto bi AMD/ATI to razvijao (gubitaš koji investira u API)? ..

Zašto ne već postojeći OGL? + nije li to bilo za SteamOS kao prvi korak? Sve je tu, pa opet nitko se od DEVova ne prima tog ozbiljno, jer rade za tržište tj svoj interes-zaradu, ne za interese IBM+Oracle..itd. Ako im taj alat-platforma pruži veću zaradu, koristit će. Povijest govori tu je MS, to radi, ostalo samo možda..

 

Gamerima je svejedno koji OS-SW, ako radi (dobro) ono što žele. Devovima, bitno napraviti+zaraditi, pa tad kriterij 'mogućnosti' ili lakoća.. tko stvarno ima želju za novim APIjem, AMD?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice