Pozdrav momci, ako mislite da nisam trebao otvarati novu temu, slobodno prebacite u neku već postojeću.
Dakle, 28 godina, prije cca 8 mjeseci sam se počeo zanimati prvo sa Unreal Engine 4, a odmah i sa 3ds maxom.
Prvi plan mi je bio da kroz godinu dana to savladam, barem dio, napravim neki okvirni demo za PC igru (ili android, što mi se više sviđalo), pa stavim kickstart kampanju pa prođe prođe ne ne :)
No naravno nije to tako lako, iako sam odradio hrpetine sati i u jednom i drugom programu, skužio sam da u to malo slobodnog vremena nemožeš učiti dva programa (cca 1-2h dnevno slobodno + vikend može više sati), poludio sam jer sam došao do dijelova gdje stvarno moraš se truditi da nešto napraviš da imaš finalni projekt - i sve pobrisao :D
E sad sam prije par dana nakon 2 mjeseca stanke vratio 3ds max, počeo nešto crtati, bla bla, vidim da nisam zaboravio, eventualno neki shortcut.
Htio bih uložiti još minimalno 100h rada (sad preko zime imam više vremena) da dođem do tog dijela da brzo nacrtam high poly model, napravim low poly model, puknem teksture i u nekom od sastrane programa riješim odmah normal map i ostalo (roughnes map itd) da mogu sa sigurnosti reći - ovo je gotovo model, spreman za video igru.
Mene zanima, koliko se kod nas uopće cijeni 3d dizajn, pogotovo taj smjer za gaming?
Bilo bi super kad bih imao neki posao vezano za to + honorarni posao da crtaš ovako nekome modele i šalješ po svijetu, ovisi za koga radiš.
Naravno, uvijek mi želja otvoriti game studio sa par ljudi, može i samo nas tri recimo - i raditi na nekoj igri, prvenstveno android jer nemoraš toliko voditi brigu za grafički dio, brže su gotove, mali su novci u pitanju a odlično se prodaju.
No da ne pretjerujem - koliko se cijeni taj 3d game dizajn? Koliko se plača?
Vidim da kinezi, indijci itd - rade to za male pare, stvarno smješne cijene, a ide to njima ok.
Nebih htio sad gubiti godine učenja na nešto da na kraju bude ništa korisno.
Uz 3ds max bih i dalje čačkao po unreal enginu 4, najviše radi testiranja svojih modela, ništa više.