Raskid ugovora zbog neispravnih računa

poruka: 8
|
čitano: 4.045
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa

Dakle, situacija počinje još u 7. mjesecu kad sam zatražio zamjenu MaxADSL usluge Maxnet Mini uslugom, zbog loše veze na ADSL-u. Otkad je odrađena zamjena, na računima mi redovito dolaze obje usluge, s tim da je u početku uopće bilo krivo unesena usluga u njihovom sustavu. Odnosno, na računima su mi naplaćivali Maxnet Mini start i 1gb paket, iako sam potpisao na 24 mjeseca flat. Tek neki dan su uspjeli riješiti 7. mjesec, a u međuvremenu su mi poslali također krive račune za 8. i 9. mjesec, a na koje još uvijek čekam razrješenje. U međuvremenu je bilo bezbroj poziva od moje strane i molbi da se to razrješi jer mi uredno naplaćuju i kamate za kašnjenje, a da ja i ne znam koliko točno trebam platiti račun. Istovremeno, svaku put napominju da je zakonski rok za rješavanje zahtjeva 5 radnih dana i da će se javiti, a prođe i po 10 dana bez da itko zove, uz obrazloženje da imaju povećani obujam posla. Naravno, ne pada mi na pamet platiti račun na iznos koji su mi poslali, jer s tolikim novcima ne raspolažem.

 

Pitanje je, imam li ja pravo tražiti raskid ugovora zbog njihovog nemara i uopće otpornosti da to rješavaju?

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa

Pravo na raskid čisto sumnjam da imaš, ali za nekakvu kompenzaciju i smanjivanje iznosa računa, bez tih kamata naravno, bi trebao imati. Barem tako radi Iskon.

Možda bi čak i imao pravo na raskid ako nekako dokažeš da si podnio zahtjev i da ti to nije riješeno u tom roku od 5 radnih dana.

 

Samo čuvaj sve te račune i mailove jer gadovi znaju čekati do 5 godina pa ti samo naprave ovrhu gdje iznos kamata i troškova odvjetničkih ureda znaju biti poprilični (been there, done that ).

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
13 godina
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa
mjaneci3 kaže...

Dakle, situacija počinje još u 7. mjesecu kad sam zatražio zamjenu MaxADSL usluge Maxnet Mini uslugom, zbog loše veze na ADSL-u. Otkad je odrađena zamjena, na računima mi redovito dolaze obje usluge, s tim da je u početku uopće bilo krivo unesena usluga u njihovom sustavu. Odnosno, na računima su mi naplaćivali Maxnet Mini start i 1gb paket, iako sam potpisao na 24 mjeseca flat. Tek neki dan su uspjeli riješiti 7. mjesec, a u međuvremenu su mi poslali također krive račune za 8. i 9. mjesec, a na koje još uvijek čekam razrješenje. U međuvremenu je bilo bezbroj poziva od moje strane i molbi da se to razrješi jer mi uredno naplaćuju i kamate za kašnjenje, a da ja i ne znam koliko točno trebam platiti račun. Istovremeno, svaku put napominju da je zakonski rok za rješavanje zahtjeva 5 radnih dana i da će se javiti, a prođe i po 10 dana bez da itko zove, uz obrazloženje da imaju povećani obujam posla. Naravno, ne pada mi na pamet platiti račun na iznos koji su mi poslali, jer s tolikim novcima ne raspolažem.

 

Pitanje je, imam li ja pravo tražiti raskid ugovora zbog njihovog nemara i uopće otpornosti da to rješavaju?

 E moj Janečić, tak ti je to kad ideš nešto mijenjati, a koliko toliko je radilo :P. O sposobnosti t-com "studenata" je bilo i previše govora, pa me ništa ne čudi. Nekako probaj doći do nekoga "iznad" ili vidi u T-com internet temi dal ti netko može konkretnije pomoći. Ima forumaša koji rade u T-comu. Ili ići osobno u T-centar ako si dosad samo telefonom rješavao problem. 

 

A u međuvremenu pošalji mail HAKOMU i raspitaj se što ti je dalje za činiti. Fino objasni točno što i kako je bilo. Iz mog iskustva, odgovaraju iznenađujuće brzo i konkretno na upite. 

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
12 godina
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa
Hexfire kaže...
mjaneci3 kaže...

Dakle, situacija počinje još u 7. mjesecu kad sam zatražio zamjenu MaxADSL usluge Maxnet Mini uslugom, zbog loše veze na ADSL-u. Otkad je odrađena zamjena, na računima mi redovito dolaze obje usluge, s tim da je u početku uopće bilo krivo unesena usluga u njihovom sustavu. Odnosno, na računima su mi naplaćivali Maxnet Mini start i 1gb paket, iako sam potpisao na 24 mjeseca flat. Tek neki dan su uspjeli riješiti 7. mjesec, a u međuvremenu su mi poslali također krive račune za 8. i 9. mjesec, a na koje još uvijek čekam razrješenje. U međuvremenu je bilo bezbroj poziva od moje strane i molbi da se to razrješi jer mi uredno naplaćuju i kamate za kašnjenje, a da ja i ne znam koliko točno trebam platiti račun. Istovremeno, svaku put napominju da je zakonski rok za rješavanje zahtjeva 5 radnih dana i da će se javiti, a prođe i po 10 dana bez da itko zove, uz obrazloženje da imaju povećani obujam posla. Naravno, ne pada mi na pamet platiti račun na iznos koji su mi poslali, jer s tolikim novcima ne raspolažem.

 

Pitanje je, imam li ja pravo tražiti raskid ugovora zbog njihovog nemara i uopće otpornosti da to rješavaju?

 E moj Janečić, tak ti je to kad ideš nešto mijenjati, a koliko toliko je radilo :P. O sposobnosti t-com "studenata" je bilo i previše govora, pa me ništa ne čudi. Nekako probaj doći do nekoga "iznad" ili vidi u T-com internet temi dal ti netko može konkretnije pomoći. Ima forumaša koji rade u T-comu. Ili ići osobno u T-centar ako si dosad samo telefonom rješavao problem. 

 

A u međuvremenu pošalji mail HAKOMU i raspitaj se što ti je dalje za činiti. Fino objasni točno što i kako je bilo. Iz mog iskustva, odgovaraju iznenađujuće brzo i konkretno na upite. 

 E stari moj, da je radilo, ne bi diral ja u to... DSL koji puca ko lud se ne svrstava u kategoriju "radi".

 

U HAKOM ko instituciju za mirenje ne vjerujem uopće, ali vjerojatno vrijedi probati. Ne košta ništa...

13 godina
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa
mjaneci3 kaže...

 E stari moj, da je radilo, ne bi diral ja u to... DSL koji puca ko lud se ne svrstava u kategoriju "radi".

 

U HAKOM ko instituciju za mirenje ne vjerujem uopće, ali vjerojatno vrijedi probati. Ne košta ništa...

 Niti ne vjerujem da će ti HAKOM sam po sebi nešto riješiti, ali barem ćeš znati koje su ti zakonske mogućnosti što se tiče raskida i kako dalje postupiti. I uvijek je pametnije da imaš pisani trag prigovora, odgovora, dogovora... Ovo telefonsko pregovaranje je teško dokazati. Tak da ono, ako nisi pismeno slao prigovor, napravi to. Ili osobno odnesi u T-centar i zatraži potvrdu da su isti stvarno primili.

 

Šta drugo da ti velim osim sretno.

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
15 godina
offline
Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa

Ovako imam jedan problem (točnije brat ga ima) vezano uz račune od t-coma.

 

Naime već su mu nekoliko puta na račun stavili da je posudio film iz videoteke i to naplatili 16kn. Pošto mu se računi naplaćuju preko trajnog naloga, to je tek kasnije shvatio i ono nije poduzimao ništa jer nije bio neki veliki iznos, a i znao je da ako nazove tehničku podršku ne bi ništa konkretno uspio. Na zadnjem računu naplatili su mu tri filma, znaci cifra od skoro 50kn i sad je njemu, a i meni već pukao film. Zvao sam jučer korisničku i oni nemaju pojma, naslovi filmova se nigdje ne mogu pronaći, ukazuju da je možda netko slučajno posudio film, što je nemoguće budući da max tv koristimo jedino ja i brat i dovoljno smo spretni sa rukovanjem daljinskim da slučajno ne odemo u videoteku, odaberemo film, upisemo pin i posudimo film. Zanima me postoji li nekakva pravna akcija koju mogu pokrenuti protiv t-coma, obratiti se kakvoj zastiti potrosaća ili ista korisno sto mogu izvuci iz ove situacije, pa ako itko ima savjet, slobodno neka ga podijeli. Hvala :)

As I walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa
mjaneci3 kaže...

..

Pitanje je, imam li ja pravo tražiti raskid ugovora zbog njihovog nemara i uopće otpornosti da to rješavaju?

- prošlo vrijeme, ali neće nas to spriječiti :)

.. svaki ugovor se može sklopiti i jednako raskinuti.. naravno, klauzule-zaštite i štetne posljedice su nešto drugo. Raskid se može uvijek, naknada ovisi o razlogu-opravdanosti, npr smrt, preseljenje, gubitak posla, nešto treće .. a pogotovo nezadovoljstvo uslugom ili problemima. Naravno, to treba i nekako dokazati + poštivari formalnu proceduru + papirnata forma za sve (za svaki sluačaj). Počine zahtijevom, žalbom,.. tak ako oni negativno odgovore (odbiju) tad više instance kao hakom.. a svakako je dobro posavjetovati se sa stručnacima npr u zaštiti potrošača i sl.

- ako operater ne ispunjava svoj dio ugovora postoji (već par godina, fala hakom) mogućnost naplate, sat 10kn.. no za to moraš biti malo 'jači igrač'.. nisu iznad zakona, njihovi papiri nisu zakon a kad nešto potpisuješ, pročitaj-razmisli (tu te opet zakon štiti, pa čak i kad u ugovoru stoji stavka koja je protiv tvog interesa, smatra se ništavnom).

- sve se može, ali treba znati pravnu procedutu, ne kmečati ... i poželjno, biti u pravu i to moći dokazati. Bez tog, šuti-plati :)

 

lucky_look kaže...

Ovako imam jedan problem (točnije brat ga ima) vezano uz račune od t-coma.

 

Naime već su mu nekoliko puta na račun stavili da je posudio film iz videoteke i to naplatili 16kn. Pošto mu se računi naplaćuju preko trajnog naloga, to je tek kasnije shvatio i ono nije poduzimao ništa jer nije bio neki veliki iznos, a i znao je da ako nazove tehničku podršku ne bi ništa konkretno uspio. Na zadnjem računu naplatili su mu tri filma, znaci cifra od skoro 50kn i sad je njemu, a i meni već pukao film. Zvao sam jučer korisničku i oni nemaju pojma, naslovi filmova se nigdje ne mogu pronaći, ukazuju da je možda netko slučajno posudio film, što je nemoguće budući da max tv koristimo jedino ja i brat i dovoljno smo spretni sa rukovanjem daljinskim da slučajno ne odemo u videoteku, odaberemo film, upisemo pin i posudimo film. Zanima me postoji li nekakva pravna akcija koju mogu pokrenuti protiv t-coma, obratiti se kakvoj zastiti potrosaća ili ista korisno sto mogu izvuci iz ove situacije, pa ako itko ima savjet, slobodno neka ga podijeli. Hvala :)

- papirnato, sve.

- žaliti se, tražiti naknadu, prijaviti nadležnima.. + gornji dio.

- sve što ispostave na računu, moraju moći objasniti, postoje logovi (moraju postojati, obaveza, ako nema, to je već njihov propust-kazna).

- prijavi.

 

edit: čak možeš pitati operatera i mora ti dati odgovor, kao ih prijaviti, kome/nadležnima, .. :) npr za sumnju na prevaru s ispostavljenim računom, recimo neka njihova služba za žalbe i tad moraju dati odgovor.

- u samom zakonu stoji da se može platiti nesporni dio, da do pravosnažne presude ne mogu ukidati uslugu itd. Ako si dužan to platiti, platit ćeš, ako nisi, nećeš a netko tad mora i odgovarati za propust, koji može biti slučajan, namjeran. Ako je namjeran tad i kazneno...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 16.2.2017 20:47 (ihush).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Raskid ugovora zbog ne ispravnih računa

Neka bježi što dalje od nijh,skupi...varaju

Ima bolji i kvalitenijih opetatera

A i puno puno jeftinijih

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice