Pomoć pri odabiru tečaja

poruka: 6
|
čitano: 1.710
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Pomoć pri odabiru tečaja

Pozdrav.

Ja sam student treće godine anglistike i informacijskih znanosti na FFZG-u. S obzirom na to da planiram upisati informatički smjer i kasnije se baviti informatikom, razmišljam o nekom certifikatiću.

Sviđaju mi se CompTIA certifikati, jer me najviše zanima računalna sigurnost/forenzika i takve stvari, ali prvo bih krenuo s CompTIA A+ tako da dobijem dobru osnovu za sve. Koliko bi me ta "radost" koštala?

Preporučite i nešto drugo ako mislite da je primjerenije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Pomoć pri odabiru tečaja

Po meni nema potrebe da ideš na predavanja za Comptiu, to sve sam možeš naučiti, a hrpa stvari ti baš i neće nešto trebati. Sve ovisi koliko ti je trenutno znanje al u Comptii učiš i stvari poput toga kako radi bubanj u printeru, koliko žica imaš na molex kablu, itd... a takve stvari ti trebaju ako radiš kao tehničar ili serviser za 3-4000kn. Svaki certifikat je dobro došao, pa tako i Comptia. Ali nemoj trošiti novce na predavanja. Nauči sam (možeš koristiti i braindump-ove) i položi cert.

Moja preporuka je ipak polagati nešto zahtjevnije certifikate.

Treat your password like your toothbrush. Dont let anybody else use it, and get a new one every six months. ~Clifford Stoll
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Pomoć pri odabiru tečaja
agnostes kaže...