Što nakon faksa?

poruka: 9
|
čitano: 8.577
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Što nakon faksa?

Molio bih neke odgovore u ovoj temi od osoba koje rade u IT struci.

Naime situacija je sljedeca. Trenutno sam student informatike i zanima me kako si olaksati buducnost jer jos imam nesto vremena do zavrsetka faksa.

1. Da li se isplati ici na dvije godine i imati magisterij ili je dovoljan i prvostupnik. Da li postoji neka velika razlika , jer naravno cilj mi je cim prije izaci na trziste rada i raditi posao koji volim i koji je posteno placen!

2. Nisam glup da mislim kad zavrsim afks da ce netko jedva cekati da me zaposli. Kako si mogu olaksati situaciju?

3. CertifikatI?Da ili ne?! Jesu li uopće toliko cjenjeni. Opredjelio bih se više na mreže i slične stvari. Ili da prvo pričekam i dobijem neko određeno radno iskustvo?

4. Dosad naravno sam radio sitnije poslove, nešto vezano uz struku nešto nevezano. Kako poslodavci gledaju na radnike koji su tek izašli sa faksa?

5. HR i dobra placa? Ili mogu odmah zaboraviti na to kao mladi radnik bez nekih prevelikih veza?

 

Nadam se da ce netko znati bar dati me odgovore na neka od ovih pitanja. Nisam izvrstan ucenik na faksu tako da se ne nadam da ce me netko "scoutat" ali sto se tice posla tu je sasvim druga prica.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Što nakon faksa?

IT struka ja jako jako jako širok pojam. U IT spadaju i serviseri koji imaju jednaku šansu za zapošljavanje kao i blagajnice i programeri koji idu kao vruće kifle. Ovo dolje pišem iz perspektive potonjeg.

 

1. Zavisi. Ja imam 3 godine - ove dvije nisam taknuo zbog razočaranosti znanjem koji se dobije na faksu i zbog zdrastvenih problema koje sam imao u tom periodu. Razlika je u tome što teško da možeš dobiti posao u državnoj upravi i ako imaš svih 5 godina, po zakonu dobivaš 2 dodatna dana godišnjeg odmora.