Izrada igre

poruka: 22
|
čitano: 13.422
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre

Nalazim se u malom team-u (amaterskom) za izradu igre

Ja sam zaduzen za 3D

 

 

 

Zelim da budem solo u budućnosti , znam sta je engine itd programiranje bla bla

Ali da vas pitam , sta sve trebam poceti ucit za solo karieru ?

 

Koji engine da koristim da je cross platform , kakvi jezici idu u taj engine

 

Znam Python , ali kreno sam ucit C# , znam da moze C# u Unity i XNA , ali cuo sam da unreal je najbolji samo ne mogu da nađem jezik koji podrzava osim unreal s. jezika :(

Od 3D znam Cinema i ucim Blender radi licence

 

Svaki savjet je dobrodosao , trenutno radim na jednoj igri ali kad zavrsim s tom igrom idem na solo malo

Od platformi me zanima PC , iPhone , Android , PS 3 , Xbox 

 

Molim ozbiljne odgovore koji mi nece govoriti "Nemoj radit to je tesko bla bla etc" , ja nisam djete malo , ionako sam no-lifer sve sto treba naucit cu :D

I ako moze kakve zakone trebam znati itd :D

DaviD
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Izrada igre

Unity engine ti je najbolji za indie dev posto je cross platform.Koristi C# i unity script(java),vrlo lagan za nauciti.Preporucio bih ti da radis igre za mobilne platforme i PC,a na konzole mozes zaboravit posto license kostaju kao jedna kuca :).Pocni uciti modular workflow za igre da ti olaksa posao i perfomanse budu bolje u igri.

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre

Znam za Unity , i ucim C# za njega 

 

Sto se tice 3D radim u Cinema 4D nemam licence pa cu preci na Blender ...

 

UDK je free , i mogu dobit licencu free ali uzmaju % prodaje , uglavnom koji jezik je sve podrzan u UDK osim unreal scripting l i c++ ?

 

Mozes li mi objasnit pojam indie dev gledo sam dokumentarac ali nisam razumio definiciju :(

DaviD
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Izrada igre

Indie dev.=indepedent development ti znaci kad ti radis bez ikakvog publishera koji ce tebi govorit sta da radis i odredivati ti budget itd.

Unity ti je bolji,UDK je kompliciran.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada igre
Ako znas python mozes probat i u blender game engine-u. Doduse nije u rangu unreala,ali nedavno sam odigrao jedan odlican naslov napravljen u njemu. Cak se koristenjem nekih pluginova moze koristit za web igre.
Btw. igra o kojoj govorim je http://deadcyborg.com/about.html
Listen, this is no set of rules. I'm not tellin' you what to do, all I'm saying is I'm bringing up of three things that are like, so important to the world, I don't have to find as much importance in.
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre
Taj Blender cu uzet u obzir , sto se tice Unitya njega sam mislio kad naucim C# Sad me zanima ovaj UDK jel on more sa drugim jezicima poput C# , znam da mize unrealscript i c++
DaviD
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Izrada igre

Samo unreal i c++.

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada igre
DaviD94 kaže...
Zelim da budem solo u budućnosti , znam sta je engine itd programiranje bla bla

Ali da vas pitam , sta sve trebam poceti ucit za solo karieru ?

Znači želiš biti "katica za sve"? Koliko si toga nabrojao da znaš, a znaš tako malo...

Ako si zadužen za 3D, vjerojatno je najbolja stvar da se i nastaviš baviti grafikom i skupiš portfelj radova.

 

Programiranje? Ne tako brzo. Stigneš 10x izgubiti interes dok ne naučiš dovoljno. Samo zato što kaniš koristiti gotov engine ne znači da će ti biti lako. Igre se programiraju kako god ti to okreneš. Izbjeći ćeš pisanje enginea, ali logiku igre ćeš morati nakucati. Bi li bio sposoban u pythonu barem tetris napisati?

 

A zvuk? A glazba?

 

Nije nemoguće. Ali iziskuje znatan angažman i upornost. A ti si još zapeo na odabiru enginea koji ćeš koristiti. Kao da i sam nisi mogao googlanjem skužiti da se sve vrti oko nekolicine globalno popularnih enginea, i onda još malo googlanjem iskopati i specifikacije svakoga od njih te shvatiti koji ti najviše odgovara. Veoma neozbiljan pristup već u samom startu.

 

Nije da imam nešto protiv entuzijazma, naprotiv. Ali put kojim si krenuo je najbolji put za obeshrabriti se kada budeš shvatio kako sporo napreduješ. Znaš kako ćeš najbolje shvatiti što sve točno trebaš znati? Kada počneš izrađivati tu svoju igru.

 

 

I da, uhvati se PC-a i okani se ostalih platformi. Kao da ti sve ovo nije dovoljno još si želiš na grbu navući i nekakvu platformu s čijim specifičnostima nisi upoznat i za koju baš i nemaš neki izbor alata...

0xBADC0DE
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre
Ja takve kao ti samo ignoriram , isti si kao moja majka Ja mogu to sve naucit , sto se tice 3D tu sam napravio gresku Ja radim u Cinema 4D , a trebam imat licencu , zato sam odlucio Blender i posto cu biti student 3d max free Sto se tice UDK , jel mi pametnije ucit unrealov jezik ili c++ ? a sto se tice muzike kreno sam ucit za producenta note i FL Studio ocu imat neke koristi u ovom ?
DaviD
 
1 2 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Izrada igre
DaviD94 kaže...
Ja takve kao ti samo ignoriram , isti si kao moja majka Ja mogu to sve naucit , sto se tice 3D tu sam napravio gresku Ja radim u Cinema 4D , a trebam imat licencu , zato sam odlucio Blender i posto cu biti student 3d max free Sto se tice UDK , jel mi pametnije ucit unrealov jezik ili c++ ? a sto se tice muzike kreno sam ucit za producenta note i FL Studio ocu imat neke koristi u ovom ?

Tako je! Ne daj se obeshrabriti. Oko produkcije igara vrti se gotovo ista količina love kao oko filmske produkcije. Za sada radiš iz zadovoljstva, ljubavi i željom za znanjem ali će ti se u budućnosti tvoja upornost itekako isplatiti!

Samo da nadodam, FL Studio je dobar za početnike i osoba sa dobrim "sluhom" praktički niti ne mora znati svirati, a može "nacrtati" odnosno proizvesti dobru kompoziciju u takvom okružju kao što je FL. Time ne želim umanjiti vrijednost FL-a i dakako da je poželjno poznavanje glazbenih osnova; što se toplo nadam da će te zainteresirati i inspirirati tvoju upornost.

U svakom slućaju želim puno sreće i uspjeha!

14 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada igre
DaviD94 kaže...
Ja takve kao ti samo ignoriram , isti si kao moja majka

E pa onda sine, sretno s time što si naumio. :)

 

0xBADC0DE
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre
Ovo sam svatio kao ismijavanje LOL Svi vi znate kako je onima koji pocinju , Ronaldo vs Messi je kao UDK vs Unity Ja sam jeb** no-lifer po svojoj zelji , zelim nesto sto cu krenut a da mi ne stvori problem s novcem kasnije kao sto je Cinema XNA prima C# kao i Unity , a XNA je potpuno free dok Unity ima free verziju koja nema 50% stvari Dok u UDK moram da ucim njihov jezik koji po thwnewboston forumu kazu tezak , a ne mogu prodavat igru moram dat 100 + 25$ Sto se tice 3D , Blender je jedini free , ali je 3D Max bolji i lakasi a kosta , negdje sam vidio da je free za studente al necu povjerovat Kad se sve slozi meni treba pun kur** para , pa zelim da nađem posten a sto jeftiniji nacin da uđem u taj svjet u kojem cu da uzivam .. Kome se god obratim samo me kritikuje ko da sam malo djete i niko ne zeli da pomogne , ako neko ima dat jos neki savjet itd neka napise
DaviD
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada igre
DaviD94 kaže...
Unity ima free verziju koja nema 50% stvari

A to su neke stvari koje baš moraš imati?

 

DaviD94 kaže...
Dok u UDK moram da ucim njihov jezik koji po thwnewboston forumu kazu tezak

Rekla-kazala. Težina je relativan pojam. Jesi li uopće vidio uscript kod ikada? Pišeš C# kod, a uscript ti je težak? LOL

 

DaviD94 kaže...
Blender je jedini free , ali je 3D Max bolji i lakasi a kosta

Čisto sumnjam da imaš dovoljno iskustva u oba programa da bi ih mogao tako uspoređivati.

 

DaviD94 kaže...
negdje sam vidio da je free za studente al necu povjerovat

Ovdje?

 

DaviD94 kaže...
Kome se god obratim samo me kritikuje ko da sam malo djete i niko ne zeli da pomogne , ako neko ima dat jos neki savjet itd neka napise

Gledaj, želiš li savjet ili da te netko vodi za rukicu i sve ti nacrta? Pročitaj onaj moj post još jednom, ovaj puta sa malo manje "skini mi se" stava. Pronaći ćeš u njemu mnogo stvari koje ćeš nekako morati riješiti. Ako ti popis posla i problema s kojima ćeš se susresti shvaćaš kao kritiku, onda se bolje ostavi toga jer prave kritike još nisu ni počele.

 

Osim toga, imaš Google koji je bogom dani alat za pretraživanje svega što je itko ikada isprdnuo na internet. A ti moraš postaviti pitanje ovdje, na forumu, i čekati odgovor. Zašto? Zato što uopće nisi ozbiljan sa ovime što si naumio. Izbor aplikacija je posve sekundaran.

 

Ako si ozbiljan s time shvatit ćeš koliko toga još moraš naučiti i bacit ćeš se na učenje, u protivnom ćeš još malo gnjaviti ovdje na forumu i na kraju ohladiti se i odustati. Kao i brojni nadobudnici prije tebe... I ne, nemoj mi opet odgovarati kako si ozbiljan, imaš puno vremena, bla bla bla. Pokaži to djelima, ako si u stanju.

0xBADC0DE
12 godina
protjeran
offline
Re: Izrada igre
DaviD94 kaže...
Ja takve kao ti samo ignoriram , isti si kao moja majka Ja mogu to sve naucit , sto se tice 3D tu sam napravio gresku Ja radim u Cinema 4D , a trebam imat licencu , zato sam odlucio Blender i posto cu biti student 3d max free Sto se tice UDK , jel mi pametnije ucit unrealov jezik ili c++ ? a sto se tice muzike kreno sam ucit za producenta note i FL Studio ocu imat neke koristi u ovom ?

Rust ti je samo htio dati do znanja da to sto ti zelis postici nije tako jednostavno. A posto sam procitao dosta njegovih postova mogu ti reci da covjek zna sto govori.

Tako da dok ne postignes to sto zelis postici nemoj se drzati tako visoko iznad njega jer bi ti se moglo desiti da ces morati doci kod njega po pomoc.

A u toj bransi koja tebe zanima, pomoc jako cesto itekako dobro dodje.

 

Ja se bavim level dizajnom i nemam bas puno veze sa programiranjem, izuzev pisanja shadera koji su dio sam za sebe i zahtjevaju poznavanje grafickog enginea i njegovih limita.

Trebalo mi je dosta vremena da dodjem na nivo na kojem sam sad.

 

Hoces raditi igre sam? Super, znam jednog lika koji je upravo to, Katica za sve. Idtech2 engine je samostalno odveo na totalno drugi nivo, tako da to sto ti zelis je moguce, ali nece se desiti unutar godinu dana.

 

Hoces koristiti gotov graficki pokretac? Super, jedna briga manje, i najmanje 2 godine krvavog rada ustedjene.

- Moras nauciti raditi svoje 3D modele. Lako je napraviti kucu koja se jednostavno razbije na osnovne geometrijske oblike. Kad budes prvi puta radio organski model krcat krivinama, pa vidis ces morat koristiti sculpting program, onda ces imati nesto potpuno novo za nauciti.

 

- Te iste modele moras i teksturirati. Mozes koristiti foto teksture ali to ne izgleda bas pre-profesionalno i nijedan ozbiljni razvojni studio ih nece koristiti od pocetka do kraja.

Jedan od razloga je sto teksture bazirane na fotografijama imaju odredjeni dio occlusiona. Male sjene koje nastaju zbog osvjetljenja. Kao na zidovima od cigle, kakvo god osvjetjenje imao, uvijek ce se vidjeti male sjene koje nece uvijek biti u skladu s osvjetljenjem u igri.

A ako koristis normal/bump/parallax/displacement/occlusion mapping, to se itekako vidi jer ce dolaziti u konflikt.

Najbolji (najkvalitetniji) nacin da ih napravis je da ih naslikas (texture painting), a ako nemas bar malo smisla za crtanje, nece ti biti lako.

Ujedno za to ces morati uloziti i novce u jos jedan dio hardware-a, graficki tablet. Ovi genius jeftinjaci su drek i valjaju jedino za obradu fotografija.

Ako hoces nesto konkretno, wacom je u tom polju najbolji, i ocekivano najskuplji, tako da te ceka investicija od nekih 1000+ kuna samo za to.

Plus nekoliko tisuca sati da se usavrsis.

Izrada tekstura je umjetnost sama za sebe, dobar texture artist je cjenjen i trazen. Pogledaj si samo teksture u Far Cry i Crysis serijalu. Rukom slikane teksture sve do jedne.

Tisuce i tisuce sati posla.

 

- Animacije, gotov graficki engine ubrzava stvari. Ali ne dolazi sa gotovim animacijama za likove. Animacije za likove se broje u desecima mogucih kombinacija, a prelaz izmedju njih mora biti gladak.

Ako radis nesto tipa RPG igra, onda i taj svijet kroz koji se lik krece mora sadrzavati dodatne likove koji igraca vode kroz radnju i daju mu questove i tako dalje.

Znaci jedan muskarac hoda drugacije od zene, a njih dvoje hodaju i krecu se drugacije od muskarca i zene iz druge rase, ako je fizicka razlika tolika da zahtjeva drugaciju animacu kretanja naravno.

Ali da bi taj svijet licio na nesto ti likovi moraju vrsiti i nekakve radnje, cisto setkaranje po dvoristu nije dovoljno. Pogledaj Skyrim, zena mete po kuci, bard svira i pjeva, farmer okopava polje...I sve te animacije moraju izgledati dobro.

 

- Zvukovi, jako bitan dio igre. Igra bez zvukova je prazna i dosadna. Na netu se moze naci masa raznoraznih zvukova, tipa vjetar u krosnjama, zvuk potoka ili rijeke, ptice koje pjevaju, gradska vreva i tako dalje.

Ali vecina tih zvukova zahtjeva obradu, pod tim mislim da taj zvuk mora biti loop. Kao sto i teksutra mora biti seamless/tileable i zvuk se mora moci vrtiti unedogled.

Znaci ako imas zvucni efekt potoka koji traje 30 sekundi, po zavrsetku tih 30 sekundi on svira ponovo, prelaz mora biti savrsen, ne smije se osjetiti prekid ni razlika u zvuku kad on pocne ispocetka.

Za to ces trebati dobar program za obradu zvuka, ja korsitim FL studio za to.

 

- Osvjetljenje u igri je jako vazno. Vidio sam masu dobrih mapa koje nitko nije htio igrati jer je osvjetljenje bilo sranje. Nije dovoljno staviti skybox i par svjetala.

Svjetlo se koristi da bi igracu dao do znanja koji dio layout-a je bitan a koji moze izbjeci. Prolazi kroz koje zelis da igrac prodje moraju biti osvjetljeni na nacin da privlace pozornost. Suptilnost je vazna, ako je preistaknuto, nece izgledati realno, ako je pre-suptilno, igrac ce fulati kud treba ici.

Jednostavan primjer ti he left 4 dead 2, graficki engine nije nista posebno u toj igri, bas nista posebno. Ali dobro osbjetljenje stvara dobru atmosferu i privlaci ljude.

 

- Programiranje, kao sto sam rekao nisam programer, ali sam u kontaktu s jednim manjim razvojnim studiom i znam kakve su oni muke imali kad su radili novi hit mesh za likove.

Mjenjanjem hit koda prouzrocili su probleme u drugom dijelu koda koji nema blage veze s tim na cemu su oni radili.

10 novih bugova u roku par dana, rjesenje za svaki je potencijalni stvaratelj novih neocekivanih problema.

Ali jednu stvar slicnu programiranju koju ces vjerovatno morati znati je pisanje shadera.

Shader je kratka skripta koja odredjuje virtualno-fizikalna svojstva povrsine na koju je primjenjen. Znaci ako zelis da nesto bude voda, moras imati teksturu vode i na nju primjenjen shader koji ce igri slati instrukcije kako da povrsinu na koju je ta tekstura primjenjena prikazuje.

 

- Layout, sve ovo iznad zbrojeno ne vrijedi nista ako ovo ne znas savrseno.

Dobar layout je kljuc, ako je mapa prekompleksna, igrac ce se gubiti po njoj i s tim gubiti i volju da igra. Ako je prejednostavna, igrac gubi interes.

DObar promjer loseg layouta su ove besplatne MMOFPS igre tipa alliance of valliant arms i slicne. Katastrofalno los layout u mapama, i sve i jedna od njih ima onu idiotsku mapu sa kontejnerima.

Velika kocka sa hrpom kontejnera razbacanih naokolo. To nije layout, to je govno na govnima.

Vjerovatno vec imas zacrtano kakvu igru zelis raditi, za FPS igre postoje odredjene smjernice, proguglaj si "ben's bible of level design" ili nesto takvo.Stvaim link kasnije a mislim da se nalazi i negdje u mojoj "level design" temi.

Odlicno stivo koje bi svaki level dizajner trebao procitati, napisano od strane jednog od Crytekovih level dizajnera i lijepo je opisano kako se radi dobar layout za FPS igru.

 

U svakom slucaju, ceka te minimalno dvije godine krvavog rada i ucenja, to sto ti zelis postici nije nemoguce, ali nije ni lagano.

Sretno.

 

 

 

12 godina
offline
Izrada igre

3DSmax student verzija je free ali samo za non-commercial projekte.Blender uopce nije los trenutno se nalazi u top5 najboljih 3D programa,a 3dsmax ti i ne treba za game dev sve vec imas u blenderu.

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Izrada igre

Naravno da me čeka učenje , to je ono što volim :)

Na fax koji cu da idem "FIT" bit ce i pravljenje igara i aplikacija , tako da cu svejedno ucit na faxu

 

 

Znaci najbolje da odmah Blendera uzmem :D , uredu prije davno sam u Blenderu pocinjao , neko mi je rekao da se ljudske face tesko prave u Blenderu neko u drugim programima

Ty na pomoci ;)

DaviD
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Izrada igre

Blender i maya ti spadaju među najbolje programe za character modeling i retopo.

 
0 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Izrada igre

Dobar dan,

htjela bih upoznati jednog maistora/maistoricu  od kreiranja igrica. Željela bih napraviti interaktivnu pedagošku igricu. Nije zahtijevna. Igra već postoji kao fizička igra.  Koristi se u  našim vrtićima  i mislim da je vrijema da posjeti i virtualni svijet.  Htjela bih da mi to pravi maistor napravi, a ne poznajem nikoga iz tog svijeta.

Molim Vas kontakt jednog/jedne maistorice kaja bi bila zainteresirana da kreira tu igru. ( Naravno uz naknadu.)

 

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Izrada igre

@Zoric-Rosica

 

Obratite se njima(Machina), oni će vas najbolje uputiti kako naći put do kreatora kompjuterske igre.

 

 

Panzerkampfwagen.Dinamo Zagreb.Matija.Leaving or dead, always ahead...
6 godina
neaktivan
offline
Izrada igre

Hvala, evo poslala sam mail ...

 
1 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada igre

Da li poznajete nekoga ko bi mi napravio jednu jako jednostavnu igru. To je zapravo didaktičko pomagalo za rješavanje problema u vrtićima. Igra se satoji od 5-6 koraka ne više i jednostavna podloga ...

7 godina
protjeran
offline
Re: Izrada igre

Bez uvrede, nemojte raditi igru - bez pomoci lektora.

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 7:19 (Čitatelj).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice