Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

poruka: 54
|
čitano: 5.994
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni ".
8 godina
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila? 

MadeInCroatia
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Ghost777 kaže...

Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila? 

 je, platil buš dodatni porez za zbrinjavanje starih baterija. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
9 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Reklama koja zaobilazi adblock
 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Trenutno, cisto znatizelje radi, se zanimam.
MadeInCroatia
9 godina
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

Ja sam razmišljao da ga kupim imam garažu u Zagrebu gdje se struja plaća paušalno. Svaki dan na kraju dana parkiram auto i puni se do sljedećeg jutra i to džabe.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
A sto ako njemu padnu performanse po izlasku novog modela....(?)
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

Može li mi netko objasniti smisao ove e-Pedale?

Moj PC  
0 1 hvala 0
8 godina
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

Gdje je neki info o cijeni?

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri

kolko sam skuzio, kad spustas gas pedalu onda on to detektira kao kocenje i shodno tome usporava, puni bateriju tim kocenjem i tak dalje - onak laicki banalno receno

--- ako se oces svadjati samnom, onda si nadji nekg drugog
8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
suncek kaže...

kolko sam skuzio, kad spustas gas pedalu onda on to detektira kao kocenje i shodno tome usporava, puni bateriju tim kocenjem i tak dalje - onak laicki banalno receno

Pa da, ali zašto? Kaj je nekom prekompleksno shvatiti funkciju dvije pedale?

9 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri

Kad pustiš gas na ICE vozilu, kočiš motorom. Ako to Leaf do sad nije imao, mogu samo pretpostaviti koliko je neintuitivna vožnja dok se na to ne navikneš. E-pedala vjerojatno simulira kočenje motorom.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Mene zanima, gdje će se toliki auti puniti, recimo u gradovima gdje ljudi žive u stambenim zgradama (kao zagrebačka mamutica) ili druge zgrade koje "nemaju struje" (kao privatna kuća)
*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

"Impresivnih 10.000 narudžbi kupaca zaprimljene su, a da novi LEAF nije bio fizički dostupan u prodavaonicama Nissana za probnu vožnju, te nije bilo nikakvog izravnog oglašavanja ili promoviranja upućenog kupcima."

 

 

Impresivno je da se golf redovito proda u preko 500 000 komada svake godine, dok se u EU proda cca 13 milijuna vozila svake godine. Gledajući brojke u ovom  pravom svijetlu 10 000 naručenih vozila jednog modela je 0,077% ukupnog tržišta vozila u EU.

U mojim očima ova "impresivnost" potvrđuje ono što znamo i odprije. EV kupuju entzijastični pojedinci koji se pomalo koturaju tu i tam, ponekad, ponegdje.

No sa ovim EVom sigurno ima jedna dobra stvar. Za razliku od bezpotrebno razvikane nadaleko poznate muljatorove tvrtke koja navodno proizvodi nekakva EV, Nissan će se sigurno pojaviti na cesti, potpuno funkcionalan i to treba pohvaliti 

 
6 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
'Impresivno' postignuće za područje, gdje obitava pišljivih 500 milijuna ljudi.

PS
Mogli bi uvest novu mjeru za impresivne brojeve:
IMPRESIVNO NA P
You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 mjeseci
suspendiran
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

imena, kolega, imena...

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Sroljo the second kaže...

"

 

Impresivno je da se golf redovito proda.

 Zato što je golf najbolje auto na svijetu. Jel tako?

10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Ghost777 kaže...

Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila? 

 očekivana cijena: 30000€, poticaj: 70000kn, domet: <400km, snaga: 150KS, broj punionica u HR: 200, većinom su besplatne

8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
MrBlc kaže...

Kad pustiš gas na ICE vozilu, kočiš motorom. Ako to Leaf do sad nije imao, mogu samo pretpostaviti koliko je neintuitivna vožnja dok se na to ne navikneš. E-pedala vjerojatno simulira kočenje motorom.

To bi imalo smisla, recimo, ali Nissan kaže da simulira pedalu kočnice, a ne kočenje motorom Možda lažu

 

https://www.nissan-global.com/EN/TECHNOLOGY/OVERVIEW/e_Pedal.html

Easy driving using only the accelerator pedal

 ■  The e-Pedal allows the driver to start, accelerate, decelerate and stop using only the accelerator pedal.
 ■  For instant acceleration, press down hard on the accelerator pedal. Lift off the pedal and the e-Pedal mimics stepping on the brake pedal, allowing the vehicle to slow down and even come to a complete stop.
 ■  In stop-and-go city traffic, the e-Pedal greatly reduces the need to shift from one pedal to the other, making driving simpler and more engaging. It even allows sporty driving on winding roads, making the process of driving more exciting.

Function Overview
The e-Pedal allows the driver to launch, accelerate/decelerate and stop the vehicle by using only the accelerator pedal. By using only one pedal, tasks such as: judging the distance between the car in front; decelerating and stopping when going downhill; and stopping for traffic lights, have been drastically simplified and become more convenient.
e_Pedal_Function.jpg
■ Launch・Acceleration
Experience the powerful acceleration and throttle response of an EV.
■ Deceleration
Easing off the accelerator pedal creates a deceleration force (max 0.2G) comparable to stepping on the brake pedal. Thanks to its precise electronic motor management, the e-Pedal system can even deliver smooth automated deceleration while traveling downhill.
■ Stopping
After the vehicle comes to a complete stop, the hydraulic brake system is automatically activated to keep the car stationary. The system can keep the car stopped on a slope (of up to approximately a 30-percent steepness grade) in uphill and downhill directions.
■ Brake lamps
Like conventional vehicles, the brake lamps will light up when decelerating* or stopping.

10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Mirko935 kaže...

Može li mi netko objasniti smisao ove e-Pedale?

 

Ideja je da se mozes u potpunosti zaustavit bez koristenja prave kocnice. Ovino o tom koliko si pustio gas, toliko ti je jako regenerativno kocenje.

Postojalo je to i prije, usporedivo kocenju motorom, samo je trebalo uvijek stisnut kocnicu da skroz zaustavis auto.

 

Ovdje je ideja da izbjegavanjem stiskanja pedale za kocnicu ne trosis ni diskove ni plocice (prakticki ti druga pedala sluzi samo za naglo kocenje)

8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Renesis kaže...

Ideja je da se mozes u potpunosti zaustavit bez koristenja prave kocnice. Ovino o tom koliko si pustio gas, toliko ti je jako regenerativno kocenje.

Postojalo je to i prije, usporedivo kocenju motorom, samo je trebalo uvijek stisnut kocnicu da skroz zaustavis auto.

 

Ovdje je ideja da izbjegavanjem stiskanja pedale za kocnicu ne trosis ni diskove ni plocice (prakticki ti druga pedala sluzi samo za naglo kocenje)

I dalje ne vidim nikakvu prednost.  Klasični raspored pedala je logičan i intuitivan, stisnem desno, iđem; stisnem lijevo (ili srednje), prestajem da iđem. Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.

 

Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.12.2017 12:02 (Mirko935).
7 godina
offline
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni

a kad se spuštaš nizbrdo usput majna kripto

 
17 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Obzirom na predviđene količine koje su kap u moru, kupci su oni koji imaju dvorište ili garažu. Kako će tih vozila biti sve više tako će biti sve više punionica i sve više kupaca do točke kada će to postati normalno - zaletiš se do konzuma, kupiš špeceraj i 50 kWh natočiš u auto. Nemoj brinuti i razmišljati, glava bi te mogla zaboliti
Ja rekoh
2 godine
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Mirko935 kaže...

Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.

 

Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa

 Krivo razmišljaš.

Regenerativno kočenje se ne uključuje.

To je posljedica urušavanja magnetnog polja u motoru koje za posljedicu ima povrat energije natrag u sustav.

Jedino je na proizvođaču da odabere hoće li tu energiju iskoristiti.

Tak da to uopće nema veze ni s gasom ni s kočnicom.

A nissan sere kvake i kompliciraju bezveze.

Uglavnom, dobro si rekao samo kontra.

Logično bi bilo da regenerativno koči bez diskova sve dok god ne stisneš kočnicu do poda a onda se aktivira i kočenje diskovima.

Ali to ionak sva EV rade..Idem ponovno pročitat onu tvoju prethodnu poruku, očito mi nekaj promaklo...

 

 

Kruha i igala...
8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
fer-de-lance kaže...
Mirko935 kaže...

Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.

 

Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa

 Krivo razmišljaš.

Regenerativno kočenje se ne uključuje.

To je posljedica urušavanja magnetnog polja u motoru koje za posljedicu ima povrat energije natrag u sustav.

Jedino je na proizvođaču da odabere hoće li tu energiju iskoristiti.

Tak da to uopće nema veze ni s gasom ni s kočnicom.

A nissan sere kvake i kompliciraju bezveze.

Uglavnom, dobro si rekao samo kontra.

Logično bi bilo da regenerativno koči bez diskova sve dok god ne stisneš kočnicu do poda a onda se aktivira i kočenje diskovima.

Ali to ionak sva EV rade..Idem ponovno pročitat onu tvoju prethodnu poruku, očito mi nekaj promaklo...

 Sad si me zbunio... Šta sam točno krivo rekao? Kažem da se trebaju do određenog pritiska papučice kočnice kočiti motorom (motorima, ne znam ima li ovo čudo jedan ili više), kad je potrebna sila kočenja veća od one koja se može generirati motorima, iskoristiti obične kočnice.

 

Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima  Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.

3 godine
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Mirko935 kaže...
fer-de-lance kaže...
Mirko935 kaže...

Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.

 

 

 

Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima  Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.

 TISUĆEĆLJIMA.

2 godine
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Mirko935 kaže...

 Sad si me zbunio... Šta sam točno krivo rekao? Kažem da se trebaju do određenog pritiska papučice kočnice kočiti motorom (motorima, ne znam ima li ovo čudo jedan ili više), kad je potrebna sila kočenja veća od one koja se može generirati motorima, iskoristiti obične kočnice.

 

Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima  Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.

 

Sorry, nekaj sam zabrijao....

PGS  me očito udara 

Kruha i igala...
10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
DexCro kaže...
Ghost777 kaže...

Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila? 

 očekivana cijena: 30000€, poticaj: 70000kn, domet: <400km, snaga: 150KS, broj punionica u HR: 200, većinom su besplatne

Domet je 150 milja, odnosno 240 km (EPA procjena).

10 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Leaf 2 je neosporno trenutni best buy, ali sto ce biti za 8 godina sa vasih 200T kn, imati ce vrijednost vozila koliku? Sa kapacitetom baterije prelaziti cotprilike 80km? Baterije ce valjda tada biti povoljnije, sad su za Leaf 45T kn. Inace auto je vrh, bilo bi dobro da Bugovci naprave test elekticnih vozila i objave projekcije troskova voznje po km tijekom vremena koristenja, u odnosu na prosjecnu starost hr voznog parka. I rest my case.
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
fer-de-lance kaže...

Sorry, nekaj sam zabrijao....

PGS  me očito udara 

Ajde, bar priznaš

 

A šta li je PGS?

9 godina
offline
Re: Već je 10.000 Europljana naručilo novi elektri
Feudalac kaže...
Obzirom na predviđene količine koje su kap u moru, kupci su oni koji imaju dvorište ili garažu. Kako će tih vozila biti sve više tako će biti sve više punionica i sve više kupaca do točke kada će to postati normalno - zaletiš se do konzuma, kupiš špeceraj i 50 kWh natočiš u auto. Nemoj brinuti i razmišljati, glava bi te mogla zaboliti

Logika ti ima samo jednu falingu:

- ako ja doma imam mogućnost instalirati punjač i instaliram ga, zašto bih kasnije po gradu plaćao punjenje skuplje nego doma plaćam struju

- ako mi punjenje u gradu nije skuplje nego doma, onda taj punjač nema ni povrat investicije, a kamo li profit. Tko će ga postaviti pod takvim uvjetima?

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice