trenutno se i najjače grafičke bore sa ovim sadašnjim vr setovima, a epl misli sa svojim čipom nešto napravit, šta to točno, prikazat 4 poligona na 8k rezoluciji.
jedino šta može je prikazivat gotove sadržaje. ali interaktivne jako teško.
trenutno se i najjače grafičke bore sa ovim sadašnjim vr setovima, a epl misli sa svojim čipom nešto napravit, šta to točno, prikazat 4 poligona na 8k rezoluciji.
jedino šta može je prikazivat gotove sadržaje. ali interaktivne jako teško.
Ovi hoće da nam unište oči?!
Ovi hoće da nam unište oči?!
prvo financijsku destrukciju pa onda i ostalo
Super,jedva čekam cijenu od $3000.
2k ima 4 puta manje točaka od 4k, 4k ima 4 puta manje točkica od 8k, tako da 2*8k nije 16 k, nego upola manje od toga, I to je brutalno, ali ljepše zvuči 16k nego 2*8k (što bi efektivno bilo kao broj točkica za 11k). Toliko o brojevima i muljanju.
slažem se,4k =4x2k
8k =4x4k
16k = 4x8k
u ovom slučaju je 16k samo horizontalno,dok vertikalno je 8k
Krivo ! Originalni 4k standard iznosi 4096 horizontalnih piksela, 2k je 2048 horizontalno. Kad specificiraju 16 384 piksela kao 16k, to je po standardu točno jer se odnosi samo na horizontalne piksele. Zato se kaže da recimo 3840px2160p nije 'pravi' 4k'. Također je i računica pogrešna, 4k (konzumerskih 4k = 3840x2160p = 8 294 400 ukupnih piksela) nije 4 puta 2k(konzumerskih 2k = 2560x1440p = 3 686 400 ukupnih piksela) već 4k iznosi 4 puta Full HD (1920x1080p = 2 073 600 ukupnih piksela).
trenutno se i najjače grafičke bore sa ovim sadašnjim vr setovima, a epl misli sa svojim čipom nešto napravit, šta to točno, prikazat 4 poligona na 8k rezoluciji.
jedino šta može je prikazivat gotove sadržaje. ali interaktivne jako teško.
Nećeš na tome igrati GTA V. Neovisno o rezoluciji ekrana neoptimizirane igre bi se mogle pokretati npr u 2k rezoluciji, bez obzira što neće iskoristiti 8k rezoluciju da bi izgledale oštrije, izgledati će bolje nego na 2k ekranu jer neće biti vidljivog screen door efekta (vidljiva mreža piksela) a time će i boje biti intenzivnije. Na performanse najviše utječe broj draw calls-a i shaderi a ne broj poligona, postali smo razmaženi real time efektima ali može se postići fotorealistična grafika gotovo bez ikakvog utjecaja na performanse ako se osvjetljenje zapiše na teksture. Mislim da bi optimizirane igre mogle glatko raditi na 16k. Ostali sadržaj kao npr. filmovi bi se mogao prikazivati na 16k i to bi bilo dovoljno za gledanje full HD filmova. Imam GearVR i 2k ekran nije dovoljan za Full HD filmove.