Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

poruka: 15
|
čitano: 2.028
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?".
10 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

Zar nije da klime u automobilima jos uvijek koriste freon jer je puno ucinkovitiji od zamjenskih plinova.

A kako su kompresori u autima drasticno manji nego u frizideru ili kucnim klima uredajima svako povecanje ucinkovitosti pomaze.

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

Najvjerovatnije ta rupa stoji tamo milionima godina, ali sve prije satelitske ere se vodi kao da ne postoji.

 

Sad se eto ignorira prilično stabilan trend te rupe nad rupama, a koja se još nije smanjila od tog sporazuma i ukidanja freona.

 

 

 

Nekad su nam bili bogovi krivi, a sad nam je kriv CFC i CO2.

 

 

Rješenje za te 'globalne probleme' je uvijek ista šema:

 

Morate se više moliti, prinositi više darova bogovima da ih umilostivite i onda će bit sve u redu.

 

 

 

BTW

Evo što se tamo dole zbiva zadnjih skoro 30 godina:

https://ozonewatch.gsfc.nasa.gov/statistics/annual_data.html

 

 

 

 

 

 

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 4 hvala 0
9 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

kad bi ikome doista bilo stalo, očas bi pronašli tvornice koje prde cfc. ali nije pa neće. ozonska je rupa pregolemaaaa ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 0 hvala 0
9 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

The source has been tracked to east Asia, but narrowing down the precise location will require further investigation.

 

Zar je itko sumnjao?

 
8 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
Renesis kaže...

Zar nije da klime u automobilima jos uvijek koriste freon jer je puno ucinkovitiji od zamjenskih plinova.

A kako su kompresori u autima drasticno manji nego u frizideru ili kucnim klima uredajima svako povecanje ucinkovitosti pomaze.

Ne znam koji plin koriste, ali nije točno da su manji - u autu je to samo kompresor s remenicom u kojoj je kvačilo, dok kućna klima ima u istom kućištu i kompresor i motor.

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
9 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

U autoklimama se koristi HFO-1234yf, kod starijih modela koristi se još i R-134a.

Moj PC  
5 0 hvala 0
10 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

"CFCs aren’t necessarily being made on purpose. The chemical industry produces thousands of tons of chlorinated and fluorinated methanes for many purposes, like making teflon, PVC, solvents, etc. This process could produce CFC-11 if not done carefully.”
I tak... tko bi u istočnoj aziji mogao proizvoditi ogromne količine jeftinih plastičnih masa i bojila bez osobite pažnje an ekološke standarde? Usput, japan, južna koreja imaju detaljne senzore barem 30 godina. Tako da nebi trebalo biti neki problem, ako bude političke volje.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

Pa nema nikakve tu enigme.

 

Indija i Kina proizvode sve za nas 'globalno zabrinute', a mi se licemjerno čudimo odakle to smrdi i zašto baš toliko.

 

Kad krene elektrifikacija (i misteriozno povećanje CO2) onih milijardu duša bez el. struje duž novog puta svile, onda će tek krenut dreka i iščuđavanje.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
Svi vode računa o zaštiti okoliša dok ne dođe trenutak da na to potroše neku lovu...
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
Svi vode računa o zaštiti okoliša dok ne dođe trenutak da na to potroše neku lovu...
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
nkdz kaže...

U autoklimama se koristi HFO-1234yf, kod starijih modela koristi se još i R-134a.

 Ma brijem i da noviji koriste R-134, isto kak je R22 zabranjen a umjesto njega R-407, R410 i R32 koji podrzava gorenje a prvi ga je Daikin počel ubacivati u svoje klime ...

7 godina
offline
Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11?

Automobili proizvedeni do 1995 su koristili R-12, od 1995 se koristi R-134a koji se zbog visokog GWP-a mijenja sa novijom radnom tvari  R1234yf koja ima jako mali GWP. Problem s klima uređajima u automobilima je u tome što se radne tvari nisu zbrinjavale nakon kraja radnog vijeka automobila (bolje rečeno rijetko su se zbrinjavale) pa su kad tad iscurile u okoliš. Slična je stvar i s ostalim uređajima koji koriste radne medije za hlađenje (posebice frižiderska tehnika).

Puno sustava s starim radnim tvarima se retrofitalo (zamjena zabranjene radne tvari s dopuštenom) međutim neke nije bilo moguće retrofitati tako da ja mislim da se tu radi o starim sustavima koji se održavaju na životu i za svoj rad trebaju R-11. Da li su u pitanju vojni ili industrijski uređaji, teško je tvrditi.

Stručnjak za odmaganje...
 
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
mario.L_hr kaže...

Automobili proizvedeni do 1995 su koristili R-12, od 1995 se koristi R-134a koji se zbog visokog GWP-a mijenja sa novijom radnom tvari  R1234yf koja ima jako mali GWP. Problem s klima uređajima u automobilima je u tome što se radne tvari nisu zbrinjavale nakon kraja radnog vijeka automobila (bolje rečeno rijetko su se zbrinjavale) pa su kad tad iscurile u okoliš. Slična je stvar i s ostalim uređajima koji koriste radne medije za hlađenje (posebice frižiderska tehnika).

Puno sustava s starim radnim tvarima se retrofitalo (zamjena zabranjene radne tvari s dopuštenom) međutim neke nije bilo moguće retrofitati tako da ja mislim da se tu radi o starim sustavima koji se održavaju na životu i za svoj rad trebaju R-11. Da li su u pitanju vojni ili industrijski uređaji, teško je tvrditi.

 Primjerice kod automobila sa starim plinom su se komotno prebacivali kompresori na novi jer nisi mogao napuniti sustav ukoliko si htio sa starim plinom jer ga nije bilo. Pricam za aute do 95 kada je krenuo R 134a.

Navodno je R1234 dosta skup plin, koliko znam?

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
7 godina
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
Fake_Alert kaže...

 Primjerice kod automobila sa starim plinom su se komotno prebacivali kompresori na novi jer nisi mogao napuniti sustav ukoliko si htio sa starim plinom jer ga nije bilo. Pricam za aute do 95 kada je krenuo R 134a.

Navodno je R1234 dosta skup plin, koliko znam?

 

Ne znam točnu cijenu pa ne mogu reći (inače cijene radnih tvari su otišle s cijenom prema gore) ono što je problem kod novih tvari je to da ili su otrovne ili su zapaljive/eksplozivne.

Stručnjak za odmaganje...
6 godina
offline
Re: Enigma freon - tko još uvijek proizvodi CFC-11
Pa to je to ... r32 zapaljiv ... a kaj se tice cijene r410 itd ... otisli su 300% gore ... tak da ti je punjenje kucne klime cca 800kn
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice