Haha jesam tehnoloski optimist, ali u ovo ne bi sjeo.
Ovo je lagani uvod pojma potrosacke robe u automobilsku industriju. Vozis 3-5 godina i kupuj novo.
Haha jesam tehnoloski optimist, ali u ovo ne bi sjeo.
Ovo je lagani uvod pojma potrosacke robe u automobilsku industriju. Vozis 3-5 godina i kupuj novo.
Strasno koliko se u zadnje vrijeme forsira AI...
Koji qrac guraju i trpaju ta sranja (?)
Mozda imam krivi osjecaj, ali tko hoce tak nesto ?
Jedino bi optimisticna seprtlja sjela u takvo vozilo...
Samo cekam da me skener analizira umjesto doktora i kaze mi koji tablete trebam pit...
gle mama, bez ruku!
ali ako nema volan ni papučice, niti ga možeš kontrolirati, osim unijeti destinaciju, to znači da se vozački više neće morat polagat? jer ipak si samo prtljaga u takvom autu.
Ja sam za. Radije da automobili automatski upravljaju, nego neki nabrijani balonje koji ne znaju citati
znakove ni promet, i zbog kojih stradaju drugi.
Evo, idealan automobil, odes sa familijom na veceru, pojede se, popije, a osobni taksista te doveze doma.
Fino citas novine, rijesavas krizaljku, gledas krajolik, uzivas. Osobito na dugim putovanjima, gdje malo i odspavas.
Ovaj lexus bi svakako bio idealan:
Haha jesam tehnoloski optimist, ali u ovo ne bi sjeo.
Ovo je lagani uvod pojma potrosacke robe u automobilsku industriju. Vozis 3-5 godina i kupuj novo.
ne nego ovo ide k tome da će se ovakva vozila iznajmljivati na poziv u gradovima. realno gledajući, osobni automobil u gradovima je bacanje novca jer stoji parkiran 90% vremena, a najam ovakvih vozila bi trebao znatno pojeftiniti vožnju.
GM je jos 1996 napravio elektircni automobil EV1 koji je bio odlican, ali su ga na kraju povukli i uništili bez razloga tj zna se razlog....
Što više smarta oke tebe to manje mozga u glavi. Devolucija.
Ovo ne odgovara jedino:
- državi u kojoj se naplaćuju kazne radi popunjavanja proračuna
- sebičnim vozačima (a takvih je 2/3)
Jedino što fali je sharing - aute, kao i sve, treba dijeliti.
što kad autonomni automobil npr. ne zna ući u moju garažu tj. nemaš opciju objasniti gdje i kako želiš da stane kako bi ti bio lakši ukrcaj prtljage? Nekakav jednostavan sustav upravljanja (može i daljinskog, preko mobilne aplikacije) je ipak potreban.
Car sharing, bi bio OK da nema pušača ili pijanaca koji povraćaju po sjedalima. I taksiji često smrde i prljavi su iako imaš vozača koji bi trebao voditi brigu o vozilu. Kako riješiti taj problem?
Sve cool, ali mozda za 50 godina...
što kad autonomni automobil npr. ne zna ući u moju garažu tj. nemaš opciju objasniti gdje i kako želiš da stane kako bi ti bio lakši ukrcaj prtljage? Nekakav jednostavan sustav upravljanja (može i daljinskog, preko mobilne aplikacije) je ipak potreban.
Car sharing, bi bio OK da nema pušača ili pijanaca koji povraćaju po sjedalima. I taksiji često smrde i prljavi su iako imaš vozača koji bi trebao voditi brigu o vozilu. Kako riješiti taj problem?
Nema što ulaziti u garažu kad nije ni ne treba biti tvoje vlasništvo. Naravno da ima mnogo problema oko toga ali i na njima treba raditi, a ne odustati od rješavanja ijednog zbog mnoštva drugih.
Što prije dođu to bolje, da ne moram slušati neandertalce kad se krenu vraćati s posla i počnu trubiti.
Nema što ulaziti u garažu kad nije ni ne treba biti tvoje vlasništvo. Naravno da ima mnogo problema oko toga ali i na njima treba raditi, a ne odustati od rješavanja ijednog zbog mnoštva drugih.
A što ako ja imam 5 kofera jer idem na put ili idem na izlet i želim ponijeti bicikl... moram stvari iznijeti na snijeg ili kišu jer autonomni automobil koji nije moj dolazi na ulicu? Još najbolje da zbog nekih okolnosti stane 300m dalje... Genijalno!
Budimo realni cilj car shareinga nije smanjenje gužvi niti zagađenja. Cilj je da korisnik na kraju plaća više a provider daje manje.
E da, oćeli autonomni auto iza tebe trubit kad se na semaforu upali zeleno, a ti odma ne stisneš gas do daske, nego onako solo bez priše.
A što ako ja imam 5 kofera jer idem na put ili idem na izlet i želim ponijeti bicikl... moram stvari iznijeti na snijeg ili kišu jer autonomni automobil koji nije moj dolazi na ulicu? Još najbolje da zbog nekih okolnosti stane 300m dalje... Genijalno!
Budimo realni cilj car shareinga nije smanjenje gužvi niti zagađenja. Cilj je da korisnik na kraju plaća više a provider daje manje.
A šta ako ja živim na drugom katu zgrade bez lifta i auto se ne može popet po stepenicama? Kog briga, tvoji osobni uvjeti života nisu razlog da se zabrani ili dopusti nešto. To da li ćeš ti takav automobil kupiti/unajmiti ili ćeš odabrati neki drugi koji može pogodit garažu je tvoja stvar, a broj ljudi s malim garažama će odlučiti isplativost proizvođaću da ih proizvodi. u slučaju da takav auto ne postoji na tržištu onda ćeš se vozit u ovom koji će doći blizu garaže, a dalje ćeš kisnuti. Ili ako iz prinicipa nećeš kupit/unajmit nikakav auto onda ćeš kisnuti i hodati cijelim putem.
Pa nećemo sad cijelu automobilsku industriju orjentirat prema tome jer vas 7 ima 5 kufera i malu garažu i baš ih treba nosit 2 puta u 50 godina kad se pogodi da pada kiša.
Ne znam tko želi autonomna vozila, ali to bi bilo dobro rješenje za one koji trebaju automobil, ali zbog nekih ograničenja ne mogu voziti (godine, zdravlje...) Priča mi kolegica u školi da se vozila u Tesli S u autonomnom modu vožnje. Creeeeepy... po njenom osjećaju. Ja bih isto volio probati, samo nemam nikoga tko ima Teslu.
Što prije dođu to bolje, da ne moram slušati neandertalce kad se krenu vraćati s posla i počnu trubiti.
Desit ce im se takav bug da ce ti svirat sprsku himnu uz blicanje dugih svjetala...
Previse se pouzdavamo u tehnologiju - cinjenica.
Nusprodukt toga je, kak je vec netko gore spomenuo, ljudi su sve gluplji, seprtljavi u situacijama gdje bi se trebali moc snac dok kazes keks.
Naustrb komfora se sve vise izlazemo opasnostima...
A što ako ja imam 5 kofera jer idem na put ili idem na izlet i želim ponijeti bicikl... moram stvari iznijeti na snijeg ili kišu jer autonomni automobil koji nije moj dolazi na ulicu? Još najbolje da zbog nekih okolnosti stane 300m dalje... Genijalno!
Budimo realni cilj car shareinga nije smanjenje gužvi niti zagađenja. Cilj je da korisnik na kraju plaća više a provider daje manje.
A šta ako ja živim na drugom katu zgrade bez lifta i auto se ne može popet po stepenicama? Kog briga, tvoji osobni uvjeti života nisu razlog da se zabrani ili dopusti nešto. To da li ćeš ti takav automobil kupiti/unajmiti ili ćeš odabrati neki drugi koji može pogodit garažu je tvoja stvar, a broj ljudi s malim garažama će odlučiti isplativost proizvođaću da ih proizvodi. u slučaju da takav auto ne postoji na tržištu onda ćeš se vozit u ovom koji će doći blizu garaže, a dalje ćeš kisnuti. Ili ako iz prinicipa nećeš kupit/unajmit nikakav auto onda ćeš kisnuti i hodati cijelim putem.
Pa nećemo sad cijelu automobilsku industriju orjentirat prema tome jer vas 7 ima 5 kufera i malu garažu i baš ih treba nosit 2 puta u 50 godina kad se pogodi da pada kiša.
Pa naravno da nećemo kad već imaš rješenje a zove se Taxi.
Car share je samo još jedna verzija javnog prijevoza samo puno skuplja.
A o tome da uopće ne postoji tehnologija za ovakva autonomna vozila nećemo ni pričati. Netko je previše gledao Knight Rider-a.
Haha jesam tehnoloski optimist, ali u ovo ne bi sjeo.
Ovo je lagani uvod pojma potrosacke robe u automobilsku industriju. Vozis 3-5 godina i kupuj novo.
ne nego ovo ide k tome da će se ovakva vozila iznajmljivati na poziv u gradovima. realno gledajući, osobni automobil u gradovima je bacanje novca jer stoji parkiran 90% vremena, a najam ovakvih vozila bi trebao znatno pojeftiniti vožnju.
GM nikad nije radio gradske aute, kao i Ameri opcenito.
Ovo je auto za carpooling i ljudi koji su sat vremena udaljeni od posla. U Americi godisnje predem 35k milja. U HR max 15k kilometara.
A za sta im je onda bio Opel i GM Koreja? Radili su ameri dosta gradskih auta, pogotovo 70ih.
vi stvarno mislite da će ovo ići u proizvodnju 2019 , dajte budite realni ovo su samo marketinške fore
Auto je clan obitelji i on voli da ga ja vozim...
A za sta im je onda bio Opel i GM Koreja? Radili su ameri dosta gradskih auta, pogotovo 70ih.
Pa pogledaj trziste sada.
Reci mi jedan hatchback osim Fieste kojeg proizvode Ameri.
Jednostavno nema smisla, u gradovima nitko ne kupuje automobile. I ako kupuju to ce bit SUV.
Poznato mi je to divljanje GPS-a. Na jednom brdu blizu brdske pumpe za opskrbu vodom, GPS gubi polozaj,
te signalizira nepreciznost od 50m i vise od stvarne tocke.
Takodjer, usred Berlina na trgu cesto GPS divlja - iz nepoznatog razloga. Jednostavno kruzi.
Rijesenje? Ukljuciti mobilni internet za detaljnije pozicioniranje. U sumi naravno nije pomoglo,
ali u Berlinu je.
Usput, svi GPS uredjaji na mobitelu, koji nemaju u sebi kompas, 0 bodova od tocnosti.
Ako se netko bavi GeoCachingom, zna o cemu pricam.
https://www.geocaching.com/play
Garmin Oregon i Montana rucni uredjaji su moja preporuka za Outdoor. Najprecizniji su,
makar nisu ni danasnji mobiteli losi - ali nisu svakako idealni zbog nedostatka detaljnih Topo mapa
i brdskih puteva.
takvi automobili su prvenstveno namijenjani za gradove jer su za ostalo neisplativi. zamišljeno je da tvrtka koja iznajmljuje ta vozila sve nadzire s jednog mjesta. ako ta tvrtka iznajmljuje automobile u nekom gradu, oni će imati pregled nad time što se događa. pretpostavljam da su automobili opremljeni i kamerama koje snimaju što se događa oko automobila, a o tome da su opremljeni radarima ne treba previše govoriti.