Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

poruka: 14
|
čitano: 5.445
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida".
12 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

Mercedes je pokazao i još par starih fora na račun Ferrarija

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

Postanje videa sa Twittera umjesto Youtuba bi trebalo biti ilegalno.

Moj PC  
17 1 hvala 1
15 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

prolutah interpletom u potrazi za opisom funkcija svih tih prekidača i gumaba (+ kako se svaki volan radi za svakog vozača posebno, a ovaj sve mora znati napamet i "u pola noći kad ga se probudi" a da i ne gleda u to) i na koncu se pitam gdje je nestalo umijeće šofiranja i sad razumijem frustracije kad otkaže nešto tipa "puče guma a rezerve nema" ili ti netko tamo trkne auto pa se krilce pomakne za 0,05 mm. nikakva elektronika tu ne pomaže.  maestro izađe iz auta i odustaje jer više ne zna voziti. jadno. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2019 18:18 (Ajar).
Moj PC  
2 8 hvala 0
13 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Ajar kaže...

prolutah interpletom u potrazi za opisom funkcija svih tih prekidača i gumaba (+ kako se svaki volan radi za svakog vozača posebno, a ovaj sve mora znati napamet i "u pola noći kad ga se probudi" a da i ne gleda u to) i na koncu se pitam gdje je nestalo umijeće šofiranja i sad razumijem frustracije kad otkaže nešto tipa "puče guma a rezerve nema" ili ti netko tamo trkne auto pa se krilce pomakne za 0,05 mm. nikakva elektronika tu ne pomaže.  maestro izađe iz auta i odustaje jer više ne zna voziti. jadno. 

Znam da voliš svaki članak komentirati, ali ajde molim te, ono što ne pratiš i ne razumiješ nemoj komentirati. Možda će ti zvučati čudno, ali nije sve onako kako si si ti zamislio. 

15 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Promster kaže...

Znam da voliš svaki članak komentirati, ali ajde molim te, ono što ne pratiš i ne razumiješ nemoj komentirati. Možda će ti zvučati čudno, ali nije sve onako kako si si ti zamislio. 

 samo one koji me makar i marginalno zanimaju. no u vezi ovih volana i formule, nigdje nisam pronašao što se zbiva kad elektronika crkne, odn. što vozač može učiniti prije odustajanja. možeš pojasniti? (usput, posao prevoditelja sadrži stavku "znati sve o svemu ili saznati u što kraćem roku, radi kvalitetnog prijevoda". vjerojatno uvjetovani refleks - istraživanje, učenje, zaključivanje). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
KingNothing kaže...

Postanje videa sa Twittera umjesto Youtuba bi trebalo biti ilegalno.

 Twitter je toliko superiornija platforma, pogotovo ako želiš raspravu o videu koji postaš.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
13 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Ajar kaže...
Promster kaže...

Znam da voliš svaki članak komentirati, ali ajde molim te, ono što ne pratiš i ne razumiješ nemoj komentirati. Možda će ti zvučati čudno, ali nije sve onako kako si si ti zamislio. 

 samo one koji me makar i marginalno zanimaju. no u vezi ovih volana i formule, nigdje nisam pronašao što se zbiva kad elektronika crkne, odn. što vozač može učiniti prije odustajanja. možeš pojasniti? (usput, posao prevoditelja sadrži stavku "znati sve o svemu ili saznati u što kraćem roku, radi kvalitetnog prijevoda". vjerojatno uvjetovani refleks - istraživanje, učenje, zaključivanje). 

Kaj ti to znači "kad elektronika crkne"? Neće sve živo odjednom crknuti, može otići senzor za temp. guma, pritisak ulja itd...Možda krepa jedna od većih komponenti tipa MGU-H ili MGU-K, pa vozač neće imati na raspolaganju tih 150-ak konja, ali i dalje je na stazi.

 

Reći da vozači izađu iz bolida jer on više nije u savršenom voznom stanju, te ga oni ne znaju voziti je smiješno. Trenutno mi pada na pamet situacija iz prošle godine kad je Riccardo pobijedio s bolidom koji se "raspadao". Krepao mu je baš MGU-K, izgubio je puno snage, počele su mu se pregrijavati kočnice, morao je koristiti jednu brzinu manje nego svi ostali...A na "repu" mu je bio Vettel koji ga je pritiskao non stop, i to sve na uskim ulicama Monaka gdje je 2 sata morao imati jebenu koncentraciju da ne okrzne ili ne zabije se u zid. Uz "bejbisitanje" bolida koji je na izdahu, gdje je vozio točno onako kak se bolidu "sviđalo" da ne krepa, njemu se 2 sata nije "omaklo" ni na trenutak, nije napravio ni najmanju grešku koja bi stvorila Vettelu šansu da ga prestigne.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Ajar kaže...
Promster kaže...

Znam da voliš svaki članak komentirati, ali ajde molim te, ono što ne pratiš i ne razumiješ nemoj komentirati. Možda će ti zvučati čudno, ali nije sve onako kako si si ti zamislio. 

 samo one koji me makar i marginalno zanimaju. no u vezi ovih volana i formule, nigdje nisam pronašao što se zbiva kad elektronika crkne, odn. što vozač može učiniti prije odustajanja. možeš pojasniti? (usput, posao prevoditelja sadrži stavku "znati sve o svemu ili saznati u što kraćem roku, radi kvalitetnog prijevoda". vjerojatno uvjetovani refleks - istraživanje, učenje, zaključivanje). 

 

Kad nešto marginalno pratiš kao ti onda lupetaš gluposti. Uzmi za primjer automobile u zadnjih recimo cca 10 godina, svi su prepune elektronike, ali apsolutno svi i kad ta ista elektronika crkne automobil postaje komad lima koji s mjesta pomaknuti nećeš. A ti povlačiš paralelu s F1 koji su jedni od najsloženijih nazovimo ih automobila koji se koriste danas i pitaš se što kad elektronika crkne. U toj istoj F1 elektronika je preuzela glavnu riječ iste godine kada je Sena poginuo ali da bi se to znalo potrebno je nešto pratiti, a da bi se pratilo potrebno se je nekada i probuditi u gluho doba noći i pratiti utrke, treninge, kvalifikacije. Količina informacija koji jedan bolid tijekom utrke (dakle nepuna 2h) pošalje danas iznosi oko 12GB. Da bi se ti podatci slali potrebna je elektronika vidi vraga. A određen broj parametara se korigira izravno preko upravljača ili ti ga volana i da svaki volan u F1 je drugačiji je svaki vozač ima svoj tip vožnje i motoriku koja mu je logična da mu nešto stoji baš tu gdje mu stoji.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2019 22:29 (ivan599).
12 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Promster kaže...
Ajar kaže...
Promster kaže...

Znam da voliš svaki članak komentirati, ali ajde molim te, ono što ne pratiš i ne razumiješ nemoj komentirati. Možda će ti zvučati čudno, ali nije sve onako kako si si ti zamislio. 

 samo one koji me makar i marginalno zanimaju. no u vezi ovih volana i formule, nigdje nisam pronašao što se zbiva kad elektronika crkne, odn. što vozač može učiniti prije odustajanja. možeš pojasniti? (usput, posao prevoditelja sadrži stavku "znati sve o svemu ili saznati u što kraćem roku, radi kvalitetnog prijevoda". vjerojatno uvjetovani refleks - istraživanje, učenje, zaključivanje). 

Kaj ti to znači "kad elektronika crkne"? Neće sve živo odjednom crknuti, može otići senzor za temp. guma, pritisak ulja itd...Možda krepa jedna od većih komponenti tipa MGU-H ili MGU-K, pa vozač neće imati na raspolaganju tih 150-ak konja, ali i dalje je na stazi.

 

Reći da vozači izađu iz bolida jer on više nije u savršenom voznom stanju, te ga oni ne znaju voziti je smiješno. Trenutno mi pada na pamet situacija iz prošle godine kad je Riccardo pobijedio s bolidom koji se "raspadao". Krepao mu je baš MGU-K, izgubio je puno snage, počele su mu se pregrijavati kočnice, morao je koristiti jednu brzinu manje nego svi ostali...A na "repu" mu je bio Vettel koji ga je pritiskao non stop, i to sve na uskim ulicama Monaka gdje je 2 sata morao imati jebenu koncentraciju da ne okrzne ili ne zabije se u zid. Uz "bejbisitanje" bolida koji je na izdahu, gdje je vozio točno onako kak se bolidu "sviđalo" da ne krepa, njemu se 2 sata nije "omaklo" ni na trenutak, nije napravio ni najmanju grešku koja bi stvorila Vettelu šansu da ga prestigne.

 Da je kojim slucajem Verstapen bio iz Ricciarda davno bih ga skinuo,a i nije ko zna koliko usporio bolid,naravno u prilog mu je islo sama staza gdje 7u salta samo kroz tunel.

Bas ponovno pogledao na Netflixu seriju o F1 i bas je bila ta trka!Naravno da sam je i live pratio i bio lud na Vettela!

AUDIOFIL
14 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

Meni prijatelj radi F1 volane za kokpite. Neka se javi kome treba, nisam mu jos napravio novi web, ima neki stari na rexing.eu. Eto mu malo reklame, i on je mene preporucia vec 5 puta :)

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

Za usporedbu:

 

Juan Manuel Fangio - 51 utrka, 14 odustajanja ili 27,45%

Jackie Stewart - 99 / 37 / 37,37%

Ayrton Senna - 161 / 60 / 37,27%

Michael Schumacher - 307 / 68 / 22,15%

Lewis Hamilton - 230 / 26 / 11,30%

 

Pa sad vi recite ko je izdržljiviji vozač.

42
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2019 11:23 (markoBT).
 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida

Interesantno je da nema ni jedan "touchscreen" koji svi proizvođači automobila neumoljivo guraju u sve nove aute...

 
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
Po cemu se mogu porediti f1 i regularni auto?
15 godina
offline
Re: Mercedes pokazao novi volan svojih F1 bolida
markoBT kaže...

Za usporedbu:

 

Juan Manuel Fangio - 51 utrka, 14 odustajanja ili 27,45%

Jackie Stewart - 99 / 37 / 37,37%

Ayrton Senna - 161 / 60 / 37,27%

Michael Schumacher - 307 / 68 / 22,15%

Lewis Hamilton - 230 / 26 / 11,30%

 

Pa sad vi recite ko je izdržljiviji vozač.

 mislm da ovo nije toliko do vozača koliko do inženjera/konstruktora. često auto jednostavno krepa, eksplodira, sudari se, nešto. nema nužno veze s vozačem. osim toga, fangio je vozio "analogni" auto, bez elektronike. to je kak bi švabe rekle "kunst". 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice