Što je najbolje, više informacija ste tu napisali nego štoje ekipa iz AutoMoto časopisa dala, a oni su bili tamo... :)
Nissan predstavio Električni ekosustav koji prikaz
- poruka: 14
- |
- čitano: 3.736
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
a zašto ne?
1. vjerojatno je bilo jeftinije priključak staviti tu, (kraći vodiči, jednostavniji paneli za proizvodnju).
2. možda su htjeli se naglasiti da je to drugačiji automobil time što se ne puni gdje i automobili na naftne derivate.
Ovo na slici uz tekst je javni punjač, evo ti ilustracija kako oni zamišljaju da će to izgledati doma - sparkaš se na rikverc i imaš lagan pristup. :)
Na drugoj slici je primjer punjenja na nekom parkiralištu.
Nevezano za temu. Imam crnu i bijelu teslu ispred zgrade,auto je lijep,cak je fora to kaj je necujan,da nema trenja guma nebi ni znao da je na cesti.
Super je ta budućnost no ima malo više mana.Koliko je vijek trajanja baterije i kolika je garancija ,koliko košta baterija +zamjena,koliko košta vozilo i tko si to može priuštit sa RH plaćom.
I što se dogodi s dosegom ukoliko npr. zadesi RH mećava od mjesec dana s temperaturom od -10 do -20.
Super je ta budućnost no ima malo više mana.Koliko je vijek trajanja baterije i kolika je garancija ,koliko košta baterija +zamjena,koliko košta vozilo i tko si to može priuštit sa RH plaćom.
I što se dogodi s dosegom ukoliko npr. zadesi RH mećava od mjesec dana s temperaturom od -10 do -20.
Recimo neka cijena baterije padne na 5k eura (cifra iz glave), jel veći problem zamijeniti tu bateriju ili plaćati benzin 10k eura u 10 godina? (Optimistična cijena, benzinu neće padati cijena). S time da uz klasične motore ide još hrpa održavanja.
Naravno ni struja nije besplatna, ali nije i neće biti ni slična benzinu.
Mećava? Pitaj Norvežane gdje prodaja cvijeta.
Super je ta budućnost no ima malo više mana.Koliko je vijek trajanja baterije i kolika je garancija ,koliko košta baterija +zamjena,koliko košta vozilo i tko si to može priuštit sa RH plaćom.
I što se dogodi s dosegom ukoliko npr. zadesi RH mećava od mjesec dana s temperaturom od -10 do -20.
Zamjenska za sadašnji leaf je oko 5000 eura. To bi za auto tako malog dometa bilo i previše; za očekivati je da se baterija do nekih 150 tisuća podere; da je kapacitet 50 ili više kWh mogao bi prebaciti 250 tisuća. Ako se gleda na tu kilometražu, mislim da je auto isplativ bez obzira na nešto višu cijenu. Troškovi goriva su značajna stavka samo ih mi ne gledamo jer tankamo za po par stotina kuna. Recimo da su prosječan automobil, dizelaš, oko 20.000 eura u radnom vijeku od 250 tisuća km, za benzinac i 30 i više tisuća. Ti troškovi su uvijek tu, bez obzira koliko dugo se pojedini model posjeduje tako da mislim da tu ima pozitivnog ekonomskog učinka već sada. Druga stvar je kupnja novog/gubitak vrijednosti/prodaja nakon par godina ili rabljeni na određeno vrijeme ali to je efekt koji je isti i na klasičnim automobilima uz varijacije od modela do modela.
za ovaj novi model je zanimljiva stvar mogućnost vraćanja struje u mrežu a to bi na mnogim mjestima moglo donijeti besplatnu struju pa možda čak i plaćanje uzimanja struje! Ako dođe do značajnije elektrifikacije prometa korištenje automobila kao spremnika struje za mrežu bit će moguće praktično kompletno odbaciti fosilna goriva bez ikakvih ulaganja u distribuciju...
ja kad ću imat garažu i el. auto, ću sprovesti kabel preko stropa i spojiti na samouvlačeći mehanizam, tako da mi se neće povlačiti nikada po podu...
ja kad ću imat garažu i el. auto, ću sprovesti kabel preko stropa i spojiti na samouvlačeći mehanizam, tako da mi se neće povlačiti nikada po podu...
Onda će to biti nasuprot vrata koja se obično podižu prema gore pa smo opet na onoj mojoj primjedbi.
ja kad ću imat garažu i el. auto, ću sprovesti kabel preko stropa i spojiti na samouvlačeći mehanizam, tako da mi se neće povlačiti nikada po podu...
Onda će to biti nasuprot vrata koja se obično podižu prema gore pa smo opet na onoj mojoj primjedbi.
istina, no samo u slučaju ako parkiraš na guzicu, no ako parkiraš na nos onda nemaš taj problem
Lijep autic.
Za razliku od prvog leafa, koji je iznutra bio svemirski brod,
a izvana nateceno ruglo, ovaj zaista izgleda lijepo i pristojno.
Dosta crta ima od Micra modela, sto mi se svidja.
ja kad ću imat garažu i el. auto, ću sprovesti kabel preko stropa i spojiti na samouvlačeći mehanizam, tako da mi se neće povlačiti nikada po podu...
Onda će to biti nasuprot vrata koja se obično podižu prema gore pa smo opet na onoj mojoj primjedbi.
istina, no samo u slučaju ako parkiraš na guzicu, no ako parkiraš na nos onda nemaš taj problem
U principu, službena verzija zašto je punjač naprijed je ta da se ljudi spotiču oko kablova kada je kao na tesli odozada. Ovako uz auto možeš proći bez zapinjanja. Meni je iskreno tako svejedno...