Ujfu.
Porsche najavljuje Taycan, svoj prvi električni mo
- poruka: 17
- |
- čitano: 7.474
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
Kad smo vec kod Porsche-a, pogledajte sta rade sa trkacim 919 hybridom pustenim s lanca, skinuli su F1 rekord na SPA, sad je cilj probat odvozit Nordschleife ispod 5 minuta , trenutni rekord je 6:11 iz davne 1983....
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Slažem se, samo da ne bi oni bili pioniri koji su slomili zube upravo zbog toga :-)
@ansha, prosto je nevjerovatno da nitko ne može srušiti Bellofov rekord od 6:11,13 iz 1983., mislim koliko su gume i ovjesi napredovali, ali treba imati na umu da je downforce najvažniji te omjer snaga/masa, Porsche 956 je imao masu oko 800kg te 600-ak KS, čudo.
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
-možda.. možda su poticaj bili poticaji (novac), možda nafta, možda nešto treće...
-kad se govori o Tesli (auto), treba odvojeno gledati bateriju (zaseban proizvod, firma, corebiz), Muska kao hype-PRa. Npr bi li Apple bio the-apple bez Jobsa? Tad je Tesla (auto) možda sporedan, nevažan u industriji ili kao 'poticaj' (ostalo se mora poklopiti, ne samo jedan neispravan šarafić..) :)
-bez vremeplova i paralelnih stvarnosti nikad nećemo znati bili današnjica ili sutrašnjica bila drugačija da je neki A umjesto nekog B.. čak ni to da je druga osoba dobila jackpot ili leptir zamahnuo krilima, pa se ni za Teslu (auto) ne može tako nešto tvrditi (dokazati).. pogotovo što je u autoindustriji nešto kao neuspjeli abortus :)
-bi li sadašnjost bila drugačija da ameri nisu hodali po mjesecu .. prvi kozmonaut je rus itd.. što je to prvo-bitno ili ima li uopće razlike vs. ukupna količina znanja i tehnoligije (resursi-sredstva) za nešto napraviti/otkriti..
zato ne treba tako nešto tvrditi, odnosno, to je samo PR kao što recimo metalik boja može izgledati lijepo, ali ne mijenja baš ništa osim boje.
npr, karikirano.. možda su sirijci-izbjeglice u EU uzrok razvoja ev.. kao i ratovi, usa itd.
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Slažem se, samo da ne bi oni bili pioniri koji su slomili zube upravo zbog toga :-)
@ansha, prosto je nevjerovatno da nitko ne može srušiti Beloffov rekord od 6:11,13 iz 1983., miskim koliko su gume i ovjesi napredovali, ali treba imati na umu da je downforce najvažniji te omjer snaga/masa, Porsche 956 je imao masu oko 800kg te 600-ak KS, čudo.
Samo iz razloga sta nitko nije ni probao sa pravim trkacim autom, vidis da misle da ga 919 hybrid moze skinut za vise od minute. To sta su skinuli rekord F1 sa SPA sve govori..
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Slažem se, samo da ne bi oni bili pioniri koji su slomili zube upravo zbog toga :-)
@ansha, prosto je nevjerovatno da nitko ne može srušiti Beloffov rekord od 6:11,13 iz 1983., miskim koliko su gume i ovjesi napredovali, ali treba imati na umu da je downforce najvažniji te omjer snaga/masa, Porsche 956 je imao masu oko 800kg te 600-ak KS, čudo.
Samo iz razloga sta nitko nije ni probao sa pravim trkacim autom, vidis da misle da ga 919 hybrid moze skinut za vise od minute. To sta su skinuli rekord F1 sa SPA sve govori..
Sigurno da može, naprave simulaciju, falit će u 5 sekundi haha. Al pokojnom Bellofu skidam kapu, strava, https://www.youtube.com/watch?v=3P1QmCswql0 nakon ovog videa nema se šta reć, nikakve elektronike, mjenjač klasika, itd.
EDIT: Sad vidim doli da nije Bellof za upravljačem, vodi se rasprava, ali svejedno...
EDIT 2: @ansha, pogledaj video, lik je mjerio mobitelom 919 evo i kaže da je najbrže vozio 6:30 https://www.youtube.com/watch?v=pkwZbu-aaX4 a onda lik kasnije objašnjava i računa po sektorima kako ide ispod 5 minuta, to je čudo.
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Slažem se, samo da ne bi oni bili pioniri koji su slomili zube upravo zbog toga :-)
@ansha, prosto je nevjerovatno da nitko ne može srušiti Bellofov rekord od 6:11,13 iz 1983., mislim koliko su gume i ovjesi napredovali, ali treba imati na umu da je downforce najvažniji te omjer snaga/masa, Porsche 956 je imao masu oko 800kg te 600-ak KS, čudo.
kada je on postavio taj rekord staza je bila skracena za 2 kilometra zbog radova, malo istraživanja ne bi škodilo
Ma smeće, Tesla je ljepša i kvalitetnija...
haha, sloziti cu se sa tvojim sarkazmom ali Tesli moras dati priznanje u tome sto je potakla Porsche i ostale u elektrifikaciju koja bi inace cekala neku bolju buducnost :)
Slažem se, samo da ne bi oni bili pioniri koji su slomili zube upravo zbog toga :-)
@ansha, prosto je nevjerovatno da nitko ne može srušiti Bellofov rekord od 6:11,13 iz 1983., mislim koliko su gume i ovjesi napredovali, ali treba imati na umu da je downforce najvažniji te omjer snaga/masa, Porsche 956 je imao masu oko 800kg te 600-ak KS, čudo.
kada je on postavio taj rekord staza je bila skracena za 2 kilometra zbog radova, malo istraživanja ne bi škodilo
Mislim da tebi ne bi škodilo, on je postavio rekord na 12,93 milja (20,81 km) stazi i ovi koji se mjere, mjere se na toj konfiguraciji. Evo ti c/p sa wikipedije:
"Nürburgring is a 150,000 person capacity motorsports complex located in the town of Nürburg, Rhineland-Palatinate, Germany. It features a Grand Prix race track built in 1984, and a much longer old "North loop" track which was built in the 1920s around the village and medieval castle of Nürburg in the Eifel mountains. The north loop is 20.8 km (12.9 mi) long and has more than 300 metres (1,000 feet) of elevation change from its lowest to highest points. Jackie Stewart nicknamed the old track "The Green Hell"."
Dakle, taj rekord napada 919 evo, napadali su mnogi, a konfiguracija gotovo svake staze može biti kraća ili duža, ovisno o mogućnostima, samo je ova od 20,81 km zvana zeleni pakao.
Činjenica je da nitko nije pokušao srušiti taj rekord zbog povećanih "safety gluposti" ali i dijelom iz respekta prema Bellofu. Williams je bio pred nekoliko godina sa svoji F1 ali nikad nisu ni pokušali napraviti kompletni krug. Trentni GT3 auti Ring dio prođu za cca 6:30. Ok, BoPani su, pa to nije njihov puni potencijal, vjerujem da bi mogli izvuć još 15 sekundi van, a vjerojatno i 20-25 u nekakvom non-BoP one lap trick tune. Tako da bi i 919 u LMP1 regama bio dovoljan za sub-6 minute. EVO može puno niže. Tu je već vozač daleko veći faktor nego sami potencijal auta. I dalje je pitanje da li će ikad odvoziti službeni krug(vjerojatno hoće).
Činjenica je da nitko nije pokušao srušiti taj rekord zbog povećanih "safety gluposti" ali i dijelom iz respekta prema Bellofu. Williams je bio pred nekoliko godina sa svoji F1 ali nikad nisu ni pokušali napraviti kompletni krug. Trentni GT3 auti Ring dio prođu za cca 6:30. Ok, BoPani su, pa to nije njihov puni potencijal, vjerujem da bi mogli izvuć još 15 sekundi van, a vjerojatno i 20-25 u nekakvom non-BoP one lap trick tune. Tako da bi i 919 u LMP1 regama bio dovoljan za sub-6 minute. EVO može puno niže. Tu je već vozač daleko veći faktor nego sami potencijal auta. I dalje je pitanje da li će ikad odvoziti službeni krug(vjerojatno hoće).
Ovo za F1 se slažem, ali koliko se sjećam nisu uspili doći blizu jer F1 zbog podvozja ne može prolaziti cijelu dionicu staze (mislim na brz i siguran način). Ne znam za GT3 seriju, ali Porsche 911 GT 2 (znači vozilo koje se uredno registrira) od 690 ks, prođe Ring za 6:47,30 što je impresivan rezultat, pogotovo kad se sagleda da su iza njega ostala brutalna vozila/bolidi kao Radical SR8LM, Porsche 918 Spyder, Lamborghini Huracan Performante, Gumpert Apollo, dakle Porsche je stvarno ikona i zna napraviti auto.
"Taycan bi, kako kažu u nedavno objavljenom najavnom videu, trebao zadržati "dušu" Porschea kakvu ima svaki njihov automobil ikada proizveden, samo bi ona u ovom slučaju trebala biti "elektrificirana"."
Blasfemija. Boxer je "duša" Porschea.
"Taycan bi, kako kažu u nedavno objavljenom najavnom videu, trebao zadržati "dušu" Porschea kakvu ima svaki njihov automobil ikada proizveden, samo bi ona u ovom slučaju trebala biti "elektrificirana"."
Blasfemija. Boxer je "duša" Porschea.
Još nije dokazano da duša uopće postoji ;-)
"Taycan bi, kako kažu u nedavno objavljenom najavnom videu, trebao zadržati "dušu" Porschea kakvu ima svaki njihov automobil ikada proizveden, samo bi ona u ovom slučaju trebala biti "elektrificirana"."
Blasfemija. Boxer je "duša" Porschea.
Još nije dokazano da duša uopće postoji ;-)
Navodni znakovi znače navodno...
"Taycan bi, kako kažu u nedavno objavljenom najavnom videu, trebao zadržati "dušu" Porschea kakvu ima svaki njihov automobil ikada proizveden, samo bi ona u ovom slučaju trebala biti "elektrificirana"."
Blasfemija. Boxer je "duša" Porschea.
Još nije dokazano da duša uopće postoji ;-)
Navodni znakovi znače navodno...
Navodni znakovi, kao što ime kaže, označaju navod, citat. Smijemo se malo igrati riječima ili te toliko žuljam da baš moraš na svaku moju skakati kao opečen? :p
"Taycan bi, kako kažu u nedavno objavljenom najavnom videu, trebao zadržati "dušu" Porschea kakvu ima svaki njihov automobil ikada proizveden, samo bi ona u ovom slučaju trebala biti "elektrificirana"."
Blasfemija. Boxer je "duša" Porschea.
Još nije dokazano da duša uopće postoji ;-)
Navodni znakovi znače navodno...
Navodni znakovi, kao što ime kaže, označaju navod, citat. Smijemo se malo igrati riječima ili te toliko žuljam da baš moraš na svaku moju skakati kao opečen? :p
Uopće ne pratim tko tipka, samo se referiram na napisano, u ovoj terminologiji se koriste kao navodno, u prenesenom značenju, nema rečenice, velikog slova, interpukcijskih znakova.