Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dobiti

poruka: 8
|
čitano: 1.389
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dobiti ".
10 godina
offline
Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dobiti

Za Lyft mi IPO jos ima nekakvog smisla, ali za Uber dosta malo. Okej, bitno veca likvidnost, ali sad nema vise paljenja kesa niti mjesta skandalima. Imaju ocito dobar fund raising, PE firme stoje u redu da im daju kapital...

 

Jedini nacin sirenja je M&A, a pritisak potrebe profita samo raste. Skacu sa $72B na $100B samo radi IPO...zvuci kao short na pola puta  barem za pocetak

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
Mitch kaže...

Za Lyft mi IPO jos ima nekakvog smisla, ali za Uber dosta malo. Okej, bitno veca likvidnost, ali sad nema vise paljenja kesa niti mjesta skandalima. Imaju ocito dobar fund raising, PE firme stoje u redu da im daju kapital...

 

Jedini nacin sirenja je M&A, a pritisak potrebe profita samo raste. Skacu sa $72B na $100B samo radi IPO...zvuci kao short na pola puta  barem za pocetak

Uber mora na IPO jer su zaposlenici dobili puno dionica i moraju ih nekako prodati, a IPO puno jace boosta cijenu nego samo izlazak na burzu.

3 godine
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
Mitch:

Nije mi baš jasna strategija. U SADu su već uzeli većinu tržišta taksi usluga, uzeli su i znatan dio kolača rentanja vozila, a za ovu tržišnu kapitalizaciju bi trebali imati prihod od od barem pet milijardi što bilo pedeset posto od sadašnjeg prometa s kojim su još uvijek u crvenom. Kaj su uvjerili investitore da će im uspjeti opklada s autonomnim vozilima ili kaj?
Ja rekoh
10 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
zoki.zlikowski kaže...
Mitch kaže...

Za Lyft mi IPO jos ima nekakvog smisla, ali za Uber dosta malo. Okej, bitno veca likvidnost, ali sad nema vise paljenja kesa niti mjesta skandalima. Imaju ocito dobar fund raising, PE firme stoje u redu da im daju kapital...

 

Jedini nacin sirenja je M&A, a pritisak potrebe profita samo raste. Skacu sa $72B na $100B samo radi IPO...zvuci kao short na pola puta  barem za pocetak

Uber mora na IPO jer su zaposlenici dobili puno dionica i moraju ih nekako prodati, a IPO puno jace boosta cijenu nego samo izlazak na burzu.

Takvi kompenzacijski dealovi obicno ne vestaju unutar par godina nakon IPO. Uostalom veci dio menadzmenta sigurno nece znacajno smanjit vlastiti udio jer je to bad look za firmu.

 

S-1 kojeg su fileali cisto i jasno kaze da nemaju plan za profitabilnost u foreseeable future. I to na dosta mjesta, sto je po meni pucanje u nogu od Morgan Stanleya i GSa. Barem negdje bih napuhao ove neke manje dijelove biznisa tipa Uber Eats koji ide na Door Dash itd.

Zele, koliko god ide, minimizirat ocekivanja analiticara u pocetku pa valjda igrat na iznenadenja kod iducih desetak earningsa (koja su relativno moguca s obzirom koliko ce kesa dobit od ove nove valuacije).

 

Citajuci S-1 na previse mjesta vidim da rast usporava, a troskovi rastu. Ali bas na previse mjesta i ne znam tko je slagao ovaj company overview ali me tonski dosta vuce na GoPro IPO.

 

Jako me zanima sta ce prvi bulge bracket coveri rec i koji ce price target stavit (ovi koji nisu underwriteali puno). Takoder i kako ce Travis trejdat vlastite dionice.

Feudalac kaže...
Mitch:

Nije mi baš jasna strategija. U SADu su već uzeli većinu tržišta taksi usluga, uzeli su i znatan dio kolača rentanja vozila, a za ovu tržišnu kapitalizaciju bi trebali imati prihod od od barem pet milijardi što bilo pedeset posto od sadašnjeg prometa s kojim su još uvijek u crvenom. Kaj su uvjerili investitore da će im uspjeti opklada s autonomnim vozilima ili kaj?

Za unicorna se ne isplati gledat P/E niti EV/EBIDTA i sl. Ideja je na masovnom sirenju pa onda snizavanju generalnih/administrativnih troskova i sales and marketing (koji im skupa uzimaju oko $4B od $11B prometa). Zasad nisu imali takav trend snizavanja (sto je logicno buduci da jos agresivno napadaju), ali buduci da postaju public obicno povijest kaze da takve kompanije imaju disciplinirani menadzment itd.

 

Imaju kvartalni rast od oko 6%, koji je glavni katalizator ovdje iskreno ne znam. Ja mislim da su oni prisutni jako dobro na svakom trzistu, i sada osim marketinga moraju trosit ovaj novi cash na M&A.

 

Problem kojeg ja osobno vidim je u tome sto za snizavanje troskova morat ce urezat u place vozacima. A te place vec su na granici s minimum wage zakonima itd. Da bi Uber ostvario profit, mislim da ce morat veliku vecinu prometa dobivat izvan USA.

 

 

tl dr; Rast usporava, lossevi rastu, mislim da idu public cisto da bi isli public. Ali jbg ruse rekorde s fund raisingom i ako uspiju tako dobro pitchat na privatnoj strani onda ce i dobro pitchat i average joeu

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.4.2019 22:56 (Mitch).
8 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
Mitch kaže...

Takvi kompenzacijski dealovi obicno ne vestaju unutar par godina nakon IPO. Uostalom veci dio menadzmenta sigurno nece znacajno smanjit vlastiti udio jer je to bad look za firmu.

 

S-1 kojeg su fileali cisto i jasno kaze da nemaju plan za profitabilnost u foreseeable future. I to na dosta mjesta, sto je po meni pucanje u nogu od Morgan Stanleya i GSa. Barem negdje bih napuhao ove neke manje dijelove biznisa tipa Uber Eats koji ide na Door Dash itd.

Zele, koliko god ide, minimizirat ocekivanja analiticara u pocetku pa valjda igrat na iznenadenja kod iducih desetak earningsa (koja su relativno moguca s obzirom koliko ce kesa dobit od ove nove valuacije).

Feudalac kaže...
Mitch:

Nije mi baš jasna strategija. U SADu su već uzeli većinu tržišta taksi usluga, uzeli su i znatan dio kolača rentanja vozila, a za ovu tržišnu kapitalizaciju bi trebali imati prihod od od barem pet milijardi što bilo pedeset posto od sadašnjeg prometa s kojim su još uvijek u crvenom. Kaj su uvjerili investitore da će im uspjeti opklada s autonomnim vozilima ili kaj?

Za unicorna se ne isplati gledat P/E niti EV/EBIDTA i sl. Ideja je na masovnom sirenju pa onda snizavanju generalnih/administrativnih troskova i sales and marketing (koji im skupa uzimaju oko $4B od $11B prometa). Zasad nisu imali takav trend snizavanja (sto je logicno buduci da jos agresivno napadaju), ali buduci da postaju public obicno povijest kaze da takve kompanije imaju disciplinirani menadzment itd.

 

 Zaposlenici imaju 6 mjeseci za vesting. Ja vjerujem da se vecina cijene odnosi na kocku s autonomnim vozilima koja ako upali ce donijeti Uberu cijenu od 500+ milijardi (troskovi mizerni, skoro sav promet cisti profit).

10 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob

Eh da, ali konsenzus je takav da street ocekuje pobjedu proizvodaca automobila u tom podrucju, a ne Ubera...sto i ima smisla, ali opet je kolac dovoljno velik za oboje.

 

P.S. vestaju 6 mj. ali ovisno kako za koga. Frendica koja radi bas AI za autonomna vozila i vodi tim, mora cekat 3 godine nakon potpisivanja ugovora...Ali opet teski win jer ce IPO izgleda biti duple cijene nego sto su nudili interno

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.4.2019 0:13 (Mitch).
8 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
Mitch kaže...

Eh da, ali konsenzus je takav da street ocekuje pobjedu proizvodaca automobila u tom podrucju, a ne Ubera...sto i ima smisla, ali opet je kolac dovoljno velik za oboje.

 

P.S. vestaju 6 mj. ali ovisno kako za koga. Frendica koja radi bas AI za autonomna vozila i vodi tim, mora cekat 3 godine nakon potpisivanja ugovora...Ali opet teski win jer ce IPO izgleda biti duple cijene nego sto su nudili interno

Da, bit ce interesantno tko ce odnijeti profit u tome. Imamo proizvodjace auta (VW, Teslu, Ford, Toyotu), imamo proizvodjace softvera (Tesla, Google, Uber) i imamo vlasnike usluge (Uber, Lyft). Tamo gdje ce biti najveca konkurencija, ti ce dobiti najmanji dio kolaca, a s obzirom na ocekivani ulazak Kineza u podrucje proizvodjaca auta nekako mislim da ce lova biti jaca na drugom i trecem dijelu (Tesla i Uber potencijalni dobitnici). Vidjet cemo po reakciji Googlea, ako Google ulozi jace u Lyft ili Uber onda cemo znati gdje je lova 😜

10 godina
offline
Re: Uber krenuo u plasiranje dionica na burzu, dob
Google roka Waymo.

Firma koja se zove Aptiv je vjerojatno lider u ovom jer daje elektroniku i arhitekturu za autonomna vozila skoro svim ovim firmama. Njihov 10-K kaze da BMW najvise napada...oko 100000 vozila do 2022.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice