a tko će zaštititi pješake i bicikliste od divljanja uberovih taksija po cestama? samo radio-taksi je gori od njih no za vratom im dišu i cammeo i eko-taksi. nisam znal da moraš biti rođeni ubojica te žešći psihopat da te zaposle.
Uber kroz svoju aplikaciju povećava sigurnost kori
- poruka: 7
- |
- čitano: 2.173
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
odnedavno imam oči i na leđima no uvijek ima iznenađenja. kad govorim o "divljanju", govorim o namjernom kršenju prometnih propisa (iako su taksijaneri u mnogočemu povlašteni), bahatosti i bezobrazluku. ne bu ovo dobro. no i gerilski rat je opcija. kako siju, tako će i požnjeti.
A gdje su sad one priče o sigurnosnim provjerama Uber vozača?
A gdje su sad one priče o sigurnosnim provjerama Uber vozača?
koliko sam shvatio to odavno ne funkcionira, a ne funkcionira jer je ovakvo zakonodavstvo pogodovalo raznim posrednicima i agencijama koje onda "sređuju papire". Osobno znam za lika koji vozi Uber u Zagrebu, a narkoman je. Toliko o provjerama.
Osim toga ljudi valjda iz sažaljenja nisu skloni davati vozačima loše ocjene. To izgleda otprilike ovako: "Bilo je grozno, lik uopće ne zna vozit, smrdi i bezobrazan je...hmm... ma dat ću mu 4".
odnedavno imam oči i na leđima no uvijek ima iznenađenja. kad govorim o "divljanju", govorim o namjernom kršenju prometnih propisa (iako su taksijaneri u mnogočemu povlašteni), bahatosti i bezobrazluku. ne bu ovo dobro. no i gerilski rat je opcija. kako siju, tako će i požnjeti.
A kaj te to toliko muči sa taksistima? Vlada općenita nekultura u prometu što je po meni samo odraz stanja u društvu. Biciklisti su kao bolji? Malo su pješaci a malo "auti" - vozi se pored mene i onda mi opali naglo lijevo na zebru i popreko propiči a ja bih trebao telepatski to predvidjeti?!?
Biciklisti su kao bolji? Malo su pješaci a malo "auti" - vozi se pored mene i onda mi opali naglo lijevo na zebru i popreko propiči a ja bih trebao telepatski to predvidjeti?!?
Pacijenata ima, ali generalno pretjeruješ. Najveći problem s biciklistima je neadekvatna infrastruktura, pa se ekipa vozi onako kako može sačuvati živu glavu. Oni koji voze cestom (što bi i trebali ako nema staze) u pravilu i voze po propisu - uz desni rub, za skretanje lijevo pokažu rukom, pogledaju i prestroje se.
Inače, ako preko pješačkog postoji crvena traka ili na semaforu oznaka bicikle, da, ako vidiš da se biciklist približava pješačkom, trebaš predvidjeti, doduše, ne telepatski, već na osnovu propisa i logike, kao što predvidiš kad se pješaci približavaju pješačkom.
Ako nema trake ili oznake, onda su u prekršaju i službeno bi trebali sići s bicikla i gurati ga preko pješačkog. Zagrebački biciklisti su imali akciju s kojom su vozačima pokazali da im je ipak bolje da biciklisti ne poštuju propise jer kad 5-6 biciklista gura bicikle, ne uspiju 2 auta skrenuti desno.